Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

jerry":17qbcbz9 said:
Για να πούμε και κάτι της προκοπής εδώ μέσα οι ώρες των νέων πτήσεων :
Ξέραμε το Λονδίνο μάθαμε και τα υπόλοιπα.
ATH-STN-ATH 1234567 0730-0930-1020-1610 A3600-601 (600-601 ήταν και ο κωδικός της cronus για την πτήση του λονδίνου)
ATH-STN-ATH 1234567 1710-1910-2000-0145* A3604-605

Δηλαδή ένα συγκεκριμένο ΑΦ θα κάνει την πτήση συνεχώς, με ~ 16h στον αέρα κάθε 24ωρο. Καλή εκμετάλλευση.
Εκτός κι αν ο προγραμματισμός του δίδυμού του είναι τέτοιος ώστε να βρίσκονται στο LGAV κατά τις 1630 και τα δύο ώστε να εναλλάσονται. Ενδιαφέρον θα έχει το πρόγραμμα για το δεύτερο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

george_a":2i568fno said:
Εκτός κι αν ο προγραμματισμός του δίδυμού του είναι τέτοιος ώστε να βρίσκονται στο LGAV κατά τις 1630 και τα δύο ώστε να εναλλάσονται.
Μάλλον όχι. Μιας και το δεύτερο θα κάνει το δρομολόγιο προς DUS με αναχώρηση από ΑΤΗ στις 08:15 και επιστροφή στις 18:05.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

...Και θα συνεχίζει στις 1855 για CFU ;)
 
Re: Νέα Δρομολόγια

george_a":381wg17h said:
Δηλαδή ένα συγκεκριμένο ΑΦ θα κάνει την πτήση συνεχώς, με ~ 16h στον αέρα κάθε 24ωρο. Καλή εκμετάλλευση.
Ουσιαστικά είναι 12 ώρες στον αέρα... Οι υπόλοιπες είναι στο έδαφος
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Δεν ειναι περιεργο,αντι να κανουν 3-4 πτησεις τη μερα θα κανουν 2 το ενα για το Λονδινο και το αλλο για Θεσσαλονικη-Ντυσσελντορφ και μετα Κερκυρα με την λογικη αλλαγη πληρωματων.
Επισης κατι παρομοιο απο πλευρας ωρων θα κανει και 1 Avro το οποιο θα πεταει απο Αθηνα για Θεσσαλονικη ,και μετα θα πεταει στα εσωτερικα με τετοιο αεροπλανο οπως η Μυτιληνη,η Κως και τα Χανια με επιστροφη και διανυκερευση στη Θεσσαλονικη οπως γινεται και τωρα το χειμωνα.Φυσικα εδω θα ειναι το ιδιο πληρωμα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":10131c78 said:
Ειναι αληθεια οτι καποιες εταιριες που δεν ανηκουν στην κατηγορια των Low sost ,δοκιμασαν να πεταξουν,αλλα εκοψαν διοτι εμεις εδω στην Ελλαδα δεν εχουμε καταλαβει οτι καθε αεροδρομιο κατασκευαστηκε για εναν σκοπο. Το Χιθροου για παραδειγμα ειναι για κεντρικα δρομολογια το Γκατγουικ κατι πιο κοντα στα δεδομενα αεροδρομιων οπως το Ελ.Βενιζελος και το Στανστιντ για εταιριας χαμηλου κοστους και λιγοτερο τσαρτερ! Η Α3 δεν ειναι εταιρια χαμηλου κοστους,απλα καπως μοιαζει με κατι τετοιο.
Jetflight, το Stansted δεν κατασκευάστηκε ως Low-cost ούτε ως τσάρτερ, αντιθέτως για να βοηθήσει στην αποσυμφόρηση του LHR. Για αυτό τον λόγο άλλωστε κλήθηκε να σχεδιάσει το terminal building ο Sir Norman Foster. To project ήταν πολύ φιλόδοξο και ακριβό, αλλά το Stansted ποτέ δεν κατάφερε να γίνει ένα αεροδρόμιο κύρους και φυτοζωούσε. Η Ryanair άδραξε την ευκαιρεία και το έκανε hub της. Παραμένει ένα αξιοπρεπές αεροδρόμιο που δε θυμίζει σε τίποτα κλασσικά low-cost αεροδρόμια (Schonefeld, Ciampino κτλ).
Άρα ναι μεν ένα αεροδρόμιο μπορεί να κατασκευάζεται με κάποιο συγκεκριμένο σκοπό, αυτό δε σημαίνει πως αυτός ο σκοπός θα παραμείνει αμετάβλητος στην πορεία του χρόνου.
Όπως και νάχει, δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά θα έκανε επί της ουσίας αν πετούσε η Α3 στο Gatwick.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Η σημερινη του κινηση ετσι δειχνει. Ακομα και αν ισχυει οτι κατασκευαστηκε για αποσυμφορηση η Low cost κινηση εχει φτασει σε τετοιο βαθμο που δυσκολα θα εξεβρεθουν slots για αλλου ειδους εταιριες. Μιλαμε για συνεχως αναπτυσσομενη αγορα που κανεις δεν μπορει να προβλεψει για παραδειγμα ποιες νεες συνδεσεις η αυξεισεις πτησεων θα επιτευχουν.
Το Χιθροου εξαλλου επεκτεινεται. Δεν αποτελει το μοναδικο με μεγαλη low cost κινηση αεροδρομιο με συγχρνες εγκαταστασεις. Η μασσαλια εχει ολοκληρο τερμιναλ και ειναι ενα πολυ καλο αεροδρομιο.
Επισης ειπα οτι αφου εγινε πλεον η επιλογη , θα επρεπε να το προβαλει κυριως στην Αγγλια που δεν τη ξερουν, και γιατι δεν υπαρχει καποιο στηριγμα απο μεγαλο αερομεταφορεα της Αγγλιας. Και πως να υπαρχει οταν στο αεροδρομιο αυτο δεν πεταει κανενας απο τους μεγαλους της Βρετανιας και εννοω BA,BD που πετανε στα αλλα 2 αεροδρομια της ΒΑΑ.Ειναι δυσκολη αγορα και θελει μεγαλη προσοχη.Εδω ειναι κατα τη γνωμη η διαφορα στη στηριξη.,που σε αντιστοιχου επιπεδου αγορες οπως η Γερμανια και η Ιταλια υπαρχει και εχει ενισχυσει πολυ σημαντικα την πορεια της Aegean.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

AEGEAN AIRLINES NEWS:
Η Aegean, από 15 Μαΐου εγκαινιάζει 2 καθημερινές πτήσεις προς και από Λονδίνο, που θα εκτελούνται με τα ολοκαίνουργια AIRBUS A321 (195 θέσεων)
Τα ωράρια των πτήσεων καλύπτουν με ιδανικό τρόπο την αεροπορική σύνδεση με το Λονδίνο, με αναχωρήσεις στις 07:30 το πρωί και 17:10 το απόγευμα από Αθήνα και αντίστοιχα από Λονδίνο στις 10.20 το πρωί και 20:00 το βράδυ.

***********

Καιρός ήταν ! Ένα δρομολόγιο που νομίζω ότι το περιμένανε πολλοί. Aegean-Cronus is back in the UK!!!

Οι ώρες είναι βέβαια λίγο χάλια, ειδικά η πρωινή διότι δεν έχει connections από νησιά. Θα πρέπει να ξανά δουν της ώρες τους αν είναι να μαζεύουν κόσμο και από τα νησιά, ειδικά τα καλοκαίρια που εμείς στα νησιά έχουμε απευθείας τσάρτερ πτήσεις, θα χάνουν πολύ κόσμο.

Οι καλύτερες ώρες είναι: Από Αθήνα : 10:00 και 19:30 / και από Λονδίνο: 12:30 και 22:00 (local times for each destination)
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Στις 0730 το πρωι, και με βαση το προγραμμα που ξερω, θα εχουν επιστρεψει γαλαταδικα νησια (Ροδος, χανια, Μυλιληνη). Τα υπολοιπα, connection το απογευμα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

seven4seven θα σε μαλώσω :8: στις 0730 το πρωί δεν έχει γυρίσει καμία γαλατάδικη.. Οι πρώτες προγραμματισμένες αφίξεις είναι για τις 0745 (Ρόδο) 0750 (Χανιά, Ηράκλειο) και οι υπόλοιπες μετά τις 8.
 
Top