E-Check από Aegean

  • Thread starter Thread starter anno1978
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έκπληξη μου προξένησε e-mail της LH που έλαβα σήμερα.
Έχω αγοράσει εισιτήριο της LH για Κοπεγχάγη που χρησιμοποιεί την Αιγαίου μέχρι Μιλάνο και από εκεί SAS. Με πληροφορούν λοιπόν ότι check in μπορώ να κάνω ΜΟΝΟ στο αεροδρόμιο ΕλΒεν και όχι e-check με την Αιγαίου ενώ μπορώ να κάνω e-check στην επιστροφή με την SAS.
Μάλλον κάποια λεπτομέρεια ξέφυγε στην Αιγαίου, δεν νομίζω να είναι σωστό τα ηλεκτρονικά τους συστήματα να μην συνεργάζονται.
 
Ποιος είναι ο marketing carrier του ΑTH-MXP-CPH; LH ή Α3; Είναι πολύ παράξενο να σου δώσει η LH πτήση μέσω Μιλάνου και όχι μέσω Μονάχου ή Φρανκφούρτης.

Lufthansa και Aegean χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα.
Lufthansa και SAS χρησιμοποιούν διαφορετικά συστήματα κρατήσεων.

Πολλές φορές μία από τις δύο εταιρείες δεν μπορεί να δει τις πτήσεις της άλλης σαν active segment, αλλά μονο σαν info segment (πράγμα που χρησιμεύει στη σωστή τιμολόγηση). Τυχαίνει ακόμα και ανάμεσα σε εταιρείες της Lufthansa Group (πολλές φορές, η Swiss δεν μπορεί να δει τις πτήσεις της Lufthansa ή το αντίθετο, επειδή η Swiss χρησιμοποεί ένα σύστημα της hp+ ενώ η Lufthansa χρησιμοποεί το Amadeus Altéa).
 
Δεν ξέρω τι εννοείς με το marketing carrier, εγώ ξέρω ότι αγόρασα το εισιτήριο από την ιστοσελίδα της LH.
Πάντα βγάζει σαν επιλογή το ATH-MXP-CPH, φυσικά έχει σαν επιλογές και το Μόναχο ή την Φραγκφούρτη.
Αλλά εγώ μιλάω για e-check, ενώ εσύ για κράτηση. Έχει καμιά διαφορά;
Εγώ θέλω να επιλέξω την θέση μου σήμερα ηλεκτρονικά, και αυτό μου λέει το e-mail της LH = check in at A3 counter.

********edit***********
Όλα ωραία και καλά, σήμερα έκανα check-in 48 ώρες πριν στην Α3 μέσω της ιστοσελίδα της, μόνο που δεν μου τυπώνει την κάρτα επιβίβασης και επίσης πρέπει 22 ώρες πριν να κάνω ξεχωριστώ check-in στην ιστοσελίδα της SK.
Κατά τα άλλα όλα τα στοιχεία και οι πληροφορίες επιβατών ήταν περασμένα στην ιστοσελίδα της Α3.
Τώρα θέλω να δω εάν μπορώ στην Α3 να παραγγήλλω επιλογή φαγητού (να μου πεις πρωινό θα είναι οπότε τι χορτοφάγου και κουραφέξαλα), αλλά μου έχει τύχει στην ΙΒ υπέροχο πρωινό με ομελέτα συνοδευόμενη με εκπληκτική φρουτοσαλάτα. Εάν τα καταφέρω θα είναι παρασάγγας η καλύτερη Ευρωπαϊκή Εταιρεία.

******edit2*******
Καλά άμα μπλέξεις με την LH σιγά μην σου παραγγήλλουν φαγητό χορτοφάγου. Μίλησα με την Α3 μου είπαν γίνεται από εμάς αλλά πρέπει να το παραγγήλλει η LH, η LH απαντά εντός Ευρώπης δεν παρέχουμε αυτές τις υπηρεσίες.
Χα… χα… έχουμε δει και αυτές τις υπηρεσίες της στις Υπερπόντιες πτήσεις, που το φαγητό ήταν όχι χορτοφάγου αλλά νηστικοφάγου. Άμα δεν είναι φτηνές ή προσφορές τα εισιτήρια τους, δεν είναι να ταξιδεύεις με τις βορειοευρωπαϊκές εταιρείες.
 
Παρατήρησε κανείς πως στο αεροδρόμιο Αθηνών δεν υπάρχουν πια counters για την οικονομική θέση κι είναι διαθέσιμο μόνο το online check in από web/mobile/self checkin machines; Υπάρχουν μόνο drop off baggage counters και γενικά τα counters της Α3 έχουν μειωθεί δραματικά.
 
Δυστυχώς yiori έχεις δίκιο η τεχνολογία σε συνάρτηση με την ''κρίση'' ολοένα μειώνουν το προσωπικό στις αεροπορικές . Κυρίως εδώ στην Ελλάδα..

Για την Aegean τώρα είναι λογικό..... Εδώ στα Χανία σε λίγο καιρό θα είναι γεγονος (πόσο μάλλον στα μεγάλα αεροδρόμια της Χώρας μας) :(
 
Πολύ σύντομα, οι επιβάτες Οικονομικής της Αιγαίου, θα είναι πλέον υποχρεωμένοι να πραγματοποιούν μόνοι τους το check-in και να παραδίδουν τις αποσκευές τους στο drop-off. Από τη νέα πολιτική θα εξαιρούνται επιβάτες με PETC, AVIH, οι κάτοχοι Miles&Bonus Gold, τα άτομα με ειδικές ανάγκες και επιβάτες Business.

Η νέα εφαρμογή θα είναι υποχρεωτική, αρχικά για περιορισμένο αριθμό αεροδρομίων. Οι επιβάτες που έκαναν mobile check-in και που ταξιδεύουν από αεροδρόμια, που δεν υποστηρίζουν τους 2D γραμμωτούς κωδικούς, θα παραλαμβάνουν τις κάρτες από τα check-in counters.
 
Μου τη δίνει να υποχρεώνουν την κάθε θείτσα να κάνει μόνη της check-in, γιατί μετά πρέπει να περιμένω στην ίδια ουρά με αυτήν!! :evil:
 
Τουλάχιστον από όπου και να πετάμε τέλος οι εκτυπώσεις.
 
Καλά γιατί παραπονείστε τώρα, όταν σε τόσα Βόρεια Ευρωπαϊκά αεροδρόμια έχει γίνει ρουτίνα γιατί δεν παραπονιόσασταν; Αηδίασα με το αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης που όλοι έκαναν check-in μόνοι τους και επιπλέον έπρεπε να τυπώσεις και την ετικέτα της βαλίτσας σου. Εγώ έκανα τον χωριάτη και δεν τύπωσα την ετικέτα , ο υπάλληλος ευγενέστατος το τύπωσε και ολοκλήρωσε την διαδικασία. Και στο εξωτερικό υπάρχουν θείτσες (δεν μας φταίνε οι Θείτσες ούτε εμείς είμαστε καλύτεροι) πρέπει εμείς να αντισταθούμε. Μην μας μεταχειρίζονται σαν πρόβατα που πρέπει να τους δίνουμε μόνο έσοδα και να μας δίνουν το λιγότερο της εξυπηρέτησης. Αλλά καλά να πάθουμε γιατί όταν άρχισαν μερικές εταιρείες και μας έδιναν φαγητό επί πληρωμή μερικοί εδώ μέσα Εκστασιάστηκαν .
Αυτό μας αξίζει, να μας δίνουν μπούρδες και να τους δίνουμε έσοδα.
Γενικώς οι περισσότερες εταιρείες της αστροσυμμαχίας χειροτερεύουν την εξυπηρέτηση των επιβατών της οικονομικής θέσης. :(
 
Top