Λοιπόν, το web check-in της A3 δεν λειτουργεί! Τουλάχιστον για πτήση που είχα χθες 28/2/2010 από LHR προσπαθούσα όλη τη μέρα να κάνω online check-in, τίποτα. Έβαζα τα στοιχεία στην πρώτη σελίδα και μου πέταγε σφάλμα 212 ("Λόγω τεχνικού προβλήματος δεν μπορείτε να κάνετε online check-in")!
Το ίδιο βέβαια συνέβη και σε όλους τους άλλους επιβάτες του (γεμάτου) Α321 οπότε μπορείτε να φανταστείτε τι γινόταν στα 3 check-in counters της A3 στο Heathrow το πρωί (δυόμιση ώρες πριν την πτήση και η ουρά ήταν τεράστια)! Μία ώρα με το ρολόι έκανα να πάρω το Boarding Pass (και είχα μόνο carry-on)...
Τι έγινε; Γιατί δεν έχει στρώσει ακόμα το πράγμα με το Altea;
Στο τηλεφωνικό κέντρο της A3 και τις δύο φορές που πήρα, μου απάντησαν με μια φυσικότητα ότι το σύστημα ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ μπορείς να κάνεις online check-in, αλλά και ότι τον τελευταίο ένα μήνα τον περισσότερο καιρό δεν δουλεύει και να ξαναπροσπαθήσω... Προσπαθούσα όλη την ημέρα μέσω του iPhone, τζίφος...