E-Check από Aegean

Καλησπέρα μπόρείς να το κάνεις εφόσον το 2ο σκέλος θα γίνει μέσα σε 24 ώρες απο την στιγμή που κάνεις check in.Δηλαδή ath-skg στις 09:00 και skg-ath στις 22:40.τότε από τις 22:50 τισ προηγούμενης μπρείς να κάνεις check in και για τα δύο σκέλη.
 
Λοιπόν, εκτός του ότι το web check-in που ξανανέβηκε είναι ολόιδιο με το παλιό (μήπως το αναστήσαν γιατί δεν μπορούσαν τόσο καιρό να στήσουν το καινούριο), επίσης αναφέρει ότι πλέον το web check-in είναι δυνατό 20 ώρες έως 30 λεπτά πριν την πτήση!

Παλιά ήταν 24 ώρες!!!
 
Τώρα θα δουλεύουν και τα Self Check-in στο αεροδρόμιο ή όχι παίδες? :rolleyes:
 
Eιστε σίγουροι ότι ανέβηκε το web check-in? Προσπαθώ εδω και μιαμιση ωρα να κανω τσεκ-ιν για αύριο και με πεταει συνεχεια εξω με την ένδειξη error..
 
To web check-in είναι σίγουρα on.
 
Και σε μένα μια απ'τα ίδια.
Αδύνατο να κάνω check in απο το internet...

update: τελικά τώρα που τους τηλεφώνησα , μου είπαν οτι είναι σε φάση αναβάθμισης του συστήματος web checkin και θα χρειαστεί όλοι να τσεκάρουμε με τον παραδοσιακό τρόπο , στο γκισέ του αεροδρομίου.
 
Καλησπέρα παιδιά.Γνωρίζει κανείς αν λειτουργεί το web chek-in στην aegean ξανά;Μετά την αλλαγή του συστήματος κρατήσεων δεν μας ξανατίμησε είναι αλήθεια.Ευχαριστώ.
 
Εγώ πάντως στις 19/2 που πέταγα, έκανα web check-in από την σελίδα της Aegean! Mάλλον ξανά έπεσε το σύστημα.....έλεος... :rolleyes:
 
Λοιπόν, το web check-in της A3 δεν λειτουργεί! Τουλάχιστον για πτήση που είχα χθες 28/2/2010 από LHR προσπαθούσα όλη τη μέρα να κάνω online check-in, τίποτα. Έβαζα τα στοιχεία στην πρώτη σελίδα και μου πέταγε σφάλμα 212 ("Λόγω τεχνικού προβλήματος δεν μπορείτε να κάνετε online check-in")!

Το ίδιο βέβαια συνέβη και σε όλους τους άλλους επιβάτες του (γεμάτου) Α321 οπότε μπορείτε να φανταστείτε τι γινόταν στα 3 check-in counters της A3 στο Heathrow το πρωί (δυόμιση ώρες πριν την πτήση και η ουρά ήταν τεράστια)! Μία ώρα με το ρολόι έκανα να πάρω το Boarding Pass (και είχα μόνο carry-on)...

Τι έγινε; Γιατί δεν έχει στρώσει ακόμα το πράγμα με το Altea;
Στο τηλεφωνικό κέντρο της A3 και τις δύο φορές που πήρα, μου απάντησαν με μια φυσικότητα ότι το σύστημα ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ μπορείς να κάνεις online check-in, αλλά και ότι τον τελευταίο ένα μήνα τον περισσότερο καιρό δεν δουλεύει και να ξαναπροσπαθήσω... Προσπαθούσα όλη την ημέρα μέσω του iPhone, τζίφος...
 
Καλά το'χουν χάσει εντελώς αυτοί. Και το τραγικό δεν είναι το πρόβλημα που έχουν, αλλά το πώς αντιμετωπίζουν τον κόσμο που τους ρωτάει για αυτό λες και είναι καμιά φριχτή πολυτέλεια που απαιτούμε, πολυέλαιους στο αεροπλάνο και μαύρο χαβιάρι στην ομελέτα του πρωινού. :rant: Την άλλη Τετάρτη φεύγω για τρίτο ταξίδι στη διάρκεια 50 ημερών, εάν ΠΑΛΙ αναγκαστώ να φάω μια ώρα αναμονή στο check in θα τα ακούσουν πολύ άσχημα!!! :rant:

Εντωμεταξύ το ΓΕΛΟΙΟ της υπόθεσης είναι ότι δεν έχουν ΚΑΝ τη σοβαρότητα να στείλουν ένα e-mail στους ΠΕΛΑΤΕΣ τους να τους ενημερώσουν ότι τα online συστήματα δε λειτουργούν με αποτέλεσμα να φτάνει ο άλλος στο αεροδρόμιο μια ώρα πριν την πτήση του για να κάνει self check-in και να διαπιστώνει ότι έχει ουρά μιας ώρας μόνο για το check-in του! Και πήγα και έπιασα την υπεύθυνη της Aegean στο αεροδρόμιο και της το είπα αυτό το πράγμα, ότι τουλάχιστον πρέπει να ενημερώνουν γιατί κόσμος θα χάσει τις πτήσεις του τελικά και μου λέει "ναι έχετε δίκιο" κλπ, αλλά αλλαγή δε βλέπω...!
 
Top