E-Ticket OA

aakunz":1mniy3db said:
Είναι πολύ εύκολο να χαρακτηρίζουμε τα πάντα εκ του ασφαλούς. Όποιος νομίζει ότι όλα αυτά είναι τουλάχιστον "ντροπή" ας θυμηθεί ότι αυτό δε συνέβη μόνο με την περίπτωση των ΟΑ, ή σε τελική ανάλυση ας πάει να δουλέψει στην EDS, η οποία ανέλαβε την μετάβαση στο νέο σύστημα και να τα κάνει όλα εκείνος, που τα καταφέρνει και καλύτερα.
Είναι ολοφάνερο ότι δεν κατάλαβες το "πνεύμα" της κριτικής μου.(που άλλοι φίλοι την καταλάβανε)Δε νομίζω όμως ότι αξίζει να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου,δε θα ήταν χρήσιμο για το συγκεκριμένο φόρουμ...Κάθε όμως σοβαρή εταιρία, επικοινωνεί το χρόνο που θα επανέλθει μια υπηρεσία μετά από αναβάθμιση ή ότι άλλο.Η EDS κέρδισε ένα διαγωνισμό και σίγουρα υπάρχει κάποιο "χρονοδιάγραμμα" περάτωσης εργασιών...
aakunz":1mniy3db said:
Όταν η LH εφήρμοσε το νέο μοντέλο πωλήσεων (Blah blah blah) Αυτό δεν ήταν ντροπή;
Μή συγκρίνουμε τη βούρτσα...Και πέρα από αυτό, πές ότι η γερμανική εταιρία έκανε λάθος στην ημερομηνία έναρξης εργασιών για τη μετάβαση στο e-ticket, αυτό δέ μου λέει τίποτα!Δεν αλλάζει κάτι στο γεγονός ότι ο Ιούνιος-Ιούλιος-Αύγουστος είναι οι πιό busy μήνες της ΟΑ.Επαναλαμβάνω Γενάρης Φλεβάρης κλπ μήνες που δεν έχει και τόση δουλειά,που έχεις ΟΛΗ την ευκαιρία να εκπαιδεύσεις το προσωπικό σου και να γίνουν και λάθη, τί απέγιναν?
Και σε τελική ανάλυση, για αυτές τις λίγες ώρες, ημέρες, (ελπίζω όχι εβδομάδες) υπάρχει και το call centre, υπάρχουν και τα ταξιδιωτικά γραφεία, υπάρχουν και οι ιστοσελίδες τύπου expedia. Τι να κάνουμε; Επανάσταση ή κατάληψη στο LGAV;
Σύμφωνοι.
thanosp":1mniy3db said:
Μα γιατι τόση αγανάκτηση? Η μέρα και η ώρα που αποφαίστηκε είναι άκρως λογική. Ο κάθε οργανισμός που αναβαθμίζει τα συστήματα του το κάνει συνήθως σαβατοκύριακο επειδή εκείνη την περίοδο η κίνηση είναι μικρότερη.
Δέ διαφωνώ!Αλλά εδώ μιλάμε για κατάργηση του "έρμου-ερμή" και μετάβαση σε νέο συστημα.'Οπως τονίζω και παραπάνω!Στην καλύτερη περίοδο της εταιρίας σου(πιό κερδοφόρο),άντε να εκπαιδεύσεις προσωπικό κλπ.Ξέρεις ΟΛΑ αυτά πόσους μήνες χρειάζονται?ώστε να αρχίσουν να δουλεύουν σωστά?
thanosp":1mniy3db said:
Στο ποστ του aakunz αναφέρετε ότι η αναβάθμιση θα διαρκέσει 13 ώρες. Θα ολκληρωθεί ξημερώματα Κυριακής και στη συνέχεια θα έχουν την υπόλοιπη μέρα ώστε να τεστάρουν το σύστημα αν δουλεύει κανονικά, ώστε όλα να λειτουργούν κανονικά μέχρι τη Δευτέρα. Δεν "ρίξανε" τη σελίδα για όλη τη βδομάδα αλλά μόνο μέσα στο Σαβατοκύριακο. Εμένα μου φαίνεται απολύτως λογικό
Είμαστε ήδη στη 3ή ημέρα...Πλέον θές όλο το καλοκαίρι, αν πάρω παράδειγμα από το e-checkin που απ'ότι λένε φίλοι μετά από σχεδόν 3 χρόνια λειτουργίας,ακόμα συναντούν δυσκολίες(κυρίως οι υπάλληλοι) στο να το χρησιμοποιούν.
george_a Κατανόησες πλήρως αυτά που έγραψα φίλε,και σε ευχαριστώ.
 
@ flightnumber
Ούτε εγώ έχω κανένα λόγο να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου αλλά το ύφος του αρχικού post σου δε μου έδινε και πολλά περιθώρια. Κατ' αρχάς, έχουμε μία εταιρία η οποία ευτυχώς ή δυστυχώς είναι υποχρεωμένη να εκσυγχρονίσει ένα απαρχαιωμένο σύστημα κρατήσεων που ίσως μετράει περισσότερα χρόνια ζωής από πολλούς από εμάς.

Συμφωνώ ότι ο χειμώνας ήταν η καλύτερη εποχή για να γίνει κάτι τέτοιο αλλα δυστυχώς περίμεναν τον χειμώνα για να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Το ότι υλοποιήθηκε η μετάβαση τόσο γρήγορα ήταν κάτι το θετικό, προφαν'ώς γιατί υπεύθυνη για αυτό ήταν μία ξένη εταιρία. Μιλάς για τον κατάλληλο καιρό που πρέπει να γίνει η εκπαιδευση. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και τα εκδοτήρια και το τμήμα κρατήσεων έχουν πολλούς συμβασιούχους όμως, και άρα είναι λίγο δύσκολο να εκπαιδεύσεις ένα προσωπικό που μπορεί να μην έχεις σε λίγους μήνες, είδικά όταν για τη θερινή περίοδο προσλαμβάνεις ακόμα περισσότερους που πρέπει να εκπαιδεύσεις εκ νέου.

Για τους χρήστες της ιστοσελίδας ομολογώ ότι είναι άσχημο να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση αλλά δεν μπορώ να αρχίσω και να κατακρίνω τους πάντες και τα πάντα και να μιλάω για "ντροπή" και άλλα τέτοια. Τι να κάνουμε; Δε νομίζω πως οι ΟΑ είναι ο μόνος τομέας του ελληνικού κράτους όπου υπάρχουν κακώς κείμενα, ώστε να μας παραξενεύει και να μας εξοργίζει κάτι τέτοιο. Το ότι ο Ερμής άντεξε τόσα χρόνια όταν θα έπρεπε να είχε αποσυρθεί οφείλεται κυρίως στις προσπάθειες πολλών υπαλλήλων της μηχανογράφησης εταιρίας που έβρισκαν τρόπους να τον προσαρμόσουν στις αυξανόμενες απαιτησεις των αερομεταφορών, όταν η διοίκηση δεν έπαιρνε την απόφαση για ριζική αλλαγή. Δεν μπορώ να κατηγορήσω τους υπαλλήλους για τις λανθασμένες επιλογές της διοίκησης-ΥΜΕ. Γι' αυτο σου λέω: απ' όπου κάθεται ο καθένας μπορεί να φωνάζει και να λεει ό,τι θελει. Το ζητούμενο είναι τί μπορεί να κάνει στην πράξη.

Για τη Λουφτχάνσα έκανα λόγο για το νέο μοντέλο πωλήσεων και τη δικαστική διαμάχη με τις ενώσεις των ταξιδιωτικών γραφείων που είχαν σαν αποτέλεσμα τη διακοπή του online booking για λίγες μέρες (ένα ακόμα παράδειγμα παρέθεσα για μία άρτια οργανωμένη εταιρία, και το πώς αναγκάστηκε να μην μπορεί να διακόψει κάποιες υπηρεσίες της, λόγω των επιπτώσεων της εμπορικής πολιτικής της στους συνεργάτες της). Πού είδες εσύ τα περί e-ticketing και λαθών της LH σε αυτόν τον τομέα, ακόμα προσπαθώ να το βρώ... Μάλλον εσύ κάτι μπέρδεψες (κι έβαλες τα blah blah blah).
 
flightnumber":3axnm12u said:
...Δηλαδή σε μιά από τις πιό κερδοφόρους περιόδους της εταιρίας!(υψηλή περίοδος)Αυτό το Φλεβάρη δε γινόταν?
Το λιγότερο που έχω να πώ είναι ντροπή!

οντως..απιστευτο...ολοκληρος χειμωνας περασε και η ΟΑ κατεβασε τη σελιδα μεσα Ιουνη που ολος ο κοσμος κλεινει τα εισητηρια των διακοπων του. καθε μερα καθυστερησης ειμαι σιγουρος οτι ισοδυναμει με μεγαλη οικονομικη ζημια. οσο για το "συντομα θα σας ενημερωσουμε"....ουδεν σχολιο...
 
Αρχές Αυγούστου (ίσως και λίγο νωρίτερα) θα έχουμε τους πρώτους "ηλεκτρονικούς" προορισμούς:
Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Ρόδος, Χίος, Λήμνος, Μυτιλήνη, Ιωάννινα, Κεφαλονιά, Σάμος, Αλεξανδρούπολη, Αθήνα, Κερκυρα. H "άγονη", κατα πως φαίνεται, μένει ακόμα στο "χάρτινο".
 
aakunz":1unekchp said:
Αρχές Αυγούστου (ίσως και λίγο νωρίτερα) θα έχουμε τους πρώτους "ηλεκτρονικούς" προορισμούς:
Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Ρόδος, Χίος, Λήμνος, Μυτιλήνη, Ιωάννινα, Κεφαλονιά, Σάμος, Αλεξανδρούπολη, Αθήνα, Κερκυρα. H "άγονη", κατα πως φαίνεται, μένει ακόμα στο "χάρτινο".
Το εξωτερικό?Τα Χανιά? :D
Εμένα μου είχε πεί ο πράκτορας ιταλίας, των ΟΑ για Ιούλιο!
Άντε να δούμε ποιόν χρόνο τελικά εννοούνε 2008,2009.... :evil:
 
Για τα Χανιά μου έκανε κι εμένα εντύπωση. Ίσως το δούμε κι αυτό e-ticketable εντός των ημερών. Τα συστήματα κρατήσεων πάντως δείχνουν από τώρα ότι τα δρομολογια εσωτερικού πλην Χανίων και Άγονης είναι ηλεκτρονικά από τώρα αλλά δεν εκδίδεται ηλεκτρονικό εισιτήριο προς το παρον.
 
flightnumber":3f9v4b2w said:
aakunz":3f9v4b2w said:
Αρχές Αυγούστου (ίσως και λίγο νωρίτερα) θα έχουμε τους πρώτους "ηλεκτρονικούς" προορισμούς:
Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Ρόδος, Χίος, Λήμνος, Μυτιλήνη, Ιωάννινα, Κεφαλονιά, Σάμος, Αλεξανδρούπολη, Αθήνα, Κερκυρα. H "άγονη", κατα πως φαίνεται, μένει ακόμα στο "χάρτινο".
Το εξωτερικό?Τα Χανιά? :D
Εμένα μου είχε πεί ο πράκτορας ιταλίας, των ΟΑ για Ιούλιο!
Άντε να δούμε ποιόν χρόνο τελικά εννοούνε 2008,2009.... :evil:

Όντως Ιούλιος it is! Έκανα τηλεφωνική κράτηση ATH-SMI 6/7 με την 750 και όταν πήγα να αγοράσω το εισιτήριο από τα κεντρικά της ΟΑ στο Σύνταγμα διαπίστωσα ότι είναι... ηλεκτρονικό! :cool:
 
πριν 3 μερες χρειαστηκε να χρησιμοποιησω το συστημα των ΟΑ κατεπειγοντως απο Ρωμη. αφου διαπιστωσα οτι προσεφεραν την καλυτερη τιμη και απο Aegean και απο Alitalia, με την ψυχη στο στομα εκλεισα ηλεκτρονικο μεσω της επισημης ιστοσελιδας τους, ομολογω πανευκολα και πολυ γρηγορα, χωρις να ανοιγουν παραθυρα επι παραθυρων (οπως Α3). μεχρις εδω ολα καλα (παραβλεποντας το τρισαθλιο interface που ειναι το τελευταιο που κοιτας τελικα οταν καιγεσαι!)
στο αεροδρομιο τα χαλασαμε λιγο...πολυ ωρα αναμονη στο γκισε των ΟΑ για να παρω την ιδια εκτυπωση που ηδη ειχα τυπωσει εγω με την κρατηση και μετα αναμονη σε μια τεραστια ουρα εταιριας handling για να μου τυπωσουν καρτα επιβιβασης,σε σημειο που κοντεψα να χασω το αεροπλανο παροτι πηγα 2 ωρες νωριτερα.
και αναρωτιεμαι...γιατι πρεπει να μου τυπωσει αλλος την καρτα? γιατι οι ΟΑ πληρωνουν και υπαλληλο και ξενη εταιρια? προφανως ειναι θεματα που θα λυθουν αργοτερα με την πληρη ενταξη του συστηματος.
παντως η ολη εμπειρια με αφησε ευχαριστημενο...και αυτο γιατι δεν περιμενα να διαλεξω ΟΑ αρχικα. ελπιζω σε καλυτερες μερες, και ειμαι αισιοδοξος
 
Το 99,5% των εταιριών στο FCO χρησιμοποιούν την εταιρία handling-αεροδρομίου για την έκδοση των εισιτηρίων.(κυρίως τελευταίας στιγμής) Η Ρώμη δεν έχει μπεί ακόμα στο "χορό" των e-tickets και όχι μόνο αυτό δεν έχει υπάρξει κανενός είδους ενημέρωση για τη μετάβαση στο νέο σύστημα, κανενός είδους εκπαιδευση κλπ.Δουλεύουν ακόμα τον έρμο-Ερμή!
(Απ΄ότι φαίνεται θα αργήσει πολύ αυτή η μετάβαση)

Οφ τόπικ.Μα καλά και σύ πώς και δε πήρες την Alpi,αν βρίσκεσαι Bari, που είναι και πάμφθηνη?
 
Στέλεχος των ΟΑ με ενημέρωσε ότι από την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινάει το ηλεκτρονικό εισιτήριο και μια εβδομάδα μετά και στα συστήματα κρατήσεων. Για να δούμε!
 
Top