Easyjet

Airbus, Boeing or Bombardier?

Να θυμηθώ να αγοράσω μερικές εκατοντάδες τζετ.

ΥΓ: Οι φήμες λένε ότι η εταιρεία χρειάζεται ένα μείγμα που να αποτελείται κατά 70% από αεροσκάφη μεγέθους Α320 και 30% μεγέθους Α319, καθώς επίσης ότι την παραγγελία θα κερδίσει ο κατασκευαστής που θα δώσει την καλύτερη οικονομική προσφορά.
 
Απορία: στο seating plan των Α320,όταν κλείνεις θέση, δείχνει μεχρι τη σειρά 31 στην αριστερή σειρά, με μονές σειρές τις 30 και 31..Άρα 3Χ29Χ2=174 +12=186?!..Από την Αίρμπας το max config. για τα Α320 δεν ειναι 180?
 
Έβγαλες τις 6 θέσεις της ακατανόμαστης 13 που δεν υφίσταται;
 
Άμα δεν έχει κατέβει η καφεΐνη δεν λειτουργεί ο εγκέφαλος..Σόρρυ δεν "έβλεπα" μπροστά :oops:

Εντω μεταξύ άλλη απορία είναι γιατι δεν μαφήνει να επιλέξω θέση μονο στο return flight..To προσπαθησα αλλα αν δεν επιλέξεις θέση στο "πήγαινε" δεν ενεργοποιείται απο κάτω η πτήση της επιστροφής..Εκτός αν κάνω κάτι λάθος...
 
Τα Α320 της easyJet έχουν 180 θέσεις, καθώς επίσης και σειρά 13 (μάλιστα πρόκειται για σειρά εξόδου ανάγκης). Το πλάνο έχει 29 σειρές 3+3, με τις σειρές 30 και 31 να έχουν από τρεις θέσεις (ABC).
Όσο για την κράτηση θέσης, το σύστημα της easyJet δεν επιτρέπει να το κάνεις επιλεκτικά για συγκεκριμένες πτήσεις της κράτησης. Μία λύση είναι να κάνεις ξεχωριστή κράτηση για κάθε πτήση, αλλά θα σου στοιχίσει ακριβότερα. Η άλλη λύση, εφόσον ενδιαφέρεσαι για την πτήση της επιστροφής, είναι να μπεις στη διαχείριση κρατήσεων αφού πετάξεις στον προορισμό σου και τότε να επιλέξεις θέση για την πτήση της επιστροφής.
 
Τhanx Cross...Όποιος μάθει τα ωράρια στο MAN-SKG,όταν αποφασίσει να τα ανεβάσει η ΕΖΥ,ας τα ποστάρει..Ακόμα δεν έχει ανεβάσει ούτε LGW-DME ούτε το LIN-FCO..
 
Θα ήθελα να ρωτήσω για ποιο λόγο easy jet έχει τόσο μικρούς φόρους στα ναύλα της;ξέρει κανείς;ΠΧ. ATH-FCO έχει κόστος φόρου 8,50€ μόνο!!!!
 
http://translate.google.gr/translate?hl ... CEIQ7gEwAA για πρωτη φορα η εταιρεια θα αλλαξει τους κανονισμους της.Μονο για τους ρωσους η για αυτους που θα αγορασουν τα εισητηρια για την ρωσια.
Οι ρωσοι και οχι μονο θα μπορουν να επιστρεψουν τα εισητηρια που εχουν αγορασει αν αυτοι το επιθημουν.

Τώρα ο ρωσος πελάτης, αγοράζοντας ένα εισιτήριο με 72,49 δολάρια από τη Μόσχα σε μια από τις πόλεις της Βρετανίας θα λάβει το πλήρες κόστος της επιστροφης αν θα θελει να ακυρωσει το εισητηριο που ειχε πριν αγορασει .
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Ρωσία ειναι η πρώτη χώρα όπου EasyJet υποχώρησε από τους κύριους κανονες της.
 
Georgi,τι ειναι αυτό που έκανε την ΕΖΥ στη ρωσική αγορά ν'αλλάξει τακτική σε αντίθεση με άλλες χώρες εκτός Ε.Ε.?
 
Δεν γνωριζω.Οταν κατι θα μαθω θα το γραψω.Οι ρωσοι εχουν αλλους κανονες.Στην αεροφλοτ οι κανονες ειναι πιο ανθρωπινες.
http://www.aeroflot.ru/cms/en/flight/fares_description


Είναι πλέον μια από τις βασικές αρχές της aviadiskaunterov σε όλο τον κόσμο : ειναι αδύνατον να πάρει πίσω τα λεφτα του αυτος που αγόρασε το εισιτήριο. Οι ξένες εταιρείες το κανουν αυτο και στα πιο οικονομικα εισιτηρια και καλύπτονται από αυτην τη διάταξη .
Ωστόσο, η ρωσική νομοθεσία δεν δίνει αυτο το δικαίωμα στους εγχώριους φορείς(σε ολες τις ρωσικες αεροπορικες εταιρειες). Σε αυτή την περίπτωση, η Ρωσικη Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορικών Μεταφορών (Rosaviatsia) συμβουλεύει και τους ξενους αεροπορικους μεταφορείς να λειτουργούν κάτω από τους κανόνες αυτούς.
 
Top