Easyjet

Είναι τα ίδια "ανετα" καθίσματα που έχει βάλει η μαμά-LH με τις "δουλάρες" OS/LX (και ακολουθεί κι η SN?), και με τα οποία έχουν "κατενθουσιαστεί" οι επιβάτες? Το θετικό είναι ότι θα προσθέσει κανά δυο εκατοστά χώρο στα γόνατα,όπου ειδικά η ΕΖΥ με τα 156αρια Α319,τον χρειάζεται...
 
155 επι 1 εκατοστό ... Μήπως τελικά χωρέσει να τα κάνει 158 απο 156 στην cabina του 319 ???
 
Καθίσματα Recaro

Τα καθίσματα είναι Recaro SL3510, τα οποία φέρουν και τα αεροσκάφη που εκτελούν τα δρομολόγια La Navette της Air France. Είναι πιο άνετα και κατά 26% ελαφρύτερα από τα τρέχοντα της easyJet.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Εξαγορά slots στο Γκάτγουικ

25 ζεύγη slots θα περάσουν από τη Flybe στην easyJet έναντι £20 εκ. Εφόσον η συμφωνία εγκριθεί από τους μετόχους της εταιρείας, τα slots θα χρησιμοποιηθούν από το καλοκαίρι του 2014 για την ενίσχυση των πιο επιτυχημένων γραμμών της easyJet, αλλά και το άνοιγμα νέων.
 
60 εκατομμύρια επιβάτες σε ένα έτος

Για πρώτη φορά η ετήσια επιβατική κίνηση της easyJet ξεπέρασε τα 60 εκατομμύρια. Πηγή στα Ελληνικά, αλλά και στα Αγγλικά.
 
Γνωρίζουμε seat factor? Λογικά πρέπει να είναι άνω του 90%.
 
Στα τελευταία αποτελέσματα εξαμήνου ανέφερε πληρότητα 88,6%.

Άσχετο, αλλά τον προηγούμενο μήνα παρήγγειλε άλλα τρία A320ceo.
 
Cross":1wncm5y7 said:
Στα τελευταία αποτελέσματα εξαμήνου ανέφερε πληρότητα 88,6%.
Ευχαριστώ. :)
Άρα, λογικά μιλάμε για άνω του 90% :shock: για το 2013 όταν το 2012 είχαν 86% το πρώτο εξάμηνο και 88% συνολικά.

Ο λόγος που το σκάλισα λίγο είναι γιατί η ΕΖΥ με στόλο κατα ~100 α/φη λιγότερα απ' την FR και σαφώς μικρότερο μέσο capacity ανα α/φος έχει τα ~3/4 της επιβατικής κίνησης της FR. Σίγουρα παίζει ρόλο ότι οι Ιρλανδοί καθηλώνουν κάμποσα α/φη τη χειμερινή περίοδο, νομίζω δεν ισχύει κάτι τέτοιο με την ΕΖΥ, ωστόσο υποδηλώνει και υψηλές πληρότητες για την εύκολη...
 
Είναι μεγάλο λάθος να συγκρίνεις την easyJet με τη Ryanair, διότι έχουν εντελώς διαφορετική προσέγγιση στον πελάτη και φιλοσοφία όσον αφορά το προϊόν τους. Η easyJet έχει συμβάσεις με πάνω από εξήντα μεγάλες εταιρείες για επαγγελματικά ταξίδια, εξυπηρετεί το μεγαλύτερο ποσοστό των top 100 επιχειρηματικών δρομολογίων της Ευρώπης σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία και ανταγωνίζεται ευθέως και με επιτυχία εταιρείες όπως η British Airways, Air France και SWISS. H Ryanair κάνει και αυτή πολύ καλά τη δουλειά της, αλλά με πολύ διαφορετικό τρόπο. Επίσης, και η easyJet θα ήθελε να έχει πολύ περισσότερα αεροπλάνα και να εκτελεί περισσότερα δρομολόγια με υψηλότερες συχνότητες, αλλά - προς το παρόν - οι μέτοχοί της δεν το επιτρέπουν.
 
Top