«Έκπτωτη» η Athens Airways

  • Thread starter Thread starter vasada
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ωραια...Και γινεται η εφεση...Και περιμενουμε..ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΕΤΑΕΙ ΤΗ 1Η ΙΟΥΝΙΟΥ???ΚΑΝΕΝΑΣ???? :shock:

Τρελαααααα...!! :twisted:
 
Πρόσθεση 1+2+3=http://www.youtube.com/watch?v=FW7xfbIqTf4&feature=related :mrgreen:

Off topic.

Ο μαθηματικός υπολογισμός του OA701 έδωσε το σωστό αποτέλεσμα :twisted: :twisted: :twisted:

Ας ελπίζουμε πάντως να μην επαληθευτεί. :(
 
Στο site της εταιρείας δεν μπορείς να κάνεις κράτηση σε άγονο δρομολόγιο για το μήνα Ιούνιο. Δεν ξέρω αν λόγω μιας ακόμα προχειρότητας της εταιρείας ή εσκεμμένα οι πτήσεις είναι κανονικά διαθέσιμες για κράτηση από τον Ιούλιο και μετά. :mrgreen:
 
Ωραίο το βιντεάκι.

Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω τό εξής:λέει η εταιρεία ότι «θα προσφύγει με κάθε ένδικο μέσο κατά της απόφασης της ΥΠΑ, η οποία στερείται νομιμότητας και τεκμηρίωσης».Μέ τί επιχειρήματα θά αποδείξη ότι η απόφαση "στερείται τεκμηρίωσης" όταν θα έρχωνται σωρηδόν επιβάτες ώς μάρτυρες (στην κυριολεξία) που δεινοπάθησαν από τά καμώματα τής εν λόγω εταιρείας;
 
η εταιρεία είχε (πολλές φορές) την ευκαιρία να δείξει κάτι καλό. Ισάρριθμες φορές τις σπατάλησε...προσωπικά, μου είναι συμπαθής και μία φορά που ταξίδεψα όλα ήταν άψογα (μη αντιπροσωπευτικό δείγμα βεβαίως...βεβαίως), φαίνεται και κρίμα, αλλά είναι η αρχή του τέλους.
 
Κατά την ταπεινή μου γνώμη,η εξέλιξη αυτή αποδεικνύει ότι ένας επιχειρηματίας που έχει επιτύχει σ'έναν τομέα δέν σημαίνει πως μπορεί να επιτύχη παντού.Ακόμα κι'άν έχη καλούς συμβούλους,άν δέν ξέρη τίς λεπτομέρειες τής "αγοράς" που θέλει να εξυπηρετήση,δέν μπορεί να χαράξη σωστή στρατηγική.

Θά μπορούσαν να είχαν ξεκινήσει σιγά-σιγά,μέ π.χ. δύο προορισμούς στην αρχή (που θα μπορούσαν άνετα να τούς βγάζουν τά δικά τους αεροπλάνα) και βαθμιαία,όσο θα εδραιωνόντουσαν στην αγορά,να επεκτείνουν τό δίκτυό τους.Απ'όσα έχω διαβάσει όμως εδώ,αυτοί ανοίχτηκαν με δρομολόγια καί τομείς (π.χ. τά άγονα) που δεν μπορούσαν να καλύψουν χωρίς να κάνουν "υποχωρήσεις" (Dashάκια πρώτα καί ATR -και μάλιστα wetleased- μετά,σ'έναν διαφημιζόμενο ώς all-jet στόλο,"ξεπάτωμα" τών αεροπλάνων γιά να βγή το εξωπραγματικό τους πρόγραμμα καί άρα πολλά technicals και συνεπώς καθυστερήσεις και ακυρώσεις) οπότε μοιραία είχαν αυτήν την κατάληξη.Ετσι τουλάχιστον το καταλαβαίνω εγώ.
 
Δεν συμφωνώ... διαλέγοντας αυτήν την επιθετική στρατηγική η athens, παρ'ότι πήρε μεγάλο ρίσκο, έκανε μια κάπως θεαματική είσοδο στην αγορά και - αρχικά τουλάχιστον - μπόρεσε να προσφέρει ποιοτικά άρτιες υπηρεσίες. Υπό διαφορετικές συνθήκες ίσως να είχε επιτύχει, όμως βρήκε μπροστά της την νέα Olympic και παραγκωνίστηκε από τη μονομαχία της με την Aegean. Απ' ότι φαίνεται, όταν πια είχαν δυσκολέψει αρκετά τα πράγματα η athens έκανε λάθος (ή ίσως απλά ατυχείς) επιλογές για το στόλο της. Όσο για το "ξεπάτωμα", απλά πάρε παράδειγμα τις regional εταιρίες στις ΗΠΑ και δες εκεί πως "ξεπατώνουν" τα embraer τους.
 
Δεκτό το ρίσκο M!ke ώστε να αρχίσει να υπάρχει αναγνωρισιμότητα από τον κόσμο. Όσο πιο πολυ πετάς, ειδικά άγονα, τόσο σε μαθαίνουν. Το θέμα είναι βέβαια, πως σε μαθαίνουν είτε καλά (συνέπεια), είτε ανάποδα (ασυνέπεια). Στην περίπτωση της ZF υπερίσχυσε το 2ο. Ωστόσο, έχω ξαναγράψει, της δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσει κάτι στο μεταβατικό στάδιο των άγονων, είδε τα αποτελέσματα και επανέλαβε τα ίδια λάθη. Δυο-τρεις σημειώσεις μόνο:

Τα προβλήματα στα ER4 υποθέτω υπήρχαν πριν τον Απρίλιο. Άρα είχε το χρόνο να στραφεί σε άλλο τύπο. Άλλωστε μπορούσαν να συγκρίνουν αποδόσεις, συνέπεια κλπ από τα wet lease τους (AT4 & DH3).

Από τη στιγμή που έμεινε με 2 ER4 (Δεκέμβριος 2009), το πρόγραμμα που εξέδωσε για τις νέες αγονες ήταν ανεφάρμοστο. Αυτό βέβαια θα μπορούσε να το ανακαλύψει και η ΥΠΑ πριν καν ξεκινήσουν τα δρομολόγια!

Διεκδίκησε πολλές άγονες, αντί λίγες, σε αεροδρόμια που καλύπτονται από τις δυνατότητες των αεροπλάνων της, με πιο ορθολογικό τίμημα. Ακόμα και εντός Μαϊου, θεωρώ πως θα μπορούσε να προσεγγίσει την ΥΠΑ ή το υπουργείο και να πει πως αδυνατεί να καλύψει το σύνολο του έργου που έχει αναλάβει, ώστε να διαπραγματευόταν τον περιορισμό των άγονων στις απολύτως εφαρμόσιμες και να μην φτάσει σε αυτό το σημείο. Πλέον το πλήγμα στη φήμη και πελατεία της εταιρείας είναι τεράστιο.

Συμπερασματικά, όπως είχε ξαναγράψει, η Athens βιάστηκε να μεγαλώσει, προσπάθησε να γιγαντωθεί και τώρα το πληρώνει. Θα έχει πραγματικά ενδιαφέρον να δούμε το νέο πρόγραμμα που κάποια στιγμή θα εκδοθεί (Ιουν-Οκτ), αφού εκεί θα φανουν 2 πράγματα: Α) Κατά πόσον θα αποφασίσει να συνεχίσει τα τακτικά δρομολόγια ή θα μετατοπίσει το ενδιαφέρον της στα τσάρτερ και βέβαια με τι αεροσκάφη, Β) Κατά πόσο έχει γίνει κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας του χώρου από την ιδιοκτησία και τους συμβούλους της (τους υψηλά ιστάμενους γενικά, δεν γνωρίζω οργανόγραμμα). Ένα νέο εξαντλητικό για τα αεροσκάφη πρόγραμμα ή κάτι πιο στέρεο με περιθώρια κάλυψης των όποιων "μεμονομένων" περιστατικών;

Για να πω πάντως και την καλή μου κουβέντα, την προηγούμενη Τριτη ταξίδεψα για δεύτερη φορά με την ZF. Πιο συγκεκριμένα, ήμουν ένας εκ των δώδεκα μόλις επιβατών της στο ATH-AOK, το οποίο εκτελέστηκε από το DH3 της Medavia. Όμορφο αεροπλάνο, θεωρώ ιδανικό για τον ελληνικό χώρο και ένα εξαιρετικό πλήρωμα (τόσο οι εκ Μάλτας όσο και η ελληνίδα) , χαμογελαστό και χαλαρό (εννοώ όχι αγχωμένο και στην "τσίτα" για να μην παρεξηγηθώ). Η πτήση στο πρόγραμμα ήταν προγραμματισμένη να διαρκέσει 50' και Βεβαίως, το Dash χρειάστηκε 70' για να την κάνει, οπότε υποθέτω όλο το πρόγραμμα της ημέρας θα πήγαινε πίσω. Σαν εμπειρία ωστόσο ήταν συνολικά θετική, απο αυτές που φτιάχνουν όνομα και δεν το χαλάνε. Και έτσι θα έπρεπε να είχε κινηθεί η εταιρεία γενικότερα. Τώρα ίσως τα πράγματα να έχουν περάσει εκείνη την αδιάκριτη διαχωριστική γραμμή που σε στέλνει από την επιτυχία ή την επιβίωση, στην αποτυχία. Οψόμεθα...
 
Και εγώ, οι μόνες καλές πτήσεις που θυμάμαι από την ZF ήταν με το Dash. Φυσικά πάντα με καθυστέρηση, αλλά το αεροπλάνο και το πλήρωμά του ήταν εξαιρετικά. Πιστεύω ότι εάν
η ZF είχε προσπαθήσει να νοικιάσει και το δεύτερο Dash της Medavia και πετούσε με αυτά τα δύο στις άγονες γραμμές, τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά. Ωστόσο είχε πολύ χρόνο στη διάθεσή της να διαπιστώσει ότι τα RJ4 και το αρπαχτό AT4 της Hemus δεν είναι λύση. Κανείς δεν ζήτησε να έρχεται στις άγονες γραμμές με RJ4. Με ασφαλή αεροσκάφοι και συνέπεια της ζητήσαμε. Και επί σειρά μηνών απέδειξε ότι ειδικά για το δεύτερο δεν έδινε και μεγάλο λογαριασμό. Εάν είχε φροντίσει να νοικιάσει για παράδειγμα 2 AT4, δικά της περιποιημένα τότε τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά. Δυστυχώς σπατάλησε το περιθώριο χρόνου που είχε και κυρίως την υπομονή μας. Πιστεύω πραγματικά ή ότι έψαχνε αιτία να βαρέσει κανόνι, ή ότι είχε διαβεβαιώσεις ότι δεν θα της επιβληθεί καμία ποινή για όλο αυτό το διάστημα από κανένα πολιτικάντη που όπως φαίνεται διαψεύσθηκαν. Και λέω κανόνι διότι εάν πρέπει να επιστρέψει 10.000 εισιτήρια και να καλύψει και τη διαφορά του οικονομικού τιμήματος στους νέους ανάδοχους, τότε δεν νομίζω ότι θα έχει περιθώρια να επιβιώσει (και αυτό είναι θλιβερό στις μέρες μας).
 
Α) Λάθος αεροπλάνα.
Β) Λάθος service.Αυτό πέρι εξυπηρέτηση τύπου bussines για όλους τους επιβάτες μόνο κάποιος αδαής ή κακοπροαίρετος μπορούσε να το πιστέψει.
Γ) Λάθος σύστημα κρατήσεων:AirKiosk,ασύμβατο μέ τα άλλα συστήματα,χωρίς να δίνει τη δυνατότητα για through check-in αλλά ούτε καν για αποστολή των αποσκευών σε επόμενη πτήση άλλης εταιρείας.Το ίδιο σύστημα χρησιμοποίησε η AirSea Lines χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν ήταν κατάλληλο για αυτή.
Δ) Λάθος εμπορικοί στόχοι:Μα καλά,πας την ίδια ώρα με την ΟΑ&με την Α3 στη Μυτιλήνη;
Και φυσικά,ένα συστημα στηριγμένο στις γνωριμίες με παράγοντες διαφόρων ειδών.
Πως το λέει μα παροιμία;Άκριβοί στα πίτουρα,φτηνοί στα λάχανα;Μέχρι&οι θέσεις στάθμευσεις των αφων τους ήταν λάθος.
Ήταν όλα προδιαγεγραμένα.
(Το μέλος Hastaroth έχει αναφερθεί σχετικά εντός του foum.)
 
Top