Ellinair

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Εκπλήττομαι που ο κος Δαλιάκας ως εμπειρο πρωην στελεχος της ΟΑ, αναφέρει την πρόθεση να μπει η εταιρεία στο Αθηνα-Θεσσαλονίκη, ενα δρομολόγιο που όλοι το κράζουν μη κερδοφόρο για τις εταιρείες-εξαιρείται ισως η Α3 λογω feeder traffic, όταν ηδη υπαρχουν 2 εταιρειες, τα τελη αρκετα υψηλά,τα περιθώρια κερδους χαμηλά κ το επιβατικο σε εποχές επερχομενου μνημονίου νο3 κ απανωτων φοροκαταιγίδων να σκεφτεται πως θα μετακινηθει οχι απο Αθηνα-Θεσσαλονικη, αλλα από Παγκράτι-Μαρούσι,ει δυνατόν με ποδήλατο για οικονομία..Και πως θα χτυπήσει την FR με τιμές 6+6 rtn tickets?..Αντε για το SKG-HER πες θα χτυπησει το μονοπώλιο της Α3, αλλά στο άλλο; Το δε Αθηνα-Ηράκλειο εχει τρελό ανταγωνισμο με τα πλοια..πως θα βγει ο λογαριασμός;; :with:
 
Γενικα συμφωνω με τον προλαλισαντα...Πολύς κόσμος δοκίμασε την τύχη στο κλασσικό Αθηνα Θεσσαλονίκη. ¨Ομως, κάτι θα ξέρουν....Αν και άσχετος με τον σχεδιασμό δρομολογίων κτλπ θα έβλεπα πιο ελκυστικό ενα Αθηνα Αλεξανδρούπολη η Αθηνα Μυτιλήνη ως μια απόπειρα επέκτασης δραστηριότητας....
 
Η γιατί να μην νοικιάσουν αεροσκάφοι του τύπου Metroliner, dash 8-100, η να αυξήσουν τα ιδη υπάρχοντα atr 42 και να ανοίξουν δρομολόγια που θα συνδέουν την Θεσσαλονίκη με την αλεξανδρουπολη, η την Καβάλα, Βόλο, Σκιάθο, Ιωάννινα. Θα μου πείτε πιωμένος είσαι, γιατί να μην δοκιμαστεί κάτι τέτοιο έστω και μέσω charter πτήσεων αρχικά, η μόνη μετάβαση σε τέτοιες πόλεις γίνεται μέσω ΚΤΕΛ η ι.χ όπου έχεις και τις βενζίνες και τα διόδια.

Να δημιουργηθεί δηλαδή ένα δίκτυο που θα συνδέει την βάση της εταιρείας με κοντινές πόλεις και νησιά, τα καλοκαίρια θα τα καλύπτουν οι τουρίστες, ενώ τον χειμώνα θα ρίχνουν την συχνότητα πτήσεων κατά 50% σε αυτούς τους προορισμούς όπου πλέον θα καλύπτουν οι φοιτητές και οι υπάλληλοι εταιρειών.

Ιδικά το καλοκαίρι είναι κάτι που το κάνουν αρκετές εταιρείες σε αρκετές χώρες παγκοσμίως. Φανταστείτε να το κάναμε στην Ελλάδα που ούτε τον αριθμό των νησιών μας δεν θυμόμαστε. Βέβαια όλα αυτά θέλουν money, no money no honey.
 
Ακριβώς στα Ιωάννινα πρέπει να αναπτυχθεί, όχι στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη .
 
Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα είναι 3 ώρες με το ζόρι (άμα κάνεις στάση για κοντοσούβλι στο Μέτσοβο). Επίσης, η Αθήνα είναι έδρα υπουργείων, εταιριών, επιχειρήσεων οπότε το δρομολόγιο έχει ψωμί, σε σχέση με τα Γιάννενα που έχουν μόνο τουριστικό ενδιαφέρον. Γιατί λοιπόν να πας αεροπορικώς και μετά να νοικιάσεις αυτοκίνητο για να γυρίσεις τα βουνά, ενώ μπορείς να πας με το δικό σου όχημα και να είσαι κύριος...
 
Τι μου θύμησες τώρα, μες τα χιόνια με τα μπουφάν και τις μπότες να τρώω κοντοσούβλι και να πίνω ηπειρώτικο κρασί στο Μέτσοβο (στην πλατεία) με θέα τα βουνά και την τρομερή γέφυρα της εγνατίας, πόσο μα πόσο θα ταίριαζε ένα altiport εκεί σαν του courchevel ένα πράγμα, να κατεβαίνουν τα zenair και τα cessna, :thx: όραμα. Είναι 3 ώρες αν κάνεις στάση και στην Βέροια για ρεβανί και τρίγωνα, εγώ έκανα 3 ώρες το Θεσσαλονίκη-Άρτα, anyway, για χειμωνιάτικα τσάρτερ όμως δεν θα ήταν και άσχημη ιδέα.

Μια ιδέα είναι και το Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη, βέβαια εκεί θα έχουν να κάνουν με τον οθωμανικό κολοσσό εν ονόματι Turkish Airlines . . .
 
Γιατί δεν έχει δίπλωμα :banana: :banana: :banana:
 
Ακριβώς αυτό, στα Γιάννενα υπάρχουν αρκετοί φοιτητές που η μόνη λύση για να μεταβούν στην συμπρωτεύουσα είναι το ΚΤΕΛ. Τέλος πάντων επειδή μάλλον θα καταλήξει στο trash :cool: , εννοώ ένα δίκτυο όπως και προανέφερα το όποιο θα συνδέει την Θεσσαλονίκη με πόλεις της Θράκης, Ηπείρου, Θεσσαλία κλπ. Μικρά αεροσκάφη με λίγους επιβάτες, φοιτητές, υπάλληλοι, τουρίστες, συγγενείς, άνθρωποι που θα θέλουν να πάνε αυθημερόν, επιβατικό κοινό θα έχει, τα ΚΤΕΛ πάντα γεμάτα είναι.

Και ιδικά τα Γιάννενα που έχει το λιγότερο πέντε δρομολόγια καθημερινώς για Θεσσαλονίκη (γεμάτα από κόσμο)
 
Aρκετά ευχαριστημένοι δηλώνουν στην αεροπορική με το θερινό εσωτερικό πρόγραμμα, 3 δρομολόγια μάλιστα πήραν παράταση για τέλος Σεπτεμβρίου. Αυτά είναι τα SKG-HER, SKG-JTR & ATH-JTR. Το τελευταίο δε προβλέπω του χρόνου να το πετάει μέχρι και η Binter
:arrow: http://www.tornosnews.gr/permalink/12116.html
 
Από 24 Σεπτέμβρη ξεκινάνε απευθείας Θεσσαλονίκη-Σμύρνη 2Χ την εβδομάδα
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top