Ellinair

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
OA701":ro6h6ybd said:
Λέτε να αρχίσουν να λοξοκοιτάν΄και δυτικότερα, εκεί που χει και πολλούς γλάρους; :twisted: Βασιλάκης και Μουζενίδης μπορούν να συνεργαστούν άραγε; Διότι θα μπορούσαν να κάνουν παπάδες στο ΤΟing...
Απορώ πως δεν πετάν Skg-Bcn την στιγμή που η Ράυαν γεμίζει από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο το skg-Gro και με ώρα άφιξης
19.00,στα 90 χιλιόμετρα από Βαρκελώνη και η Vueling το καλοκαίρι με ώρες νυχτοφύλακα.
Η Θεσσαλονίκη εξυπηρετεί όλη την Β.Ελλάδα και την Θεσσαλία,δεν θα μπορούσε να γεμίσει ένα 319 δυο φορές την εβδομάδα;
 
Και ποιος γνωρίζει την Ellinair για να γεμίσει τα αεροπλάνα της; Στο εξωτερικό ειναι παντελώς αγνωστη..Εδω καλα καλα ακομα δεν την ξερουν στην Ελλάδα..Συγκρινεται με τις "τεραστιες" Ryanair, Vueling?
 
Πάντως στην Ρωσία έχουν αρχίσει να την μαθαίνουν, θα μου πεις που κολλάει με την Ισπανία . . .
 
spotterakis":2mc0p29n said:
Και ποιος γνωρίζει την Ellinair για να γεμίσει τα αεροπλάνα της; Στο εξωτερικό ειναι παντελώς αγνωστη..Εδω καλα καλα ακομα δεν την ξερουν στην Ελλάδα..Συγκρινεται με τις "τεραστιες" Ryanair, Vueling?
Και στην Σμύρνη δεν την γνωρίζουν κι όμως θα πηγαίνει.Ναι είναι μια καινούρια εταιρία και θα πρέπει σιγά σιγά να γίνετε
γνωστή.Αν δεν προσθέτει προορισμούς όπως η Βαρκελώνη που είναι ένας δημοφιλείς προορισμός,πως αλλιώς θα γίνει γνωστή;
Εκτός αν δεν είναι στα σχέδια της να μεγαλώσει σιγά σιγά σαν εταιρία.
 
Το ίδιο κόστος έχει η Σμύρνη των 500χλμ με τη Βαρκελώνη/Τζιρόνα των 1.500+; Το ρίσκο δεν είναι το ίδιο νομίζω. Για να δουλέψει προς τα εκεί EL πρέπει πρώτα να δικτυωθεί ο Μουζενίδης. Δεν κάνει η Βαρκελώνη το μεγάλωμα της αεροπορικής, το πτητικό έργο και η διακίνηση επιβατών το κάνει.

Ωστόσο, με ένα καλό φίντερ HER, CHQ, RHO, ADB, LCA θα μπορεί να παίξει μπάλα από SKG σε thin/περίεργα/niche δρομολόγια προς Δ. Ευρώπη έστω και σε εποχική βάση...
 
Επίσης το SKG-MUC θα ήταν μία καλή κίνηση (γνώμη μου), να είναι εποχικό δρομολόγιο αρχικά, το οποίο θα μπορούσε να κάνει την εταιρεία γνωστή, δυο δρομολόγια την εβδομάδα, και αυτά την καλοκαιρινή περίοδο. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει ανταγωνισμός, πετάει δύο φορές την μέρα η Aegean, επίσης πετάει η Air Berlin, κάποια δρομολόγια είχε κάνει και η Germania, παλαιότερα και όταν υφίστατο έκανε και η DeutcheBA.

Επίσης η Tuifly είχε κάνει εποχιακά από το αεροδρόμιο το Memmingen (EDJA, πανέμορφο ψάξτε το) το οποίο βρίσκετε 117χλμ βορειοδυτικά του Μονάχου, και ο Ιρλανδός ήθελε να ξεκινήσει κάποτε από εκεί δρομολόγια προς Αθήνα-Θεσσαλονίκη ονομάζοντας το Munich North αν δεν κάνω λάθος.
 
To SKG-MUC/FRA ειναι ήδη στα σχέδια της εταιρείας για του χρόνου,όπως και αλλες γερμανικές πόλεις..
 
Εικασίες κάνω, αλλά λογικά θα έπρεπε να κτυπήσει το μονοπώλιο της Α3 και αυτό γίνεται στο SKG-FRA. Δεν μπορώ να ακούω ότι το HHN της FR είναι ανταγωνισμός για FRA. :wall:
Μπορεί όμως να κτυπήσει και το μονοπώλιο της 4U στο SKG-CGN ?
Στο SKG-DUS υπάρχουν Α3, AB, 4U
Στο SKG-STR υπάρχουν Α3, AB, 4U
Στο SKG-MUC υπάρχουν Α3, ΑΒ
Στο SKG-SXF/TXL υπάρχουν U2, ΑΒ
Στο SKG-HAJ υπάρχουν Α3?, 4U
Στο SKG-HAM υπάρχουν ΑB, 4U
Τέλος τα NRN, FKB, BRE της FR δεν νομίζω ότι θα τα κτυπήσει. :rant:
 
Και σαν ιδέα ρίχνω και το DTM. Το δρομολόγιο το εκτελούσε παλιά η easyjet 3w όταν είχε βάση στο Ντόρτμουντ και ήταν το κεδροφόρο δρομολόγιο της συγκεκριμένης βάσης. Δυστυχώς με το κλείσιμο της βάσης αυτό το δρομολόγιο δεν βρήκε αντικαταστάτη, οπότε μια προσπάθια πιστεύω να αξίζει.
 
Παντως για τα Χριστούγεννα που έκλεισα εισητήριο για Αθήνα, με μια γρήγορη ερευνα που έκανα τις μέρες που ήθελα οι τιμές ήταν ΙΔΙΕΣ με Ryanair (σύνολο 68€) οπότε προτίμησα Ellinair λόγω της δωρεάν βαλίτσας
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top