Μάριε,
Ο στόχος της ΕΚ είναι να «τσιμπήσει» περισσότερους επιβάτες στο feeder της Αθήνας και να εξυπηρετήσει παράλληλα και το δρομολόγιο της Λάρνακας, το οποίο δε θα έβγαινε σε καθημερινή βάση, εάν δρομολογούσε ένα 777 ή ένα 330 (που είναι ο μικρότερος τύπος του στόλου, αν δεν κάνω λάθος) μόνο για Λάρνακα. Λόγω του ότι το δρομολόγιο δεν είναι nonstop, προφανώς και θα έχει κάποιο τιμολογιακό κίνητρο (καλύτερα availabilities σε χαμηλότερα RBD's) και σε αυτούς τους καιρούς, ξέρω πολύ κόσμο που θα επέλεγε να ταλαιπωρηθεί λίγο παραπάνω, για να γλιτώσει μερικά ευρώ.
Στο δρομολόγιο Ελλάδας-Κύπρου, υποθέτω ότι έχει κάποιες προοπτικές να πάει καλά:
α) πλεονέκτημα τύπου και amenities. Το 10 abreast στην Οικονομική το θεωρώ μάλλον μειονέκτημα.
β) αποσκευές 30 κιλών μέσα στο ναύλο. Σε σύγκριση με τον κύριο ανταγωνιστή στο δρομολόγιο (Α3) και υποθέτοντας ότι σε μία αντίστοιχη περίπτωση, ο επιβάτης θα έπρεπε να πάρει μια αποσκευή 23 κιλών, το κόστος θα ήταν 20 ευρώ ανά διαδρομή με προπληρωμή ή 35 ευρώ πληρωτέα στο αεροδρόμιο. Αντιστοίχως, στην υψηλή σεζόν, η χρέωση της αποσκευής θα ήταν 27 ευρώ με προπληρωμή ή 40 ευρώ με πληρωμή στο αεροδρόμιο. Γίνεται αντιληπτό ότι εάν τα εισιτήρια παίξουν σε αυτά τα επίπεδα (αν και πιστεύω ότι μόλις μπει καλοκαίρι, θα ανέβουν οι πληρότητες και δε θα βρίσκουμε χαμηλούς ναύλους), οι Εμίρηδες φαίνεται πως πλεονεκτούν. Για τους Ρουμάνους, δεν πιστεύω πως τίθεται θέμα σύγκρισης, μια και χρησιμοποιούν διαφορετικό μοντέλο.