Emirates στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αναφέρομαι στην κάλυψη του κενού που δημιουργείται στην απευθείας σύνδεση Μάλτας-Κύπρου.
 
Παραπάνω διάβασα το κονφιγκ του α/φους που θα εκτελεί το δρομολόγιο, πόσες άραγε θέσεις θα πάνε στο DXB-LCA, πόσες στο DXB-ATH και πόσες περισσεύουν για το LCA-ATH; Aakunz, μπορείς να δείς τέτοια πληροφορία;
 
Δεν έχω ιδέα. Αυτό είναι θέμα revenue department. Θέλει πραγματικά πολλή μελέτη, για να έχουν καλή πληρότητα σε όλο το δρομολόγιο.


Το δρομολόγιο ανέβηκε ήδη στα GDS. Εν αναμονή της δημοσίευσης των ναύλων στην ATPCO, για να αρχίσουν οι κρατήσεις!
Code:
 1   EK 107  D    LCA   ATH    1150    1335   0  77W  1:45
Code:
 1   EK 108  D    ATH   LCA    1615    1800   0  77W  1:45
 
Τα inventories άνοιξαν και οι ναύλοι δημοσιεύθηκαν. Εκ πρώτης όψεως, φαίνεται πως οι τιμές ξεκινούν από τα €175 για ένα μετ' επιστροφής εισιτήριο και €138 για ένα απλής μετάβασης (δηλαδή κοντά στο μέσο ναύλο των Γλάρων). Δεν τα λες και «προσφορές», πάντως. Έτσι κι αλλιώς, δεν πιστεύω, ότι η βιωσιμότητα της σύνδεσης θα εξαρτηθεί από το πόσο πολύ θα πουλήσει στο δρομολόγιο Κύπρου-Ελλάδας.

Ήλπιζα να έκλεινα ένα Σ/Κ στην Κύπρο, αλλά ψιλοξενέρωσα τώρα...


Αλλά για περιμένετε: 30 κιλά δωρεάν αποσκευές (χωρίς περιορισμό ενός κομματιού) και ΔΩΡΕΑΝ προεπιλογή θέσης για όλους και φυσικά IFE! Why not?
 
Εχοντας βγει πλεον το δρομολογια στο συστημα προσπαθω να το οπτικοποιησω και να καταλαβω τη λογικη του...

Στο DXB-ATH φτανει ακριβως την ιδια ωρα με το αρχικο (απ ευθειας δρομολογιο) με 2+ ενωριτερη αναχωρηση και την ιδια ακριβως τιμη

Στο ATH-DXB πρακτικα αναχωρει την ιδια ωρα με το αρχικο (απ ευθειας δρομολογιο) με 3 αργοτερη αφιξη (01,00 τοπικη) και την ιδια ωρα ακριβως.

Ποιος ο λογος καποιος επιβατης να επιλεξει το καινουργιο δρομολογιο για να πεταξει DXB? Για εμενα κανενας. Ο μονος λογος υπαρξης κατ εμε ειναι τις peak ημερες καποιος να αναγκαστει να διαλεξει το νεο δρομολογιο προκειμενου να ταξιδεψει ειτε DXB ειτε transit.

Υπαρχει καποιος λογος που απο οτι φαινεται η emirates επιδιωκει ταυτηση των ωρων τους στην Αθηνα; Ποσο φθηνοτερα μπορει να της ερχεται το handling με αυτη τη διαταξη;
 
Μάριε,

Ο στόχος της ΕΚ είναι να «τσιμπήσει» περισσότερους επιβάτες στο feeder της Αθήνας και να εξυπηρετήσει παράλληλα και το δρομολόγιο της Λάρνακας, το οποίο δε θα έβγαινε σε καθημερινή βάση, εάν δρομολογούσε ένα 777 ή ένα 330 (που είναι ο μικρότερος τύπος του στόλου, αν δεν κάνω λάθος) μόνο για Λάρνακα. Λόγω του ότι το δρομολόγιο δεν είναι nonstop, προφανώς και θα έχει κάποιο τιμολογιακό κίνητρο (καλύτερα availabilities σε χαμηλότερα RBD's) και σε αυτούς τους καιρούς, ξέρω πολύ κόσμο που θα επέλεγε να ταλαιπωρηθεί λίγο παραπάνω, για να γλιτώσει μερικά ευρώ.

Στο δρομολόγιο Ελλάδας-Κύπρου, υποθέτω ότι έχει κάποιες προοπτικές να πάει καλά:
α) πλεονέκτημα τύπου και amenities. Το 10 abreast στην Οικονομική το θεωρώ μάλλον μειονέκτημα.
β) αποσκευές 30 κιλών μέσα στο ναύλο. Σε σύγκριση με τον κύριο ανταγωνιστή στο δρομολόγιο (Α3) και υποθέτοντας ότι σε μία αντίστοιχη περίπτωση, ο επιβάτης θα έπρεπε να πάρει μια αποσκευή 23 κιλών, το κόστος θα ήταν 20 ευρώ ανά διαδρομή με προπληρωμή ή 35 ευρώ πληρωτέα στο αεροδρόμιο. Αντιστοίχως, στην υψηλή σεζόν, η χρέωση της αποσκευής θα ήταν 27 ευρώ με προπληρωμή ή 40 ευρώ με πληρωμή στο αεροδρόμιο. Γίνεται αντιληπτό ότι εάν τα εισιτήρια παίξουν σε αυτά τα επίπεδα (αν και πιστεύω ότι μόλις μπει καλοκαίρι, θα ανέβουν οι πληρότητες και δε θα βρίσκουμε χαμηλούς ναύλους), οι Εμίρηδες φαίνεται πως πλεονεκτούν. Για τους Ρουμάνους, δεν πιστεύω πως τίθεται θέμα σύγκρισης, μια και χρησιμοποιούν διαφορετικό μοντέλο.
 
Συμφωνω οτι στο LCA-ATH εχουν πλεονεκτημα και πως με σχετικα προσιτες τιμες ως προς τον ανταγωνισμο θα πανε αρκετα καλα καθως το προιον ειναι καλυτερο.

Σχετικα με το DXB-ATH, συγκρινοντας τυχαια ημερομηνιες και τιμες, βλεπω οτι διατηρουν τις ιδιες τιμες... Με αυτη τη συνθηκη δεν θεωρω οτι υπαρχει καποιος λογος για να προτιμησει αυτο το δρομολογιο...
 
Αγαπητέ Μάριε,

Μην το βλέπεις μόνο σαν point-to-point. Μιλάμε ότι το big business για τους Εμίρηδες είναι τα διηπειρωτικά και τα feeders βοηθούν στο να «τσιμπήσουν» ακόμα περισσότερο κόσμο για να προωθήσουν κόσμο στα πρώτα.
 
Απ΄την άλλη πλευρά: Στις διηπειρωτικές πτήσεις δύο feeders καθημερινά σε διαφορετική ώρα θα επέτρεπαν περισσότερες/ καλύτερες ανταποκρίσεις και μεγαλύτερη ευελιξία. Ιδιαίτερα και για τους business travelers, που όπως το έγραψε και ο menelaos, συχνά έχουν ως ένα κριτήριο και την βολική ώρα / ανταπόκριση (κι όχι μόνο την χαμηλότερη τιμή, έστω με 9 ώρες διαμονή σε κάποιο αεροδρόμιο…).

Προφανώς βλέπουν κυρίως το δρομολόγιο DXB-LCA (με καλές ώρες ως feeder), όχι τόσο την δεύτερη πτήση για Αθήνα.
 
Ulrike":3u88cayl said:
Προφανώς βλέπουν κυρίως το δρομολόγιο DXB-LCA (με καλές ώρες ως feeder), όχι τόσο την δεύτερη πτήση για Αθήνα.
Μάριε μην κολλάς στο ίδιο πράγμα συνέχεια. Όλοι αυτό λέμε από την αρχή: Εστιάζουν στο LCA-ATH-LCA που έχει κίνηση (και σου προσφέρει IFE, προεπιλογή θέσης και - κυρίως - 30 κιλά αποσκευή δωρεάν ώστε να χτυπήσουν FR, A3 και 0Β) και στο LCA-DXB-LCA που την κάνουν την πτήση ούτως ή άλλως. Η παρόμοια ώρα των δύο πτήσεων στην ΑΤΗ δείχνει πως δεν εστιάζουν στο DXB-ATH-DXB.
Όσοι θέλουν να πάνε DXB από ATH ή το αντίστροφο θα πάρουν την απευθείας.
 
Top