Emirates στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
To θεωρώ απίθανο να είναι μοναδικό κίνητρο το LCA-ATH, μιλάμε για 773 κι όχι κανένα κουβαδάκι 320/738. Το πιό λογικό είναι το δρομολόγιο να αποτελεί έναν συνδυασμό κινήτρων. Απ΄τη μια το DXB-LCA που προφανώς θέλουν να διατηρήσουν αλλά μάλλον δεν βγαίνει είτε σε κίνηση είτε σε yields, απ΄την άλλη ίσως οι θέσεις στο DXB-ATH που εξυπηρετεί συγκεκριμένο bank αφίξεων στο DBX να μην επαρκούν αλλά λόγω έλλειψης μικρότερου α/φος ή κίνησης που να γεμίζει 2η direct να διάλεξαν αυτή τη λύση. Το ωράριο προφανώς ανταποκρίνεται και στη ζήτηση του DXB-ATH, διαφορετικά θα έβαζαν άλλη ώρα συνδεόντας το με άλλα transfer...
 
Αν και προσωπικά πιστεύω ότι ήθελαν να μπουν στο LCA - ATH γιατί έχει ψωμί ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο, μπορεί η σκέψη να ξεκίνησε επειδή δεν μπορούσε να συντηρηθεί το DXB-LCA-MLA αλλά ούτε το DXB-LCA μόνο του.
Οι τιμές σίγουρα θα ρυθμιστούν με βάση τη ζήτηση τους επόμενους μήνες και μπορεί και οι ώρες αν δεν εξυπηρετούν.
 
Θα είχε πάντως ενδιαφέρον να μάθουμε πόσες θέσεις θα ρίξουν στο LCA-ATH. Θα είναι ένας σταθερός αριθμός μπλοκαρισμένος ή θα αυξομειώνεται αναλόγως της ζήτησης; Με άλλα λόγια, το DXB-ATH είναι το αναγκαίο κακό για να βγεί το δρομολόγιο ή θα προωθηθεί έναντι του LCA-ATH;

Κάτι ακόμη, είχα διαβάσει κάπου (πιθανότατα στο a.net) ότι η ΕΚ κυνηγούσε καιρό το LCA-ATH κι ότι ενώ έλαβε αμέσως την άδεια απ΄τις ελληνικές αρχές, οι κυπριακές ήταν αντίθετες. Ίσως λόγω CY;
 
Να μπλοκάρει θέσεις στο LCA-ATH τη στιγμή που μπορεί να υπάρχει ζήτηση στο DXB-ATH μου φαίνεται παράλογο γιατί το δευτερο είναι σαφώς πιο ακριβό προϊόν. Όλα βάση ζήτησης θα διαμορφωθούν πιστεύω.

Ότι το κηνυγούσε από παλιά ισχύει γιατί είχε ακουστεί και για την ΕΚ και για την QR.
 
OA701":1etgzzic said:
To θεωρώ απίθανο να είναι μοναδικό κίνητρο το LCA-ATH, μιλάμε για 773 κι όχι κανένα κουβαδάκι 320/738.
Ναι μεν αλλά μην ξεχνάς ότι δεν έχει και πολύ μικρότερα αεροσκάφη από το 773. Το Α332 μόνο. :roll:
 
aakunz":20zu8tex said:
Εκ πρώτης όψεως, φαίνεται πως οι τιμές ξεκινούν από τα €175 για ένα μετ' επιστροφής εισιτήριο και €138 για ένα απλής μετάβασης (δηλαδή κοντά στο μέσο ναύλο των Γλάρων). Δεν τα λες και «προσφορές», πάντως.

Ήρθε και η προσφορά για πτήσεις μέχρι 30/06. Η Α3 βέβαια σε go light βγάζει καλύτερες προσφορές συνήθως.

http://www.philenews.com/el-gr/oiko...ayla-gia-athina-kai-ntoumpai-apo-tin-emirates
 
Με την έναρξη της επόμενης θερινής σεζόν η ΕΚ επαναφέρει την δεύτερη απευθείας πτήση ATH-DXB. Καθημερινά με αναχώρηση απο Αθήνα στις 23:25.
Παραμένει και το DXB-LCA-ATH-LCA-DXB το οποίο νομιζω πλεον δεν σου δίνει την δυνατότητα να κλείσεις το κομμάτι DXB-ATH-DXB παρα μονο τα DXB-LCA-DXB και LCA-ATH-LCA.
 
Λίαν συντόμως -μιάς και αδειοδοτήθηκε απ΄την ΥΠΑ- φέρεται ότι θα ανακοινωθεί απ' την ΕΚ καθημερινή πτήση DXB-ATH-EWR με 777. Εκτιμώμενη έναρξη στις 12 Μαρτίου...
:arrow: http://tourismlobby.blogspot.gr/2017/01/emirates.html
 
χμμμ...πεταει η ΕΚ στο EWR? Νόμιζα μόνο JFK..Πόσο βολικό είναι το EWR ; Θαρθει σε σύγκρουση με την United και το δικτυο της σε ενα απλό p2p?
 
Ποσο εγκυρη ειναι αυτη η ειδηση;
 
Top