Ενοχλητικοί Συνεπιβάτες

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.215
Likes
897
Περιοχή
Elbonia
Το θέμα πάντως δεν ειναι οι ενοχλητικοί συνεπιβάτες, αλλά ενοχλητικοί ανθρώποι σε πολλά φάσματα της ζωής τους, και η κύρια ρίζα της ενόχλησης ειναι η ελλειψη σεβασμού και παιδείας, είτε πετάς με το αεροπλάνο, είτε ταξιδέυεις με λεωφορείο, είτε παρκάρεις "2 λεπτά" και κλείνεις εναν δρόμο για να κάνεις την δουλειά σου.
Έτσι. Είναι αυτό που έχω ονομάσει «κοινωνική αγραμματοσύνη». Τη συναντάς παντού από ανθρώπους που θεωρούν δικαίωμά τους να εισβάλουν στον προσωπικό σου χώρο (και δεν εννοώ μόνο χωροταξικώς, εννοώ και ακουστικώς με θορύβους), που θεωρούν ότι ο χρόνος σου, ο χώρος σου, η ζωή σου δεν αξίζουν όσο η δική τους και πρέπει να σε κάνουν πέρα προκειμένου να ευχαριστηθούν εκείνοι. Και που αν ζητήσεις λίγο σεβασμό, σε στέλνουν για ψυχοθεραπεία. Οι... ισορροπημένοι :rolleyes:
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
ΚΑι εγώ έχω τσακωθεί

Δεν υπάρχει κανένας λόγος τσακωμού. Αν πιστεύεις ότι ο συνεπιβάτης σου κάνει κάτι εκτός ορίων, καλείς απλά το πλήρωμα και ζητάς να του κάνει σύσταση.
Αν ο λόγος της ενόχλησης σου είναι βάσιμος και παραβιάζει κάποιον κανόνα, το πλήρωμα θα ακολουθήσει συγκεκριμένη διαδικασία για τον απείθαρχο επιβάτη, της οποίας το τελευταίο στάδιο είναι να κληθεί η αστυνομία να επέμβει μετά την προσγείωση.

Τώρα αν εσύ με τσακωμούς απαιτείς να δείξει ο άλλος ευγένεια, ή θα υπακούσει επειδή θα τον φοβίσεις ή θα δώσεις πάτημα να βρεθείς μπλεγμένος. Από ευγένεια δε θα κάνει αυτό που του ζήτησες.

Απο διάφορα περιστατικά που έχω δει με τα μάτια μου, κάποιοι άνθρωποι έχουν συσσωρευμένο άγχος για ένα ταξίδι, με αποτέλεσμα να ξεσπάνε σε άσχετες καταστάσεις για να ξεχάσουν την πραγματική αιτία του στρές.
 
Last edited:

Angel Aviation

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/04/2009
Μηνύματα
430
Likes
122
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
Μάλλον συμφωνείτε και με το "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό"
. Δεν υπάρχει λόγος συνέχειας της συζήτησης. Όχι δεν θα καλέσω αστυνομία για ένα κάθισμα, όχι, δεν θα ζητήσω από το προσωπικό να κάνει το διαιτητή, για το καπρίτσιο μου και του μπροστινού, και ναι αν έχω θεμα χώρου θα ζητήσω αν μπορεί να μην κάνει recline.

Οχι, κανένα συσσωρευμένο άγχος δεν έχω, το μόνο μου άγχος είναι ότι η επόμενη προγραμματισμένη μου πτήση είναι σε 9μηνες και όχι σε 9 μέρες. Το 99% των μελών εδώ δεν φοβούνται τα ταξίδια, δεν αγχώνονται για την πτήση, και αυτός ειναι ο λόγος που είμαστε σε αεροπορικό φόρουμ. Η πλειοψηφία όμως θεωρεί την πτήση με αεροπλάνο κατι ο παραπάνω από μια μεταφορά από το σημείο Α στο σημείο Β, και επιθυμούμε να απολαύσουμε την πτήση μας.
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
Το ερώτημα παραμένει :

Καπρίτσιο είναι το να θες να απολαύσεις κάτι που σου προσφέρει η εταιρία και το χεις πληρώσει ή το να απαιτείς από τον επιβάτη σου να μην το κάνει επειδή εσένα σε στενεύει ο χώρος της οικονομικής θέσης ?

Επειδή συμφωνώ μαζί σου ότι το ταξίδι πρέπει να είναι απόλαυση, προτιμώ να πετάξω μια πτήση λιγότερη ώστε να έχω τη δυνατότητα να πληρώσω για έξτρα παροχές στις υπόλοιπες πτήσεις του χρόνου. Ακόμη και ο εργοδότης μου να κλείσει οικονομική, θα εξετάσω το ενδεχόμενο να κάνω upgrade με δικά μου έξοδα.

Τώρα, αν εσύ θεωρείς ηθικό να μαλώνεις με τον μπροστινό σου μπας και σε φοβηθεί και σηκώσει το κάθισμα, μάλλον έχουμε διαφορετική άποψη του τι είναι ηθικό.

Όσον αφορά το συμπέρασμα σου, ότι οποίος αγαπάει τα αεροπλάνα και είναι μέλος του forum σημάνει ότι κατά 99% δεν τα φοβάται… Ισχύει, όσο ισχύει και το ότι οποιοσδήποτε έβγαλε πτυχίο πιλότου, δεν φοβάται να του τύχει κάτι με το αεροπλάνο ……
 
Last edited:

chr04

Business-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2006
Μηνύματα
388
Likes
140
Αν εγώ όμως επειδή είμαι 195 δεν χωράω επειδή κατέβασες την πλάτη και κουνάω τα πόδια μου κ σε ενοχλώ δεν θα γυρίσεις να μου κάνεις παράπονα έτσι;
Επίσης αν αντί για την πλάτη, έφευγε μπροστά το κάθισμα και μειωνόταν κ χώρος για τα δικά σου τα πόδια, θα το έκανες;
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
Και αν κάτσει δίπλα σου κάποιος υπέρβαρος επιβάτης, που χωράει με το ζόρι σε κάθισμα οικονομικής, μην ξεχάσεις να του ρίχνεις αγκωνιές σε περίπτωση που δεν χωράει και το δικό σου χέρι στο ενδιάμεσο armrest. Αν είσαι 195, πρέπει να έχεις και μακρύ χέρι. Απαράδεκτο να μη δείχνει κατανόηση.

Μου αρέσει που όλοι όσοι παραπονιούνται για το κάθισμα του μπροστινού τους, επικαλούνται την έλλειψη ευγένειας….. Μέχρι να μην γίνει αυτό που θέλουν φυσικά ….
 
Last edited:

nikolas1985

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
22/11/2016
Μηνύματα
30
Likes
34
Και αν κάτσει δίπλα σου κάποιος υπέρβαρος επιβάτης, που χωράει με το ζόρι σε κάθισμα οικονομικής, μην ξεχάσεις να του ρίχνεις αγκωνιές σε περίπτωση που δεν χωράει και το δικό σου χέρι στο ενδιάμεσο armrest. Αν είσαι 195, πρέπει να έχεις και μακρύ χέρι. Απαράδεκτο να μη δείχνει κατανόηση.
Στον υπέρβαρο επιβάτη δεν θα πεις τίποτα γιατί δεν σε στριμώχνει από επιλογή. Σέβεσαι το ότι είναι υπέρβαρος. Σε αυτόν που θέλει να ξαπλώσει χωρις να γυρίσει καν να δει αν η πίσω θέση είναι κενή, έχεις κάθε δικαίωμα να πεις.
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
Όταν επιβεβαιώνω τους όρους και προϋποθέσεις της κράτησης, δεν έχω δει ποτέ να αναγράφεται με αστεράκι :
«Ανάκληση καθίσματος διαθέσιμη, υπό την προϋπόθεση ότι η πίσω θέση είναι κενή» .

Το «έχεις κάθε δικαίωμα να πεις» είναι προσωπική επινόηση.

Κάποτε στα αεροπορικά forums, μέσα από τα trip reports, γινότανε σύγκριση ανάμεσα στις εταιρίες και για το ποια προσφέρει το καλύτερο spacing, και περισσότερες μοίρες στην ανάκλιση.

Επίσης όταν μια μια εταιρία ανακοινώνει αλλαγή στο configuration/τύπου καθισμάτων κλπ, οι προσδοκίες όλων είναι να βελτιωθεί η κατάσταση. Στην πράξη γίνεται ακριβώς το αντίθετο ώστε να χωρέσει μια επιπλέον σειρά καθισμάτων.

Ο λόγος που το κάνουν αυτό οι εταιρίες είναι γιατί κάποιοι από αυτούς που διαμαρτύρονται σήμερα, ενθουσιάστηκαν και στηρίξαν τις εταιρίες που προσέφεραν θέσεις σε πτήσεις εξωτερικού από 10-20-30€.
Τότε κάποιοι λέγανε «έλα μωρέ, σιγά την ταλαιπωρία με τέτοιο εισιτήριο».

Το αποτέλεσμα είναι να ακολουθήσουν όλες οι υπόλοιπες εταιρίες ώστε να μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικές.

Σκεφτείτε λοιπόν τι κάνατε εσείς για να μη φτάσει η κατάσταση στο σημείο που είναι σήμερα. Αν στείλατε μαζικά mail διαμαρτυρίας στις εταιρίες μόλις αλλάζει το configuration, και σταματήστε να σας φταίνε πάντα οι άλλοι.

Μάλλον κάποιοι δεν πήρατε χαμπάρι ότι το αφεντικό της εταιρίας με τα πολλά 737, θέλει σε κάποια φάση να σχεδιαστούν καθίσματα που είσαι σχεδόν όρθιος. Όσοι ενοχλείστε τώρα με το recline, όταν θα ταξιδεύετε με απόσταση 5-10 εκ από τις μάσκες οξυγόνου τι θα λέτε ? Ο CEO της εταιρίας δεν είναι ευγενικός και είναι «κοινωνικά αγράμματος» ?

0B776B52-0C28-4AA9-BF05-94A9C3F13A0D.jpeg

Και μάλιστα θέλουν να μας πείσουν ότι τα καθίσματα αυτά έχουν και φοβερά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα τωρινά :


Δυστυχώς, στην οικονομική θέση πλέον, έχεις λιγότερο χώρο από όταν ταξιδεύεις με το ΚΤΕΛ, και πολύ λιγότερο από όταν ταξιδεύεις με το τρένο. Η κατάσταση θα συνεχίζει να χειροτερεύει, και για αυτό σίγουρα δεν φταίει ο μπροστινός σας επιβάτης.

Ελπίζω να μην φτάσουμε μια μέρα στο σημείο, τα standar καθίσματα της οικονομικής να είναι αυτά της φωτογραφίας και τα καθίσματα Business να είναι αυτά που έχουμε τώρα για οικονομική.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.226
Likes
1.705
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Βεβαίως και το "πήραμε χαμπάρι" αλλά καμιά 15αριά χρόνια πριν και μάλιστα είχε συζητηθεί και εδώ στο φόρουμ.

Πληροφοριακά λοιπόν το παραπάνω με τους όρθιους είναι μια πολύ παλιά ιστορία η οποία δεν προχώρησε ποτέ πέρα από ένα poll της Ryanair για λίγες μέρες και δεν είχε σχέση με μελλοντική εφαρμογή του στα αεροσκάφη. Μη βάζουμε δημοσιεύματα 15ετίας για να υποστηρίξουμε την άποψή μας και καλό θα είναι να κοιτάμε ημερομηνίες σε ότι "νέο" δημοσίευμα παραθέτουμε.
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι είναι κάτι το «νέο». Εδώ και πολλά χρόνια η κατάσταση όσον αφορά την άνεση χώρου χειροτερεύει.

Το ότι δεν προχώρησε είναι λόγω δυσκολιών πιστοποίησης και όχι λόγω αντίδρασης των επιβατών στο poll.

Διαφωνείς στο ότι οι εταιρίες μείωσαν δραματικά τον διαθέσιμο χώρο και αυξήσανε το capacity, μετά από τον ισχυρό ανταγωνισμό των low cost εταιριών;

Έχεις τον ίδιο χώρο όταν πετάς με Qatar, Turkish κλπ ;

Με την ίδια λογική, αν πριν 10 χρόνια σε ρωτούσα αν θα έμπαινες σε αεροπλάνο που δεν έχει πιλότους, θα έλεγες ότι δεν το φαντάζεσαι καν.

Η Airbus κάνει δοκιμές με το 350 για αυτόματη απογείωση.

Λες, αν κάνει η Χ Ψ εταιρία κάνει ένα poll και έχει αρνητικά αποτελέσματα, να μην παραγγείλει αεροπλάνα που είναι πιστοποιημένα να πετάνε χωρίς χειριστές ;
 
Last edited:
Top