Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

νταουνγκραιντ" απο Κ1 σε Κ2 για καμια 10αρια απο Α3

Off topic η ερώτηση, αλλά ποιός ο λόγος. ???

Η απάντηση αν είναι να μεταφερθεί στο σωστό τόπικ.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

asterixx25: Ο λόγος δεν είναι γνωστός και δεν είναι για αυτο το "θρεντ", όταν μαθευτεί θα γίνει το ανάλογο "ποστ"
Angel Aviation: Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

Πληροφορίες για την κατασταση της συνχωνευσης μέχρι στιγμης έδωσα, τι συμβαίνει και τι μαθαίνεται, δεν χρειάζεται να υπεραναλύσουμε και να ξεφεύγουμε απο το θέμα. Όπως είπαν και οι υπόλοιποι υπάρχουν τα ανάλογα "θρεντς"

Προς το παρόν αναμένουμε την απόφαση της ΕΕΑ
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μα, φυσικα και εχει σχεση η περιπτωση των Κ1 της Α3 με ολη αυτην την διαδικασια. Με την επικειμενη μειωση των αεροσκαφων περισσευει κοσμος. Για να τους "γλυτωσουν" απο την ανεργια, τους "προτειναν-υποχρεωσαν" σε Κ2... ελληνικες συνταγες (δικαιες- αδικες αυτο σε αλλο θρεντ)...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μήπως δέν τους "υποβίβασαν" σέ Κ2,αλλά απλώς θα ενεργούν κατά περίστασιν ΚΑΙ ώς Κ2 -τουλάχιστον μέχρι να φτιάξουν τά πράγματα και να προσλάβουν νέους Κ2-ώστε να μην χάσουν την δουλειά τους;Δηλ.κάποια πληρώματα θα αποτελούνται από δύο άτομα με "βαθμό" Κ1,αλλά ό ένας εξ αυτών θα ασκή καθήκοντα Κ2;

ΜΙά τέτοια διευθέτηση είναι λογική και έχουν υπάρξει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις-π.χ.στό δυστύχημα με το Airspeed Ambassador στό Μόναχο,όπου "ξεκληρίστηκε" σχεδόν η ομάδα τής Manchester United,αμφότεροι οι πιλότοι είχαν "βαθμό" Κ1,όμως κυβερνήτης (in command) τής πτήσης ήταν μόνο ο ένας (James Thain).

Εννοείται πάντως ότι άν υπάρξη τέτοιο ενδεχόμενο στην OA3,υποθέτω πως δέν θα γίνη μισθολογική υποβάθμιση τών Κ1 που θα ενεργούν ώς Κ2.......
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ειναι το ευχαριστω της εταιριας για αυτους που δεν φυγαν..η απολυτη ειρωνια..η ξεφτιλα..ολοι πουλιμενοι..
Πληροφοριακα ο μισθος θα ειναι Κ2 ..απο κει και περα τα τυρακια του τυπου θα φορανε 4 και σε λιγο καιρο θα πανε παλι Κ1 μου ειναι αστεια και αδιαφορα.
Και βλεπεις και αλλους με συνταξεις και και και..δε τους πειραζει κανεις..αλλα τιποτα δεν αλλαζει εδω...την ουρα κατω απο τα σκελια και να λεμε και ευχαριστω..θελω κ αλλο...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

μονο στην χωρα της μπανανιας γινονται αυτα! :banana:
με τι κινητρο να δουλεψει αυτοσ ο ανθρωπος τωρα. :(
αλλα βεβαια χρυσωνουμε το χαπι οτι ο ανθρωποσ εξακολουθει και εχει δουλεια.
american bar γιναμε.
η πληρησ ξεφτιλα!!!!!!!!!!!!!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

mike69":3g0xw3jn said:
Πληροφοριακα ο μισθος θα ειναι Κ2 ..

Από πού το ξέρεις αυτό;Εκ τών έσω πληροφόρηση ή απλώς "σπεκουλάρισμα";

Και γιατί μόνο στην A3 να γίνη κάτι τέτοιο και όχι ΚΑΙ στην OAir;

Ο μισθός είναι ανάλογα με την θέση που κάθεσαι στό κόκπιτ ή ανάλογα με την εμπειρία και τον βαθμό που έχει κάποιος;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Σε ερωτηση φιλου -που ειναι αναμεσα στους "τυχερους"- γιατι δεν κανουν Κ2 αυτους που ειναι μονο 1-2 χρονια στην εταιρια σαν Κ1 και προερχονται απο αλλου (Π.Α κτλ.) ενω εκεινος διανυει 7ετια στην Α3, η απαντηση ηταν αποστομωτικη... "Γιατι αν τους πω κατι τετοιο, θα φυγουν..." Τα περι μισθου ειναι αληθεια με ενα πιθανο επιδομα να συμπληρωνει το ποσο, που σε καμμια περιπτωση δεν θα ειναι στο υψος των τωρινων αποδοχων. Αμεση εφαρμογη ολων των παραπανω, και το κερασακι στην τουρτα... πιθανον να τους αφηνουν να πετανε στην αριστερη θεση οταν θα εκτελειται η πτηση με εκπαιδευτη κυβερνητη! Αυτα ειναι τα κορυφαια που ακους και σκεφτεσαι πως μερικοι αποφασιζουν για την καριερα μερικων συναδελφων. Πιστευω οτι οσοι βρισκονται σε αυτην την θεση δεν θα το βαλουν κατω και θα κοιταξουν -πιθανον- στο εξωτερικο για ενα καλυτερο μελλον.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Όλοι έχετε δίκαιο και συμφωνώ ότι κάπως έτσι είναι τα πράγματα στο χώρο/δυστυχώς η χώρα μας «εν τοις πράγμασι» πτώχευσε για 5η φορά στην ιστορία της ( συγνώμη για το off topic αλλά επειδή όλα είναι μια αλυσίδα, το μεγάλο ντόμινο θα έρθει σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους! )
Στο θέμα μας τώρα, καταρχήν downgraded Κ1 γίνονται και έχουν το δικαίωμα να το κάνουν όλες οι εταιρίες. Το έχουν κάνει μεγάλες εταιρίες σε Ευρώπη και Αμερική περισσότερο. Ο, τι γίνεται και μέλει να γίνει στην ΟΑ3 προφανώς και λογικά αποτελεί μέρος της συμφωνίας συγχώνευσης μεταξύ των εταιριών, με κάποιο χρονοδιάγραμμα και ρπογραμματισμό επιχειρησιακής εξέλιξης/ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια, ανάλογα με τις αγορές.
Σε ο, τι αφορά την Α3 εξ' όσων γνωρίζω τα πράγματα είναι περίπου όπως περιγράφονται παραπάνω , αλλά με κάποια μάλλον εσωτερική συνεννόηση/διαβούλευση και αντικειμενικά δίκαιη συμπεριφορά της Δ/σης Α3 προς τους εργαζόμενους, με κριτήρια στη βάση του «μεταξύ δυο κακών το μη χείρον βέλτιστον» , ήτοι : κάποιες απολύσεις/συνταξιοδοτήσεις με βάση την ηλικία, θέσεων καθηκόντων και αρχαιότητας στην εταιρία + απολύσεων αλλοδαπών συμβασιούχων Κ1 και απολύσεων αλλοδαπών Κ2, που θα έχει σαν αποτέλεσμα τον ολιγάριθμο πρόσκαιρο «υποβιβασμό» Κ1 και τη σύντομη χρονικά επαναφορά στις θέσεις τους, με αποτέλεσμα την διάσωση όλων σχεδόν των θέσεων εργασίας Ελλήνων Κ1 και Κ2. ( Σορυ κ.κ γερμανοί αλλά έτσι ενεργούν στις χώρες σας , προτεραιότητα εργασίας έχουν οι ημεδαποί συνάδελφοι)
Από τις διαφαινόμενες εξελίξεις, αντικειμενικά είναι ίσως χειρότερες στη πλευρά της ΟΑ , διότι μάλλον αποτελούν μέρος της υπό συγχώνευση συμφωνίας μεταξύ των εταιριών, όπου πιθανώς να υπάρξει μερικώς παρόμοια της Α3 κατάσταση με "υποβιβασμό" Κ1 είτε μεγαλύτερο αριθμό απολύσεων, παραιτήσεων κλπ. Δεν γνωρίζω αν θα υπάρξουν αντίστοιχες ή δυσμενέστερες εξελίξεις στο χώρο των Φ/Σ και ιδιαίτερα των συμβασιούχων ορισμένου χρόνου /εποχικούς κλπ.
Κάπως σοβαρό θέμα είναι των υπό «υποβάθμιση» Κ1 της Α3 ή και ΟΑ αν γίνουν ή όσων γίνουν ( όλα ευρίσκονται εν εξελίξει ) για την χρονική περίοδο που θα εκτελούν καθήκοντα Κ2 μέχρι της επαναφοράς τους στα κανονικά τους καθήκοντα, που ίσως σχετίζεται με τη πρόσκαιρη χαμηλή ψυχολογία τους αναφορικά με CRM ή MCC.
Μισθολογικά έστω και με τη λογική που αναφέρει ο Arturo δεν θα αμοίβονται λιγότερο και ούτε πιστεύω ένεκα κρίσης γενικότερα στις αερομεταφορές, με ελάχιστες εξαιρέσεις περιοχών στο Κόλπο , θα παραιτηθούν οι συγκεκριμένοι Κ1, σίγουρα δε για τυχόν απολυθέντες είτε Α3 είτε ΟΑ όπου γης και πατρίς!(κάπου έχει δίκαιο καμιά φορά κι ο συμφορουμίτης 121.5 !)
 
Top