Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Όλοι έχετε δίκαιο και συμφωνώ ότι κάπως έτσι είναι τα πράγματα στο χώρο/δυστυχώς η χώρα μας «εν τοις πράγμασι» πτώχευσε για 5η φορά στην ιστορία της ( συγνώμη για το off topic αλλά επειδή όλα είναι μια αλυσίδα, το μεγάλο ντόμινο θα έρθει σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους! )
Στο θέμα μας τώρα, καταρχήν downgraded Κ1 γίνονται και έχουν το δικαίωμα να το κάνουν όλες οι εταιρίες. Το έχουν κάνει μεγάλες εταιρίες σε Ευρώπη και Αμερική περισσότερο. Ο, τι γίνεται και μέλει να γίνει στην ΟΑ3 προφανώς και λογικά αποτελεί μέρος της συμφωνίας συγχώνευσης μεταξύ των εταιριών, με κάποιο χρονοδιάγραμμα και ρπογραμματισμό επιχειρησιακής εξέλιξης/ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια, ανάλογα με τις αγορές.
Σε ο, τι αφορά την Α3 εξ' όσων γνωρίζω τα πράγματα είναι περίπου όπως περιγράφονται παραπάνω , αλλά με κάποια μάλλον εσωτερική συνεννόηση/διαβούλευση και αντικειμενικά δίκαιη συμπεριφορά της Δ/σης Α3 προς τους εργαζόμενους, με κριτήρια στη βάση του «μεταξύ δυο κακών το μη χείρον βέλτιστον» , ήτοι : κάποιες απολύσεις/συνταξιοδοτήσεις με βάση την ηλικία, θέσεων καθηκόντων και αρχαιότητας στην εταιρία + απολύσεων αλλοδαπών συμβασιούχων Κ1 και απολύσεων αλλοδαπών Κ2, που θα έχει σαν αποτέλεσμα τον ολιγάριθμο πρόσκαιρο «υποβιβασμό» Κ1 και τη σύντομη χρονικά επαναφορά στις θέσεις τους, με αποτέλεσμα την διάσωση όλων σχεδόν των θέσεων εργασίας Ελλήνων Κ1 και Κ2. ( Σορυ κ.κ γερμανοί αλλά έτσι ενεργούν στις χώρες σας , προτεραιότητα εργασίας έχουν οι ημεδαποί συνάδελφοι)
Από τις διαφαινόμενες εξελίξεις, αντικειμενικά είναι ίσως χειρότερες στη πλευρά της ΟΑ , διότι μάλλον αποτελούν μέρος της υπό συγχώνευση συμφωνίας μεταξύ των εταιριών, όπου πιθανώς να υπάρξει μερικώς παρόμοια της Α3 κατάσταση με "υποβιβασμό" Κ1 είτε μεγαλύτερο αριθμό απολύσεων, παραιτήσεων κλπ. Δεν γνωρίζω αν θα υπάρξουν αντίστοιχες ή δυσμενέστερες εξελίξεις στο χώρο των Φ/Σ και ιδιαίτερα των συμβασιούχων ορισμένου χρόνου /εποχικούς κλπ.
Κάπως σοβαρό θέμα είναι των υπό «υποβάθμιση» Κ1 της Α3 ή και ΟΑ αν γίνουν ή όσων γίνουν ( όλα ευρίσκονται εν εξελίξει ) για την χρονική περίοδο που θα εκτελούν καθήκοντα Κ2 μέχρι της επαναφοράς τους στα κανονικά τους καθήκοντα, που ίσως σχετίζεται με τη πρόσκαιρη χαμηλή ψυχολογία τους αναφορικά με CRM ή MCC.
Μισθολογικά έστω και με τη λογική που αναφέρει ο Arturo δεν θα αμοίβονται λιγότερο και ούτε πιστεύω ένεκα κρίσης γενικότερα στις αερομεταφορές, με ελάχιστες εξαιρέσεις περιοχών στο Κόλπο , θα παραιτηθούν οι συγκεκριμένοι Κ1, σίγουρα δε για τυχόν απολυθέντες είτε Α3 είτε ΟΑ όπου γης και πατρίς!(κάπου έχει δίκαιο καμιά φορά κι ο συμφορουμίτης 121.5 !)