Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
ε καλό είναινα αποφεύγονται τέτοιες κουβέντες.
1ον Πόσο πιο απαξιωμένη από την πΟΑ;
2ον Για πιο λόγο να δώσει κάποιος μερικά εκ. Ευρώ, για να αγοράσει μια πεθαμένη εταιρία, με σκοπό όπως λες να την απαξιώσει;
Δεν είδαμε νέα αεροπλάνα; Προτιμούσες να πετάς με τα βουλγάρικα και όλα τα ενοικιαζόμενα που μετά την ΟΑ έχουν φαληρήσει; Δεν είδαμε πτήσεις να φεύγουν στην ώρα τους; Δηλαδή μια εταιρία είναι καλή μόνο αν συγχωρεί λάθη και αυξάνει μισθούς; Δηλαδή και η A3 απαξιωμένη είναι, που πληρώνει χειρότερα από την νΟΑ; Μπες στο avherald και ψάξε tail strike.
με αυτή τη λογική θα πρέπει να αποφύγεις ΠΟΛΛΕΣ εταιρίες στο μέλλον. Τόσες πολλές που το ταξίδι με αεροπλάνο θα σου γίνει εφιάλτης το να βρεις μια εταιρία χωρίς κανένα incident.
παραθέτω μερικά συμβάντα, αν θέλουν οι mods ας τα διαγράψουν.
Ryan Int B763 at Lajes on Jun 11th 2010, tail strike on landing
United Airlines B744 at Sydney on May 7th 2010, tail strike on takeoff
Northwest A320 at Denver on May 4th 2009, tail strike on landing
Westjet B738 at Cancun on Mar 23rd 2010, tail strike on takeoff
China Airlines B744 at Anchorage on Mar 3rd 2010, severe tail strike on takeoff, airplane continues across Pacific
Turkish Airlines B738 at Zurich on Mar 21st 2010, tail strike on takeoff
Qantas B763 at Sydney on Feb 1st 2010, tailscrape on takeoff
Austrian B763 at Beijing on Jan 29th 2010, tailscrape on takeoff
Alitalia B763 at New York on Jan 15th 2010, possible tail strike
Emirates A345 at Melbourne on Mar 20th 2009, tail strike and overrun on takeoff
Αυτό το ασφάλεια πτήσεων έχει γίνει καραμέλα. Σαν το 99.9% ασφάλεια που έχουν τα προφυλακτικά. Τα εμπιστεύεσαι, αλλά πάντα μπορεί να κάτσει η στραβή. ειτε λέγεται Lufthansa είτε Air France, είτε Ολυμπιακή.
Οφφ τοπικ, αλλά δεν μπορώ να βλέπω συμπεράσματα τύπου tail-strike ==> Απαξίωση εταιρίας ==> ασφάλεια πτήσεων