Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Διαβαζοντας τα παραπανω δεν μπορω παρα να συνεχισω λιγο τον σχολιασμο.
Τα περι δικαιωματων των εταιρειων και αυτα δεκτα...αλλα...τους χειριστες τους ρωταει κανεις?
Δεν εχουμε να κανουμε με Κ1 στο 320 που τους πανε τωρα σε κανα 340 η 777 επειδη δεν ειχαν εμπειρια λονγκ ρειντζ ουτε σαν Κ2 για να πεις οτι ντε και καλα τους βαζεις παλι δεξια εως οτου αποκτησουν. Εξω στο κατω κατω υπαρχουν και σωματεια που πολλες φορες μεσολαβουν και παιρνουν εγγυησεις για τους χειριστες. Εδω τι υπαρχει σε Α3 αλλα και ΟΑ? (αφηνω εκτος την ΕΧΠΑ)
Θελετε παραδειγματα? Μπειτε να δειτε το σωματειο της Jetblue στην Αμερικη για να καταλαβετε τι εννοω.http://www.jetbluepilots.org/ (παντα απο θεμα οργανωσης.)
Εδω κανεις δεν τους δινει εγγυησεις, για το αν θα υπαρξει αναπτυξη κτλ, ασχετα με αυτα που ισχυριζονται οι διοικουντες. Εδω μιλαμε για κλικες κανονικοτατες. Το αν το αποδεχονται μερικοι η οχι δικο τους θεμα. Δεν μπορει να αφηνεις ξεκρεμαστους αυτους που σου εκαναν πλατες τοσα χρονια, για να τους δωσεις το Κ1 και πριν προλαβουν να σταθεροποιηθουν να τους το παιρνεις. Αυτα δεν ειναι καθολου καλα νεα για την εξελιξη του χωρου. Το τι κανανε στο εξωτερικο κατα καιρους δεν ειναι δικαιολογια.
Συννενοηση η διαβουλευση μαλλον δεν υπαρχει καν στην Α3 στα πλαισια που θα ηθελαν μερικοι να την ερμηνευσουν. Εναλλακτικες υπαρχουν. Καλα θα κανανε για παραδειγμα οι συνταξιουχοι Π.Α να αφησουν χωρο στα νεα αυτα παιδια που στο κατω κατω εχουν τουλαχιστον μια 20ετια μπροστα τους το λιγοτερο. Και οσο για εμπειρια, υπαρχει αποθεμα.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Έχει κανείς ενημέρωση μέσα από τις εταιρίες ΟΑ/Α3 για πιθανό νέο type rating training? Φαντάζομαι δεν τίθεται θέμα εν μέσω κρίσης. Ερωτώ γιατί με ενημέρωσαν "πηγές" μου πως ζητήθηκε από το Flight Systems Laboratory της Boeing να "κλείσουν" ημερομηνίες εκπαίδευσης από 15 Ιανουαρίου - 10 Απριλίου 2011 στο 777-300ER simulator για 32 άτομα. Θα μου πείτε "ε, και?". Το θέμα είναι πως η Boeing ζήτησε οι 2 εκπαιδευτές της για το διάστημα αυτό να έχουν βασικές γνώσεις... Ελληνικών εκτός των άλλων. Ίσως να είναι 2-3 από τους εκπαιδευόμενους Ελληνόφωνοι. Αλλα και πάλι... Σε κάθε περίπτωση, Το βλέπω δύσκολο η ενιαία εταιρία να δώσει μισό δις δολλάρια το λιγότερο για 2 ή και περισσότερα αεροσκάφη. Χωρίς ETOPS χωρίς τίποτα και με στόλο αποκλειστικά Ευρωπαικό.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

ποιοσ ξερει τι γινεται στο backstage?
παντως αυτο με τα 777 ισωσ να αφορα την hellenic imperial γιατι καπου σε ενα περιοδικο ειχα δει κατι δηλωσεισ καποιου μεγαλοπαραγοντα
οτι σκεφτονται την αντικατασταση των 747. ισως περι αυτου να προκειται!
κοντος ψαλμος αλληλουια.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Λοιπον..2 ενδιαφερουσες ειδησεις απο ενα site το οποιο δεν εχω ιδεα κατα ποσο θεωρηται αξιοπιστο..

http://www.hbnews.gr/permalink/36815.html

http://www.hbnews.gr/permalink/36769.html

Απολαυστε και προβληματιστητε...(πιο πολυ για περσινο ντεζαβου μου κανει εμενα) :with:

Καλη εβδομαδα σε ολους!! :great:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Παρόμοια αρθογραφία και στην Αξία του Σαββάτου ...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Απ' την Αξία ξεκίνησε το όλο θέμα και η Α3 ήδη προέβη σε διάψευση...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αγαπητά μέλη, η υπόθεση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν έχει εξασφαλισμένα θετικά αποτελέσματα. Μην ξαφνιαστούμε εάν η Επιτροπή δεν εγκρίνει την εν λόγω πρόθεση συνεργασίας. Ειδικά με την δεδομένη αεροπορική πραγματικότητα στην Ελλάδα, δεν θα εκπλαγώ εάν ο γάμος πάρει διαζύγιο πριν καν διαβεί της εκκλησιάς την πόρτα. Και τότε θα πρέπει να υπάρξουν άμεσα γιατροσόφια. Οπότε το παρασκήνιο σίγουρα θα πρέπει να είναι έντονο αυτή την περίοδο. Άλλωστε και οι δημοσιογραφικές αναφορές δεν προέρχονται από το Μαντείο των Δελφών αλλά από τους άμεσα ενδιαφερόμενους.

δικός σας
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Νομίζω ότι Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν έχει πείσει οτι είναι ακριβώς τυφλή... Ακούω με ενδιαφέρον όλα αυτά τα τεράστια πρόστιμα στις αμερικάνικες ΙΤ ή τα μεγάλα όχι στη συνένωση Ryanair-AerLingus. Πώς όμως έχει επιτραπεί στην LH να αγοράσει την Swiss, την Austrian και ότι άλλο πετάει εκεί που υπάρχουν τα μεγαλύτερα πορτοφόλια στην Ευρώπη; Το μονοπώλειο της Γαλλίας είναι μήπως ψευδαίσθηση; Δεν νομίζω ότι πληθυσμοί της τάξης των ελληνικών νησιών εξυπηρετούνται από πάνω από μια εταιρεία στην Ευρώπη, αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι η ευλογία ενός μεγάλου 'κουμπάρου' στον γάμο είναι απαραίτητη σαν την προίκα το '30.

Δεν γνωρίζω αν η ιστορία με την Qatar είναι αλήθεια αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ήδη 'You can earn award miles on selected scheduled flights operated by Qatar Airways between Doha (Qatar) and Germany' στην Lufthansa.

Ανυπομονώ να ακούσω την απόφαση..! Βλέποντας το ρεαλιστικά δεν μπορώ να φανταστώ πώς και οι 2 θα μπορούσαν να επιβιώσουν. Από την άλλη, νομίζω το ίδιο δεν θα μπορούσε να φανταστεί και ο Βγενό ένα χρόνο πριν, κάνοντας μας μια καλή έκπτωση στην πρόταση του Θόδωρα για να κρατήσει ζωντανούς τους κύκλους...Εκτός αν ο Θόδωρας μπλόφαρε..ή το παιχνίδι ήταν στημένο :roll:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η συγχώνευση θα γίνει κανονικότατα. Όσο για την "Αξία", οι παροικούντες εν Ιερουσαλήμ (βλ. ΣΟΒΑΡΗ δημοσιογραφική κοινότητα) γνωρίζουν τα κατά καιρούς ψέματα και τις δήθεν "πληροφορίες" της συγκεκριμένης έφημερίδας.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

flesland":39i3ytvo said:
Νομίζω ότι Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν έχει πείσει οτι είναι ακριβώς τυφλή... Ακούω με ενδιαφέρον όλα αυτά τα τεράστια πρόστιμα στις αμερικάνικες ΙΤ ή τα μεγάλα όχι στη συνένωση Ryanair-AerLingus. Πώς όμως έχει επιτραπεί στην LH να αγοράσει την Swiss, την Austrian και ότι άλλο πετάει εκεί που υπάρχουν τα μεγαλύτερα πορτοφόλια στην Ευρώπη;

Η μεγάλη διαφορά είναι ότι η Ryanair και η Air Lingus έχουν έδρα στην ίδια χώρα όπως η Aegean με την Olympic.

Η LH εξαγόρασε την Swiss, Brussels, Austrian etc των οποίων η έδρα είναι σε άλλη χώρα και δεν θα δημουργούσε μονοπώλιο. Αλλά ακόμα και σε αυτη τη περίπτωση η Επιτροπή ανταγωνισμού την ανάγκασε να "κόψει" κάποια από τα δρομολόγια της μεταξύ των χωρών αυτών για να μην καταλήξει σε διασυνοριακό μονοπώλιο.
 
Top