Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Διαβαζοντας τα παραπανω δεν μπορω παρα να συνεχισω λιγο τον σχολιασμο.
Τα περι δικαιωματων των εταιρειων και αυτα δεκτα...αλλα...τους χειριστες τους ρωταει κανεις?
Δεν εχουμε να κανουμε με Κ1 στο 320 που τους πανε τωρα σε κανα 340 η 777 επειδη δεν ειχαν εμπειρια λονγκ ρειντζ ουτε σαν Κ2 για να πεις οτι ντε και καλα τους βαζεις παλι δεξια εως οτου αποκτησουν. Εξω στο κατω κατω υπαρχουν και σωματεια που πολλες φορες μεσολαβουν και παιρνουν εγγυησεις για τους χειριστες. Εδω τι υπαρχει σε Α3 αλλα και ΟΑ? (αφηνω εκτος την ΕΧΠΑ)
Θελετε παραδειγματα? Μπειτε να δειτε το σωματειο της Jetblue στην Αμερικη για να καταλαβετε τι εννοω.http://www.jetbluepilots.org/ (παντα απο θεμα οργανωσης.)
Εδω κανεις δεν τους δινει εγγυησεις, για το αν θα υπαρξει αναπτυξη κτλ, ασχετα με αυτα που ισχυριζονται οι διοικουντες. Εδω μιλαμε για κλικες κανονικοτατες. Το αν το αποδεχονται μερικοι η οχι δικο τους θεμα. Δεν μπορει να αφηνεις ξεκρεμαστους αυτους που σου εκαναν πλατες τοσα χρονια, για να τους δωσεις το Κ1 και πριν προλαβουν να σταθεροποιηθουν να τους το παιρνεις. Αυτα δεν ειναι καθολου καλα νεα για την εξελιξη του χωρου. Το τι κανανε στο εξωτερικο κατα καιρους δεν ειναι δικαιολογια.
Συννενοηση η διαβουλευση μαλλον δεν υπαρχει καν στην Α3 στα πλαισια που θα ηθελαν μερικοι να την ερμηνευσουν. Εναλλακτικες υπαρχουν. Καλα θα κανανε για παραδειγμα οι συνταξιουχοι Π.Α να αφησουν χωρο στα νεα αυτα παιδια που στο κατω κατω εχουν τουλαχιστον μια 20ετια μπροστα τους το λιγοτερο. Και οσο για εμπειρια, υπαρχει αποθεμα.
Διαβαζοντας τα παραπανω δεν μπορω παρα να συνεχισω λιγο τον σχολιασμο.
Τα περι δικαιωματων των εταιρειων και αυτα δεκτα...αλλα...τους χειριστες τους ρωταει κανεις?
Δεν εχουμε να κανουμε με Κ1 στο 320 που τους πανε τωρα σε κανα 340 η 777 επειδη δεν ειχαν εμπειρια λονγκ ρειντζ ουτε σαν Κ2 για να πεις οτι ντε και καλα τους βαζεις παλι δεξια εως οτου αποκτησουν. Εξω στο κατω κατω υπαρχουν και σωματεια που πολλες φορες μεσολαβουν και παιρνουν εγγυησεις για τους χειριστες. Εδω τι υπαρχει σε Α3 αλλα και ΟΑ? (αφηνω εκτος την ΕΧΠΑ)
Θελετε παραδειγματα? Μπειτε να δειτε το σωματειο της Jetblue στην Αμερικη για να καταλαβετε τι εννοω.http://www.jetbluepilots.org/ (παντα απο θεμα οργανωσης.)
Εδω κανεις δεν τους δινει εγγυησεις, για το αν θα υπαρξει αναπτυξη κτλ, ασχετα με αυτα που ισχυριζονται οι διοικουντες. Εδω μιλαμε για κλικες κανονικοτατες. Το αν το αποδεχονται μερικοι η οχι δικο τους θεμα. Δεν μπορει να αφηνεις ξεκρεμαστους αυτους που σου εκαναν πλατες τοσα χρονια, για να τους δωσεις το Κ1 και πριν προλαβουν να σταθεροποιηθουν να τους το παιρνεις. Αυτα δεν ειναι καθολου καλα νεα για την εξελιξη του χωρου. Το τι κανανε στο εξωτερικο κατα καιρους δεν ειναι δικαιολογια.
Συννενοηση η διαβουλευση μαλλον δεν υπαρχει καν στην Α3 στα πλαισια που θα ηθελαν μερικοι να την ερμηνευσουν. Εναλλακτικες υπαρχουν. Καλα θα κανανε για παραδειγμα οι συνταξιουχοι Π.Α να αφησουν χωρο στα νεα αυτα παιδια που στο κατω κατω εχουν τουλαχιστον μια 20ετια μπροστα τους το λιγοτερο. Και οσο για εμπειρια, υπαρχει αποθεμα.