Feel the Dream with The Dreamliner

Χαχαχα!!! :D :D :D
Εννοούσα περισσότερες πληροφοριες για την πτήση με B787
 
Εεεεεε ετσι πες μας ντε! Υπομονή, θα γράψει κι αλλα ο U2. Δεν μας έχει απογοητεύσει ποτε. :cool:
 
LO523
WAW-PRG
Boeing 787-85D
SP-LRA
Cpt: Tusiewicz
2 Cpt: Makula


Και ναι, θα είναι η δεύτερη φορά που θα μπω στο Β787! Η πρώτη φορά ήταν πριν μερικούς μήνες που είχα μπει στο Β787 της Boeing όταν επισκέφθηκε το αεροδρόμιο της Βαρσοβίας, σε ένα promotion του γύρω στην Ευρώπη. Η είσοδος στο αεροπλάνο έγινε με ένα θερμό καλώς όρισμα από το πλήρωμα, και με καθοδήγησε στην θέση μου 28J. To αεροπλάνο ακόμα μύριζε καινούργιο, ακόμα δε πρόλαβε να πιάσει τις μυρωδιές του "χρησιμοποιούμενου". Το Β787 της LOT είναι χωρισμένο σε τρεις κατηγορίες θέσεων: Economy, Economy Plus & Bussines, με τα καθίσματα να είναι σε διατάξεις 3-3-3 (μέγα λάθος) 2-3-2 και 2-2-2.

Μια άλλη πρόσοψη της οικονομικής από την θέση 28J.

Όλες οι θέσεις έχουν προσωπική οθόνη στα μπροστινά καθίσματα (δε είναι Β767 που μερικοί είχαν την ευκαιρία να πετάξουν μαζί τους), με ένα αρκετά ενδιαφέρον IFE το οποίο θα εμπλουτιστεί στο μέλλον.

Το overhead baggage είναι αρκετά μεγαλύτερο από άλλες εταιρίες με αρκετό χώρο να χωρέσει τις αποσκευές άλλα και τα ψώνια σας από το Duty Free όπως και χώρο θα βρείτε και κάτω από το κάθισμα σας.

Τώρα γυρνάμε στο κάθισμα μας, και για ποιο λόγο είπα ότι είναι μέγα λάθος, στην οικονομική το 3-3-3. Ο χώρος για τα πόδια (leg room) είναι αρκετά μεγάλος (στον οποίο θα βρούμε και υποπόδιο! ), άλλα είναι αρκετά στενά, για αεροπλάνο που θα εκτελεί υπερατλαντικές πτήσεις ή πτήσεις προς Κίνα, για αυτό προτιμώ την επιλογή της Japan Airlines, που στο Β787 στην οικονομική θέση, τα καθίσματα είναι σε διάταξη 2-4-2.

Το χιτ του αεροπλάνου, το παράθυρο! Με μέγεθος, 2 φορές μεγαλύτερο από τα κανονικά αεροπλάνα (με μεγαλύτερη θέα) άλλα και με ένα ενδιαφέρον κουμπάκι, το οποίο θα περιγράψω στην επιστροφή.

Τα υπόλοιπα μετά το φαγητό ;)

ΥΓ καλές γιορτές!
 
Thanasis_U2":1ekfeo0u said:
Τώρα γυρνάμε στο κάθισμα μας, και για ποιο λόγο είπα ότι είναι μέγα λάθος, στην οικονομική το 3-3-3.
.. είναι αρκετά στενά, για αεροπλάνο που θα εκτελεί υπερατλαντικές πτήσεις ή πτήσεις προς Κίνα, για αυτό προτιμώ την επιλογή της Japan Airlines, που στο Β787 στην οικονομική θέση, τα καθίσματα είναι σε διάταξη 2-4-2.

To Β 787 είναι ευρύχωρο ως 8-ρι abreast και στενάχωρο ως 9-ρι. Δεν είναι 'καθαρό' 8-ρι. Mε την ίδια λογική που το Β 777 είναι ένα ευρύχωρο 9-ρι και στενάχωρο 10-ρι. Είναι πειρασμός για τις εταιρείες, όταν μπορούν να μεταβούν σε μια ακόμα θέση σε κάθε σειρά. Αν δούμε, σήμερα πολλές εταιρείες με 777 έχουν 10 στη σειρά, ενώ για κάποια χρόνια ήταν μόνο η Emirates που το είχε τολμήσει. Μια ματιά στο seat guru θα σας πείσει... (KLM, AF, AA, TAM, ANZ, China Southern, και η λίστα αυξάνει...)

Τέτοιες 'αυξήσεις' σε άλλους τύπους συναντώνται λιγότερο, και κυρίως σε charters, όπου έχουμε 9-abreast σε Α 330 ή και 8-abreast σε Β 767, και είναι εξαιρέσεις...
 
Cabin Door Close!

με αυτό το υπέροχο σήμα, ξεκίνησε το push back για το de ice και μετά για το διάδρομο. Η πτήση δε ήταν γεμάτη, κοντά στα 40% (δε πουλούσαν και περισσότερα εισιτήρια, με το φόβο, αν το 787 χαλάσει, να έχουν ένα δεύτερο αεροπλάνο να μας πάρει προς το προορισμό, και αυτό ήταν το 734) εκ των οποίων, παραπάνω από μισοί ήταν φαν της αεροπορίας.

Η επίδειξη προστασίας έγινε μέσω των προσωπικών οθονών (στα πολωνικά και μετά στα αγγλικά) κατά την διάρκεια του de ice, το οποίο διήρκεσε αρκετή ώρα, και μετά τροχοδρόμηση προς τον διάδρομο 15 για την απογείωση.
Την απογείωση μπορείτε να την βρείτε ΕΔΩ σαν αρχείο στο youtube. Δε έχω πειράξει καθόλου τον ήχο. Το αεροπλάνο είναι αθόρυβο. Δε ακούς τίποτα!

Μόλις απογειωθήκαμε από τον διάδρομο 15, πήραμε νοτιοδυτική στροφή με κατεύθυνση προς την πόλη Łódż της Πολωνίας, όπου πήραμε και το επιθυμητό FL330ο πιλότος απενεργοποίησε την σήμανση προσδεθείτε, και μας καλώς όρισε στο αεροπλάνο και στην promo πτήση προς την Πράγα με το Dreamliner. Σε λίγο το πλήρωμα θα μας μοίραζε και τα ακουστικά, για να μπορέσουμε να παίξουμε με το IFE. Μέχρι να μου φέρει η αεροσυνοδός το κιτ, είπα να κάνω μια βόλτα προς τα πίσω να δω τι καλό υπάρχει. Σε όλο το αεροπλάνο υπάρχουν 8 τουαλέτες 1 cloack room και 3 galleys. Η τουαλέτα με το άνοιγμα της πόρτας, το φως γίνεται μωβ, και με το κλείσιμο άσπρο. Στο καθρέφτη της τουαλέτας θα βρούμε ένα τριαντάφυλλο, άλλα και μία ευρύχωρη τουαλέτα όπως και αλλαξιέρα για τα μωρά.

Επιστροφή στο άνετο κάθισμα μου, με το σακουλάκι με τα ακουστικά μου και είμαστε έτοιμη να παίξουμε με την προσωπική μας οθόνη. 'Έχοντας στα χέρια μας το τηλεκοντρόλ, μπορούμε να ανοίξουμε την οθόνη μας άλλα και να ανάψουμε το φως πάνω στο overhead μας ή να καλέσουμε/ ακυρώσουμε το κάλεσμα του ιπτάμενου προσωπικού. Ένα μείον, το κουμπάκι για το φως είναι στο ίδιο ύψος με το κουμπάκι για το κάλεσμα, άλλα και στο ίδιο χρώμα, πράγμα που θα πραγματοποιήσει μερικά προβλήματα σε βραδινά ταξίδια, μιας και το προσωπικό θα τρέχει λόγο λάθος πατήματος.

Με ένα απλό κλικ επιλέγουμε την γλώσσα που θέλουμε (αγγλικά, Πολωνικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Κινέζικα και Ρωσικά), μπορούμε να δούμε το flight route ή πληροφορίες τον τρόπο προορισμού μας, να διαβάσουμε e-book, να δούμε σήριαλ/ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, να συνδέσουμε το memory stick μας άλλα και να ακούσουμε μουσική. Το κομμάτι της Ροκ, αν και λιτό, έχει μερικά ισχυρά άλμπουμ με το αγαπημένο μου DARK SIDE OF THE MOON! Φτιάχνοντας μια ωραιότατη playlist αφέθηκα στην θέα του παραθύρου και στην ποιοτική μουσική.

Στην μέση του ταξιδιού ήρθε και το φαγητό. Τι φαγητό; Και να μην ερχόταν δε θα έβλεπα διαφορά. Έναν καφέ της κακιάς ώρας, και κρακεράκια Κρακόβιας (βλέπω πως φάγανε αρκετά στα πάρτι της LOT για την υποδοχή του Dreamliner, και μας μείνανε τα κρακεράκια για τους πελάτες).

Κάπου πάνω στα Πολωνικά-Τσέχικα σύνορα, το αεροπλάνο ξεκίνησε τις διαδικασίες προσγείωσης προς το αεροδρόμιο Ruzyně της Πράγας. Εκεί ήταν που μας πήρανε και τα ακουστικά, και άναψε η σήμανση προσδεθείτε, και όλο το μπούγιο των φαν γύρισε στις θέσεις του. Κάπου πάνω στο Liberec ο πιλότος δήλωσε cabin crew, ready for landing, και στρίψαμε νότια, για να προσγειωθούμε στον διάδρομο 24 (βίντεο ΕΔΩ). Η προσγείωση ομαλότατη, λες και προσγείωνε με ανεμόπτερο, και τροχοδρόμηση προς την φυσούνα της πύλης С11. Χαιρετίσαμε το πλήρωμα, και κατευθυνθήκαμε προς την παραλαβή των αποσκευών και έξοδο προς την πόλη.

Route Plan μας από το flightradar24

 
Thanasis_U2":17j56xeh said:
...Η πτήση δε ήταν γεμάτη, κοντά στα 40% ...
Σοβαρά? :shock: Αν έκαναν τέτοια πτήση στην Ελλάδα, θα χρειαζόντουσαν 2-3 πτήσεις μόνο για εμάς, τους airliners :cool:

Kατα τα λοιπά, εύγε, κατατοπιστικότατος έως τώρα :great:
 
Καλή φάση! Ωραία τα γράφετε Thanasis_U2 και ο συνδυασμός εικόνας, βίντεο και γραφή είναι πολύ πετυχημένη!
Το αεροπλάνο πως συμπεριφέρεται γενικά; Πως μοιρίζει η "καινουργίλα" που λέτε :) ;

Θα ήθελα να ρωτήσω επίσης αυτό το σίτε flightradar24 κατά πόσο είναι έγκυρο και πιστοποιημένο ας πούμε;
Είναι αξιόπιστο; Πρώτη φορά το βλέπω και έχω ενθουσιαστεί :banana: :thx: !
 
Thanasis_U2":2d5lv038 said:
Το χιτ του αεροπλάνου, το παράθυρο! Με μέγεθος, 2 φορές μεγαλύτερο από τα κανονικά αεροπλάνα (με μεγαλύτερη θέα)άλλα και με ένα ενδιαφέρον κουμπάκι, το οποίο θα περιγράψω στην επιστροφή.

Δέν μάς περιέγραψες το κουμπάκι τού παραθύρου,σύντροφε.Δέν πειράζει όμως,εγώ ξέρω τί κάνει αλλά...δέν το λέω :D

Κατά 'άλλα κατατοπιστικώτατο το trip report και η περιγραφή τού νέου αποκτήματος τής LOT (εύχομαι να μπορέσουν κάποτε και οι Ελληνικές εταιρίες να αποκτήσουν από δαύτα).
 
Thanasis_U2":kvsng4v6 said:
Τώρα γυρνάμε στο κάθισμα μας, και για ποιο λόγο είπα ότι είναι μέγα λάθος, στην οικονομική το 3-3-3. Ο χώρος για τα πόδια (leg room) είναι αρκετά μεγάλος (στον οποίο θα βρούμε και υποπόδιο! ), άλλα είναι αρκετά στενά, για αεροπλάνο που θα εκτελεί υπερατλαντικές πτήσεις ή πτήσεις προς Κίνα, για αυτό προτιμώ την επιλογή της Japan Airlines, που στο Β787 στην οικονομική θέση, τα καθίσματα είναι σε διάταξη 2-4-2.

Για σύγκριση, δύο φωτογραφίες από το 787 της ANA με μόλις C46Y112 θέσεις (sorry για την ποιότητα)
[album]23484[/album]
[album]23485[/album]
 
Top