Όσο αναφορά την IFE (Διασκέδαση κατά την πτήση) ήταν αρκετά εύχρηστη. Αν και δεν είμαι εξοικειωμένος, και σε άλλα συστήματα έχω δυσκολίες, αυτό το σύστημα ήταν εύκολο στη πλοήγηση και η οθόνη ανταποκρινόταν αμέσως στο άγγιγμα του χεριού. Γιατί να ασχοληθείς με το χειριστήριο (το οποίο είναι ακριβώς το ίδιο με άλλες εταιρείες αλλά στις άλλες είχε τηλέφωνο στην πίσω πλευρά). Δεν υπήρχε δυνατότητα τηλεφωνικής σύνδεσης. Δεν ξέρω εάν ήταν επιλογή της Lot ή σε όλες τις εταιρείες με Β787 ισχύει το ίδιο.
gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23526
Σαν επιλογές είχες Movies (με περίπου 14 ταινίες καταχωρημένες ανά είδος). TV Programs (νομίζω 4 σειρές και 1 ντοκιμαντέρ), Audio (ποτέ δεν ασχολούμαι με αυτό). Ευχάριστη έκπληξη ήταν το Survey όπου απαντούσες σε 10 ερωτήσεις για την εμφάνιση της καμπίνας και την εξυπηρέτηση και το φαγητό. Τελευταία επιλογή το Overhead Video όπου υπήρχαν και οι πληροφορίες της πτήσης. Προσέξατε στην φωτογραφία ότι έχει και υποδοχή για στικάκι, μπορείτε να κάνετε τις δικές σας αλλαγές στην νέα λίστα Λ...., μπορείτε να αφαιρέσετε και το δικό σας όνομα.
gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23527
Οι τουαλέτες είναι αντικριστά μία κοντά στο κέλυφος του αεροσκάφους και η άλλη στον διάδρομο. Η τουαλέτα του διαδρόμου είναι αρκετά στενάχωρη, η απέναντι είναι κατά τι καλύτερη αλλά όχι ευρύχωρη. Φωτογραφίες δεν ανεβάζω γιατί είμαι γελοίος στον καθρέφτη να φαίνομαι κολλημένος στον τοίχο να προσπαθώ να πάρω την φωτογραφία. Για την αλλαξέρια, τι να πω είναι τόσο μικρή που εύχομαι ΚΑΝΕΝΑ μωρό να μην βρεθεί στο καπάκι της τουαλέτας.
Γενικό συμπέρασμα για τον απλό επιβάτη είναι ότι δεν είναι εξαιρετική εμπειρία. Καλό το παράθυρο, ωραία η διασκέδαση, ευχάριστη η ατμόσφαιρα, ΑΛΛΑ η στενότητα της θέσης μεγάλο μειονέκτημα. Θα μου πείτε είναι ΜΟΝΟ ΜΙΑ ίντσα στενότερη η θέση… ε και… Συγνώμη αλλά για μένα κάνει την διαφορά, για φαντασθείτε μιά/έναν χοντρή/ό δίπλα σας για 10 ώρες;.?.;.. Σαν επιβάτης ας πούμε από Αθήνα – Νέα Υόρκη με την Qatar γιατί να διαλέξω το Β787 με θέση pitch 31 inches / width 17 inches, όταν στο Β777 έχω θέση pitch 32 inches / width 18,5 inches?..?.
Το ίδιο ισχύει και για την LAN όπου το Β787 με θέση pitch 32 inches / width 16,8 inches, όταν στο Β767 έχω θέση pitch 32 inches / width 18,0 inches. Πότε θα κάνω το Μαδρίτη – Λίμα;.;.;
Η διασκέδαση θα είναι η ίδια (φαντάζομαι η εταιρεία θα αγοράσει το ίδιο σύστημα) Ο θόρυβος επειδή είναι συνεχής, τον συνηθίζεις, το παράθυρο δεν είναι και τόσο σημαντικό. Συνέχεια έξω βλέπεις; Μπορεί να είναι και νύχτα.
Από τεχνολογικής άποψης λένε ότι είναι οικονομικότερο το Β787, ο χρόνος θα το αποδείξει. Γιατί δεν είναι μόνο η κατανάλωση καυσίμου, είναι και η συντήρηση, και προ πάντων οι επισκευές. Φαντάζομαι θα είναι δαπανηρότερη η επισκευή σε σύνθετα υλικά.
Πάντως εύχομαι σήμερα τα καλύτερα για την πρώτη πτήση της Lot για το Σικάγο
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=23528
Αλλά Θεία από το Σικάγο, μπορείς να περιμένεις, θα διαλέξω άλλο αεροσκάφος.
gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=23529
Εύχομαι να αντιδράσει το επιβατικό κοινό και να υποχρεώσει τις εταιρείες να αυξήσουν το φάρδος της θέσης. Καταλαβαίνω ότι οι εταιρείες θα αντισταθούν σθεναρά γιατί θα χάσουν περίπου 50 θέσεις σε κάθε αεροσκάφος. Αν το επιβατικό κοινό φάει την καραμέλα της διαφήμισης > της καλύτερης ατμόσφαιρας στην καμπίνα και του μεγαλύτερου παραθύρου, Τότε ας μείνει στριμωγμένο και ικανοποιημένο.