Feel the Dream with The Dreamliner

με τον προαστιακό είσαι σε 20 λεπτά στο Κέντρο, και φθηνότερα ;)

αλλά ναι, το 175 είναι εγγύηση ;)
 
Η αίσθηση της θέσης στην οικονομική μόλις καθίσεις είναι άβολη.
gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23520

gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23521

Όταν ξαπλώσεις είναι άνετη γιατί εκτός της πλάτης και το κάθισμα μετακινείται (αλλά σε μένα μόλις το έκανα μου φώναξε αυτός που καθόταν από πίσω ότι του χύθηκε ο καφές – άμα δεν ασφαλίσεις το ποτηράκι στο δακτυλίδι την έχεις πατήσει άγρια)

gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23522

Αυτό που είναι καλό είναι ότι το τραπεζάκι διπλώνει στη μέση οπότε είναι ιδανικό για coffee & snack.

gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23523

Φυσικά άμα είσαι στην Premium economy τα πράγματα είναι καλύτερα

gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23524

Αλλά στην οικονομική οι θέσεις είναι στενές. 3-3-3 είναι απαράδεκτο για μεγάλων αποστάσεων ταξίδια. Οι Air India, BA, Ethiopian, LAN, Lot και United, αποκλείονται σαν άβολες για μακρινά ταξίδια. Εκεί που έλεγα να πάω να δω την Θεία μου στο Σικάγο, ξέχνα το. ‘Όσο για την ANA και Jal που έχουν 2-4-2 δεν νομίζω ότι ποτέ θα έλθουν στην Αθήνα αλλά και από Ευρώπη δεν βολεύουν εμάς.
 
Όσο αναφορά την IFE (Διασκέδαση κατά την πτήση) ήταν αρκετά εύχρηστη. Αν και δεν είμαι εξοικειωμένος, και σε άλλα συστήματα έχω δυσκολίες, αυτό το σύστημα ήταν εύκολο στη πλοήγηση και η οθόνη ανταποκρινόταν αμέσως στο άγγιγμα του χεριού. Γιατί να ασχοληθείς με το χειριστήριο (το οποίο είναι ακριβώς το ίδιο με άλλες εταιρείες αλλά στις άλλες είχε τηλέφωνο στην πίσω πλευρά). Δεν υπήρχε δυνατότητα τηλεφωνικής σύνδεσης. Δεν ξέρω εάν ήταν επιλογή της Lot ή σε όλες τις εταιρείες με Β787 ισχύει το ίδιο.
gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23526

Σαν επιλογές είχες Movies (με περίπου 14 ταινίες καταχωρημένες ανά είδος). TV Programs (νομίζω 4 σειρές και 1 ντοκιμαντέρ), Audio (ποτέ δεν ασχολούμαι με αυτό). Ευχάριστη έκπληξη ήταν το Survey όπου απαντούσες σε 10 ερωτήσεις για την εμφάνιση της καμπίνας και την εξυπηρέτηση και το φαγητό. Τελευταία επιλογή το Overhead Video όπου υπήρχαν και οι πληροφορίες της πτήσης. Προσέξατε στην φωτογραφία ότι έχει και υποδοχή για στικάκι, μπορείτε να κάνετε τις δικές σας αλλαγές στην νέα λίστα Λ...., μπορείτε να αφαιρέσετε και το δικό σας όνομα.
gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23527

Οι τουαλέτες είναι αντικριστά μία κοντά στο κέλυφος του αεροσκάφους και η άλλη στον διάδρομο. Η τουαλέτα του διαδρόμου είναι αρκετά στενάχωρη, η απέναντι είναι κατά τι καλύτερη αλλά όχι ευρύχωρη. Φωτογραφίες δεν ανεβάζω γιατί είμαι γελοίος στον καθρέφτη να φαίνομαι κολλημένος στον τοίχο να προσπαθώ να πάρω την φωτογραφία. Για την αλλαξέρια, τι να πω είναι τόσο μικρή που εύχομαι ΚΑΝΕΝΑ μωρό να μην βρεθεί στο καπάκι της τουαλέτας.
Γενικό συμπέρασμα για τον απλό επιβάτη είναι ότι δεν είναι εξαιρετική εμπειρία. Καλό το παράθυρο, ωραία η διασκέδαση, ευχάριστη η ατμόσφαιρα, ΑΛΛΑ η στενότητα της θέσης μεγάλο μειονέκτημα. Θα μου πείτε είναι ΜΟΝΟ ΜΙΑ ίντσα στενότερη η θέση… ε και… Συγνώμη αλλά για μένα κάνει την διαφορά, για φαντασθείτε μιά/έναν χοντρή/ό δίπλα σας για 10 ώρες;.?.;.. Σαν επιβάτης ας πούμε από Αθήνα – Νέα Υόρκη με την Qatar γιατί να διαλέξω το Β787 με θέση pitch 31 inches / width 17 inches, όταν στο Β777 έχω θέση pitch 32 inches / width 18,5 inches?..?.
Το ίδιο ισχύει και για την LAN όπου το Β787 με θέση pitch 32 inches / width 16,8 inches, όταν στο Β767 έχω θέση pitch 32 inches / width 18,0 inches. Πότε θα κάνω το Μαδρίτη – Λίμα;.;.;
Η διασκέδαση θα είναι η ίδια (φαντάζομαι η εταιρεία θα αγοράσει το ίδιο σύστημα) Ο θόρυβος επειδή είναι συνεχής, τον συνηθίζεις, το παράθυρο δεν είναι και τόσο σημαντικό. Συνέχεια έξω βλέπεις; Μπορεί να είναι και νύχτα.
Από τεχνολογικής άποψης λένε ότι είναι οικονομικότερο το Β787, ο χρόνος θα το αποδείξει. Γιατί δεν είναι μόνο η κατανάλωση καυσίμου, είναι και η συντήρηση, και προ πάντων οι επισκευές. Φαντάζομαι θα είναι δαπανηρότερη η επισκευή σε σύνθετα υλικά.
Πάντως εύχομαι σήμερα τα καλύτερα για την πρώτη πτήση της Lot για το Σικάγο :great:
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=23528

Αλλά Θεία από το Σικάγο, μπορείς να περιμένεις, θα διαλέξω άλλο αεροσκάφος.
gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=23529


Εύχομαι να αντιδράσει το επιβατικό κοινό και να υποχρεώσει τις εταιρείες να αυξήσουν το φάρδος της θέσης. Καταλαβαίνω ότι οι εταιρείες θα αντισταθούν σθεναρά γιατί θα χάσουν περίπου 50 θέσεις σε κάθε αεροσκάφος. Αν το επιβατικό κοινό φάει την καραμέλα της διαφήμισης > της καλύτερης ατμόσφαιρας στην καμπίνα και του μεγαλύτερου παραθύρου, Τότε ας μείνει στριμωγμένο και ικανοποιημένο.
 
LO524
PRG-WAW
Boeing 787-85D
SP-LRA
Cpt: Tusiewicz
2 Cpt: Makula
3 Cpt: Wrona!

Μετά τον ύπνο στα όχι και άνετο αεροδρόμιο της Πράγας, ξύπνησα κατά τις 7 για να κάνω το Check In για την πτήση. Αυτή την φορά διάλεξα την θέση 24Α, έτσι ώστε να δω πως είναι να κάθεσε από την άλλη πλευρά. Φτάνοντας στο check in counter μου δώσανε γρήγορα το εισιτήριο (ξανά χωρίς upgrade :( ) με αναχώρηση από την πύλη C11 ξανά.
Πέρασμα από το έλεγχο μετάλλων γρήγορα και βόλτες στο αεροδρόμιο της Πράγας, μιας και είχα 2 χρόνια να περάσω από εκεί. Δε άλλαξε και πολλή, μόνο μια αίθουσα κάνανε με αναπαύτηκες καρέκλες, με έκθεση φωτογραφιών του προέδρου Vaclav Havel. Κατά άλλα είναι ενδιαφέρον αεροδρόμιο, με αρκετά μαγαζιά για να σκοτώσεις την ώρα σου (και το πορτοφόλι σου μιας και οι τιμές είναι υψηλές με σύγκριση τα σούπερ μάρκετ της Πράγας) άλλα όχι με ενδιαφέρον plane spotting. Πάνε οι εποχές που η ΟΚ πέταγε με Ilyushin Il-62, Tu-134A (εδώ καλά καλά παίζει να μη πετάει και καθόλου σε μέλλον) ή που στο PRG προσγειωνόταν η JS μαζί με την CU. Στης 0820 το SP-LRA προσγειώθηκε στον διάδρομο 24, και ξεκίνησε την τροχοδρόμησηπρος την πύλη μας. Κόσμος αρκετός μαζεύτηκε στο γυάλινο τοίχος (από απλούς επιβάτες μέχρι προσωπικό για να βγάλει φωτογραφίες από το νέο απόκτημα της LOT. Στις 0900 το πρωί, άνοιξε το και το gate, για να μπούμε στο 787 (ξανά μετά από 24 ώρες :) ).
 
Είσοδος από την δεύτερη πόρτα του Β787, και στην είσοδο οι ίδιες αεροσυνοδοί που μας πήγαν στην Πράγα την προηγούμενη μέρα. Μέσα σε λίγα λεπτά είχα φτάσει στην θέση μου, που όπως δήλωσα πριν, το seat pitch είναι πολλή καλό (με υποπόδιο :p ) άλλα στενό για μένα. Το αεροπλάνο δε γέμισε και αρκετά 35%, και στις 0915 οι αεροσυνοδοί δήλωσαν Cabin Door Closed. Η επίδειξη έγινε από τις προσωπικές μας οθόνες κλασικά πρώτα στα Πολωνικά και μετά στα Αγγλικά, κάνοντας την τροχοδρόμηση προς τον διάδρομο 24. Στις 0921 ακούστηκε το κλασικό cabing crew ready for take of, και τότε το αεροπλάνο ξεκίνησε τις διαδικασίες απογείωσης. Βίντεο θα βρείτε εδώ. Πετάξαμε πάνω από το Hostovice, όπου πήραμε στροφή σχεδόν 180 μοιρών για να ξαναπετάξουμε πάνω από το αεροδρόμιο της Πράγας, και από την Πράγα ξανά, για να πάμε προς τα Πολωνικά σύνορα, πάνω από την οροσειρά Sudety
φωτογραφία 1
φωτογραφία 2
φωτογραφία 3

και τώρα φτάνουμε στο μαγικό κουμπί με το σκιάχτρο. Το υπέροχο με το σκιάχτρο, είναι ότι επιλέγεις πόσο σκοτεινά θες να είναι στην θέση σου. πχ
Εδώ είναι χωρίς το σκιάχτρο ενεργοποιημένο
εδώ είναι στην μέση
και εδώ στο φουλ σκοτεινό

δηλαδή μπορεί κανείς να το βάλει στο φουλ, δε θα τον πειράζει ο ήλιος, άλλα θα μπορεί και να βλέπει έξω από το παράθυρο του. Επίσης μπορείς να το χρησιμοποιείς και στην απογείωση/προσγείωση :)

Μόλις η ένδειξη προσδεθείτε (στο επίπεδο FL310 κάπου πάνω στο Wałbrzych), οι μισοί επιβάτες, οι οποίοι ήταν airplane enthusiasts σηκώθηκαν για να κάνουν βόλτα στο αεροπλάνο.
Φωτογραφία 1
Φωτογραφία 2
Φωτογραφία 3

Με αυτά και με τα άλλα πάω προς το galley να βρω την αεροσυνοδό, την οποία γνώρισα στο πήγαινε στην Πράγα. Με χαβαλέ να της λέω, ότι είναι απαράδεκτο που δε μου κάνανε upgrade, που έχω silver card στην Miles & More και άλλα τέτοια. Μου λέει να κάτσω, και να περιμένω στην θέση μου. Γυρνάω, στρογγυλοκάθομαι και παίζω με το IFE, γυρνάει και μου λέει, να έρθω μαζί της, αλλά να αφήσω τα πράγματα μου στην θέση. Για να μην τα πολυλογώ την υπόλοιπη πτήση την πέρασα εδώ!

Η υπόλοιπη πτήση ήταν απλά λουκούμι. Τίποτα δε μπορεί να συγκριθεί με αυτό. Ούτε J/C Class ή F/P Class :D

Προσγείωση στον 33, και πύλη και τροχοδρόμηση στην πύλη 23. Ένα υπέροχο ταξίδι έλαβε τέλος :)

τα συν και τα κατά οσονούπω :)

και το flight route

http://i31.photobucket.com/albums/c366/ ... 001b0f.jpg
 
Top