Feel the Dream with The Dreamliner

Prigipas":33jmujzj said:
Καλή φάση! Ωραία τα γράφετε Thanasis_U2 και ο συνδυασμός εικόνας, βίντεο και γραφή είναι πολύ πετυχημένη!
Το αεροπλάνο πως συμπεριφέρεται γενικά; Πως μοιρίζει η "καινουργίλα" που λέτε :) ;

Θα ήθελα να ρωτήσω επίσης αυτό το σίτε flightradar24 κατά πόσο είναι έγκυρο και πιστοποιημένο ας πούμε;
Είναι αξιόπιστο; Πρώτη φορά το βλέπω και έχω ενθουσιαστεί :banana: :thx: !


γράφεις! 23 χρονών γαϊδούρι είμαι :Ρ

το αεροπλάνο είναι αθόρυβο, δε ακούς απολύτως τίποτα, στο θέμα κενό αέρος δε μπορώ να πω τίποτα γιατί δε είχαμε στο δρόμο. Το flightradar24 μια χαρά είναι, βρίσκει σχεδόμ το 99% των πτήσεων (και μέσω μνήμης ποιο ήταν το route και live on)
 
Σχετικά με το κουμπάκι στο παράθυρο, αντί για το σύνηθες σκιάδιο έχει dimable windows, υπάρχουν φήμες για mod. Το full dark δεν είναι όσο dark θα ήθελαν οι πελάτες.
Επίσης πως σου φάνηκε η καμπίνα στα 6000ft???
η Boeing είναι περήφανη για το ECS του α/φους με υγραντήρες και χαμηλότερο υψόμετρο στην καμπίνα διαφημίζουν πως το 787 είναι πολύ πιο φιλικό για τους επιβάτες.
 
Δέν νομίζω,διότι το μπλουζάκι είναι κοντομάνικο.Αλλωστε,όπως λέει και ο Θανάσης,πάνω απ'τους μισούς επιβάτες ήταν aviation enthusiasts,οπότε δέν ήταν ο μόνος που θα φωτογράφιζε την καμπίνα.

Μού κάνει εντύπωση πάντως και το θέμα με τα δυό σχεδόν ίδια κουμπάκια γιά το F/A call και το overhead light.Απορώ πώς οι Αμερικάνοι έκαναν ένα τέτοιο παιδαριώδες σφάλμα εργονομίας.....
 
με το πτυχίο στα χέρια, να ρωτήσω θέλετε trip report για την Πράγα, ή να γράψω για την επιστροφή με το Β787; :)
 
Report για το μαγικο κουμπακι παρακαλω! Βιντεο εχουμε?
 
Κάθε νέα ιδέα = χρειάζεται βελτιώσεις. Το παράθυρο ανταποκρίνεται πολύ αργά στις εντολές του κουμπιού. Αν και υπάρχουν περίπου 5 ενδείξεις στο κουμπί, εγώ κατάλαβα 4 σκιάσεις του παραθύρου.
Την κανονική,
gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23515

Την γαλάζια,
gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23516

Την πιο έντονη,
Και gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23517

την σκούρα,
gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23518

Στην έντονη μπορείς να δεις έξω εάν κοιτάξεις κάθετα στο παράθυρο.
gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=23519

Μετά την απογείωση και μόλις έσβησε η ένδειξη προσδεθείτε, προσπάθησα να κλείσω το παράθυρο αλλά δεν ανταποκρινόταν, σκέφθηκα ότι από το πιλοτήριο έλεγχαν την λειτουργία.
Αυτή η σκέψη δεν ήταν σωστή γιατί στην διαδικασία της προσγείωσης είχα πατήσει το κουμπί για άνοιγμα του παραθύρου, αλλά όταν πέρασε η αεροσυνοδός μου ζήτησε να ανοίξω το παράθυρο. Της απήντησα ότι το έχω κάνει αλλά αργεί να ανταποκριθεί.
Σε γενικές γραμμές εντυπωσιακό παράθυρο.
 
Thanasis_U2":1enexrtn said:
με το πτυχίο στα χέρια, να ρωτήσω θέλετε trip report για την Πράγα, ή να γράψω για την επιστροφή με το Β787; :)
Θέλουμε φωτογραφία δική σου, με το πτυχίο, λουσμένο με μπύρα :D
Συγχαρητήρια κατ' αρχήν! Τώρα που 'χεις χρόνο, απλά θα τα γράψεις ΚΑΙ τα δύο... :D
 
Thanasis_U2":22785yw0 said:
.....
το αεροπλάνο είναι αθόρυβο, δε ακούς απολύτως τίποτα, στο θέμα κενό αέρος δε μπορώ να πω τίποτα γιατί δε είχαμε στο δρόμο.....

Συμφωνώ ότι το αεροπλάνο είναι λιγότερο θορυβώδες από τα συμβατικά αεροπλάνα, εγώ καθόμουν στην 10J (πάνω στο φτερό) εκεί έχει έντονο τον θόρυβο του κλιματιστικού. Είναι όμως εντυπωσιακό το κατέβασμα και η ασφάλιση των κυρίως τροχών όπου δεν ακούγονται καθόλου. Η πτήση από Πράγα (12/1/13 - Καθυστέρηση 30 λεπτών στην αναχώρηση) είχε 62 άτομα στην οικονομική 15 άτομα στην premium και 12 άτομα στην business που από ότι φαίνεται πρέπει να ήταν free για διαφημιστικούς λόγους, διότι δεν αποβιβάστηκαν στην Βαρσοβία αλλά θα συνέχιζαν για μια Πολωνική πόλη.

Υ.Γ. θα ήθελα να επισημάνω ότι βρήκα εξυπηρετικότατο το λεωφορείο 175 που σε πηγαίνει από το Warszawa Chopin Airport στο Centrum σε 30 λεπτά και κοστίζει το εισιτήριο 7 zl. Από 1/1/13 αυξήθηκαν οι τιμές των εισιτηρίων
 
Top