solro
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 04/03/2011
- Μηνύματα
- 586
- Likes
- 109
Ο,τι να ναι λες φίλε Γιώργο.
Μας λες για αγάπες λατρείες έρωτες και μίση και χάνεις την ουσία.
Η ουσία είναι ότι η ΟΑ ήταν ανοιχτή πληγή για όλους τους Έλληνες.
Γι αυτό και πουλήθηκε-εκλεισε μετά από αρκετά χρόνια προσπαθειών.
Το να λες ότι έχει αφήσει κενό είναι μέγα λάθος! Στην ελύθερη αγορά ΔΕΝ υπάρχουν κενά!!!(εδώ κολλάει η έλλειψη αντίληψης που είπε ο αποπάνω)
Όλες οι θέσεις στις πτήσεις που χάθηκαν από την ΟΑ καλύφθηκάν απο άλλες εταιρίες και όσες δεν καλύφθηκαν προφανώς θα ήταν ζημιογόνες. Δεν ήταν χαζοί οι άλλοι να μην πάρουν τις γραμμές.
Όσο για την οικογενειοκρατία είναι μια άλλη πληγη του ελληνικού κράτους που μοιραία επεκτάθηκε και στην ΟΑ, η οποία ήταν πρόσφορο έδαφος λόγω των <<ιδιαίτερων>> επαγγελμάτων που απαιτούσε (κυρίως πιλότοι).
Σε ρωτάω προσωπικά εσένα που μας λές ότι καθυστέρησαν πτήσεις στο +5 για να μπουν επιβάτες αν καθυστέρησες πτήση 5,10,20,40+ λεπτά για να μπει η κουστουμαρισμένη κουστωδία του κυριού υπουργου ή βουλευτή;
Μας λες για αγάπες λατρείες έρωτες και μίση και χάνεις την ουσία.
Η ουσία είναι ότι η ΟΑ ήταν ανοιχτή πληγή για όλους τους Έλληνες.
Γι αυτό και πουλήθηκε-εκλεισε μετά από αρκετά χρόνια προσπαθειών.
Το να λες ότι έχει αφήσει κενό είναι μέγα λάθος! Στην ελύθερη αγορά ΔΕΝ υπάρχουν κενά!!!(εδώ κολλάει η έλλειψη αντίληψης που είπε ο αποπάνω)
Όλες οι θέσεις στις πτήσεις που χάθηκαν από την ΟΑ καλύφθηκάν απο άλλες εταιρίες και όσες δεν καλύφθηκαν προφανώς θα ήταν ζημιογόνες. Δεν ήταν χαζοί οι άλλοι να μην πάρουν τις γραμμές.
Όσο για την οικογενειοκρατία είναι μια άλλη πληγη του ελληνικού κράτους που μοιραία επεκτάθηκε και στην ΟΑ, η οποία ήταν πρόσφορο έδαφος λόγω των <<ιδιαίτερων>> επαγγελμάτων που απαιτούσε (κυρίως πιλότοι).
Σε ρωτάω προσωπικά εσένα που μας λές ότι καθυστέρησαν πτήσεις στο +5 για να μπουν επιβάτες αν καθυστέρησες πτήση 5,10,20,40+ λεπτά για να μπει η κουστουμαρισμένη κουστωδία του κυριού υπουργου ή βουλευτή;