Flight into History

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
george_a":1ifkt263 said:
Η ΟΑ, φίλε, μου ήταν το επιστέγασμα, το αρχι- παράδειγμα όλων των εκφυλιστικών φαινομένων της κρατικο-δίαιτης, συνδικαλιστο-δίαιτης, κομματικο-κρατούμενης νοοτροπίας που κυριάρχησε τα τελευταία 30 χρόνια στη χώρα μας.

Κανείς από εμάς δεν εξαιρεί και τους πολιτικούς, πολιτικάντηδες, που βολεύτηκαν με αυτό, το ενίσχυσαν. Και οι 'από επάνω', και οι 'από κάτω' φέρουν το ίδιο μέρος της ευθύνης. Το να ψέγουμε την ελεγεία στην οικογενειοκρατία δεν σημαίνει ότι ξεχνάμε και τους 'από επάνω'. Οι οποίοι, ασφαλώς είναι προϊόντα στήριξης και εκλογής από τους βολεμένους από κάτω, ας μη το ξεχνάμε. Όλο το σύστημα ήταν σάπιο. Και δεν είδα κανέναν, απολύτως κανέναν στο forum εδώ να ισχυρίζεται ότι καλώς οι πολιτικοί έκαναν την ΟΑ το καμάρι, το τσιφλίκι των διορισμών τους - για το πελατολόγιο, ασφαλώς. Άρα, ας μην κουράζεσαι φίλε μου flight attendant73. Δεν κάνουμε καμία γαργάρα.
Ακριβώς.
Έχω πετάξει με την πΟΑ πολλές φορές με 732 με 727 με 300-600 με ΑΤR42 ακόμα και με Dornier. Εμπειρίες καλές όσο θυμάμαι γιατί είμαι και λίγο μικρός σε ηλίκια. Ειδικά μια χαμηλή πτήση βράδυ με το 42αρη απο Ηράκλειο για Θεσσαλονίκη ακόμα μένει στην μνήμη μου. Ήμουν και κάπως μεγαλούτσικος τότε οπότε θυμάμαι. Άλλωστε το να βλέπεις την Ελλάδα απο ψηλά το βράδυ είναι πάντα ωραίο. Παρόλα αυτά δεν μπορώ να πώ πως οι πτήσεις αυτές ήταν κάτι εξαιρετικό, ίσως γιατί η πΟΑ που ξέρω εγώ δεν είναι η πΟΑ του Αρίστου, aka κουβάς με σκατά, που έζησε ο κ. Μανάρης. Φυσικά και θα ήθελα την πΟΑ να υπάρχει σήμερα ως κερδοφόρα επιχείρηση κρατική ή μη δεν έχει σημασία θα έφερνε χρήμα και δουλείες. Φυσικά και θα ήθελα τα Σπάτα να είναι στην θέση του IST και η πΟΑ στην θέση της THY αλλά με τις νοοτροπίες που περιγράφεται, και θεωρείται ως λογικές κι όλας :great: , δε θα συνέβαινε ποτέ αυτό. Το γιατί αναζητήστε το όταν και αν κατεβείτε απο το συννεφάκι σας.
Υ.Γ. Το παράδειγμα της THY το βάζω με επιφυλάξεις καθώς κανένας ακόμα δεν μπορεί αν ξέρει αν πρόκειται για μια υγιή κατάσταση ή για μια φούσκα που τροφοδοτείται από τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης της γείτονος. Θα δείξει.
Υ.Γ2 Συγνώμη για το πρωινό rant
 
imaginas":3uusaydw said:
Όσον αφορά την "ιδιωτικοποίηση" της Ο.Α μάλλον "ξεχνάτε" ότι ακόμα πληρώνει ο Ελληνικός λαός το προσωπικό της εταιρείας.Ιδιωτικοποίηση θα ήταν αν την πούλαγε το κράτος όπως είχε,και να απέλυε καταβάλλοντας τις νόμιμες αποζημιώσεις στο προσωπικό ο νέος ιδιοκτήτης.Ή να έκανε το κράτος την απόλυση,την καταβολή των αποζημιώσεων,ο εκάστοτε υπουργός να αναλάμβανε το όποιο πολιτικό κόστος,και να πούλαγε μετά ξεχωριστά τα πάγια στοιχεία της εταιρείας ενσώματα ή μη.

Όχι, φίλε imaginas. Κανείς δεν την ξεχνάει. Έχει δηλωθεί πολλές φορές στο forum εδώ ότι η ιδιωτικοποίηση έγινε και με μεγάλη καθυστέρηση και πολύ δειλά. (Αν ψάξεις τα posts μου, θα το βρεις.) Και η καθυστέρηση και η δειλία εξηγούνται (αλλά δεν συγχωρούνται) αν κάποιος δει, και κατανοήσει την πολιτική εικόνα της εποχής. Και τη διαχρονική διπλοπροσωπία όλων των κρατούντων, γαλάζιων, πράσινων, και αντιπολιτευομένων σε κομματικό και συνδικαλιστικό επίπεδο, παντός αποχρώσεως.

Ναι, θα έβγαζα το καπέλο στον Χατζηδάκι αν έκανε ακριβώς αυτό που προτείνεις. Το οποίο πίστευα και πιστεύω ότι θα ήταν η καθαρή λύση. Όμως, το να προτείνεται τώρα αυτό, και ειδικά από αυτούς που έκαναν τα πάντα για να μη γίνει καν η ιδιωτικοποίηση, το θεωρώ ακόμα μεγαλύτερη ξεφτίλα. Ξεχνάμε που σύσσωμη η αντιπολίτευση χαλούσε τον κόσμο, μη τυχόν και προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση. Υποσχέσεις από υψηλά ιστάμενους (ορισμένοι γίνανε το '09 και υπουργοί) ότι θα ...ξανακρατικοποιούσαν την ΟΑ. Ακόμα και μέσα στην τότε κυβέρνηση υπήρχε δισταγμός.


imaginas":3uusaydw said:
Όμως χάρισε την εταιρεία σε έναν ιδιώτη
Όχι, δεν τη χάρισε.

imaginas":3uusaydw said:
και ο κόσμος πληρώνει ακόμα εργαζομένους της κρατικής Ο.Α που μετατάχτηκαν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου.

για να ακούσω, λοιπόν, τις προτάσεις σου! η δική μου είναι ξεκάθαρη, να πάνε αύριο κιόλας, στα σπίτια τους. Για να δούμε, φίλε της ιδεολογικής καθαρότητας, τι προτείνεις;
 
Κι εγώ αυτό προτείνω.Όπως προτείνω να απολυθούν άμεσα οι "συμβασιούχοι" όλου του δημοσίου που ενώ υπέγραφαν συμβάσεις για 6/12 μήνες ποτέ δεν έφευγαν με τις συνεχείς ανανεώσεις κι εμπόδιζαν άλλους να εργαστούν.Κι εγώ ήμουν,και είμαι εναντίον της ιδιωτικοποίησης,αλλά αφού αποφάσισαν να την ιδιωτικοποιήσουν,ας το έκαναν σωστά.Έκαναν τα πάντα να απαξιώσουν της εταιρεία στη συνείδηση του λαού,δεν έπαιρναν εγκαίρως αεροπλάνα,έκοβαν δρομολόγια κι έχαναν slots και στο τέλος πόσα πλήρωσε ο Βγενόπουλος να την πάρει;Ψίχουλα μπρος στο όνομα που είχε η Ο.Α πριν αρχίσουν για τα "τρύπια αεροπλάνα" της Hola κλπ.
 
flight attendant73":yen0moll said:
Θεέ μου μίσος :? Για όλα σ'αυτή τη ζωή φταίει η ΟΑ.....Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να χαίρεσαι με τη δυστυχία των άλλων :evil: Just saying.....

Για πες μου σε παρακαλώ για ποια δυστυχία των άλλων χαίρομαι;
Έχουν την αναίδεια οι πρώην υπάλληλοι της ΟΑ να μιλάνε για δυστυχία; Πότε δυστύχησαν;
Η μόνη δυστυχία είναι ότι μερικοί νέοι δεν μπόρεσαν να γίνουν συνταξιούχοι και αναγκάστηκαν να πάνε στην νΟΑ.
Οι υπόλοιποι μια χαρά είναι. Παράδειγμα: υπάλληλος εδάφους της πΟΑ είναι συνταξιούχος σε ηλικία 48 ετών;..!... Αυτό είναι Λογικό; Χαίρομαι με την δυστυχία κανενός; Χαίρομαι που συνταξιούχοι της πΟΑ έπαιρναν σύνταξη €2000 και τώρα παίρνουν €1200 τον μήνα; Άμα είναι δυσαρεστημένοι οι πιλότοι που πήγαν στην ΥΠΑ μπορούν να φύγουν και να πάνε να πετάξουν σε κάποια εταιρεία από το να κοκορεύονται ότι έσωσαν την ΥΠΑ, και παρακαλώ να πάρουν και τους μισθούς της ΥΠΑ. Αυτό θα ήταν να χαίρομαι με την δυστυχία μερικών.
Αφού τα κατάφεραν οι Ολυμπικάριοι ας κάνουν την πάπια.
Έχετε πολύ αναίδεια που μιλάτε και δεν κουρνιάζετε στην σφηκοφωλιά σας.
Και άλλες βιομηχανίες έκλεισαν στη Ελλάδα και κοσμάκης έχασε την δουλειά του (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΣΚΙΜΟ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, AΙΓΑΙΟ, ΧΡΩΠΕΙ, ΠΥΡΚΑΛ) . Δεν βλέπω κάποια συμπόνια προς αυτούς, αλλά αυτοί δεν ήταν κομματόσκυλα.
 
Επειδή δε καταλάβατε το νόημα αυτών που είπα,δε θα σας απαντήσω καλέ μου κύριε.Είμαι ο πρώτος που κατακεραυνώνω το νεποτισμό(έκανα 16 μήνες για να μπω χωρίς μέσον και υπερκαλύπτοντας τις προυποθέσεις).Απλά μη βάζετε τους πάντες στην ίδια κατηγορία.Υπήρχανε πολλοί εργαζόμενοι που λατρεύουν(χρησιμοποιώ Ενεστώτα)τη δουλειά τους και προσέφεραν υπέρ το δέον στην ΟΑ.Και δεν ονομαζόμαστε Ολυμπιακάριοι,όπως συνηθίζετε να μας αποκαλείτε ειρωνικά.Όπως και να'χει,no hard feelings.Ο επιβάτης έχει πάντα δίκιο :)
 
Προς τους κ.κ. Διαχειριστάς. Το παρόν νήμα, εξάντλησε το λόγο ύπαρξής του, κατ' εμέ. Αρχισαν οι αντεγκλίσεις επί προσωπικού, ξεκίνησε η κλασική Ελληνική σειρά " Η κατατρεγμένη ΟΑ και ο κακός κόσμος".

Ή αφήστε τον αρχικό συγγραφέα να γραφει τας αναμνήσεις του ή κλειδώστε το. :deadthread:
 
Μια που μιλάμε για δυστυχία των υπαλλήλων της πΟΑ, θυμήθηκα κάτι άλλο.
Προσπαθώ να σταματήσω να ασχολούμαι με αυτό το θέμα αλλά όλο με τσιγκλάτε.
Για τα περίφημα μη κερδοφόρα δρομολόγια της ΟΑ, όλο οι άλλοι φταίνε και ποτέ οι υπάλληλοι της ΟΑ.
Θυμάμαι να πετάω με το 747 και όταν περίμενα να αποβιβαστούμε (εγώ φυσικά φτωχαδάκι στην οικονομική), έβλεπα να κατεβαίνουν από αυτή την ρημαδόσκαλα ένα σορό κόσμος. Τελειωμό δεν είχαν φορτωμένοι ένα σωρό σακούλες.
Έλεγα ο ηλίθιος ΜΠΡΑΒΟ ένα σορό κόσμο έχει στην business, ώσπου σε συζήτηση με φίλη αεροσυνοδό μαθαίνω το μυστικό. Ποιοι επιβάτες business, :twisted: βαθιά νυχτωμένος, υπάλληλοι της ΟΑ ήταν. Τόσο βλάκας ήμουν δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό αυτό.
Ποιος λοιπόν business επιβάτης θα διάλεγε την ΟΑ όταν η καμπίνα είναι τίγκα στον κόσμο και στην φασαρία; Όπου αυτοί οι επιβάτες θέλουν την βολή τους και την ησυχία τους; Μπαίνεις στα αεροπλάνα μερικών άλλων εταιρειών σε μακρινά ταξίδια και βλέπεις σχεδόν άδειες τις περιοχές business & first και μπαίνεις και σε κάποιες τριτοκοσμικές και βλέπεις μέχρι στοιβαγμένα μπαγκάζια στις περιοχές business & first.
Αυτό θα πει σεβασμό στον πελάτη, κάτι που η ΟΑ αρκετές 10ετίες το είχε ξεχάσει.
....Το καλοκαίρι ξεχνάμε ότι προσπαθούσες να βρεις εισιτήριο στα νησιά και δεν έβρισκες; Δεν έφταιγε μόνο ότι τα εισιτήρια ήταν φιλολαϊκά μόνο, ήταν και ότι αρκετές θέσεις ήταν κρατημένες από freebies των υπαλλήλων της ΟΑ. Δεν είμαι κατά του Θεσμού των free εισιτηρίων για τους εργαζομένους των εταιρειών και για την οικογένεια τους, αλλά όχι όπως είχε καταντήσει στην ΟΑ που κατέβαζαν επιβάτες με πληρωμένα εισιτήρια για να μπουν τα κομματόσκυλα. Άντε στο καλό για αυτούς, αλλά και για μέχρι 2ου βαθμού συγγενείς;
Αλλά είπαμε φταίω εγώ, γιατί χαίρομαι με την δυστυχία των συνανθρώπων μου, και βασικά ζηλεύω και σκάω από την ζήλια μου και γι αυτό έχω τέτοιο μένος εναντίον των Ολυμπικάριων. Μπορεί αυτά που αναφέρω να ήταν πταίσματα στο φαγοπότι και οι ασέλγειες που έγιναν στην ΟΑ, αλλά όλα αυτά έβαλαν τα λιθαράκια για την ταφόπλακα της.
Δεν πειράζει τόσα μεγάλα ονόματα και Ιστορικά έφυγαν από την καθημερινότητα μας, Deutsche Luft Hansa, Mexicana, PANAM, Olympic Airways, Sabena, Swissair,TWA, Varig… Αιωνία τους η μνήμη.
 
Στην Elbonia πετάει η Ryanair? Έχω ανάγκη από διακοπές,να αλλάξω λίγο ατμόσφαιρα και θα επιστρέψω ανανεωμένος.Πρός το παρόν πιείτε ένα χαμομηλάκι,captain's compliments,να σάς περάσουν τα νευράκια και μη μού συγχίζεστε για αεροπορικές εταιρείες! Κοίτα τι κάνατε όσο έλειπα! Bad boys!
 
Λοιπόν φίλε Γιώργο για να σε ηρεμήσουμε προτείνω να βάλει ο καθένας από το forum ένα ποσό ας πούμε 10.000ευρώ για να ιδρύσουμε μια αεροπορική εταιρία.
Θα σε βάλουμε πρόεδρο και θα έχεις απόλυτη ελευθερία κινήσεων. Θα διορίζεις πατέρα πιλότο, μητέρα αεροσυνοδό, γιο ιπτάμενο μηχανικό (θα τους επαναφέρεις αφου σου αρέσουν) κόρη συγκυβερνήτη(για να αποδείξεις ότι το επάγγελμα δεν είναι κλειστό αφου παίρνεις και γυναίκες) και πεθερά καθαρίστρια καμπίνας!
Όσο για τους μισθούς...πρόεδρος είσαι ότι θέλεις κάνεις!!!


Είσαι ευχαριστημένος;;;
Πες γρήγορα για να πάω αύριο θα πάω να κάνω έναρξη!!! Μην το σκέφτεσε!!!!!
 
Και τι έγινε μετά το κλείσιμο της Ο.Α,σταμάτησαν τα ρουσφέτια;Αλήθεια η Πάνθεον πόσα άτομα είχε μισθοδοτούμενα και ποιων παιδιά και κολλητοί ήταν;Χώρια οι συμβασιούχοι στο υπόλοιπο δημόσιο.Αν ήταν μόνο η Ο.Α το πρόβλημα με το κλείσιμο της θα ήταν όλα καλά και ωραία.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top