Global Aviation Academy

  • Thread starter Thread starter tasaras
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγω δεν μπορω να καταλαβω ποσο μεγαλη διαφορα εχει το να εκπαιδευτει καποιος στην Αμερικη ή στην Ελλαδα.Δηλαδη οταν μιλατε για ''κενα'' στην εκπαιδευση τι ακριβως εννοειτε?Μπορειτε να γινετε πιο σαφεις?
Που συγκεκριμένα στηριζετε το γεγονος οτι η εκπαιδευση στις εδω σχολες ειναι σε χαμηλοτερο επιπεδο απ' οτι στην Αμερικη?Εφοσον το μεγαλυτερο ποσοστο των σημερινων πιλοτων και εκπαιδευτων προερχονται απο καποια σχολη στην USA τοτε και η εκπαιδευση που αυτοι θα παρεχουν θα ειναι αναλογου επιπεδου.Κανω λαθος?
 
airboss":1b26mt7b said:
Εγω δεν μπορω να καταλαβω ποσο μεγαλη διαφορα εχει το να εκπαιδευτει καποιος στην Αμερικη ή στην Ελλαδα.Δηλαδη οταν μιλατε για ''κενα'' στην εκπαιδευση τι ακριβως εννοειτε?Μπορειτε να γινετε πιο σαφεις?
Που συγκεκριμένα στηριζετε το γεγονος οτι η εκπαιδευση στις εδω σχολες ειναι σε χαμηλοτερο επιπεδο απ' οτι στην Αμερικη?Εφοσον το μεγαλυτερο ποσοστο των σημερινων πιλοτων και εκπαιδευτων προερχονται απο καποια σχολη στην USA τοτε και η εκπαιδευση που αυτοι θα παρεχουν θα ειναι αναλογου επιπεδου.Κανω λαθος?

Εγώ δεν έχω πάει ακόμα σε κάποια σχολή γιατί έχω το φαντάρικο στη μέση αλλά ορισμένα παραδείγματα θα ήταν καλά να φανεί η διαφορά την Αμερικής.
Κατ' αρχήν δεν είναι μόνο η καλύτερη εκπαίδευση αλλά και το οικονομικό που εδώ το έχουν .... το θέμα. Θες 15 χρόνια δουλειά για να βγάλεις τα λεφτά που έδωσες στην Οξφόρδη και 10 χρόνια δουλεία για τα λεφτά που θα δώσεις στην Ελλάδα..
Επίσης όσοι έχουν τελειώσει στην Ελλάδα πόσες ILS "προσγειώσεις" έχουν κάνει.. Πόσες από αυτές νύχτα.. Και να μας πούνε και κάποιοι που έχουν πάει στην Αμερική τα αντοίστοιχα νούμερα.
Σε τι αεροπλάνα μαθαίνεις εδώ και σε τι εκεί;
Η επικοινωνίες πως είναι καλύτερο να γίνονται..;; Στα ελληνικά ή στα αγγλικά;
Και πολλά άλλα...
 
Παρακάτω παραθέτω την άποψή μου σε καθένα από τα ερωτήματα που υπέβαλλε ο φίλος airboss

airboss":1kcsua9p said:
Εγω δεν μπορω να καταλαβω ποσο μεγαλη διαφορα εχει το να εκπαιδευτει καποιος στην Αμερικη ή στην Ελλαδα.
Η διαφορά είναι χαοτική!

airboss":1kcsua9p said:
Δηλαδη οταν μιλατε για ''κενα'' στην εκπαιδευση τι ακριβως εννοειτε?Μπορειτε να γινετε πιο σαφεις?
Δεν γνωρίζω γιατί δεν έχω εμπειρία εκπαίδευσης στην Ελλάδα, αλλά ίσως σε διαφωτίσω με την επόμενη απάντηση!

airboss":1kcsua9p said:
Που συγκεκριμένα στηριζετε το γεγονος οτι η εκπαιδευση στις εδω σχολες ειναι σε χαμηλοτερο επιπεδο απ' οτι στην Αμερικη?
Στις εμπειρίες που αποκομίζεις κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης! Κάποια χαρακτηριστικά των ΗΠΑ: busy airspace, controllers με απίστευτη προφορά, αεροδρόμια με πολλαπλούς διαδρόμους απο/προσγείωσης, πολλά αεροδρόμια χωρίς έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας όπου ο καθένας είναι υπεύθυνος για την ακεραιότητα του αεροπλάνου του, μεγάλες εκτάσεις στις οποίες δεν μπορεί να γίνει εύκολα ναυτιλία VFR.

airboss":1kcsua9p said:
Εφοσον το μεγαλυτερο ποσοστο των σημερινων πιλοτων και εκπαιδευτων προερχονται απο καποια σχολη στην USA τοτε και η εκπαιδευση που αυτοι θα παρεχουν θα ειναι αναλογου επιπεδου.Κανω λαθος?
Κάνεις! Γιατί και ο αρχιχειριστής της Singapore πχ να σε εκπαιδεύσει, αν δεν έχεις τις συνθήκες που περιέγραψα παραπάνω δεν θα "ψηθείς" σαν χειριστής.


ΥΓ Δεν είναι τυχαίο που όλες οι μεγάλες σχολές της Ευρώπης φροντίζουν να στείλουν του μαθητές μερικούς μήνες στις ΗΠΑ! Βλέπε Oxford, Lufthansa, Austrian, Swiss και παλαιότερα πολλές περισσότερες...
 
Στις εμπειρίες που αποκομίζεις κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης! Κάποια χαρακτηριστικά των ΗΠΑ: busy airspace, controllers με απίστευτη προφορά, αεροδρόμια με πολλαπλούς διαδρόμους απο/προσγείωσης, πολλά αεροδρόμια χωρίς έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας όπου ο καθένας είναι υπεύθυνος για την ακεραιότητα του αεροπλάνου του, μεγάλες εκτάσεις στις οποίες δεν μπορεί να γίνει εύκολα ναυτιλία VFR.

Ενταξη οσον αφορα τα χαρακτηριστικα αυτα ειναι γνωστα, απλα εγω αναφερθηκα καθαρα στο θεμα της εκπαιδευσης..διοτι οταν καποιος λει οτι το επιπεδο ειναι χαμηλο πρεπει να δικαιολογει..

ΥΓ Δεν είναι τυχαίο που όλες οι μεγάλες σχολές της Ευρώπης φροντίζουν να στείλουν του μαθητές μερικούς μήνες στις ΗΠΑ! Βλέπε Oxford, Lufthansa, Austrian, Swiss και παλαιότερα πολλές περισσότερες...
Αυτο γινεται κυριως για λογους κοστους..(και καιρου για Αγγλια).διοτι μην νομιζεις οτι Αγγλια,Γερμανια κτλ ειναι το ιδιο με Ελλαδα οσον αφορα τα προηγουμενα που αναφερεις.Μαλλον προς Αμερικη φερνουν..
Να σημειωθει οτι δεν υποστηριζώ την μια ή την αλλη πλευρα διοτι και εγω σε αναζητηση σχολης ειμαι ή εδω ή Αμερικη απλα πρεπει αφ'ενος οι αποψεις υπερ του ενος ή του αλλου να ειναι δικαιολογημενες με σαφη επιχειρηματα και αφ'ετερου δε νομιζω οτι δηλωσεις τυπου ολες οι σχολες στην Αμερικη ειναι τελειες ευσταθουν..
φιλικα παντα... :)
 
Φίλε airboss,

Τι εννοείς "καθαρά στο θέμα της εκπαίδευσης"; Νομίζω πως έγραψα αρκετά επιχειρήματα. Αν γίνεις σαφέστερος ίσως μπορέσω να σε βοηθήσω περισσότερο.

Επίσης αν οι συνθήκες της Ευρώπης έφερναν σε Αμερική όπως λες, δεν θα χρησιμοποιούσα αυτά τα επιχειρήματα υπέρ της Αμερικής!

Πίστεψέ με! Αν πετάξεις και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού θα καταλάβεις αμέσως τη μεγάλη διαφορά!

Ο λόγος κόστος που ανέφερες μπορεί για την Oxford να ισχύει, αλλά οι υπόλοιποι κολοσσοί που ανέφερα δεν πολυενδιαφέρονται για το κόστος γιατί προσφέρουν πλήρες sponsorship! Έτσι λοιπόν ολοκληρώνουν το θεωρητικό μέρος στην εκάστοτε χώρα, κάνουν το μεγαλύτερο μέρος της πτητικής εκπαίδευσης στις ΗΠΑ, για να αποκτήσουν αυτή την πολύ σημαντική εμπειρία και επιστρέφουν και πετάνε πάλι στην χώρα τους, ώστε να εκδοθούν πτυχία JAR στους εκπαιδευόμενους!

Τέλος δεν ισχυρίστηκα ποτέ και δεν θα το κάνω ποτέ ότι όλες οι σχολές στις ΗΠΑ είναι κορυφή και όλες οι Ευρωπαϊκές κακές.
 
Kwstas":26q0va7i said:
Από μια μικρή ερευνα αγοράς που έκανα η Global Aviation Academy κοστολογεί το integrated πακέτο 0-ATPL frozen με MCC και όλα μέσα 52.000-53.000 ευρώ.Tελειώνοντας έχεις βάλει το ελάχιστο 203 ώρες μαζί με το MCC.

Κώστας

Φακ. Μου κατεστρεψες το ονοιρο. :lol:
Απο θεμα ηλικιας υπαρχει καποιο οριο? Δηλαδη ενας 35αρης φανταζομαι οτι δεν θα εχει πιθανοτητες για να ξεκινησει μαθηματα, right?!
 
Νομοθετικά δεν έχεις πρόβλημα. Και επειδή η Global είναι απλά μια σχολή θα σε δεχτεί χωρίς πρόβλημα φαντάζομαι!
Το ερώτημα είναι οι πιθανότητες επαγγελματικής αποκατάστασης στην ηλικία σου.
Πάντως, ο τολμών νικά!
 
Δεν αναφερομουνα σε εσενα niko οταν ειπα οτι καποιος πρεπει να δικαιολογει(εξαλου εσυ ανεφερες τα επιχειρηματα σου), αλλα σε προηγουμενα ποστ πχ
Captain_G":22yawnlq said:
Να μην τα πολυλογώ και σας κουράσω, ήρθα εδώ στην Αμερική ξέροντας ότι θα έχω κάποια κενά σε σχέση με εδώ, τα πόσα πολλά κενά όμως δεν το φανταζόμουν ποτέ! Ήταν σαν να και άρχιζα από το μηδέν σε σχέση με θεωρία και γενικότερα,ένιωθα χαμένη μλεχρι τα πράγματα κατατακτούν σε μια σειρά.
(Σε σχεση με θεωρια?..)
και αλλου..
Captain_G":22yawnlq said:
Και μην ξεχνάτε πολλά παιδιά είναι παραπληροφοριμένα για την εκπαίδευση στην Ευρώπη. Εκεί δεν μαθαίνεις να πετάς πραγματικά,παρά μόνο να σας κλέβουνε οικονομικά.
Σεβαστη γνωμη αλλα θελει υπερασπιση αυτο ειπα..anyway
Οσον αφορα τους κολλοσους κανενας δεν ειναι τοσο μεγαλος που να μην τον ενδιαφερει το θεμα κοστος(φανταζομαι οταν λες sponsorship εννοεις οτι αναλαμβανουν και πληρωνουν την εκπαιδευση οι ιδιοι μεχρι την εν μερη αποπληρωμη απο μερους του εκπαιδευομενου σωστα?)


Τωρα στην ερωτηση,

Προσφερει η Global MCC Course? Και που γινεται η εκπαιδευση αν γνωριζει καποιος? Εχει simulators η ιδια η σχολη?


ΥΓ niko να μην ξεχασω, αν καταλαβα καλα εκπαιδευτικες Αμερικη.Αν μπορεις πες μου σε παρακαλω τη σχολη που πηγες και προσωπικες εντυπωσεις συστασεις..(με πμ παντα)
 
προσφερει Μcc σε συναιργασια με την OA σε 737-200 το κοστος αν θυμαμαι ειναι 4.500 ευρω, αλλα γινεται μια προσπαθεια με μια σχολη στην βουλγαρια για την αποκτηση του Μcc με κοστος λιγοτερο απο 3000 ευρω. ισως και ποιο κατω.
 
Top