Hellas Airlines!

  • Thread starter Thread starter pilotathens
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
μολισ εβγαλαν δελτιο τυπου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Η “Hellas Airlines” γνωστοποιεί προς κάθε ενδιαφερόμενο ότι η σύσταση της εταιρείας μας δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στο τεύχος Ανώνυμων Εταιρειών – Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης και Γενικού Εμπορικού Μητρώου, Αρ. Φύλλου 10914 / 5-10-2012 και με ημερομηνία κυκλοφορίας την 2-11-2012.





"Hellas Airlines"

Γραφείο Τύπου
'


κ εγω βρηκα αυτο:
ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Καταστατικά
Ανακοίνωση καταχώρισης στο Γενικό Εμπορικό Μη−
τρώο της σύστασης της Μονοπρόσωπης Εται−
ρείας Περιορισμένης Ευθύνης με την επωνυμία
«ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και δ.τ.
«HELLAS AIRLINES»....................................................................... απο το φεκ
 

Attachments

kleopatra":ly5tdhun said:
Κάτι δε μου αρέσει εδώ. Κανονικά ΦΕΚ δημοσιεύει κάθε εταιρία με την ίδρυση της..

Για κάθε ενδιαφερόμενο, η σύσταση της εταιρείας στο Εθνικό Τυπογραφείο, στο τεύχος Ανώνυμων Εταιρειών – Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης και Γενικού Εμπορικού Μητρώου, (Τεύχος: ΑΕ-ΕΠΕ) Αρ. Φύλλου 10914 / 5-10-2012
 
Αυτό τώρα μας το επιδεικνύει η εταιρεία ως καλό;
Ε.Π.Ε.,ενός εταίρου, με κεφάλαιο 4,500 ευρώ και θα πετάξει σε λίγους μήνες.
Εν τάξει,λοιπόν,ότι πει.
Μη μας πούνε όμως μετά ό,τι έφταιξε η ελληνική γραφειοκρατία και η κοινωνία η άτιμη κι'η ψεύτρα.-
 
Τελικά φαίνεται πως η Hellas θα ξεπεράσει την ΗΙΑ σε δημοτικότητα στο φόροθμ. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έχουμε δει αεοροπορική εταιρία να ιδρύεται ως Μονοπρόσωπη ΕΠΕ και όχι ως ΑΕ!!!! Ποιος και με τι κεφάλαια και με τι εχέγγυα θα κάνει συμβάσεις με την συγκεκριμένη εταιρία. Το μετοχικό κεφάλαιο μιας εταιρίας είναι συνήθως "η εγγύησή της" για τους συναλλασσόμενους με αυτήν. Και ποιος θα είναι υπόλογος;;; ο συνταξιούχος μοναδικός μέτοχος και διαχειριστής της εταιρίας;;;;; γιατί κατά το νόμο μόνο αυτός φαίνεται ως υπεύθυνος, οι υπόλοιποι τυχόν διοριζόμενοι διευθυντές κτλ είναι υπόλογοι των πράξεών τους έναντι της εταιρίας. Εκτός αν υπάρχει εκ προοιμίου μία πεσιμιστική προοπτική της εταιρίας, οπότε κανείς δεν θέλει να εμφανίζεται ως υπεύθυνος (για τυχόν δημιουργούμενες οφειλές σε ΙΚΑ, ΥΠΑ, κτλ.) και βρέθηκε μόνο "ένας ήρωας" να τα πάρει όλα πάνω του.
 
Βροχή ανακοινώσεων από την HELLAS AIRLINEIS !!!!!!μάλλον διαβάζουν και αυτοί το φόρουμ χαχαχα.Προσπαθεί να μας πείσει η εταιρεία ότι δεν είναι άλλη μια αρπαχτή και καλά κάνει.
Περιμένουμε να δούμε λοιπόν και καμία φωτογραφία από τα καινούργια αεροπλάνα.
Υ.Γ
Το αν θα είναι επιτυχημένο το εγχείρημα θα το δείξει ο χρόνος και δεν έχει καμία σχέση με τα ΦΕΚ και τις άδειες που ο καθένας μπορεί να πάρει.Οι άδειες απλά είναι η αρχή, η επιβίωση όμως μιας αεροπορικής εταιρείας είναι άλλο πράγμα.
 
Τώρα μένει, να βγει το παπαγαλάκι της ΥΠΑ και να μας μιλήσει για την αδειοδότηση της εταιρίας, για να δεσει το γλυκό.
 
Περιμένουμε να δούμε λοιπόν και καμία φωτογραφία από τα καινούργια αεροπλάνα.
Μην είναι μόνο μοντάζ όπως τα καπέλα με το "σήμα" της εταιρείας όπως παρουσιάζονται στο φατσοβιβλίο της. 8)
Κάτι σαν το ψευδοκράτος μου θυμίζει πάντως...
 
XXX":1gak7r60 said:
Βροχή ανακοινώσεων από την HELLAS AIRLINEIS !!!!!!μάλλον διαβάζουν και αυτοί το φόρουμ χαχαχα.Προσπαθεί να μας πείσει η εταιρεία ότι δεν είναι άλλη μια αρπαχτή και καλά κάνει.
Περιμένουμε να δούμε λοιπόν και καμία φωτογραφία από τα καινούργια αεροπλάνα.
Υ.Γ
Το αν θα είναι επιτυχημένο το εγχείρημα θα το δείξει ο χρόνος και δεν έχει καμία σχέση με τα ΦΕΚ και τις άδειες που ο καθένας μπορεί να πάρει.Οι άδειες απλά είναι η αρχή, η επιβίωση όμως μιας αεροπορικής εταιρείας είναι άλλο πράγμα.
Πολύ σωστά,οι άδειες κλπ είναι απλώς η αρχή,όμως δίνουν μιά "πρώτη εικόνα" σ'αυτούς που περιμένουν να συναλλαγούν με την νέα εταιρία-είτε πρόκειται γιά υποψήφιους επιβάτες,είτε γιά υποψήφιους προμηθευτές (καυσίμων,ανταλλακτικών,handling κλπ κλπ).
Και όταν κάποιος απ'αυτούς βλέπη μιά νέα αεροπορική εταιρία με κεφάλαιο λιγώτερο απ΄όσο κοστίζει ένα σκέλος προσγείωσης μικρού δικινητηρίου και με..έναν μέτοχο (που μάλιστα εμφανίζεται να είναι ένας...συνταξιούχος),όσο να'ναι.....κουμπώνεται λιγάκι.
Οχι πως δεν υπήρξαν περιπτώσεις πολυμετοχικών σχημάτων,με μορφή ανώνυμης εταιρίας κλπ που αποδείχτηκαν φούσκες-αλλά η καχυποψία επιτείνεται όταν η νέα εταιρία δείχνει να είναι και νομικώς "μαγαζάκι".
 
Εγώ πάντως μέσα Γενάρη θα αγοράσω εισιτήριο για Ελλάδα. Φυσικά η πρώτη μου επιλογή θα είναι το VOL μιας που θέλω να πάω Λάρισα και έτσι περιμένω με 150E που έβαλα στην άκρη να κάνω το a/r. Και αν υπάρχει πραγματικά τέτοια πτήση θα το πω και σε καμιά 30αρια Έλληνες εδώ και σε άλλους τόσους στην πατρίδα.

Πραγματικά ανυπομονώ...
 
Εγώ λέω να μαζέψω καμιά 30αριά με €150 ο καθένας και να ανοίξουμε μια νέα αεροπορική εταιρεία... :idea:

Θυμάμαι την Athens Airways η οποία με €1.000.000 μετοχικό κεφάλαιο κατάφερε να χρωστάει σε τράπεζες και προμηθευτές πάνω από €10.000.000!

Ελπίζω η Hellas να έχει βρει τα απαραίτητα για κεφάλαιο κίνησης χρήματα γιατί οι κατεστραμμένες Ελληνικές Τράπεζες δεν θα δώσουν ούτε πιστωτική κάρτα σε νεοϊδρυθήσα ΕΠΕ με κεφάλαιο €4.500. Αν δεν υπάρχει Ελληνο-Καναδο-Αμερικανο-Ελβετικο Fund από πίσω, θα ξαναδούμε το ίδιο story
 
Top