Hellas Jet news !

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγω αλλα ακουσα.....

Οτι κοσμος εχει να πληρωθει απο τον Δεκεμβριο.....
Οτι η εταιρια χρωσταει τα μαλιοκεφαλα της.....
Οτι με την Ολυμπιακη τα εχουνε τσουγκρισει με την αλλαγη της ηγεσιας....

Και μια ενδιαφερουσα φημη οτι ενδιαφερεται μεγαλος εφοπλιστης για την αποκτηση της..... και αν δεν κατσει η εταιρια θα κλεισει!!!

Μακαρι η φημη να βγει αληθινη... εχω πολλα φιλαρακια που δουλευουν εκει και δεν θα ηθελα να τα δω χωρις δουλεια!!!!
 
Αυτο ναι το άκουσα και εγω,τζάμπα πάνε δουλεια τα παιδια εκει, εδω και 2-3 μηνες..λεφτά να έρθει το αεροπλανο το 2ο υπήρχαν για να πληρώσει μισθους ομως τίποτα λένε,τι ανθρωπος ειναι αυτος ο ιδιοκτιτης?
 
http://troktiko.blogspot.com/2009/03/h-hellas-jet-troktiko.html


Νομιζω οτι το παραπανω εξηγει τη κατασταση.Περιεργη επιθεση στην εταιρια αυτη διακρινω τις τελευταιες μερες.
Και πραγματι αποσο εχω ακουσει ειναι απληρωτοι εκει αλλα σιγουρα δεν ειναι επικινδυνοι.
 
Δεν ακούστηκε ποτέ κατι κακο για την Hellas jet σε θέματα ασφαλείας, αλλά κακά τα ψέματα οταν έχεις να πληρωθείς 3-4 μήνες και έχεις και μια οικογένεια στο σπιτι να έχει και αυτή υποχρεώσεις το άνχος αυξάνεται,και οταν υπάρχει άνχος δεν υπάρχει αρκετά καθαρό μυαλό.
 
Περα απο αυτα,δεν ειναι λιγο υποτιμητικο για τη χωρα μας να εχει 2 εταιριες σε αυτη τη λιστα?Οταν διαβασα το κομματι:
"Αμφότερες περιβάλλονται στην ίδια λίστα από αερομεταφορείς του Καζακστάν, της Ν. Αφρικής, της Ουκρανίας, της Βραζιλίας, της Αιθιοπίας, της Γκάνας, της Μαδαγασκάρης που σχεδόν μόνιμα χαρακτηρίζονται δημόσιοι κίνδυνοι λόγω ελλειμμάτων στους κανόνες ασφάλειας πτήσεων"
δε μπορω να πω οτι χαρηκα.

Βεβαια για τη Τ4 δε νομιζω οτι ισχυει αυτο τοσο πολυ...Μα δημοσιος κινδυνος??Μου φαινεται λιγο περιεργο..Και αν ειναι αληθεια,δε νομιζω οτι θα ειναι για το γεγονος οτι ειναι απληρωτοι οι εργαζομενοι.Θα πιστευα βεβαια αν μου ελεγαν οτι καποιοι εργαζοομενοι πιεζουν ετσι την εταιρια...Η λασπη μπορει να κανει οσα δε μπορουν να κανουν δικηγοροι και δικηγοροι...
 
Άρθρο στο Capital: "Αναταράξεις" στην Hellas Jet

Πρόβλημα εμφανίστηκε στην καταβολή της μισθοδοσίας, σε μερίδα εργαζομένων, της αεροπορικής εταιρείας Hellas Jet. H καθυστέρηση στην καταβολή της μισθοδοσίας «ακουμπά» περισσότερο τους μηχανικούς της εταιρείας, η οποία διαθέτει -στο σύνολό της- προσωπικό 105 ατόμων.

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=709092
 
Το θεμα με τις SAFA δεν ειναι να το περναμε τοσο ελαφρια....... και επειδη εχω βρεθει σε 5-6 παρον, το ζητημα ειναι οτι δεν κοιταζουν το αεροσκαφος μονο απο τεχνικης πλευρας. Manuals, καρτες, πτυχια, medical, ολα περνανε απο ελεγχο.

Η SAFA ειναι μια ενδειξη ποσο σοβαρα γινετε η δουλεια σε μια εταιρια. Και για να εχει ανεβει η εταιρια τοσο ψηλα τοσο γρηγορα, μαλλον κατι δεν εγινε, η κατι δεν γινετε.

Και εκει που ειναι (8η θεση) θα μεινει φυσικα για τουλαχιστον 1 ετος, μεχρι οι επομενες SAFA να δειξουν αν εχουν διορθωθει..... αν δεν εχουν διορθωθει θα μπουν μαυρη λιστα και θα τους απαγορευτει η υπερπτηση, και προσγειωση σε διαφορες χωρες της Ε.Ε.

Και μη ρωτατε που τα ξερω αυτα......

εδω ειναι: http://www.easa.europa.eu/ws_prod/s/doc ... Annex%20II).pdf
http://www.easa.europa.eu/ws_prod/s/doc ... t%20en.pdf
 
καλα μηπως ειναι λιγο πλασματικες αυτες οι λιστες...αναρωτιεμαι!!!!!!!!!
Τι εννοω.....υπαρχουν εταιρειες πολυ μεγαλες και με μεγαλο αριθμο πτησεων οπως πχ η ALITALIA(τυχαια την αναφερω)
που μπορει να εχει βρεθει δεκαπλασιος αριθμος ευρηματων,αλλα λογω του τεραστιου αριθμου των πτησεων της να βρισκεται πιο κατω
σε μια παρομοια λιστα.
Θελω να πω πως μην ειμαστε απολυτοι με κατι τετοια στοιχεια,βεβαια συμφωνω στο γεγονος οτι πρεπει να εξεταζουμε απαντα τα ενδεικτικα στοιχεια και
τις πληροφοριες που δεχομαστε για να ειμαστε και σιγουροι για οτιδηποτε συμβαινει...κυριως στην χωρα μας που δυστυχως εχει καταντησει σε
πεδιο πειραματισμων στην πολιτικη αεροπορια.
Επισης πως ειναι δυνατον , αναρωτιεμαι ..ξανα...μεγαλες ελλ.εταιρειες (και δεν εννοω την ΟΑ) που τον τελευταιο χρονο εχουν παρουσιασει δεκαδες συμβαντα να μην αναφερονται πουθενα......ελα μου ντε
Ασε που εχω βρεθει με μελη πληρωματων της και εχασα την μπαλα με αυτα που ακουγα. Ειναι δυνατον το σερβις να θεωρειται πρωτιστης σημασιας και οχι η ασφαλεια της πτησης? Ε τωρα μπορειτε να αναρωτηθειτε κι εσιες μαζι μου....ε μην τα κανω ολα μονος μου..... :wall:
 
Top