Hellas Jet news !

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H Hellas Jet δεν έκλεισε, απλώς ανέστειλε πτητικό -δρομολογημένο- έργο.

Όσο για το 'ξέσκισμα' που αναφέρεις καλύτερα να μην αναφερόμαστε με ποδοσφαιρικούς όρους. Άν, όταν, ίσως η ΟΑ κλείσει, είναι σίγουρο ότι θα υπάρξει άμεσα ενδιαφέρον να καλυφθεί το πτητικό έργο από πολλούς. Η Πολιτεία θα πρέπει να φροντίσει να γίνει με σωστούς κανόνες (ασφάλεια πάνω απ' όλα) και με έντιμους κανόνες ανταγωνισμού.

Αυτά τα λίγα.
 
christina":24rrv2f6 said:
kalimera se olous.

eimai sti eurocypria.
ap oso xerw i hellas jet ekleise.Osoi 8elan figan me 7000euro sto heri,ta aeroplana noikiastikan se italiki etairia k petane me senior italikis ipikotitos k ellines aerosindous(osoi apemeinan)

filoudia! :D
 
Από το site του ΑΙΑ

Hellas Jet (T4 4613) για Μαδριτη. Αναχώρηση 28/9 στις 04:30
 
Νέα για την Hellas Jet

Δημοσίευμα της εφημερίδας "ΣΗΜΕΡΙΝΗ" το Σάββατο 10-12-2005
Σημ. οι υπογραμμίσεις δικές μου.

Στα χέρια της Air Miles περνά η Hellas Jet
Στο κενό έπεσε πρόταση για εξαγορά του ποσοστού
Τελικά δεν άσκησαν το δικαίωμα επανεξαγοράς του 51% του μετοχικού κεφαλαίου της οι Κυπριακές Αερογραμμές.
Λ. ΣΑΒΒΙΔΗΣ
Η αρνητική απόφαση οφειλόταν στις αυστηρές υποδείξεις της Ε.Ε. για σμίκρυνση της εταιρείας.

ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ-ΠΑΥΛΙΔΗ
Οριστικά στην Air Miles μένει από την Τρίτη το 51% του μετοχικού κεφαλαίου της Hellas Jet, αφού προηγήθηκε έντονο παρασκήνιο. Στις 30 Νοεμβρίου, που έληγε το δικαίωμα επανεξαγοράς του ποσοστού αυτού από τις Κυπριακές Αερογραμμές, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας ζήτησε και έλαβε παράταση μιας εβδομάδας από την Air Miles για να της απαντήσει.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές της «Σημερινής», φαίνεται ότι οι Yπουργοί Εμπορίου, Εργασίας και Συγκοινωνιών τάσσονται υπέρ της άσκησης του δικαιώματος επανεξαγοράς του μεριδίου της Hellas Jet, καθότι η εταιρεία εισήλθε σε κερδοφόρα πορεία. Ωστόσο, μέλος του διοικητικού συμβουλίου φέρεται να επηρέασε αρνητικά τον Yπουργό Οικονομικών, ο οποίος τελικά έδωσε οδηγίες στο διοικητικό συμβούλιο να τοποθετηθεί αρνητικά.
Πάντως, ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του κρατικού αερομεταφορέα Λάζαρος Σαββίδης δήλωσε στη «Σημερινή» ότι ο λόγος που οδήγησε στην αρνητική απόφαση ήταν οι αυστηρές υποδείξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για σμίκρυνση της εταιρείας.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι, σύμφωνα με το συμβόλαιο που υπογράφτηκε με την Air Miles, αν στο τέλος του ερχόμενου Μαΐου, οι Κυπριακές Αερογραμμές αποφασίσουν να πωλήσουν το υπόλοιπο 49% του μετοχικού κεφαλαίου της Hellas Jet, αυτό θα πρέπει να εξαγοραστεί από τη Miles.

Πρόταση από ιδιώτες μετόχους

Στην ψηφοφορία δεν έλαβαν μέρος οι ιδιώτες διοικητικοί σύμβουλοι, καθότι αυτοί ενεργώντας εκ μέρους όλων των ιδιωτών μετόχων κατέθεσαν πρόταση στο διοικητικό συμβούλιο για εξαγορά του μεριδίου της Hellas Jet. Ωστόσο, ενώ η αρχική πώληση του 51% του μετοχικού κεφαλαίου της Hellas Jet έγινε στα 1,5 εκατομμύρια ευρώ, τους ζητήθηκε να καταθέσουν εγγυητική 5 εκατομμυρίων ευρώ, κάτι που ήταν αδύνατο να γίνει εντός μιας μέρας, με αποτέλεσμα η πρόταση να πέσει στο κενό.
Σύμφωνα με τον κ. Σαββίδη, οι αυξημένες εγγυήσεις ζητήθηκαν, διότι στο τέλος του χρόνου οι υποχρεώσεις της Hellas Jet θα έφθαναν αυτό το ποσό.

Πρόταση αποζημιώσεων

Ο κ. Σαββίδης ξεκαθάρισε και τις φήμες που κυκλοφόρησαν για κατάθεση βελτιωμένης πρότασης αποζημιώσεων, λέγοντας ότι η μοναδική πρόταση που υπάρχει είναι αυτή που δόθηκε στο προσωπικό και ότι δεν πρόκειται να γίνει καμία διαφοροποίηση.
Σήμερα, στις εννέα η ώρα το πρωί, οι αρμόδιοι υπουργοί και διοίκηση θα επανεξετάσουν όλα τα θέματα.

-------------------------------------------
Τελικά φάνηκε ότι το λάθος ήταν η δραστηριοποίηση της Hellas Jet σε μια τόσο περιορισμένη αγορά τακτικών πτήσεων από την αρχή. Τώρα με τις πτήσεις charter φαίνεται ότι τα πράγματα πάνε σαφώς καλλίτερα. Η Hellas Jet εκτελεί ναυλωμένες πτήσεις όχι μόνο από Ελλάδα (κυρίως Ηράκλειο και Ρόδο) αλλά και από Δουβλίνο προς προορισμούς στην Ισπανία.

Σήμερα επίσης στην City Press υπάρχει διαφήμιση για Χριστουγεννιάτικες εκδρομές-πακέτα για Παρίσι και Eurodisney που πάλι περιλαμβάνουν πτήσεις (και) με την Hellas Jet. Επίσης έκανε και Champions League Charters για λογαριασμό της Air Miles.
 
Όταν σε οδηγεί η αγορά και όχι το συναίσθημα, ε τότε ναι, έχεις τύχη. (φυσικά και το σχόλιο αφορά στό αεροπορικό επιχειρείν...)
 
Eχει καμιά βάση αυτό στους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ εδώ μέσα ή ισχύει η απάντηση περί Volareweb ακόμα?
 
Μπα, δεν νομίζω...

Ακόμα και τα αεροπλάνα που είχε πάρει η VolareWeb ξαναβάφτηκαν στα χρώματα της Hellas Jet.

Tο -BVC εδρεύει στο Δουβλίνο και κάνει charters για Ισπανία (κυρίως) και Πορτογαλία, σε συνεργασία με Eirjet και Air Atlanta.

Το -BVB εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης και πετά κυρίως για Γαλλία και Βέλγιο.

Το -BVA κάνει όλα τα υπόλοιπα... το είχα δει τα Χριστούγεννα στην Αθήνα, την ίδια περίοδο που ταξιδιωτικό γραφείο διαφήμιζε στη City Press πακέτα για Παρίσι και Eurodisney με την Hellas Jet.

Πάντως νομίζω ότι οι υπομισθώσεις στην VolareWeb έχουν λήξει.
 
Από την ιστοσελίδα της ίδιας της εταιρείας...

http://www.hellas-jet.com

Λέει:

" Αθήνα, 02 Ιανουαρίου 2006

Η Hellas Jet δραστηριοποιείται σήμερα στον τομέα ναυλωμένων πτήσεων προσφέροντας τις υπηρεσίες της τόσο σε άλλες αεροπορικές εταιρίες όσο και σε ταξιδιωτικά γραφεία, οργανισμούς, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, χρησιμοποιώντας τρία αεροσκάφη Airbus A-320 232 χωρητικότητας 168 θέσεων το καθένα.

Την εμπορική εκμετάλλευση των πτήσεων έχει αναλάβει η εταιρία "Air Μiles" η οποία και χειρίζεται απ' ευθείας όλες τις αιτήσεις ναυλώσεων
. και καταλήγει Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο το χρονικό διάστημα εκτέλεσης των τακτικών μας πτήσεων και ελπίζουμε να στηρίξετε και τις νέες δραστηριότητες της εταιρίας στο χώρο των ναυλωμένων πτήσεων.

Άρα σίγουρα η εταιρεία υπάρχει και πετάει κανονικά. Όμως το κόστος λειτουργείας της είναι σημαντικά μικρότερο από πριν και αρχίζουν να φαίνονται και τα πρώτα σημάδια κερδοφορίας (σύμφωνα με δημοσίευμα του "Πολίτη" παραπάνω). Τον τελευταίο καιρό βλέπω μονίμως αεροπλάνο της με σκάλα και ανοιχτή πόρτα στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" (Κυριακή μεσημέρι συνήθως) στις θέσεις που πάρκαρε και πριν. Για να είναι με σκάλες και ανοιχτή πόρτα δεν μπορεί να είναι "stored" στο αεροδρόμιο και ανενεργό.

Πάντως από γνωστό που ταξιδεύει συχνά στο Παρίσι, που ήταν ο πλέον πετυχημένος και κερδοφόρος προορισμός της Hellas Jet, έμαθα ότι πιθανώς να ξαναρχίσει τακτικές πτήσεις προς Παρίσι 1 φορά την ημέρα και από την Αθήνα.
 
Top