Hellas Jet news !

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
pros to paron i airmiles den echei skepseis -apo oso gnorizo me mia sizitisi pou eicha me anotero stelechos tis prin kana dio mines- gia scheduled.... kai opos eilikrina mou eipe den mas endiaferei o tomeas autos.
 
Nomizw oti i Air Miles exei atoma pou pragmatika gnwrizoun kala tin douleia tous kai auto einai kalo simadi gia tin T4... :!:
 
captain akrivos auti tin entiposi echo kai ego eidika otan sizitisame kai gia diafora alla pragmata opos i katastasi stin ellada sto eksoteriko, to hedging pou ginete tis modas tora teleutea (alla mono i southwest itan pronoitiki na parei "to risko") etc

ta atoma kai sovara einai kai down to earth parolo pou "trechoun" aeroporiki eteria...
 
epidi stis metafraseis eime skrapas...
to vrika sto wikipedia... elpizo na einai katanoito etsi opos to perigrafei... (cptjumbo..mas efage i agglomathia.... voitha ligo plz :D )
http://en.wikipedia.org/wiki/Hedging
 
Όπως λέει και το λήμμα που παρέθεσε ο KGP, hedging είναι η ασφάλιση ρίσκου.
Ειδικά για τα αεροπορικά, το hedging αναφέρεται σχεδόν αποκλειστικά στα καύσιμα. Συγκεκριμένα, όταν μία εταιρία κλείνει αγορά πετρελαίου για το μέλλον με προκαθορισμένες τιμές. Έτσι ασφαλίζει προστασία από τις διακυμάνσεις των τιμών του πετρελαίου.
Όπως κάθε τέτοια επιχειρηματική δραστηριότητα, το heding βασίζεται στην πρόβλεψη ρίσκου: Αν οι τιμές του πετρελαίου ανέβουν, κερδίζεις, διότι έχεις προκαθορίσει χαμηλές τιμές. Αν όμως πέσουν πολύ, χάνεις, διότι πληρώνεις τιμές ανώτερες της επικρατούσας.

Η Southwest Airlines είναι περίφημη για τα εξαιρετικά επιτυχή hedging της: Για το πρώτο τέταρτο του 2006, έχουν κάνει hedging για το 75% των αναγκών τους σε καύσιμα με τιμές $36 το βαρέλλι. Για το υπόλοιπο 2006 έχουν κάνει hedging για το 70% των αναγκών τους στα $36. Για το 2007 60% στα $39, για το 2008 35% στα $38, και για το 2009 30% στα $39. Είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες της συνεχούς κερδοφορίας τους, μοναδική περίπτωση στην Αμερική.
Πιο στάνταρ παράδειγμα είναι η British Airways: Έχει κάνει hedging για το 80% των αναγκών της για το 2006 στα $45 το βαρέλι, και για το 2007 για το 54% στα $57.
Η Ryanair είχε κάνει σχετικά καλό hedging, αλλά σε μικρότερο βαθμό: είχε προκαθορίσει τιμή $49 το βαρέλι για το 90% των αναγκών της μέχρι την 1η Απριλίου, αλλά τίποτα μετά. Legacy εταιρίες, όπως η American, δέν είχαν κάνει καθόλου hedging, διότι δεν είχαν αρκετή πίστωση...
 
Κατατοπιστικότατος ο SK. :!:
Πέραν φυσικά των καυσίμων, αυτή η προνοητικότητα (ρίσκου?) αφορά και γενικότερα, από συμβόλαια υπηρεσιών μέχρι slots και μισθολογικές συμφωνίες.
Όλα αυτά βέβαια απαιτούν σωστή διάγνωση του περιβάλλοντος δραστηριοποίησης, κάτι που δεν μπορείς να το κάνεις εύκολα εάν δεν έχεις σωστή και δομημένη στρατηγική.
 
Μηπως υπαρχει καποια σιγουρη πληροφορια για το τι γινεται με την HELLAS JET? Σημερα το απογευμα ακουγα στην 132,97 αεροσκαφος με κωδικο πτησης Ηellas jet 123T,η οποια εκανε επανειλλημενα touch and go's στον 03R.Μπορει να εχει σχεση με την επικειμενη δραστηριοτητα της εταιριας,η χρησιμοποιουνται τα αεροσκαφη της για καποιο αλλο λογο?
 
Hellas Jet

Δες και το θέμα "Hellas Jet News!".

Η Hellas Jet, όπως αναφέρει και το site της, εκτελεί πτήσεις charter και συνεργάζεται με την Air Miles η οποία πλέον λειτουργεί μόνο ως broker (πράκτορας-μεσίτης) για ναυλώσεις αεροπλάνων, ενώ η Hellas Jet έχει αναλάβει το πτητικό έργο. Στα 3 Α-320 έγινε αναδιαρρύθμιση των καθισμάτων και πλέον έχουν χωρητικότητα 168 επιβατών αντί 148 που είχαν πριν.

Απ'όσο ξέρω, το SX-BVB εδρεύει στο Ηράκλειο και το SX-BVC στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας. Το μεν πρώτο πετά κυρίως για Παρίσι και Βρυξέλλες (πάντα charter πτήσεις) ενώ το δεύτερο για διάφορους προορισμούς σε Ισπανία και Πορτογαλία από Δουβλίνο. Το -BVB χρησιμοποιήθηκε και για τα Champions League Charters.

Αυτό που είναι παρκαρισμένο στην Αθήνα το έχω δει κι εγώ και μάλιστα πολλές φορές με σκάλα και ανοιχτή πόρτα, πάντα αυτό πρωϊ-μεσημέρι Κυριακής που πηγαίνω προς αεροδρόμιο. Μπορεί αυτό αυτή τη στιγμή να μην πετάει καθώς έχει πέσει η κίνηση λόγω χειμώνα, ή να αναμένει να γίνει η γενική χρονική συντηρησή του. Μπορεί να αποφασίστηκε να υπάρχει και ένα αεροπλάνο με έδρα την Αθήνα.

Πάντως το site της Hellas Jet αναφέρει ότι και τα 3 Α-320 είναι διαθέσιμα για ναυλώσεις, και η Air Miles ως broker χειρίζεται απευθείας τις αιτήσεις ναυλώσεων. Η Air Miles έχει το site της "υπό κατασκευή" αλλά δείχνει ένα αεροπλάνο της Hellas Jet και γράφει "Air Miles - Charters operated by Hellas Jet".
 
Top