Hellas Jet news !

runner":1bi8c93q said:
Οσο για την συνεργασια κατι πρεπει να υπαρχει στα σκαρια αλλα το σχεδιο που διαβαζω θελει οργανωση... και αυτη μαλον εχει παει διακοπες.

Κάτι κινείται-εκτός των διακοπών-για να δούμε...
 
Ενα ειναι σιγουρο....η πωληση μιας αεροπορικης δεν ειναι τσιγαρα που αγοραζεις απο το περιπτερο...... υπαρχουν παντα χρεη που δεν φαινονται στους ισολογισμους! Και δεν νομιζω ο εν λογω εφοπλιστης να φτιαχτηκε επειδη κανει αγορες στην τυχη...... Οποτε πρεπει να πεφτει το τρελο ξεψυρισμα στα οικονομικα στοιχεια της εταιριας!!!!
 
Μερικές φρέσκες φήμες από το πλήρωμα μιας πρόσφατης πτήσης μου λένε για αγορά 2 Α330 για Αθήνα-Νέα Υόρκη
 
Χωρίς να θέλω να γίνω κακός, όχι μονο για την συγκεκριμενη εταιρια αλλά και για άλλες που έχουν ακουστεί παρόμοιες φήμες, δεν κοιτάνε να φτιάξουν κάτι καλό και στέρεο και να αφήσουν τις αρπαχτές επειδή θα σταμαήσει η ΟΑ τα υπερατλαντικά;; Ποιος επιβάτης θα πετάξει με την κάθε Hellas Jet από την στιγμή που φοβάται να μπει στην Air France μετά το ατύχημα με το 330 π.χ.; Συγγνώμη αλλά δεν μου φαίνονται σταθερά βήματα εταιριας αυτά.. Αν μετά από 6 μήνες που πετάει για λογαριασμό της ΟΑ και μερικα charter που έκανε πιστεύει οτι μπορεί να κερδίσει τον κόσμο και να πάει Νέα Υόρκη με γεματα αεροπλανα, με τις ευχές μου..
 
Μακάρι να γίνει αυτό!

Είναι τεράστιο το κενό που αφήνει η ΟΑ στα υπερατλαντικά.

Ίσως έτσι κινήσει και εξελίξεις στον ανταγωνίσμο...
 
airman-SKG":gmpbkctj said:
Ίσως έτσι κινήσει και εξελίξεις στον ανταγωνίσμο...


Αυτο σηκωνει πολυ μπλα μπλα και τα λεμε ηδη στα αντιστοιχα τοπικ...

Αν δεν το εχουν καταλαβει μερικοι, ο αεροπορικος χωρος δεν ειναι χωρος για ονειροπωλησιες... Περασαν και οι εποχες, αλλαξαν και οι καταστασεις. Θα συμφωνησω με τον Κωστα σε ολα εκτος απο την αναφορα του τυπου. Λιγοι αναγνωριζουν την διαφορα μεταξυ τυπων και αλλωστε δεν πιστευω να παιξει ρολο το ποιος τυπος αεροσκαφους επεσε με ποια εταιρεια, για το αν θα πεταξει κανεις με μια εταιρεια που εχει τον ιδιο τυπο (η οχι). Γιατι ετσι, δεν θα υπηρχε πλεον καμμια εταιρεια...
 
Πήρανε κάτι Dash να κάνουνε τις άγονες, τώρα λένε να πάρουν 330 για Αμερική....όπου μπορούν να τα πιάσουν? Ακούγονται σοβαρά όλα αυτά? Τέλοσ πάντων μπορεί να λένε ότι θέλλουν. Η αλήθεια είναι ότι για να πάρεις certification για ETOPS με δικηνητήριο η διαδικασία είναι απίστευτη! Χώρια την άδεια να μπεις στη USA που χρειάζεσαι 5 χρόνια αναμονή να σε εγκρίνει το FBI. Μπορεί να πάρουν 340 και να ξεκινήσουν την Αφρική, για Αμερική πάντως χλωμό το βλέπω.
 
chania27":1u384s7s said:
Πήρανε κάτι Dash να κάνουνε τις άγονες, ...


Ποιο επισοδειο εχασα; Γιατι αποσο ξερω Fokkerρακια πηρανε και οχι Dashακια! :shock: :oops: (Δεν πιστευω να αναφερεσαι στο ενα και μοναδικο Dash της Aeroland?)
 
Αυτο πονεσε!

Ο Ομιλος Ρεστη απομακρυνεται απο την Τ4, λογω των πολυ ασχημων οικονομικων της εταιρειας!!! (η οποια ειναι και στην 8η θεση στη σχετικη λιστα της EASA για την ειπκινδυνοτητα!!!) Οποτε μαλλον και απο τον διαγωνισμο και τσιαο Φοκκερακια.. Αυτο η περιληψη του θεματος..
 
Top