Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Βασικα πρωτου οι πρωτες μυνησεις καταφτασουν στο inbox μου να τονισω οτι αν η εταιρια ηταν νορμαλ και πραγματοποιουσε δρομολογια με συνεπεια πρωτος εγω θα ηθελα να πεταξω με 742 για οπουδηποτε, χωρις καν να με ενφιαφερει το IFA η τι καθισματα εχει η business.
Επισης να τονισω χωρις πλακα ποσο γουσταρω να βλεπω Τζαμπο στο Βενιζελος και ποσο ενθουσιαστηκα τη μοναδικη φορα στα τοσα χρονια που καταφερα και ειδα ενα απο αυτα τα 742 να προσγειωνεται. η εικαστικη τους βοηθεια στο αεροδρομιο ειναι τεραστια, μας δινουν την ψευδαισθηση οτι εχουμε heavies.
Επισης να τονισω τη βοηθεια που προσφερει η εταιρια στην ελληνικη οικονομια με τα εξοδα αιωνιου παρκαρισματος 3-4 τεραστιων αεροσκαφων.
Τελικα δεν ειναι ολα μαυρα κι αραχνα και τα καλα στοιχεια πρεπει να τα τονιζουμε.

ΥΓ αν ειναι καλοσυντηρημενα τα Τζαμπο ή οχι δεν το ξερουμε εμεις εδω σιγουρα. εμεις το μονο που βλεπουμε ειναι επι πολλα χρονια 4 τζαμπο να σαπιζουν ολο το χρονο σε ενα κομματι του αεροδρομιου και τιποτα αλλο. προφανως για να παρουν αδεια πτησεων και μαλιστα υπερατλαντικων προς ΗΠΑ, θα περασαν και τα αναλογα τεστς.
 
northwest dc10":336eu6va said:
Ξεπεράστηκε κάθε όριο σοβαρότητας.Αν ο κος bilo 340 έχει στοιχεία ότι τα 742 "ειναι σκέτα ερείπεια" να τα καταθέσει ΑΜΕΣΩΣ στον εισαγγελέα και την ΥΠΑ ώστε να παραπεμφθεί η εταιρία για έκθεση σε κινδύνο ανθρωπίνων ζωών..Αλλιως ο BILO διαπράτει το σοβαρότατο αδίκημα (κακούργημα) πρόκληση δημοσίου πανικού δια διασποράς ψευδών ειδήσεων.Αν ειναι ανήλικος κάτω των δεκα οκτώ έχει το ακαταλόγιστο αλλιως να περιμένετε μηνύσεις και αγωγές για διαφυγόντα κέρδη.Μπορείτε νομ'ίζετε να γράφετε ότι σας κατέβει και να περιμένετε κρυμμένοι στα blogs?

Kύριε northwest dc10 αν είναι να τρώγαμε μηνύσεις όποιος έλεγε κάτι για μια εταιρία εδω μέσα,τώρα όλοι θα σου γράφαμε απο την φυλακή...
Δεν νομίζω κάποιος που ασχολείται έστω και ερασιτεχνικά με τον αεροπορικό χώρο να έχει την ψευδαίσθηση πως μπαίνοντας σε ένα 747-200 ή ένα DC-10 δεν πετάει με παλιό αεροπλάνο...
Οσο και να συντηρούνται τα συγκεκριμένα αεροπλάνα δεν παύουν να είναι ΠΑΛΙΑ!!!Εδώ η εταιρία δεν έχει ένα υπόστεγο για την συντήριση τους,συν ότι πια δεν βρίσκονται εύκολα ανταλακτικά...ε μην κοροϊδευόμαστε τώρα.... :?
Επειδή έχω την τύχη να μένω κοντά στο αεροδρόμιο και βλέπω πολύ καλά τι γίνετε,ξέρεις πόσο καιρό τα 747 της εταιρίας είναι στο έδαφος???Βλέπω τουλάχιστον 2 (για να μην πω 3 και φανώ υπεβολικός) στην πίστα.Και βέβαια μένουν συνέχεια εκεί..
Δεν αμφιβάλω και εγώ θέλω να πετάξω με ένα 747 γιατί είμαι και εγώ ένας ρομαντικός φίλος που δεν ξεχνά την ιστορία (ξέροντας όμως πως το αεροπλάνο είναι παλίο...)
 
northwest dc10":2nelslnn said:
....να περιμένετε μηνύσεις και αγωγές για διαφυγόντα κέρδη...
Σκέφθηκες ότι αν η HIA καταθέσει αγωγές και μηνύσεις, θα αναγκασθεί να απαντήσει δημοσίως και λεπτομερώς σε ωρισμένα ερωτήματα που σήμερα τα κάνει γαργάρα ?
 
Μια διευκρίνιση για τις ακυρωμένες πτήσεις. Για όσους θα ταξίδευαν τον Αύγουστο, δηλαδή σε χρονικό διάστημα άνω των 14 ημερών από την αναγγελία της ακύρωσης, η εταιρεία υποχρεούται μόνο στην επιστροφή του αντιτίμου ή μπορεί ο επιβάτης να της πει να του κλείσουν αντίστοιχη πτήση (απευθείας) σε άλλη εταρεία; Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω από τον κανονισμό ("re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at the earliest opportunity").
 
Καλά θα πέσει πάρα πολύ γέλιο εάν κάνει και μηνύσεις τώρα. Το επόμενο είναι μήνυση κατά το airliners.gr γιατί θα τους καταράστηκε. :wall:
Εάν αυτή η εταιρία σκοπεύει στα αλήθεια να κάνει schedule πτήσης θα πρέπει να πουλήσει επιτέλους τα 747 και να πάρει κανένα αεροπλάνο της προκοπής. :great:
Τα 340 της παλιάς ΟΑ περιμένουν. Εάν και αυτά παλιά, τουλάχιστον πετούσανε μέχρι που ιδιωτικοποιήθηκε η ΟΑ. :great:

Πάντως συμφωνώ ότι αυτό το topic μου φτιάχνει την ημέρα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ΗΙΑ for ever :thx: :thx: :thx:
 
Καλημερα απο Ν Υορκη

Και εμεvα μου φταχνει το κεφι καθε μερα...να διαβαζω αυτο το topic....
Μα τι πραγματα βλεπω και ακουω και επειδη εχω ΜΒΑ και ειδικευομαι στα τουριστικα και transportation και επειδη ταξιδευω πανω απο 200,000 μιλια το χρονο κυριως με Δελτα και UΑ δεν μπορω να διανοηθω πως μπορει μια εταιρια να ανοιξει και να κλεισει 4 γραμμες (Birmingham-Jeddah-Johanesburg -London) μεσα σε δυο χρονια, να πεταει με αεροπλανα που ολοι ξερουμε οτι ειναι gas guzzlers (καινε του κοσμου τα καυσιμα) σε μια γραμμη χωρις alliances, interlines κτλ κτλ επειδη οι εθνικα υπερηφανοι ακυρωνουν με σοβαρες εταιριες και πετανε με ΗΙΑ.

Πως ενας απο τη Βοστωνη η το Σικαγο θα πεταξει με ΗΙΑ στο υπερατλαντικο; θα πρεπει να παρει δυο εισητηρια η τρια αν συνεχιζει μεσα στην Ελλαδα-λογω υπερηφανειας; η η εταιρια απευθυνεται στον πληθυσμο της Ν Υορκης

Δεν εινα σοβαρα πραγματα αυτα....πρωτα κανονιζεις τα interline και συμβασεις και μετα ανοιγεις μια γραμμη

My 2 cents....
 
nova":3lp3gxi8 said:
Μια διευκρίνιση για τις ακυρωμένες πτήσεις. Για όσους θα ταξίδευαν τον Αύγουστο, δηλαδή σε χρονικό διάστημα άνω των 14 ημερών από την αναγγελία της ακύρωσης, η εταιρεία υποχρεούται μόνο στην επιστροφή του αντιτίμου ή μπορεί ο επιβάτης να της πει να του κλείσουν αντίστοιχη πτήση (απευθείας) σε άλλη εταρεία; Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω από τον κανονισμό ("re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at the earliest opportunity").


Ισχύει. Οι τυχεροί υπήκοοι της Αυτοκράτειρας (Best European Charter Airline 2010), των οποίων η πτήση θα γινόταν σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών από την αναγγελία ακύρωσης της πτήσης, δε δικαιούνται τίποτα περισσότερο από την επιστροφή των χρημάτων τους (εκτός κι αν η εταιρεία έχει τη βούληση ή τη δυνατότητα να τους προσφέρει κάποια εναλλακτική λύση, χωρίς όμως αυτό να είναι δεσμευτικό). Συνεπώς κάποια στιγμή, θα τους επιστραφούν τα €208, ενώ εκείνοι θα πρέπει να βρουν λύση με κάποια άλλη εταιρεία και με κάποια άλλη τιμή, έχοντας αποκομίσει πολύτιμα εφόδια και εμπειρίες για το πώς πρέπει να κάνεις τις επιλογές σου στα ταξίδια σου.
 
KFWNFlyer":2eod4ink said:
4 γραμμες (Birmingham-Jeddah-Johanesburg -London) μεσα σε δυο χρονια

Ξεχνάς την Καζαμπλάνκα.

Επίσης από τις ανακοινώσεις της ίδας της εταιρίας έχουμε ακούσει για πάμπολους προορισμούς που βέβαια ακόμα δεν έχουμε (ούτε πρόκειται) να δούμε:
Σικάγο, Μόντρεαλ, Τορόντο, Μελβούρνη κλπ.

Από άλλο πρόσφατο δελτίο τύπου της εταιρίας:
Σε πρώτη φάση η εταιρεία θα συνδέει με απευθείας πτήσεις την Ελλάδα με τη Ν. Αφρική (Γιοχάνεσμπουργκ), τις ΗΠΑ (Νέα Υόρκη), τη Συρία (Δαμασκός), τη Ρουμανία (Βουκουρέστι), τα Ε.Α.Ε. (Ντουμπάι), το Μαρόκο (Καζαμπλάνκα), τη Σαουδική Αραβία (Jeddah), το Ηνωμένο Βασίλειο (Λονδίνο), τη Γαλλία (Παρίσι) και ως το 2012 αναμένεται να συνδέει την Ελλάδα με συνολικά 40 προορισμούς.

Μα 40;!;! Τα σκέφτονται και τα λένε;;;;;;; Εδώ ολόκληρη Olympic Air και στο site της βλέπω το πολύ 60 προορισμούς (μαζί με τα δεκάδες codeshare που έχει) και αυτοί λένε οτι σε 6 μήνες από τώρα θα έχουν 40 προορισμούς;! :wall:
 
40 σουβλάκια πολλά είναι ρε νταβέλη, ποιός θα τα φάει? Κάντα 39... απόλα μέσα...

'Οταν εγώ έλεγα ότι του χρόνου αρχίζει την Piongyang κοροϊδεύατε και απειλούσατε με μηνύσεις... φάτε την τώρα... και Piongyang και Ηavana και Harare!! Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΚΡΥΑ!!
 
aakunz":18wfruxm said:
Ισχύει. Οι τυχεροί υπήκοοι της Αυτοκράτειρας (Best European Charter Airline 2010), των οποίων η πτήση θα γινόταν σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών από την αναγγελία ακύρωσης της πτήσης, δε δικαιούνται τίποτα περισσότερο από την επιστροφή των χρημάτων τους (εκτός κι αν η εταιρεία έχει τη βούληση ή τη δυνατότητα να τους προσφέρει κάποια εναλλακτική λύση, χωρίς όμως αυτό να είναι δεσμευτικό). Συνεπώς κάποια στιγμή, θα τους επιστραφούν τα €208, ενώ εκείνοι θα πρέπει να βρουν λύση με κάποια άλλη εταιρεία και με κάποια άλλη τιμή.

Ευχαριστώ για την απάντηση. Για την αποζημίωση είναι σίγουρο, δεν υπάρχει θέμα όταν κάποιος ενημερωθεί σε διάστημα μεγαλύτερο από 14 ημέρες. Νομίζω όμως πως η επιστροφή χρημάτων δεν είναι μονόδρομος.

Παραθέτω το σχετικό τμήμα του κανονισμού.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004R0261:EN:NOT

Article 5
Cancellation
1. In case of cancellation of a flight, the passengers concerned shall:
(a) be offered assistance by the operating air carrier in accordance with Article 8;

Article 8
Right to reimbursement or re-routing
1. Where reference is made to this Article, passengers shall be offered the choice between:
(a) reimbursement within seven days, by the means provided for in Article 7(3), of the full cost of the ticket at the price at which it was bought ...
(b) re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at the earliest opportunity;

Στην περίπτωση ακύρωσης, φαίνεται πως υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ επιστροφής χρημάτων και προώθησης με άλλη συγκρίσιμη πτήση. Κάνω κάπου λάθος;

Φαίνεται πως το ίδιο γράφουν κι εδώ:

http://ec.europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm

Right to reimbursement or rerouting

If you are denied boarding, face excessive delays (more than 5 hours) or your flight is cancelled or overbooked, you have the right to choose between being rerouted to your final destination or having your ticket reimbursed.
 
Top