Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
συγγνώμη, Αθηνα - Λάρνακα με 747? δεν φτάνει το range του 747, έπρεπε να βάλουνε 777. τι να πω...
 
Προφανώς cavo_paradiso δεν διάβασες όλο το θέμα. Οι πτήσεις εξυπηρετούν ψηφοφόρους που πάνε Κύπρο. Κι εδώ ισχύει: όσο μεγαλύτερο ... τόσο καλύτερα.
 
Εκτακτες πτησεις κανουν, λογω εκλογων στην Κυπρο. αρα εχουν πολυ κοσμο. Δεν ανοιξαν και μονιμη γραμμη. Γκρινια, αμεσως...!
 
γνωριζετε εαν θα ερθει και θεσσαλονικη για να μεταφερει ψηφοφορους?νατη στησω στο αεροδρόμιο αμα ειναι... :D
 
Καλημέρα σε όλους.Ευχομαι καλες κ ασφαλεις πτησεις σε ολους αλλα ειδικα στο προσωπικο cabin crew της ΗΙΑ για Κυπρο.Το εναπομειναν προσωπικο cabin crew δηλαδη γιατι απ'οτι εμαθα,γυρω στα 30 ατομα δεν δουλευουν πλεον για την εταιρια δυστυχως.Ενημερωθηκαν προσφατως γι αυτο,ενω περιμεναν τηλεφωνο για συναντηση προκειμενου να ανανεωσουν το συμβολαιο τους σε αοριστου,οπως κ ολων των υπολοιπων.Το στορυ εχει ώς εξης:Ξεκινησαν περισυ το φθινοπωρο την εκπαιδευση,με τη διαβεβαιωση της εταιριας πως αφου τελειωσουν, θα υπογραψουν συμβολαια ΟΛΟΙ αοριστου κ το πρωτο τους οπερεισιον θα εχει βαση στη λιβυη.Τελειωνει λοιπον η εκπ\ση και καμμια βδομαδα πριν υπογραψουν τους στελνουν με δικα τους εξοδα για εμβολια προκειμενου να προφυλαχτουν απο τις ασθενειες της Νιγηριας,μιας και θα πεταγαν κ για εκει.Στη συνεχεια, τους μαζευουν ολους κ τους λενε πως,δεν μπορουν να τους βαλουν να υπογραψουν κανενα συμβολαιο αν δεν ειναι σιγουροι πως "κανουν για την εταιρια".Αυτο σημαινε ΗΙV τεστ-τεστ ηπατιτιδας-και drug-alcohol test.ολα επισης με δικα τους εξοδα.Α!ξεχασα τις ιδιες μερες τους ξεφουρνιζουν πως το συμβολαιο τελικα δεν ειναι αοριστου,αλλα (κρατηθειτε) τριμηνης διαρκειας!!!!!Τρεχουν λοιπον τα παιδια,κανουν ολοι τα τεστ τα παραδιδουν στην εταιρια κ μετα περνανε για υπογραφες.Τη στιγμη της τζιφρας ανακαλυπτουν (ξανακρατηθειτε)πως το συμβολαιο ειναι τι...?ΔΙΜΗΝΗΣ διαρκειας....!Τωρα θα μου πειτε...Μα καλα,Μα#@#$@ς ειναι κ υπογραψανε?Γιατι δεν τους γραψανε απλα να σηκωθουν να φυγουν?κ η απαντηση εχει ως εξης:Τα περισσοτερα παιδια εψαχναν απεγνωσμενα για δουλεια.Ειχαν αφιερωσει τρομερο χρονο χωρις να πληρωνονται ηδη για την εκπαιδευση,ξοδεψαν πολλα λεφτα για εξετασεις,(ακομα κ τα χαπια για τη μαλάρια τους εβαλαν να πληρωσουν μερικους!!!!!-σχεδον 120 ευρω μονο τα χαπια),και ειχαν τη διαβεβαιωση της εταιριας πως βρε αδερφε,μην τρελλαινεσαι,πρεπει να ειναι σιγουρη η εταιρια πως της κανεις (κ ας εχεις τελειωσει επιτυχως την εκπαιδευση,κ ας εχεις περασει ολα τα τεστ-γραπτα-drills-ιατρικες εξετασεις)κ μετα το διμηνο θα πρεπει να εχετε κανει κατι πολυ χοντρο για να μην σας κρατησουμε!!Ε,αν εισαι κ λιγο ονειροπολος(μεγαλο λαθος) κ την λατρευεις κ τη δουλεια (μεγαλο λαθος) την πατας.
Τελως παντων.Υπογραφουν.Στο επομενο meeting τους ενημερωνουν οτι οι περισσοτεροι (γυρω στο 80%)θα πεταξουν Τζεντα τελικα για πτησεις χατζ και τους δινουν γενικες συμβουλες για την πολη-χωρα.Φευγουν.Κανουν τη δουλεια τους ολοι οπως την εκαναν.Γυριζουν 5-6 λιγοτεροι μιας κ ειχαμε τα γνωστα ατυχηματα (σελιδα 34 του τοπικ αυτου),οπως κ μερικες παραιτησεις η απολυσεις.Και φτανουν πισω Αθηνα.Το μοονο που σκεφτονται ειναι ποσο προσπαθησαν να δειξουν τον καλυτερο εαυτο τους κ τον καλυτερο επαγγελματια,και το ποσο αυτο απεδωσε στις αναφορες των seniors στην εταιρια.Εγιναν οι αναφορες,τις πηρε η εταιρια,κ αποφασισε να τους διωξουν ολους.Μαλλον ηταν ακαταλληλοι τελικα.Αλλα απο την αλλη,πως τους κρατησαν τοσες μερες για ολο το οπερεσιον της τζεντας?
Καποιοι θυμουνται το μεγαλο αφεντικο να ερχεται για επισκεψη στην τζεντα κ να τους αποκαλει παιδια του.Να τους λεει πως τους θεωρει την οικογενεια του κ αλλα τετοια συγκινητικα.Σε σχολιο καποιου απολυμενου αναφερθηκε οτι ευχομαστε τα πραγματικα του παιδια να εχουν την ιδια μεταχειρηση.
Τωρα το καλυτερο.Ενω ειναι στην τζεντα,κ για λογους που θα αναφερω παρακατω,το εν λογω αφεντικο εταξε σε ολους τους εργαζομενους καμπινας ενα καλο ποσό σαν μπονους λογω της δυσκολιας του ολου οπερασιον,υψους μεγαλυτερου του μισθου τους.Σημειωτεων ,ο μισθος τους για τζεντα ηταν 635 ευρω και 50 δολλαρια την ημερα!!!Ε ,λοιπον ουτε αυτο τους το εδωσε ουτε ακομα κ τωρα που τους εχει χωρις δουλεια ξαφνικα να ψαχνουν απο το μηδεν!!!!!τους ειπαν απο την εταιρια πως ΘΑ τα παρουν τον Μαρτιο.Ετσι αποφασισε το μεγαλο αφεντικο.

τελος,
Υπαρχουν μερικα πολυ θυμωμενα πρωην πληρωματα καμπινας τα οποια δεν εχουν τιποτα να χασουν.
Το οτι εφτασαν σε αυτο το σημειο,ειναι αποτελεσμα της πολιτικης μιας εταιριας που εκμεταλλευτηκε οσο μπορουσε την καλη τους διαθεση κ κα*λα για αυτη τη δουλεια κ θα εχει παρα πολυ πλακα αν αυτα που ακουω πως θελουν τωρα να κανουν γινουν πραγματικοτητα.Το να φτασουν προσωπα κ πραγματα απο τα χαρτια κ τα βιντεακια των κινητων ,στους δημοσιογραφους κ στην ΥΠΑ ειναι τοσο ευκολο,οσο μια απλη καταθεση του μπονους στους λογαριασμους τους.Αλλωστε,ειναι το λιγοτερο που θα μπορουσε να κανει αυτη η εταιρια γι αυτα τα παιδια.Εστω κ καθυστερημενα.
Καλες κ ασφαλεις πτησεις σε ολους σας παιδια,κ μακρυα απο ταλαλάκηδες και χατζηδες.
 
Ευχαριστούμε πολύ hellenicompetence για τις πληροφορίες σου από το μέτωπο της ΗΙΑ, οι οποίες όμως -δυστυχώς- δεν αποτελούν έκπληξη, διότι πάνω κάτω ξέραμε στο φόρουμ από προηγούμενες ανακοινώσεις τι παίζει στην ΗΙΑ με τις προσλήψεις, την τήρηση διαδικασιών, και εν γένει την μεσαιωνική προσωπικότητα της εταιρίας σε σχέση με τους εργαζόμενους (και όχι μόνο...). Οπωσδήποτε, η αφήγησή σου και οι πηγές σου αποδεικνύουν ότι όσα ανησυχητικά είχαν γραφτεί για την ΗΙΑ είναι όντως βάσιμα, και η απογοήτευσή μας δεν αρκεί ως αντίδραση στα όσα θλιβερά ακούμε. Ας ανοίξουν τα αυτιά τους οι νέοι συνάδελφοι, και οι υπόλοιποι freelancers, γιατί κοντοζυγώνει για όλους το λογιστήριο (που μακάρι να είχαν να πάρουν έστω κάτι και από τα λογιστήρια μαζί με την απόλυση).

Κρίνοντας από τους υπαινιγμούς σου για ύπαρξη βίντεο κτλ. (κάνω λάθος;), να θυμίσω ότι η ασφάλεια των πτήσεων δεν είναι κάτι που ανταλλάσσεται με μπόνους προς τους εργαζομένους ή οποιουδήποτε είδους αποσιώπηση. Στα αεροπλάνα αυτά, κάλλιστα μπορεί να μπουν κάποιοι από εδώ μέσα, ή κάποιοι συγγενείς ή φίλοι μας, ή ακόμα και εμείς οι ίδιοι, πχ., σε μια ξαφνική μίσθωση από κάποια άλλη εταιρία που χρησιμοποιούμε με λιγότερη ανασφάλεια. Αν κάτι -απεύχομαι ειλικρινά- πάει στραβά, δεν θα θελα εγώ να έχω στα χέρια μου υλικό που θα πρεπε να έχει πάει στις αρμόδιες Υπηρεσίες πολύ νωρίτερα. Φαντάζομαι και κανείς άλλος.

Αυτά τα πράγματα δεν είναι αστεία. Η αμέλεια είναι εγκλημα για το Νόμο. Το ίδιο και η εκμετάλλευση.
Οργή και θυμός, κανένας οίκτος, καμία συγχώρεση. Μας και Σας ρουφάνε το αίμα με τον κινητήρα του 747. Όποιος είναι θύμα, ας κάτσει να του το πιούν. Οι υπόλοιποι ξέρετε.Την ιστορία τη γράφουμε εμείς.

Κάτι μου λεει πως δεν θα μιλάμε για πολύ ακόμη για ΗΙΑ...
 
Παιδια σε γενικες γραμμες συμφωνω και με τους δυο. Το βασικο θεμα ομως δεν ειναι αν η συμβαση ειναι 2μηνη η 3μηνη η συμβαση, αν πληρωνουν ή οχι για εξετασεις και φαρμακα κτλ. Προφανως αυτα τα θεματα ειναι πολυ σοβαρα κι οταν συμβαινουν πρεπει να καταδικαζονται. Κατα τη γνωμη μου ομως το βασικο θεμα ειναι το ΓΙΑΤΙ συμβαινουν ολα αυτα?
Εκτιμω οτι αυτη η πραγματικοτητα των ιδιωτικων αερομεταφορων καταρχην ειναι συνυφασμενη με την προσπαθεια ξεπουληματος της Ο.Α.. Σε καθε ιδιωτικη επιχειρηση οι εργασιακες σχεσεις (μισθος, ωραριο, ασφαλιση, συμβαση εργασιας κτλ.) ειναι σαφως πολυ χειροτερες απο οποιαδηποτε αντιστοιχη δημοσια, αυτο το βλεπει κανεις, οχι μονο απο αυτην την κατασταση που περιγραφετε, αλλα κι απο αλλα συμβαντα π.χ οσον αφορα την πτητικη ασφαλεια, τον τεχνικο ελεγχο κτλ.
Η πραγματικοτητα ειναι οτι οι ιδιωτικες επιχειρησεις οχι μονο εκμεταλλευονται απανθρωπα τους εργαζομενους για ενα κομματι ψωμι,αλλα ακομα χειροτερα, ειναι και το προτυπο -πλατφορμα πανω στο οποιο θα γινει κι οποια ιδιωτικοποιηση της Ο.Α. Με λιγα λογια η κατσταση του Ιδιωτικου τομεα ειναι μια εικονα απο το μελλον, για το Δημοσιο τομεα. Προφανως αυτα τα φαινομενα της ΗΙΑ οχι δεν θα μειωνονται ,αλλα αντιθετα θα αυξανουν, ακριβως γιατι η ιδιωτικοποιηση της Ο.Α. προβλεπει περισσοτερα κινητρα σε ιδιωτες ή σε συμπραξεις ιδιωτων και κρατους οπως στη Β.Α. ή την Α.F. και προφανως σε επιπεδο εργασιακων σχεσεων και δικαιωματων επικρατει μεσαιωνας. Αυτο θα ναι και το μελλον της Ο.Α. εκτος κι αν οι εργαζομενοι με τα σωματεια τους (που μαλλον εχουν πουλησει την ψυχη τους στο διαβολο!) δεν υποχωρησουν στον πολεμο που γινεται οχι μονο απο το κρατος η την Ε.Ε. αλλα προφανως κι απο τα ιδιωτικα συμφεροντα που συνδεονται.
Επισης και μια ερωτηση, υπαρχει σωματειο εργαζομενων σε ιδιωτικες αεροπορικες εταιρειες?
 
Απο οσο γνωριζω,δυστυχως οχι!
Εχει ακουστει οτι μια προσπαθεια που εγινε στην Aegean, "πνιγηκε στο αιμα".

Το μονο παρηγορο,ειναι το οτι η Ενωση Χειριστων Πολιτικης Αεροποριας ΕΧΠΑ,(των πιλοτων της Ο.Α),ανοιξε τις πορτες της επιτελους,σε ολους τους επαγγελματιες χειριστες της Ελλαδας,με αποτελεσμα ηδη καποιοι χειριστες της Αeroland να αποτελουν μελη της...
Ενδιαφερομενοι επαγγελματιες χειριστες σπευσατε ! :great:
Για τα πληρωματα καμπινας και τους εργαζομενους εδαφους δεν εχω ακουσει κατι αντιστοιχο.
Αν γνωριζει καποιος ας μας πληροφορησει!
 
Παιδιά καλησπέρα σε όλους.

Είχα πολύ καιρό να διαβάσω την εξέλιξη της Hellenic στο airliners και θέλω να πω ότι λυπάμαι πολύ με όσους ανέφεραν πως το ατύχημα δεν ήταν άξιο αναφοράς … (ζητώ συγγνώμη που παραθέτω καθυστερημένα την άποψη μου αλλά όσα θα πω αν και δε μπορείτε όλοι να το διασταυρώσετε και ποια είμαι εγώ που τα λέω φυσικά.. τέλος πάντων είναι έγκυρα…). Όταν ένα ατύχημα συμβαίνει γιατί η εταιρεία δεν πληρώνει για σωστό handling στα αεροδρόμια και έτσι την αντιμετωπίζουν ως τελευταία των τελευταίων βάζοντας για την αποβίβαση μια σκάλα σάπια και ετοιμόρροπη που δεν έχουν καν στερεώσει καλά, τότε αυτό είναι άξιο αναφοράς, όταν μετά από ένα τέτοιο ατύχημα τα σοβαρά τραυματισμένα εμπλεκόμενα μέλη δεν παίρνουν καν αποζημίωση και η εταιρεία διακόπτει τις συμβάσεις και τους μισθούς τους και πάλι το ατύχημα αυτό είναι άξιο αναφοράς. Όταν ο προϊστάμενος της πτήσης φοβούμενος προφανώς να μην εμπλακεί κάπου αρνείται να γράψει αναφορά για το περιστατικό στην ατυχούσα ιπτάμενη συνοδό και πάλι αξίζει να το αναφέρουμε παιδιά νομίζω… δεν έχω πάνω σε αυτό το θέμα να προσθέσω κάτι άλλο… μόνο ότι των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν αγαπητοί μου φίλοι και κάπου υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή η μαρτυρία του γιατρού των παιδιών από τη Τζέντα και η αναφορά του για το περιστατικό έτοιμη να δοθεί στη δικαιοσύνη ανά πάσα στιγμή… αν χρειαστεί!

Όσο αφορά τώρα τις συμβάσεις των παιδιών στους μισους από τα δίμηνα τρίμηνα η και μηνιαία συμβόλαια η cabin crew manager τους πήρε να περιμένουν λίγο ακόμη όπως είπε, βέβαια σε κάποιους που την πίεσαν για το πόσο, είπε ότι από καλοκαίρι μάλλον θα τους χρειαστεί ξανά. Τώρα… για αυτούς που δεν πήρε καθόλου δε θα ταν αρκετά φίλοι με κάποιους senior πιθανόν και δε θα κρίθηκαν θετικά στην αξιολόγηση… (πάντως υπήρξαν και μια δυο εξαιρέσεις στη φάση του βύσματος) και ο νοών ….ξέρετε τι!
 
Top