Hellenic Imperial Airways

εκτος απο το χαρτη προορισμων, μαθαινουμε επισης και κατι αλλο που δεν ξεραμε, η εταιρια πεταει με Boeing 747-400 (σελιδα 110).
αντε και του χρονου με Α380... :?
 
Η φυλλάδα είναι από την εποχή του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2010 και με upload τον Αύγουστο του 2010. Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα 69, όπου διαφημίζεται η εκδρομή του Travel Plan για παρακολούθηση των αγώνων.

Δε μου κάνει εντύπωση αν αυτό ήταν το ένα και μοναδικό τεύχος που βγήκε.
 
Φαντάζομαι αυτό το τεύχος έχει πλέον ιστορική αξία (όπως σε λίγο μάλλον θα έχη και η ίδια η εταιρία) :D
 
Οντως σου ανοιγει τους οριζοντες αυτο το περιοδικο.. :D :D
 
Με μια σύντομη ματιά είναι απο τις ελάχιστες Ελληνικές αεροπορικές που έιχε κάνει τόσες πτήσεις σε : :banana:

Milan - Malpensa (MXP / LIMC)
Beijing - Capital (PEK / ZBAA)
Johannesburg - OR Tambo International (Jan Smuts) (JNB / FAJS)
Heraklion - Nikos Kazantzakis (HER / LGIR)
Luqa - Malta International (MLA / LMML)
Manchester - International (Ringway) (MAN / EGCC)
Marana - Pinal Airpark (Silver Bell AHP) (MZJ)
Barcelona (- El Prat) (BCN / LEBL)
San Pedro Sula - Ramon Villeda Morales (La Mesa / Coronel Armando Escalon Espinal) (SAP / MHLM)
Rome - Fiumicino (Leonardo da Vinci) (FCO / LIRF)
Copenhagen - Kastrup (CPH / EKCH)
Amsterdam - Schiphol (AMS / EHAM)
Bologna - Borgo Panigale (Guglielmo Marconi) (BLQ / LIPE)
Nuremberg (NUE / EDDN)
Berlin - Schonefeld (SXF / EDDB)
Birmingham - International (Elmdon) (BHX / EGBB)
Brussels - National (Zaventem) / Melsbroek (BRU / EBBR / EBMB)
Lyons - St. Exupery (Satolas) (LYS / LFLL)
London - Gatwick (LGW / EGKK)
Tenerife Sur - Reina Sofia (TFS / GCTS)
Madrid - Barajas (MAD / LEMD)
Cologne / Bonn (- Konrad Adenauer / Wahn) (CGN / EDDK)
Frankfurt am Main (Rhein-Main AB) (FRA / FRF / EDDF)
Ostend / Bruges (OST / EBOS)Vienna - Schwechat (VIE / LOWW)
New York - John F. Kennedy International (Idlewild) (JFK / KJFK)

Hellenic Imperial Airways (Η Ελλάδα παντού) :great:
 
Φυσικά,στίς περισσότερες πόλεις έκανε μία και μοναδική πτήση......γιά να ανοίξη τους ορίζοντες

(Μετά όμως τους έκλεισε γιατί μπάζανε και κρύο).
 
Συμφώνα με τον ΑΙΑ

From Athens to New York (JFK) HT 411 17:30 1*3*56* 21:45 1/1
From New York (JFK) To Athens HT 412 23:55 *2*4*6* 17:00 1/1 7/1 :?:
Δρομολογια 1 εβδομάδας ουαου :!: από αρπαχή σε αρπαχή :thx:
 
Απο το 2012 ΑΤΗ - JFK ME Hellenic Imperial :)


default_en.htm


http://www.aia.gr/flight_schedule/default_en.htm
 
Νέο σήριαλ με πρωταγωνιστή και πάλι τις Αυτοκρατορικές και συμπρωταγωνιστή την ΡΙΑ. H PIA λόγω του ότι αναγκάστηκε να καθηλώσει τα 747 της, νοίκιασε όσο- όσο τα 747 της ΗΙΑ έναντι 7.500.000$ για 1.000 ώρες, που σημαίνει ότι πλήρωσε περισσότερα από την πραγματική τους αξία αν τα αγόραζε...
Το αντίστοιχο άρθρο από το Πακιστάν http://www.pakistantoday.com.pk/2011/10 ... %99-worth/

Σύμφωνα με ένα άλλο Πακιστανικό άρθρο, η τιμή είναι 5.000.000$ για το ένα 747. http://nation.com.pk/pakistan-news-news ... -operation
Και εδώ έχει ξεσπάσει σκάνδαλο στη χώρα γιατί παρά την εξωφρενική τιμή της ενοικίασης, το 747 της ΗΙΑ δεν είχε όλα τα απαραίτητα έγγραφα, άδειες, δικαιολογητικά με αποτέλεσμα να μη δεχθεί η Σαουσική Αραβία την προσγείωση του στο έδαφός της και ουσιαστικά η ΡΙΑ να έχει πληρώσει μεν τα κέρατά της (σαν να το αγόραζε) αλλά το 747 να αναγκαστεί να μείνει καθηλωμένο στο Πακιστάν χωρίς να εξυπηρετήσει το Hadj.

Μιλάμε για υπερπαραγωγή... :thx:
 
Στην περίπτωση αυτή όμως η HIA δέν πρέπει να επιστρέψη τα χρήματα τής ενοικίασης στην Πακιστανική κυβέρνηση;Αφού τα έλαβε ώς αμοιβή γιά έργο που δέν εξετέλεσε.

Το λέω αυτό επειδή έχω την εντύπωση πως το Hadj δέν γίνεται όλο τον χρόνο-οι γνωρίζοντες περί την θρησκειολογίαν άς μάς δώσουν τά φώτα τους-οπότε άν παρέλθη το χρονικό διάστημα χωρίς να εκδοθούν τα πιστοποιητικά κλπ τού αεροπλάνου,τα δρομολόγια δέν θα εκτελεστούν.

Τώρα βέβαια άν ρωτήσω πώς και γιατί η Πακιστανική κυβέρνηση δέν έλεγξε όλα αυτά (τιμή ενοικίασης σε σύγκριση με τιμές αγοράς,ύπαρξη αδειών κλπ) πρίν αναθέση στον Ταλαλάκο το έργο,θα θεωρηθώ αφελής;Εδώ ένα αμάξι πάει και νοικιάζει κάποιος και το ξετινάζει στο ψάξιμο από την οροφή μέχρι τα λάστιχα....
 
Top