Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ακριβώς!Υπεύθυνος για τις ώρες πτήσεως και τις αναπαύσεως του πληρώματος κόκπιτ και καμπίνας είναι ο...κυβερνήτης.
Γιαυτό όταν ήταν οι κυβερνήτες της ΗΙΑ στην ΟΑ και το πλήρωμα καμπίνας έλεγε "Κλείσαμε τις ώρες 13 πτήσεως, κλείσαμε τις 15 ώρες απασχολήσεως, άρα η πτήση πάει για έναρξη νέου κύκλου εργασίας κλπ", η μόνιμη επωδός τους ήταν "Δώστε μας ρε παιδί μου -εννοούσαν τον Υπουργό Μεταφορών- τη διοίκηση να πλακώσουμε τις απολύσεις να στο κάνουμε μαγαζί".
Αλλά όταν κάλεσε ο Υπουργός την ΕΧΠΑ και τους είπε :Δεν μπορείτε να κολλάτε τον Καναδά δυόμισυ ώρες κάθε δρομολόγιο για να πιάνετε τις 13 ώρες απασχόληση για να παίρνετε τα 150$ παραπάνω εκτός έδρας, του απάντησαν :Ελα εσύ ρε Μαντέλη να το πετάξεις το δρομολόγιο...
Ναι ρε παιδιά, για 100 ευρώ παραπάνω κόλλαγε 3 χρόνια ο Καναδάς από δυόμισυ ώρες και πάνω και μετά αναρωτιόμαστε γιατί το μαγαζί πάει άπατο...
Τώρα που το μαγαζί είναι made in Jordania...ημιανάς-προσχέιιιιιιιιιιιιιιιιιι!
 
Σκεψου ομως οτι αυτοι οι¨κυβερνητες¨...χτυπαγανε 24ΩΡΑ!!!!!, και βαλε, οταν ηταν στην Jedah(επισης και οι πακιστανοι),για ποιο λογο?
Τωρα οσο για το made in Jordania εχεις απολυτο δικηο, ξεχασες ομως να προσθεσεις το εξης...With the blessings of HCAA :evil:
Νασαι καλα
 
Καλημερα σε ολους.Ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος πιλοτος η ιπταμενος μηχανικος εδω για να ρωτησω κατι.
Ποσο σημαντικο ειναι για ενα jumbo να εχουν βγει εκτος λειτουργιας 2 απο τα 3 INS και μεσα σε αυτα τα δυο, το ενα να ειναι αυτο
που δινει σημα και στο TIKAS?Δεν ξερω αν τα λεω καλα γιατι δεν ειμαι μηχανικος,και δεν ειμαι σιγουρος για την ορολογια.
Αυτο για το οποιο ειμαι σιγουρος ομως ειναι τα βλεμματα του κοκπιτ κ των μηχανικων,και τα σχολια τους για το αν θα μας αφησουν να φυγουμε,η αν θα μπορεσουμε να φτασουμε εκει που θελαμε.Αν εχω καταλαβει σωστα ειναι συστηματα τα οποια δινουν στο κοκπιτ τη δυνατοτητα να προσανατολιζεται
κ το INS πρεπει να ειναι κατι σαν το γνωστο σε ολους μας GPS.Ας με διορθωσει καποιος..Κ ας μας εξηγησει ποσο σημαντικο ειναι να πεταει το jumbo με μια τετοια βλαβη.
καλο μηνα.
 
και με 3 δεν εχει προβλεμα γιατι με το VOR πεταει κανονικα
 
Nαι,SCanavos,στο χωριό μου λένε "δώσε θάρρος στο χωριάτη να σ'ανέβει στο κρεββάτι".Δε ξέρω αν έχεις εργασθεί ως ιπτάμενος αλλά οι κανονισμοί υπάρχουν για να εφαρμόζονται και σχετίζονται με την ασφάλεια πτήσεων.Επίσης,οι εταιρείες που τους εφαρμόζουν δεν εξαρτούν τη κερδοφορία τους απο αυτό.-
 
απάντησα ακριβώς σε τι εάν δύο από τα τρία δεν ελειτούργησαν,
και σε περίπτωση που εάν αυτό συμβαίνει κατά τη διάρκεια της πτήσης ποια θα είναι η λύση
 
Για την αποσυμπίεση που συνέβη πρόσφατα (σύμφωνα με τις πηγές μου) :P σε πτήση της ΗΙΑ, από πόρτα που δεν έκλεισε καλά CCM και δεν αντελήφθησαν ούτε οι χειριστές από τις ενδείξεις τους, και που φυσικά δεν καταγράφηκε και ποτέ επίσημα, θα μας πει κάποιος λεπτομέρειες;
 
Αφου δεν αντιλιφθηκε κανενας την αποσυμπιεση τοτε πως εγινε? Μας μπερδευεις :roll:
 
Εννοώ, ότι δεν αντελήφθη κανείς την πόρτα που δεν έκλεισε καλά. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά αν μου το μετέφεραν σωστά έπεσαν και οι μάσκες στην καμπίνα, αλλά επαναλαμβάνω ότι δεν είμα σίγουρος. Πάντως, το περιστατικό δεν διέρρευσε ούτε στην ίδια την εταιρεία, και εξού και δεν βλέπω κανείς να έχει μάθει κάτι. Θα επανέρθω με περισσότερες πληροφορίες, προς διαστάυρωση.
 
Γεια σε ολους! Σχετικα καινουργιος στο forum, διαβαζω σχετικα με την ΗΙΑ ολα αυτα που γραφονται, και ειλικρινα δεν μπορω να αποκτησω μια εικονα για την εταιρεια. Ο λογος που με ενδιαφερει, ειναι οτι ειμαι χειριστης, και αυτη την στιγμη εχω προταση απο την εταιρεια για να εργαστω ως Κ2 στο 747. Φυσικα και η εικονα που μου εδωσαν 2 ανθρωποι με τους οποιους μιλησα της ΗΙΑ ειναι παρα πολυ καλη, αλλα θα εκτιμουσα αφανταστα αν καποιος/α συναδελφος, ειτε χειριστης η και πληρωμα καμπινας εφοσον θα εχει αποψη για το τι συμβαινει, να μου ελεγαν την αποψη τους σχετικα. Βρισκομαι σε κομβικο σημειο θεωρο της καριερας μου, και τωρα περισσοτερο απο ποτε δεν με παιρνει να παρω λαθος αποφαση επιλογης εργοδοτη. Η ΗΙΑ ειναι μια απο 3 εταιρειες στις οποιες θα μπορουσα να εργαστω τωρα, και υπερτερει απο τις αλλες σε 2 πραγματα: 1) στο 747 :thx: :great: (!!!) 2) στο μισθο, ο οποιος ειναι αρκετα καλος... :| .Πραγματικα, οσα εχω διαβασει με εχουν προβληματισει αρκετα :wall: , γι'αυτο και εξηγω την κατασταση μου, ελπιζωντας να παρω καποιες απαντησεις που να με βοηθησουν, και ισως να ξεκαθαρισουν λιγο το τοπιο. Ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.
 
Top