Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κι εγώ δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω τι ρόλο παίζει αυτή η εταιρεία. Αφού η Ελληνική αγορά δεν έχει την δυναμική για long-haul δραστηριότητες. Η Ολυμπιακή είχε την επί χρόνια ζημιογόνα γραμμή της Αυστραλίας, ενώ τα τολμήματα που έκανε για Τόκυο μέσω Σιγκαπούρης, Βοστώνη και Σικάγο δεν πήγαν καλά και κόπηκαν (και λαμβάνοντας υπόψη ότι, πλην του Τόκυο, οι υπόλοιποι προορισμοί ήταν πόλεις με μια σεβαστή Ελληνική παροικία). Άλλωστε και τα Β747-200 είναι αεροσκάφη κάποιας ηλικίας που θέλουν και την ανάλογη συντήρηση. Μπορεί μια εταιρεία από μια μικρή χώρα, να εξασφαλίζει τέτοιες πληρότητες σε προορισμούς όπως η Ινδία, η Ιαπωνία κ.τ.λ. ώστε να ανταπεξέρχεται σε τέτοια έξοδα; Χλωμό...
 
Κι εγώ το άκουσα.Ότι τους αφαίρεσαν το AOC για τρεις μήνες!
 
Εμαθα οτι η HIA κανει εγκατασταση ενος νεου συστηματος Ηλ/κου ελεγχου της εταιριας, παρομοιο με αυτο της Skywings. Πηραν τηλεφωνο ολο το προσωπικο και τους ζητησαν να κανουν εγγραφη. Ξερει κανεις περισσοτερα?
 
Τα TIC & TIE πήγαν στη Νιγηρία (στο Kano και στο Lagos αντίστοιχα) προκειμένου να πετάξουν στο Hadji για λογαριασμό των Meridian Airlines & MedView Airlines αντίστοιχα.
 
Και τα TID & TIB πήγαν Νιγηρία (στο Maiduguri) για να πετάξουν στο Hadj για λογαριασμό της Air Niamey.
 
Εεεεεε.... ειστε σιγουροι και οι δυο?
Γιατι και τα τεσσερα αεροπλανα ειναι στην Αθηνα, και στο συστημα δεν τα βλεπω πουθενα να φευγουν...
:? :doubt:
 
Sorry που παρεμβαίνω αλλά σε ποιο σύστημα τα βλέπετε? Είναι κάτι που μπορεί να μπεί οποιοσδήποτε όπως αυτή με τα καράβια?
 
O seven4seven μαλλον εννοει τα feeds του βενιζελου, η το SITA/ eurocontrol. Απο τα 2 συστημα το πρωτο ειναι μερικος ανοιχτο για το κοινο, το 2ο οχι.
 
Τα FIDS, ναι, αυτα εννοω... 8)
 
Top