Για να μήν ανοίγω νέο θέμα συνεχίζω εδώ.........
Χθες (20/09/09) πετούσα από ATH-HER με την ZF628(21:30) .
Το Check in άνοιξε 20:00 και πήρα την θέση που ζήτησα.
Η Επιβίβαση (G23) στο λεωφορείο άρχισε 21:25 και είχαν επιβιβασθεί όλοι σε 5' λεπτά .
PAX 43
Όλοι???
Χμ..... ναι πλην μίας !!!
Η κυρία έφθασε 21:45 στην πύλη και με το που μπήκε στο λεωφορείο ξεκινήσαμε για το SX-CMA .
Δίπλα στο CMA βρισκόταν το CMB (με κλειστά φώτα)και έφευγε το CMC (μάλλον για Ρόδο...)
Η επιβίβαση τελείωσε 22:00 και η πόρτα έκλεισε.
Έκλεισε???
Ναι έκλεισε μεν αλλά σε 5 λεπτά ξανάνοιξε αφού παρά τις φιλότιμες προσπάθειες δεν ξεκινούσαν οι κινητήρες .
Αποβίβαση στις 22:15 στο λεωφορείο και επιστροφή στο terminal (G19) όπου σύμφωνα με τον υπάλληλο της Swissport θα μας "Έλεγαν τι θα γίνει".
Είκοσι λεπτά μετά σε ένα "πηγαδάκι" που κάναμε μερικοί επιβάτες και ο εν λόγω υπάλληλος , "ενημερωθήκαμε" ότι έχει ειδοποιηθεί η εταιρεία και ότι θα ερχόταν εκπρόσωποί της για "Να δούμε τι θα γίνει....".
Σε ερώτηση κάποιας κυρίας "Γιατί δεν το ανακοινώνει στο μεγάφωνο του gate αλλά το λέει έτσι" , δήλωσε ότι "δεν του έχει δοθεί εντολή για ανακοίνωση και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να έρχεται και να τον ρωτά" (!!!) .
Ορισμένοι επιβάτες δυσανασχέτησαν από την καθυστέρηση και η Νομάρχης Ηρακλείου (ναι με την ZF πετούσε χθες.....) αποχώρησε για να προλάβει την τελευταία της Α3...........
Εν το μεταξύ στο G21 οι επιβάτες της ZF 420 (ναι 21:30 και αυτή....) για την Θεσσαλονίκη άρχισαν να διαμαρτύρονται ΕΝΤΟΝΑ (η ώρα ήταν σχεδόν 23:00) κυρίως για την έλλειψη ενημέρωσης.
Αφήνω ξανά τους γείτονες (στο Gate) Θεσσαλονικείς και επιστρέφω στην δική μας περίπτωση.
Την 23:20 (και μετά από πολλά τηλέφωνα που απάντησε ο εν λόγω υπάλληλος στο gate ) και κατόπιν ερωτήσεων πρόσωπο με πρόσωπο που έκαναν διάφοροι επιβάτες "πληροφορηθήκαμε" ότι "Θα πετάξουμε".....
Πράγματι !!!
Αφήσαμε λοιπόν τους γείτονες της ZF 420 και στις 23:35 έφθασε νέο λεωφορείο και μπήκαμε ξανά όλοι...
Όλοι???
Σχεδόν , Η κα. Νομάρχης είχε εξαφανισθεί και μαζί της διάφοροι επιβάτες.....
Κάμποσοι βρέθηκαν μετά τις ανακοινώσεις αλλά τελικά η πτήση έκλεισε με
PAX 40....
Το αεροπλάνο που μας περίμενε ήταν το CMC που δίπλα του είχε παρκαρισμένα (με κλειστά φώτα) το CMA & CMB.
Η επιβίβαση έγινε γρήγορα , η πόρτα έκλεισε και 23:50 βρισκόμασταν στον αέρα.........
Για την πτήση δεν θα κάνω ιδιαίτερα σχόλια , όμως δεν μπορώ να μην σχολιάσω την διαφορά στο service που είδα σε σχέση με τις προηγούμενες πτήσεις μου με ZF.
Δεν υπήρχε ούτε καραμελίτσα , ούτε σάντουιτσάκι , προσεφέρθησαν τα γνωστά καφές χυμοί κλπ και έδωσαν σε όποιον επιβάτη ήθελε ένα πλαστικό κουτάκι με 2-3 κομματάκια (μπουκιές) φρούτων (καρπούζι-πεπόνι-ανανάς) καθώς και ένα ακόμα πλαστικό κουτάκι με ξηρούς καρπούς.
Οι πιλότοι (ήταν οι ίδιοι όπως και το πλήρωμα) πέραν του "Cabin crew take off/landing position " δεν ξανακούστηκαν.
Αυτό που έχω εγώ να σχολιάσω για την εταιρεία είναι το εξής.
Τις τελευταίες μία δύο εβδομάδες άκουσα για το ίδιο σκηνικό από πολλούς γνωστούς μου.
Φοβάμαι ότι ή ZF έχει αρχίσει να χάνει το "παιχνίδι" δημιουργίας
brand name.
Η εταιρεία δυστυχώς δεν έχει
ΚΑΜΙΑ παρουσία στο αεροδρόμιο , Swissport ανθρώπους μόνο συναντάς οι οποίοι δηλώνουν
ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ (προφανώς και είναι) να ενημερώσουν η να κάνουν κάποια κίνηση εξευμενισμού των επιβατών.
Βλάβες και προβλήματα προφανώς αντιμετωπίζουν και άλλες εταιρείες , όμως (τουλάχιστον η Α3 και ελπίζω και η ν.ΟΑ) έχει παρουσία επιτόπου αφού ακόμα και με ένα δωρεάν εισιτήριο η Α3 "ηρεμεί" τα πνεύματα και δημιουργεί "
θετικό προφίλ" που και η πιο καλοπληρωμένη διαφήμιση δεν μπορεί να δημιουργήσει.
Η ZF κινείται ακριβώς αντιθέτως!!!
Απούσα γενικώς!!!
Ούτε ένα μπουκαλάκι νερό δεν έδωσαν στο gate (τουλάχιστον και
ΜΠΡΑΒΟ τους έχουν σε κάθε κάθισμα του αεροπλάνου) ούτε καν ενημέρωση δεν προσέφεραν !!!
Λυπάμαι όταν βλέπω μία καλή αρχή να διολισθαίνει.
Οι επιβάτες στον μεγάλο τους όγκο ,διαφημίζουν η δυσφημούν εταιρείες από τις μικρολεπτομέρειες και όχι αν έχουν ωραίο livery τα αεροπλάνα της , η τάση όμως το τελευταίο διάστημα είναι να συνιστούν αποφυγή της ZF αντί τα καλά λόγια που έλεγαν παλιότερα.....
Υ.Γ:
GP707":1ipp65bc said:
Αν λοιπόν το αεροπλάνο είναι γεμάτο και όλοι έχουν τη φαεινή ιδέα να έχουν από 2 ή 3 χειραποσκευές, είναι φυσικό ότι τα overhead θα τιγκάρουν,
Συμφωνούμε απολύτως όμως ποιος έχει την ευθύνη γ' αυτό???
Σαφώς το Handling και το πλήρωμα καμπίνας που το επιτρέπει.
Ας προσπαθήσουν ορισμένοι να το κάνουν αυτό και στην BA..........