Η ορχιδέα, ο σεϊχης, η σανίδα του σερφ και ο Πολ Ποτ

  • Thread starter Thread starter Hunting a Shadow
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προσγειωθήκαμε και απογειωθήκαμε συνολικά 3+3 φορές στη Μπανγκόκ. Η χειρότερη ήταν η πρώτη προσγείωση, μετά την πτήση από Αθήνα. Περπατούσαμε αρκετά, δε θυμάμαι πόσο, αλλά σίγουρα 10 λεπτά. Βέβαια περπάτημα στους κυλιόμενους διαδρόμους, και με μικρό διάλειμμα για τα σιγαρέττα των υπολοίπων. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις όχι, το περπάτημα ήταν στα όρια του φυσιολογικού (και πάντως όχι μεγαλύτερα από το Don Muang).
 
Η περιγραφή της Bangkok Airways με σόκαρε! :shock: Μα είσαι σίγουρος ότι η πτήση κράτησε 70 λεπτά; Μήπως το ρολόι σου σταμάτησε; Μήπως ο χρόνος κυλούσε γρήγορα; Μήπως ο χρόνος δεν έχει τελικά νόημα μέσα σε μια τέτοια πτήση; Και τι είναι χρόνος τελικά; Και ποιοι είμαστε; Πού πάμε; Ποιο το νόημα της ύπαρξής μας στον αεροπορικό τούτο κόσμο; Νομίζω ότι θα πάρω κι εγώ μια πτήση εντός Ευρώπης να συνέλθω...

Στο μεταξύ γράφε! Είμαστε έτοιμοι να αντέξουμε και τα υπόλοιπα σοκ που είμαι σίγουρος ότι ετοιμάζεσαι να μας προσφέρεις... :lol:
 
Ξεπερνώ το σοκ της Bangkok Airways, δεν μου αρέσουν οι ορχιδέες, δεν με ενδιαφέρουν οι σεϊχιδες, μισώ το σερφ , αλλά ζω για την στιγμή που κάποτε θα φτάσεις στην Καμπότζη και θα πάρεις συνέντευξη από τον μακαρίτη , αγωνιστή της δημοκρατίας , τον σωτήρα της χώρας, τον θρυλικό Πολ Ποτ... Μέχρι τότε λουφάζω στην τρύπα μου και στωικά περιμένω...

Γράφε γρήγορα που να σε πάρει...
 
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2008, 08:30
Pochentong Airport, Phnom Penh



Ένα 48 αργότερα, με μια συνέντευξη του κουνιάδου της ανηψιάς του τριτοξάδερφου του Πολ Ποτ στις βαλίτσες (η οποία θα προβληψεί prime time στο Λιακόπουλο), είμαστε και πάλι στο αεροδρόμιο. Σήμερα έχουμε άγχος. Γιατί; Διότι πάμε στο Μπρουνέι μέσω Μπανγκόκ, αλλά με διαφορετικές αερογραμμές. Τουτέστιν, προσγειωνόμαστε, περνάμε έλεγχο διαβατηρίων, παραλαμβάνουμε αποσκευές, και πάμε ξανά μανά για τσεκ-ιν, έλεγχο διαβατηρίων και επιβίβαση. Ουφ. Η προγραμματισμένη προσγείωση με την προγραμματισμένη απογείωση απέχουν 2 ώρες και 35 λεπτά. Καλό gap, αρκεί να μην έχουμε καθυστέρηση!

Το αεροδρόμιο Pochentong της πρωτεύουσας
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15241

είναι ένα σχετικά ήσυχο αεροδρόμιο. Πριν μπεις στο κτίριο αναχωρήσεων επιδεικνύεις το διαβατήριό σου. Την ώρα της δικής μας αναχώρησης είναι ζήτημα να είχε άλλες 2-3 αναχωρήσεις. Το τσεκ-ιν έγινε με ένα σχετικό φόβο, διότι οι αποσκευές μας μετά από τα ψώνια (ρούχα, μασαζολάδια, ξυλόγλυπτα, σουβενίρ, σκατουλάκια) σε Μπανγκόκ και Πνομ Πενχ είχαν αρχίσει να γιγαντώνονται επικίνδυνα. Φανταστείτε πως αγοράσαμε 2 χειραποσκευές για τα μοναδικά 2 άτομα που δεν είχανε μαζί τους. Παρ’όλο το συνολικά 10 κιλά υπέρβαρο στα 6 άτομα, δε μας στείλανε για πρόστιμο. Στα πλαίσια ενός άδειου αεροδρομίου, άδεια ήταν και τα υπόλοιπα counters
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15240

Μετά το τσεκιν αράξαμε για ένα καφέ-σάντουιτς-τσιγάρο.
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15242
Ναι, η Καμπότζη είναι στο θέμα κάπνισμα ακόμα πολύ πίσω. Ή, για τους καπνιστές φίλους μας, πολύ μπροστά: επιτρέπεται σχεδόν παντού. Κάνοντας μια βόλτα όμως, συνειδητοποίησα πως υπάρχει (σχίστε τώρα τα ρούχα σας, τα διπλώματά σας, τις κάρτες επιβίβασης σας), Bangkok Airways lounge. Ένα lounge που δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από τα υπόλοιπα lounges που έχω δει. ΟΚ δεν είχε κρεβατοκάμαρες και ντουσιέρες, αλλά ωραιότατα έτρωγες από ένα μινι μπουφέ, άραζες στους καναπέδες τους και έβλεπες το BBC World από τις Samsung LCD οθόνες. Το φαϊ το πλήρωνες, αλλά καφές και πορτοκαλάδα ήταν free of charge. Για να μπεις μέσα απλά έπρεπε να δείξεις το boarding pass της εταιρείας. Τόσο απλά. ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ Η Α3 ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΛΗΒΕΙΟΥΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ LOUNGE ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;

Τελειώνοντας τον καφέ στο περιπτεροειδές καφέ που είχαμε κάτσει (και αφού εκνεύρισα και τους συνταξιδιώτες μου με την ανακάλυψή μου), περάσαμε για γρήγορο χάζι από τα σουβενιροειδή μαγαζιά, και μετά στον έλεγχο διαβατηρίων. Δε ξέρω αν έφτιαξε το πράγμα από το 2004, αλλά οι ελεγκτές δεν σου προκαλούν τρόμο όπως στη Siem Reap. Εκεί εν έτει 2004, στον έλεγχο διαβατηρίων συναντούσες το βαθύ κράτος: ένστολοι αξιωματικοί, με επωμίδες που περισσεύαν έξω από τους ώμους και παράσημα που καλύπτανε το 95% της στολής. Αμίλητοι, αγέλαστοι, ακούνητοι, είχα την αίσθηση πως είμαι μετανάστης του 1900 στο Elias Island της Νέας Υόρκης. Ενδεχομένως κάποιος τους σφύριξε εκεί κάτω πως με τέτοιες φάτσες με το καλημέρα προκοπή δε θα δούνε, και μαλακώσανε. ΟΚ, δε βάλανε στη θέση τους cheerleaders για τον έλεγχο, και πάλι ένστολοι αλλά νεώτεροι σε ηλικία και οι οποίοι απαντάνε ‘καλημέρα’ στη δική σου καλημέρα.
Μαγαζιά duty free κλπ μη περιμένετε μετά τα διαβατήρια, εδώ είναι Καμπότζη. Κατευθείαν στα gates, αυτή είναι η μόνη σου επιλογή. Η πίστα άδεια, με μοναδικό ορατό έκθεμα ένα Α300 της Thai.
gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=15246

Πέμπτη 21 Αυγούστου, 09:50
PHN-BKK, Bangkok Airways PG932 (Airbus 320)



Η επιβίβαση έγινε έγκαιρα, η απογείωση ακόμα πιο έγκαιρα, ανακουφιστικό για το δεύτερο σκέλος της ημέρας. Δε χρειάζεται να αναφέρω και πάλι τις εκπάγλου καλλονής αεροσυνοδούς, ούτε το γεγονός ότι ήταν και πάλι 10 στον αριθμό. Η σειρά που πιάσαμε αυτή τη φορά ήταν η 21, πέρα ως πέρα (δηλαδή την εξάδα).

Το φαϊ που σερβρίστηκε ήταν μεσημεριανό. Προφανώς οτιδήποτε μετά τις 10 το πρωί λογίζεται ως μεσημεριανό. Δε βαριέσαι. Κρέας με steam rice, και μαγειρεμένη πρασινάδα. Σαλάτα μαρουλιού με cherry ντοματάκια και καλαμπόκι. Ψωμί (που σπάνια παίρνω), και γλυκό, κάτι σαν τάρτα βατόμουρο.
gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=15243

Δευτερόλεπτα μετά την φωτογραφία βρίσκομαι σε έξαλλη κατάσταση, βγάζοντας άναρθρες κραυγές, κουνόντας χέρια και πόδια σαν αυτιστικό σε κρίση επιλειψίας. Η εξήγηση πολύ απλή: το κρέας είναι spicy. Σε σας μπορεί να φανεί απλά πικάντικο. Για μένα είναι αρκετό για να βγάζω φλόγες μέχρι το βράδυ. Σε dt έχω μπουκώσει όλο το ρύζι (να ξέρετε οι ομοϊδεάτες: το καλύτερο καταπραϋντικό μετά από τέτοιο λάθος δεν είναι το νερό, αλλά το ρύζι ατμού. Tip από τους μυημένους Ταϋλανδούς) και σταδιακά το κεφάλι μου παίρνει ξανά το φυσιολογικό του χρώμα.

Μετά από το ολοκαύτωμα λοιπόν, χάζευα για να ξεχαστώ το made in Australia Candid Camera, με μάλλον κρυόμπλαστες πλάκες (εκτός κι αν μετά την γαστρονομική εμπειρία έχασα μαζί με τον ουρανίσκο μου και την αίσθηση του χιούμορ), από τις κεντρικές οθόνες. Η αλήθεια είναι ότι απλά βαριόμουνα να σηκωθώ και να ψάχνω την αποσκευή για περιοδικό (το περιοδικό του αεροπλάνου το είχα ξετινάξει από την πρώτη πτήση). Αφού γέλασα με την ψυχή μου (για το made in Australia φλεγματικό χιούμορ), ξόδεψα λίγη ώρα για να γράψω τις arrival & departure κάρτες για Μπανγκόκ. Για όσους δεν τους έχει φέρει ο δρόμος προς τη γειτονιλα αυτή, σε όσες χώρες πήγαμε (αλλά και σε αυτές που έχω πάει στο παρελθόν στην ίδια γειτονιά), συμπληρώνεις στοιχεία σε κάποιες κάρτες, μία κρατάνε αυτοί και μία κρατάς εσύ για να την δώσεις στην αναχώρηση. Σε κάποιες χώρες όπως η Καμπότζη, οι κάρτες είναι παραπάνω και έχουν να κάνουν με το τελωνείο και κάτι ακόμα που δε κατάλαβα. Τελοσπάντων, η χαρά της χαρτούρας, και όρεξη να έχεις να συμπληρώνεις τα ίδια στοιχεία 40 φορές στη διάρκεια κάθε πτήσης.
Η πτήση ήταν μισογεμάτη, αλλά όπως και στην προηγούμενη, οι επιβάτες είχαν άπαντες καταπιεί το αμίλητο νερό. Οι μόνοι που ακούγονταν είμασταν εμείς. Ή πιο ορθά, οι μόνοι που ακούγονταν ήταν οι 3 από τους 6 της παρέας (χωρίς περεταίρω σχόλια). Θετικό πάντως πως δεν έχουμε βρει ακόμα κάποιο μούλικο μυξοκλαψιάρικο μωρό να τσιτώσει τα νεύρα μας.
Η προσγείωση έγινε και 10 λεπτά ahead of schedule. Συνολική διάρκεια πτήσης 60 λεπτά (το κανονικό για την επιστροφή είναι 65).

Βαθμολογία:
Να μη τα ξαναλέω. Όλα ήταν άριστα. Παραβλέπω ακόμα και το γεγονός του καυτερού κρέατος, και το χρεώνω στον ευαίσθητο χαρακτήρα μου για να μην μειώσω τη βαθμολογία.

ΥΓ: Να σημειώσω τέλος πως η τιμή μετ’επιστροφής ΒΚΚ-ΡΗΝ-ΒΚΚ ανήλθε στα 190 ευρώ κατ’άτομο, on-line booking, economy restricted.

ΥΓ2: 1-2 φωτογραφίες που τράβηξα βγαίνοντας (η μόνη έξοδος από τις 4 εισοδοεξόδους που δεν έγινε με φυσούνα)

Τα 747 της Orient Thai (που έχει ακούσει τα μύρια όσα σχετικά με τη συντήρηση και ασφάλεια των αεροσκαφών της), η οποία πετάει μόνο ναυλωμένα πια.
gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=15244

Το φτερό του δικού μας 320, μαζί με άλλα 2 αεροσκάφη της Bangkok Airways & ένα Air Asia στο βάθος.
gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=15245

ΥΓ3: Λόγω της λαχτάρας για φωτογράφιση, είναι μόνο δικό μου βίτσιο να θέλω να πηγαινοέρχομαι στο αεροπλάνο με λεωφορείο και όχι να μπω σε φυσούνα;

ΥΓ4: Λόγω του προαναφερθέντος προβλήματος με τη φυσούνα, δύσκολα σε πολλές περιπτώσεις μπορώ να βρω το νηολόγιο του αεροσκάφους. Υπάρχει κάποιο site στο διαδίκτυο από το οποίο μπορώ να το δω; (είτε τώρα είτε τη μέρα της αναχώρησης). Δώστε τα φόντα οι έμπειροι αιρλαϊνερζ...

ΥΓ5: Σα πολλά υστερόγραφα δεν έγραψα;
 
Με 190 ευρώ παίρνεις lounge, γεύμα, και 10 αεροσυνοδούς. Χμμ ναι.. εντάξει... οχι άλλα σχόλια παρακαλώ. πονάω.

Οι φωτογραφίες από την πίστα είναι ωραίες... γιατί δεν έβγαλες και άλλες;
Εγώ πάλι έχω βίτσιο να πηγαίνω στο αεροπλάνο με τα πόδια :mrgreen:
 
Γιατί ένα γεμάτο λεωφορείο περίμενε εμένα να βγάζω φωτογραφίες, ενώ προσωπικό εδάφους ερχόταν από πίσω μου ασθμαίνοντας για να μην απομακρυνθώ από το πεδίο (ήθελα να πάρω φωτογραφία το αεροσκάφος μας, αλλά έπρεπε να πάω πίσω).
Ναι αν γίνεται, κι εγώ με τα πόδια!! (αυτό έγινε στο Μπαλί). Αλλά από το να πάω από φυσούνα, έστω με το λεωφορείο.
 
Hunting a Shadow":3fcxviaw said:
Δευτερόλεπτα μετά την φωτογραφία βρίσκομαι σε έξαλλη κατάσταση, βγάζοντας άναρθρες κραυγές, κουνόντας χέρια και πόδια σαν αυτιστικό σε κρίση επιλειψίας. Η εξήγηση πολύ απλή: το κρέας είναι spicy. Σε σας μπορεί να φανεί απλά πικάντικο. Για μένα είναι αρκετό για να βγάζω φλόγες μέχρι το βράδυ. Σε dt έχω μπουκώσει όλο το ρύζι

Ορίστε, ενώ αν είχες πετάξει με Α3, απλά δεν θα είχες αποπειραθεί να βάλεις το φαγητό στο στόμα σου, γλιτώνοντας από αυτό το μαρτύριο...
BTW, φοβερή περιγραφή του δρώμενου...


Hunting a Shadow":3fcxviaw said:
Οι μόνοι που ακούγονταν είμασταν εμείς. Ή πιο ορθά, οι μόνοι που ακούγονταν ήταν οι 3 από τους 6 της παρέας (χωρίς περεταίρω σχόλια). Θετικό πάντως πως δεν έχουμε βρει ακόμα κάποιο μούλικο μυξοκλαψιάρικο μωρό να τσιτώσει τα νεύρα μας.
Μήπως αν μπαίναμε σε κανένα ταϊλανδέζικο φόρουμ φίλων αεροπορίας, και διαβάζαμε κανένα αντίστοιχο τριπ ρηπόρτ, ίσως διαβάζαμε τα όχι-και-τόσο-κολακευτικά-σχόλια για το τρίο που μιλούσε όλη την ώρα σε μία ακατάληπτη γλώσσα...




Περιμένω να διαβάσω τι θα συμβεί στη συνέχεια.
 
Hunting a Shadow":rbgs6yvr said:
...Δευτερόλεπτα μετά την φωτογραφία βρίσκομαι σε έξαλλη κατάσταση, βγάζοντας άναρθρες κραυγές, κουνόντας χέρια και πόδια σαν αυτιστικό σε κρίση επιλειψίας. Η εξήγηση πολύ απλή: το κρέας είναι spicy. Σε σας μπορεί να φανεί απλά πικάντικο. Για μένα είναι αρκετό για να βγάζω φλόγες μέχρι το βράδυ...


Αν και λάτρης του πικάντικου έχω να παραθέσω το εξής περιστατικό που μας συνέβη με τη σύζυγο πέρυσι το Φλεβάρη στην Ταϊλάνδη:
Κατά την εκεί διαμονή μας συνηθίζαμε να ζητάμε ξυλάκια για το φαγητό. Έχουμε πάει λοιπόν σε κάποιο σχετικά καλό εστιατόριο και μεταξύ άλλων παραγγείλαμε και κάτι το οποίο είχε "διαβαθμίσεις πικαντικότητας". Μας ρωτάει λοιπόν ο σερβιτόρος αν το θέλουμε spicy, medium spicy ή normal. Ρωτάμε πόσο spicy είναι το medium spicy και μας διαβεβαιώνει ότι είναι σε ανεκτά πλαίσια. Έρχεται λοιπόν το medium spicy φαγητό, δοκιμάζω............και παθαίνω τα εξής:
Δευτερόλεπτα μετά βρίσκομαι σε έξαλλη κατάσταση, βγάζοντας άναρθρες κραυγές, κουνόντας χέρια και πόδια σαν αυτιστικό σε κρίση επιληψίας. Η εξήγηση πολύ απλή: το κρέας είναι spicy.
Αφού μου προσφέρθηκαν οι πρώτες βοήθειες από τους "Γιατρούς Χωρίς Σύνορα", τους "Γιατρούς SOS" και τους "Γιατρούς του Κόσμου", αφού ήρθε το ιππικό και αφού παρ' ολίγο να επέμβουν οι ΗΠΑ για να απελευθερώσουν τον ουρανίσκο μου από τον Δυνάστη μάγειρα, συνέχισα με τα υπόλοιπα (άφθονα, μια και είχα παραγγείλει όλο τον κατάλογο Χ 5) εδέσματα που υπήρχαν στο τραπέζι.
Έκανα όμως το ΦΟΒΕΡΟ λάθος να συνεχίσω με τα ίδια ξυλάκια... Ήταν τόσο καυτερό το "medium spicy" (και επαναλαμβάνω, μου αρέσουν τα πικάντικα φαγητά) που είχε μείνει ακόμα πάνω στα ξυλάκια!!!
 
21/8/2008, 11:45
Suvarnabhumi Airport, Bangkok





Δεν έχουμε αλλάξει ημερομηνία, ούτε καν ώρα από την τελευταία μου δημοσίευση. Θυμίζω, γυρίσαμε με την πικάντικη Bangkok Airways στη Μπανγκόκ, για να ξαναφύγουμε 2.5 ώρες αργότερα για Μπρουνέι. Η διαδικασία ελέγχου διαβατηρίων και παραλαβής αποσκευών έληξε χωρίς ιδιαίτερες καθυστερήσεις. Είχαμε πλέον 2 ώρες μέχρι την επόμενη πτήση, οπότε με καπνιστές συνεπιβάτες μπορείτε να μαντέψετε τη συνέχεια (φυλάγαμε εγώ με τη Σοφία σα τσοπανόσκυλα 4 καρότσια αποσκευές για να βγούνε οι υπόλοιποι έξω για τσιγάρο). Αφού μαζευτήκανε όλοι πίσω, πήραμε τους ανηφορικά κυλιόμενους διαδρόμους για να φτάσουμε από τις αφίξεις στις αναχωρήσεις. Ό,τι πρέπει δηλαδή όταν έχεις τα μύρια όσα μπαγκάζια και πρέπει να ανέβεις έναν όροφο. Είμαι σίγουρος ότι και ο Ελβενιζέλ έχει τέτοιο διάδρομο, απλά εγώ φταίω που δε τον έχω ανακαλύψει ακόμα.
Η διαδρομή προσφερόταν για μερικές ωραίες φωτογραφίες-άποψη του αεροδρομίου:

gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15255
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15256
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15257
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15258
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15259

Το τσεκ-ιν. Αχ, αυτό το τσεκ-ιν...Πλέον είχαμε πάρει απόφαση πως αν εμφανιζόμαστε σαν 6αδα, οι υπάλληλοι χρειάζονται δυσανάλογο χρόνο σε σχέση με το να εμφανιζόμασταν ανά δυάδες. Αυτή τη φορά το θέμα συζήτησης ήταν η πιστωτική κάρτα που είχαν χρεωθεί τα εισιτήρια. Την πήρε η υπάλληλος, την κοίταξε μπρος πίσω, δεξιά αριστερά. Μετά άρχισε να κοπανάει κάτι στο πληκτρολόγιο, πολύ μεγαλύτερο από το 16ψηφιο νούμερο της βίζας. Την ξανακοίταξε, της μίλησε (σοβαρά σας μιλάω, της μίλησε), την χάιδεψε, και αφού είδε πως η πιστωτική παρέμενε παγερά αδιάφορη στις τόσο ευγενικές χειρονομίες της κοπελίτσας, αποφάσισε να μοιραστεί τον προβληματισμό της με την διπλανή υπάλληλο. Προφανώς οι πτωχές θεραπευτικές γνώσεις της συναδέλφου την έκαναν να πάει σε άλλο συνάδελφο λίγο πιο μακρυά. Θεώρησε μάλιστα σκόπιμο να κάνει λίγη γυμναστική ταυτόχρονα, καθώς καβάλησε τον ιμάντα τον αποσκευών και άρχισε να περπατάει προς το συνάδελφο (πάντα με την πιστωτική ανά χείρας). Ο οποίος ιμάντας βέβαια πήγαινε στην αντίθετη κατεύθυνση. Κοινώς σε κανα 10λεπτο είχε φτάσει στον προορισμό της, 5 μέτρα παρακάτω. Κάπου εκεί όσοι ήταν πίσω από μας στην ουρά εγκατέλειψαν την προσπάθεια να εξυπηρετηθούν από την εν λόγω υπάλληλο, και έφυγαν για διπλανές ουρές σιχτιρίζοντας διάφορα στα Μπρουνέικα.
Από κείνο το σημείο και μετά η πιστωτική εξαφανίσθη. Η υπάλληλος επέστρεψε, τύπωσε κανονικά τα boarding pass, πέρασε τις βαλίτσες μας χωρίς να χρεωθούμε υπέρβαρο (και πως να χρεωθούμε δηλαδή, όταν οι χειραποσκευές μας πλέον ήταν πιο βαριές από τις κανονικές αποσκευές), μας τα έδωσε και το μόνο που περιμέναμε ήταν την πιστωτική κάρτα. Σύμφωνα με τα επίσημα χείλη της κοπέλας, περιμέναμε το verification της πιστωτικής κάρτας. Εγώ λέω πως επειδή η κάρτα δεν άνοιξε το στόμα της στην όλη διαδικασία, την υποβάλουνε as we speak σε φριχτά βασανιστήρια για να ‘κελαηδήσει’ ονόματα και καταστάσεις. Ευτυχώς το σκάνδαλο στη Μονή Βατοπεδίου δεν είχε σκάσει ακόμα και γλύτωσε μια ακόμα εμπλοκή. Κανα 15λεπτο αργότερα ήρθε και η κάρτα, ταλαιπωρημένη αλλά ηθικά ακέραιη. Εύγε. Περιττό να πω πως η υπάλληλος δεν εξυπηρέτησε κανέναν άλλον μετά από μας, πολύ απλά γιατί μείναμε εκεί κανα 40λεπτο. Ο ορισμός της αποδοτικότητας.

Ο έλεγχος διαβατηρίων είναι πάντα ένα σημείο υπομονής στη Μπανγκόκ, ό,τι ώρα και να πετάς (ακόμη και στην πτήση για Ελλάδα που είναι στις 00:35). Εδώ η Σοφία,
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15260

προσπαθεί να μου κάνει ευχάριστη τη διαδικασία αναμονής.
Ο ελεγκτής έξυσε με απορία το κεφάλι του όταν είδε τη σφραγίδα άφιξης στην Ταϋλάνδη, αλλά δε με ρώτησε τελικά τίποτα. Έτσι απέκτησα το παράδοξο να έχω σφραγίδα άφιξης και αναχώρησης από μια χώρα, την ίδια ακριβώς μέρα.

Χρόνος δεν υπήρχε ούτε για γιούπι. Εδώ να πω ένα παράδοξο, το οποίο δεν υπηρχε στο Don Muang και ξέχασα να το αναφέρω στην προηγούμενη αναχώρησή μου για Πνομ Πενχ: στη διαδικασία της επιβίβασης, εξ όσων έχω ζήσει η σειρά είναι η εξής: πρώτα έχουμε το ‘gate open’, εν συνεχεία ‘boarding’ και τέλος το ‘last call’. Σωστά; Λάθος. Στην αναχώρηση για Πνομ Πενχ, ενώ είχαμε 30 λεπτά για την απογείωση, έγραψε ο πίνακας ‘last call’. Αφού τρέξαμε με το σκατό στην κάλτσα για να προλάβουμε το last call, συνειδητοποιούμε ότι ουδείς έχει επιβιβαστεί. Τί κάνουνε; Σε μαντρώνουνε στην πύλη με το last call, και αφού τους μαζέψουν όλους μετά γίνεται το boarding. Τσαντίστηκα αλλά δε μπορούσα να ξαναγυρίσω πίσω πια.
Εδώ πάντως δεν είχαμε χρόνο ετσι κι αλλιώς, οπότε πήγαμε προς το αεροπλανάκι μας. Λίγο πριν τη φυσούνα τράβηξα και ένα Α310 Oman Air να γουστάρουμε, αλλά και το δικό μας, πάντα πίσω από το εκνευριστικό αυτό γυαλί. Η συνέχεια μέσα από το 767-300.

gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15261
gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=15262
 
ΟΚ, άργησα λίγο να αρθρογραφήσω το ξέρω. Όχι δε κάναμε τόση ώρα από τη φυσούνα μέχρι την καμπίνα. Ε τί να κάνουμε είχαμε και δουλειές. ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΠΑΜΕ ΑΡΓΗΣΑ ΤΙ ΘΕΣ ΤΩΡΑ;;; Lay back and enjoy the rest.

Πού είχαμε μείνει; Α ναι, μπαίναμε στο φυσούνα του 767 της Royal Brunei. Από τη φυσούνα μας ερχότανε μια μυρωδιά δυσάρεστη, χωρίς να μπορούμε να προσδιορίσουμε τη φύση της. Μπαίνοντας στην καμπίνα η απροσδιόριστη φύση της συντηρήθηκε, ωστόσο οι οσμές έκαναν τέτοιες επελάσεις στο ρινικό μας διάφραγμα που κοντέψαμε να λιποθυμήσουμε επάνω στο διάδρομο κίνησης. Η μυρωδιά ήταν κάτι σε κακομαγειρεμένο και ληγμένο μπακαλιάρο σκορδαλιά. Η μυρωδιά παρ'όλο που διασχίσαμε όλο το αεροσκάφος μέχρι τις θέσεις μας (49 & 50). Κάθισα ημιθανής στην 51Κ, και ενώ περνούσε η κυρά με τις υγρές πετσέτες, την άρπαξα και την έχωσα στη μούρη μου για να μπορέσω να μυρίσω λίγο λεβάντα πριν το ξαναγυρίσει ακμαίος ο μπακαλιάρος.
Ας αφήσουμε λίγο το μπακαλιάρο. Όχι τίποτε άλλο, αλλά το ξαναθυμήθηκα και με έπιασε μια ατονία, μια αδιαθεσία ένα πράμα. Η πτήση με μεγάλη μας χαρά παρατηρήσαμε ότι ήταν μισοάδεια. Για την ακρίβεια γεμάτη στο 25% περίπου. Ο κόσμος ήταν σχεδόν αποκλειστικά Άραβες. Εδώ που τα λέμε πόσοι Πόντιοι θα πηγαίνανε στο Μπρουνέι; Το καλό ήταν πως οι μεσαίες τριάδες πίσω μας ήταν άδειες, δηλαδή μια άριστη ευκαιρία για νάνι.

Προ απογείωσης είχαμε το prayer. Τι ειν τούτο; Από τις οθόνες τις κεντρικές είχαμε την προσευχή, βγαλμένη από το Κοράνι, που μας καλούσε να προσευχηθούμε για την ασφάλεια της πτήσης, και την ικανότητα πλοήγησης του πιλότου και του αεροσκάφους. Αυτό το τελευταίο δε μπορώ να πω πως το δέχτηκα με ιδιαίτερη ευχαρίστηση. Στον Αλλάχ βασιζόμαστε για την ικανότητα του πιλότου και του αεροσκάφους; Και τί θέλει να πει το Κοράνι, έχουμε αρχάριο πιλότο; Τώρα θα το εκπαιδεύσουμε το παλικάρι; Εγώ πάλι σταυροκοπήθηκα και στην απογείωση, δε θεωρώ είναι κακό να συνεισφέρει και ο Χριστιανισμός στις προσπάθειες του Αλλάχ για την επιμόρφωση του πιλότου. Η προσευχή ήταν σε dolby surround system στο αεροσκάφος και είχε και υπότιτλους στα Αγγλικά για τους καπιταλιστές του δυτικού κόσμου. Το έχω τραβήξει βίντεο, αλλά sorry guys δεν έχω φωτό. Το δικό μου τάμα στον Αλλάχ ήταν να κατέβει από το αεροσκάφος πριν την απογείωση εκείνος ο μπακαλιάρος. Το γεγονός ότι με περιφρονησε ως αλλόθρησκο και ο μπακαλιάρος μου έκανε συντροφιά στις 2.5 πτήσης το θεωρώ ατυχή σύμπτωση.

Με εξαίρεση πάντως τη μπόχα, έχω καλά λόγια για το αεροπλανάκι. Πεντακάθαρο (προφανώς το πλένουνε με άοσμα απορρυπαντικά πάντως), μεγάλοι χώροι για τα πόδια, προσωπικές οθόνες και video on-demand. Να σημειώσω βέβαια πως τα 767 τα χρησιμοποιούν για τις μακρινές τους πτήσεις σε Λονδίνο και Αυστραλία, οπότε αυτά τα κομφόρ ενώ είναι πολυτέλεια για τη συγκεκριμένη πτήση, είναι φυσιολογικά για τις Long-haul. Οι αεροσυνοδοί τέλος ήταν όμορφες με τις παραδοσιακές τους στολές - και μαντήλες να καλύπτουν τα μαλλιά.

Η απογείωση έγινε στην ώρα της, όπως και όλες οι πτήσεις μέχρι τώρα. Στα χαρτιά ο χρόνος πτήσης θα ήταν 2.5 ώρες, ο rookie πιλότος μας είπε ότι η πτήση θα διαρκέσει 2 ώρες. Ή απλά το παιδί δεν έχει ξαναπετάξει και το υπολόγισε στο περίπου. Σύντομα το φαγητό άρχισε να σερβίρεται. Όχι, κι όμως δεν είχε μπακαλιάρο. Είχε επιλογή σε κρέας ή ψάρι, αλλά το ψάρι δε μύριζε αυτό που μυρίζε το αεροσκάφος. Εν ολίγοις η μυρωδιά ποτέ δε μάθαμε από που προέρχεται. Ίσως ήταν μυρωδιά από το catering προηγούμενης πτήσης, δε ξέρω. Το φαγητό ήταν το πιο λιτό κανονικό γεύμα που έχω δει ως τώρα, όπως θα δείτε και στη φωτογραφία.

gallery/image_page.php?album_id=4&image_id=15318

Ένα πιάτο κύριο γεύμα, ένα γλυκό, και ψωμί. Τέλος. Ούτε σαλάτα, ούτε τυράκι ή βουτυράκι ή ορντέβρ. Το κρέας ήταν ένα χοιρινό με γαρνιτούρα ένα πιλάφι και καροτάκια και μανιτάρια. Δεν ήταν κακό. Ούτε και spicy. Το γλυκό ήταν φυστικόπιτα. Απορώ πως φτιάχνεται αυτό το πράγμα. Αδιάφορο πάντως. Γενικά δεν είχε για μένα καμία σημασία το φαγητό. Από τη στιγμή που αντίκρυσα τα μεταλλικά σερβίτσια, δάκρυα συγκίνησης, σαν εκείνα του computerise για την Κορέα, πλυμμήρισαν το πρόσωπό μου, ωσάν να είχα φτάσει στην Ιθάκη. Από κείνο το σημείο και μετά μέχρι και ο μπακαλιάρος είχε για μένα μια εσάνς από βασιλικό.
Μετά το γεύμα, και παρ'όλη τη διάθεσή μου να δω ταινία, η κούραση με είχε καταβάλει. Άρπαξα μια τριάδα, οριζοντιώθηκα, τακτοποίησα και τα μαξιλάρια στα επίμαχα σημεία - αυτές οι ζώνες πρέπει να είναι αποσπώμενες, δε μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση με ενοχλούν στη μέση όταν ξαπλώνω!- και κοιμήθηκα μέχρι την προσγείωση. Ενα smooth landing, εύγε στον πιλότο (ή τον Αλλάχ;) για την όμορφη προσγείωση.

Αφού βλέπω φοριέται σα μέθοδος η συνεντευξίαση του ταξιδιώτη, την υϊοθετώ κι εγώ σε αυτή την πτήση:

Πείτε μας κύριε Hunting a Shadow, ποιες οι εμπειρίες σας από την Royal Brunei;

Κοιτάτε, και χάλια να ήταν θα ήμουν ευχαριστημένος δε πετάς και κάθε μέρα με Royal Brunei οπότε και μόνο για την εμπειρία δε θα το μετάνιωνα.

Στα καλά: Καλοδιατηρημένο, καινούργιο και καθαρό αεροσκάφος. Να σημειωθεί πως όλα τα 767 είναι αγορασμένα πρώτο χέρι μέσα στη δεκαετία του ’90. Μισοάδεια πτήση. Καλό IFE, αλλά ο ύπνος επισκίασε τα πάντα. Καλή τιμή – 110 ευρώ one way. Ευγενικό προσωπικό, ήρεμη πτήση. ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙΑ (που κατασχέθηκαν και προστέθηκαν στη λίστα μου)
Στα κακά: Bakaliaros prevails. Γεύμα φτωχό, αν και νόστιμο.

Άρα θα ξαναπετάξετε;

Ναι εξυπνοπούλι μου, σε 3 μέρες, για Τζακάρτα

Ε και που θέλετε να το ξέρω εγώ;

:rant: ...επόμενη ερώτηση.

Τελικά ο μπακαλιάρος σκορδαλιά έχει άρωμα βασιλικού;

Δε πας να @#$%& ρε @#$%& βραδιάτικα; Έχεις και όρεξη για αστειάκια;

Σας παρακαλώ δε σας επιτρέπω!

Ρε δε πα να κουρεύσαι! Αποχωρώ, κρίμα και είχα τις καλύτερες συστάσεις για σένα από τον George & τον aakunz.
 
Top