Η πώληση των ΟΑ και η Pantheon

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Παιδιά μη μένετε στα επιφανειακά μόνο! Δεν είναι μόνο οι ζημιές, οι καθυστερήσεις, τα ρουσφέτια κλπ που παρουσιάζονται σαν αιτία για να κλείσει η ΟΑ.

Μετα την απελευθέρωση των ουρανών υπάρχουν κάποιες στρατηγικές απο την ευρωπαική ενωση και οχι μονο, για το τι ρόλο θα έχει κάθε αεροπορική εταιρία.
Είναι συμφωνημένα τα πράγματα να μείνει το μεγαλύτερο έργο στις AF-KLM, Lufthansa και British airways. Οι υπολοιπες εταιρίες θα αποδυναμωθούν για να εκτελουν περιφεριακα δρομολογια και να τροφοδοτουν τις 3 μεγάλες. Γιατί κλείνουν και πωλούνται εταιρίες όπως οι excel και η austrian? μήπως έχουν κι αυτές καθεστως ολυμπιακής??

Ένας απο τους λόγους που δεν ενδιαφέρεται η κυβέρνηση να σώσει η να εξυγειάνει πραγματικά την ΟΑ είναι και αυτός και δεν αφορά μονο το πτητικό εργο αλλα και τη συντήρηση αεροσκαφών οπου και πάλι "μοιράζονται" οι δουλείες και δεν επιτρέπονται μεγάλα "ανοίγματα" εταιριών όπως η ΟΑ παρά την τεχνογνωσία, τις πιστοποιήσεις και τα βραβεία που έχει απο airbus, boeing, easa κλπ.

Εάν οι κυβερνήσεις και δioiκήσεις έκαναν σωστά τη δουλεία τους σίγουρα η ΟΑ δεν θα ήταν στη σημερινή κατάσταση. Την κατέστρεφαν χρόνο με το χρόνο, με την ανοχή βέβαια κάποιων απο τους εργαζομένους και τώρα βέβαια για να γεμίσουν τα "αδεια" ταμεία του κράτους, που όλοι ξέρουμε πως άδειασαν, βρέθηκε η ΟΑ σαν εύκολο θύμα με την ανάλογη προπαγάνδα και την προκαλούμενη δόλια χρεωκοπία!
 
Είναι λίγο παράλογο να κατηγορούμε τώρα τους Ευρωπαίους για τη δική μας κατάντια. Μακάρι να μπορούσαν όλοι αυτοί που έφαγαν την Ολυμπιακή να έφτιαχναν μια αντίστοιχη KLM ή Air France ή Lufthansa ή British. Γιατί θα μπορούσαν... όπως μπόρεσαν άλλες ελληνικές εταιρείες να μεγαλώσουν μέσα στην ΕΕ.
 
Κι ομως η ΕΕ εχει το τροπο να επιβαλει αυτα που θελει.Αυτο βεβαια δε σημαινει οτι οι δικοι μας δε φταινε αλλα σε παρα πολλα πραγματα η ΕΕ εξυπηρετει απλα συμφεροντα.Οπως με το 65ωρο,οπως με τα ΚΕΣ/κολεγια,οπως με τα ορια ηλικιας(η Ελλαδα ακομα δεν τα εξισωσε και παραπεμφθηκε στο Ευρωπαικο δικαστηριο!!!),οπως με 1002 πραγματα.

Και ακομη,η επιτροπη ανταγωνισμου λειτουργει σε ολους τους τομεις εκτος απο τις αερομεταφορες.
δε μπορει η Lufthansa νσ αγοραζει οτι κινειται, γιατι αυτη και οι Air France/KLM,και η British εχουν πλεον στον ελεγχο τους την αγορα μοιρασμενη κατα καποιο τροπο.Ο ανταγωνισμος δε λειτουργει σωστα και αυτο εχει δημιουργησει καποιοες εταιριες κολοσσους οι οποιες εκμεταλευονται οπως θελουν τις μικροτερες επιχειρησεις που προσπαθουν να αντεξουν.Εγω δε λεω οτι φταιει η ΕΕ για την ΟΑ,αλλα φταινε πρωτα οι ΑΝΙΚΑΝΟΙ που κυβερνησαν και δεν εφεραν τιποτα καλο σε αυτο τον τοπο.Ομως η ΕΕ λειτουργει με βαση καποια συμφεροντα.

Και ποια Ελληνικη εταιρια εχει μεγαλωσει στην ΕΕ?Ο ΟΤΕ πλεον δεν ειναι Ελληνικος,αλλα και παλι επενδυσεις ειχε σε Ελλαδα-Σκοπια-Βουλγαρια.Αλλη μεγαλη εταιρια που να βγει στο εξωτερικο δε σκεφτομαι...
 
Έχετε να γράψετε κάποιο νέο για την πώληση των ΟΑ και την Pantheon που είναι ο τίτλος του θέματος;
Για γενικόλογες απόψεις σχετικά με Ε.Ε., 65ωρα, ΟΤΕ, επενδύσεις του ΟΤΕ σε Ελλάδα/Σκόπια/Βουλγαρία, όρια ηλικίας, ΚΕΣ/κολέγια κλπ μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα ή να τα λέτε μέσω πμ.
 
Βy the way,σημερα ακουσα οτι καποιες εταιριες απεσυραν τις προτασεις τους...Αληθευει η μετα τις δεσμευτικες προτασεις δε μπορουν(οπως ειναι και το λογικο)?

Επισης το αλλο σεναριο που ακουγεται ειναι να γινουν προωρες εκλογες πριν το θεμα της ΟΑ.Αφου η ΟΑ εχει τεθει υπο καθεστως εκκαθαρισης(αρθρο 47 αν θυμαμαι καλα)σε αυτη τη περιπτωση ειναι δυνατο να κλεισει η εταιρια και να μη πωληθει.Λετε να ισχυει?
 
Σε σημερινό άρθρο του In.gr αναφέρεται πως υπάρχουν 7 διεκδικητές του πτητικού έργου των ΟΑ, ένας εκ των οποίων ψιθυρίζεται πως είναι ευρωπαίος που ενδιαφέρεται για το σύνολο των τριών νέων εταιρειών που θα δημιουργηθούν.
 
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 609441.htm

Αργεί πάααρα πολύ η ιδιωτικοποίηση αυτού του αίσχους ώστε να γλυτώσουμε και σαν επιβάτες και σαν φορολογούμενοι από τους εκβιαστές συνδικαλιστάρες της ΟΑ... :rant: :wall:
Μα πάαααρα πολύ όμως...
 
flou 1908":e52tlhdm said:
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 609441.htm

Αργεί πάααρα πολύ η ιδιωτικοποίηση αυτού του αίσχους ώστε να γλυτώσουμε και σαν επιβάτες και σαν φορολογούμενοι από τους εκβιαστές συνδικαλιστάρες της ΟΑ... :rant: :wall:
Μα πάαααρα πολύ όμως...

Το ξαναεγραψες αυτο,μηπως εχεις κατι με την ΟΑ?????Δε μπορει σε καθε τοπικ να γραφεις το ιδιο.Βγαζεις μισος για μια ομαδα ανθρωπων που δεν ειναι η ΟΑ,αλλα συνδικαλιστες που τους εχουν "διορισει" οι βουλευτες που ΕΣΥ ψηφισες και αν διαβασεις πιο πανω εχει αναλυθει το θεμα του ποιοι φταινε και τι θα επρεπε να ειχε γινει,και εφτασε η ΟΑ εδω.Εγω βεβαια σε παραπεμπω και στο αρθρο του RBF νοεμβριου/δεκεμβριου για την ΟΑ,και στη φραση "και φυσικα κανενας δεσκεφτεται τι θα γινει σε 10 χρονια".Η ΟΑ ο μονος λογος που την εκαναν ετσι(απο 250.000.000 ευρω πριν τη ΝΔ ξαφνικα σχεδον 2 ΔΙΣ σε 4μιση χρονια!!!!)για να γεμισουν τα αδεια ταμεια του κρατους απο τα κλεμενα των βουλευτων.

Οσο για τις υπερωριες που δεν κανουν στη τεχνικη βαση ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ.Ας ειχε φροντισει το κρατος να παρει παραπανω τεχνικους(υπαρχουν ανθρωποι που παρακαλανε να μπουν γιατι δεν υπαρχουν πολλες θεσεις για τεχνικους στην Ελλαδα και παλι εγιναν μελετες για τη συμαντικοτητα του να παρει το κρατος τεχνικους προσφεροντας δουλεια σε ικανο αριθμο ανθρωπων!)Κανενας δε μπορει να σε αναγκαζει να δουλευεις 10ωρα και 12ωρα.Αν στη τελικη τη μισεις την ΟΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΔΩ,οπως και εγω αν δε μου αρεσει μια εταιρια δε γραφω,και απλα διαβαζω.
 
"Μίσος" δεν έχω καθόλου και για κανέναν. Αηδία αισθάνομαι μόνο όταν οι με μεγάλη διαφορά καλύτερα αμειβόμενοι μισθωτοί του Ελληνικού δημοσίου με ταλαιπωρούν, με κοροϊδεύουν και μου παίρνουν ΚΑΙ μέσω του εισιτηρίου ΚΑΙ μέσω του προϋπολογισμού ένα σκασμό λεφτά και ταυτόχρονα έχουν το θράσος να νομίζουν οτι μου κάνουν και χάρη!!! :wall: :wall: :wall:
Οι τεχνικοί όπως και όλοι οι υπόλοιπες κατηγορίες εργαζομένων της ΟΑ είναι κάργα υπεράριθμοι αλλά κατορθώνουν (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) παρότι διακινούν λιγότερους επιβάτες από την AEGEAN με τριπλάσιο αριθμό προσωπικού να προσφέρουν χειρότερες υπηρεσίες...
Για συμπεριφορά και επαγγελματισμό απέναντι στον πελάτη ας μην μιλήσουμε καλύτερα. :wall:

Η "λευκή απεργία" γίνεται για να πάρουν ακόμα περισσότερα από τα ήδη υπέρ-υπερβολικά που τους προσφέρει το υπουργείο και μετά να την κάνουν για άλλες πολιτείες... Τα ίδια άλλωστε έκαναν και οι πιλότοι των ελικοφόρων το καλοκαίρι όταν δήλωναν ασθένεια 40 άτομα την ίδια μέρα!!! :roll: :roll: :roll:
Τουλάχιστον η 30ετής αφαίμαξη μας σταματήσει κάπου εδώ, τους δίνουμε αυτά που τους δίνουμε και γλυτώνουμε!!! :banana:
 
Είπαν στις ειδήσεις ότι αποσύρθηκαν η iberia κ η qatar (δεν κατέθεσαν προσφορά) - υπάρχει όμως περιθώριο έως τις 3 ΙΑΝ. Επίσης αναφέρθηκε κ για προσφορά από σχήμα που μετέχει κ η etihad. Πάντως μεγάλη ήττα αν τελικά οι Άραβες αποχωρήσουν...

Σχετικά με την άρνηση για υπερωρίες, δείχνει πολλά για την νοοτροπία μερικών...πόσο καλό κάνει στην εταιρεία κ κατά συνέπεια στους ίδιους..αλλά ξέχασα, δεν υπάρχει σύνδεση απόδοσης-κερδών-μισθού στο δημόσιο! :rant:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top