SST
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/10/2005
- Μηνύματα
- 79
- Likes
- 16
Παιδιά μη μένετε στα επιφανειακά μόνο! Δεν είναι μόνο οι ζημιές, οι καθυστερήσεις, τα ρουσφέτια κλπ που παρουσιάζονται σαν αιτία για να κλείσει η ΟΑ.
Μετα την απελευθέρωση των ουρανών υπάρχουν κάποιες στρατηγικές απο την ευρωπαική ενωση και οχι μονο, για το τι ρόλο θα έχει κάθε αεροπορική εταιρία.
Είναι συμφωνημένα τα πράγματα να μείνει το μεγαλύτερο έργο στις AF-KLM, Lufthansa και British airways. Οι υπολοιπες εταιρίες θα αποδυναμωθούν για να εκτελουν περιφεριακα δρομολογια και να τροφοδοτουν τις 3 μεγάλες. Γιατί κλείνουν και πωλούνται εταιρίες όπως οι excel και η austrian? μήπως έχουν κι αυτές καθεστως ολυμπιακής??
Ένας απο τους λόγους που δεν ενδιαφέρεται η κυβέρνηση να σώσει η να εξυγειάνει πραγματικά την ΟΑ είναι και αυτός και δεν αφορά μονο το πτητικό εργο αλλα και τη συντήρηση αεροσκαφών οπου και πάλι "μοιράζονται" οι δουλείες και δεν επιτρέπονται μεγάλα "ανοίγματα" εταιριών όπως η ΟΑ παρά την τεχνογνωσία, τις πιστοποιήσεις και τα βραβεία που έχει απο airbus, boeing, easa κλπ.
Εάν οι κυβερνήσεις και δioiκήσεις έκαναν σωστά τη δουλεία τους σίγουρα η ΟΑ δεν θα ήταν στη σημερινή κατάσταση. Την κατέστρεφαν χρόνο με το χρόνο, με την ανοχή βέβαια κάποιων απο τους εργαζομένους και τώρα βέβαια για να γεμίσουν τα "αδεια" ταμεία του κράτους, που όλοι ξέρουμε πως άδειασαν, βρέθηκε η ΟΑ σαν εύκολο θύμα με την ανάλογη προπαγάνδα και την προκαλούμενη δόλια χρεωκοπία!
Μετα την απελευθέρωση των ουρανών υπάρχουν κάποιες στρατηγικές απο την ευρωπαική ενωση και οχι μονο, για το τι ρόλο θα έχει κάθε αεροπορική εταιρία.
Είναι συμφωνημένα τα πράγματα να μείνει το μεγαλύτερο έργο στις AF-KLM, Lufthansa και British airways. Οι υπολοιπες εταιρίες θα αποδυναμωθούν για να εκτελουν περιφεριακα δρομολογια και να τροφοδοτουν τις 3 μεγάλες. Γιατί κλείνουν και πωλούνται εταιρίες όπως οι excel και η austrian? μήπως έχουν κι αυτές καθεστως ολυμπιακής??
Ένας απο τους λόγους που δεν ενδιαφέρεται η κυβέρνηση να σώσει η να εξυγειάνει πραγματικά την ΟΑ είναι και αυτός και δεν αφορά μονο το πτητικό εργο αλλα και τη συντήρηση αεροσκαφών οπου και πάλι "μοιράζονται" οι δουλείες και δεν επιτρέπονται μεγάλα "ανοίγματα" εταιριών όπως η ΟΑ παρά την τεχνογνωσία, τις πιστοποιήσεις και τα βραβεία που έχει απο airbus, boeing, easa κλπ.
Εάν οι κυβερνήσεις και δioiκήσεις έκαναν σωστά τη δουλεία τους σίγουρα η ΟΑ δεν θα ήταν στη σημερινή κατάσταση. Την κατέστρεφαν χρόνο με το χρόνο, με την ανοχή βέβαια κάποιων απο τους εργαζομένους και τώρα βέβαια για να γεμίσουν τα "αδεια" ταμεία του κράτους, που όλοι ξέρουμε πως άδειασαν, βρέθηκε η ΟΑ σαν εύκολο θύμα με την ανάλογη προπαγάνδα και την προκαλούμενη δόλια χρεωκοπία!