Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Λοιπόν, διαβάζοντας το κάτωθι σχόλιο (πηγή), είμαι έτοιμος να ενταχθώ στη σέχτα ΟSYPA-Alevizon άμεσα αναλαμβάνοντας μάλιστα πυρηνάρχης ΝΑ Αιγαίου, Ερυθράς θάλασσας και στενού του Μάλακα. Προεγγραφές απο βδομάδας, μόλις βρεθεί γιάφκα για να στεγαστούμε θα ενημερωθείτε

Δεν έχουν κατατεθεί προσφυγές κατά της εκποίησης των εθνικών αεροδρομίων μας
στο Συμβούλιο της Επικρατείας ; Αν κάποιος γνωρίζει , ας μας ενημερώσει .

Φαίνεται ότι κανείς δεν έχει αντιληφθεί ότι η Γερμανία , με την αγορά αυτή, αποκτά σύνορα με την Ελλάδα και θα μπορεί οποτεδήποτε θελήσει να μεταφέρει Γερμανικά στρατεύματα, Γερμανούς αστυνομικούς και βαρέα όπλα πεζικού στη Ελλάδα , γιά να εξασφαλίσει και να εμπεδώσει την απόλυτη κατοχή της Χώρας μας.

Φαίνεται ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται αν η Γερμανία θα "κλείνει" τα αεροδρόμιά μας σε
περίπτωση πολέμου, ώστε τα Ελληνικά πολεμικά αεροσκάφη να μην μπορούν να
ανεφοδιάζονται σε αυτά. Ποιός θα ελέγχει τον εναέριο χώρο προσέγγισης ; Θα μπορεί η Γερμανία να δέχεται Τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη γιά ανεφοδιασμό και αν όχι , ποιός
θα μπορεί να της το απαγορεύσει και με ποιόν τρόπο ; Οι αερολιμενάρχες των αεροδρομίων θα είναι Γερμανοί ή Έλληνες ;

Η κρατική Γερμανική εταιρία Fraport θα αγοράσει από το Ελληνικό Κράτος τα αεροδρόμιά του , αντί ευτελούς τιμήματος , ακριβώς όπως η κρατική Γερμανική εταιρία Deutsche
Telekom αγόρασε από το Ελληνικό Κράτος τον ΟΤΕ. Ήδη ,οι νέοι Γερμανοί ιδιοκτήτες
αφαιρούν την ΕΛΛΑΔΑ από τον ΟΤΕ (Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος) , ενσωματώνοντάς τον στην θυγατρική του εταιρία Cosmote , αντί να συμβεί το λογικά αντίστροφο. Έτσι σε 5-10 χρόνια κανείς δεν θα θυμάται ότι υπήρχε κάποτε Ελληνική εταιρία τηλεπικοινωνιών !

Ίσως και να μην υπάρχει Ελλάδα τότε, παρά μία άθλια Γερμανική αποικία χρέους στο
χώρο που υπήρχε κάποτε η Ελλάδα !
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Κάπου εχεις βάλει λάθος εναν τόνο. :lol:
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Εαν δεν προχωρήσει η παραχώρηση ( ή όπως θέλει ο καθένας ας το πεί) στην αρχή του '16 και παραμείνουν τα αεροδρόμια ώς έχουνε, τότε θα πρέπει το επιβατικό κοινό να προετοιμαστεί για χειρότερες εικόνες απο αυτές που είδε πέρσυ.. Αν το 2015 δεν "έπεσε" ευρώ για συντήρηση, αναγκαίες επισκευές και μικροπρομήθειες , το 2016 δεν θα "πέσει" ούτε σεντ !!!
Εχει να γίνει χαμός...πάρα πολλά πραγματα ήδη λειτουργούν με πατέντες, ή δεν λειτουργούν καθόλου.. δεν περνάει μια ακόμα σαιζόν έτσι !!
και λογικά περιμένουμε ακόμα περισσότερους τουρίστες, λόγω Αιγύπτου, Τυνησίας και οτι άλλο προκύψει μέσα στο χειμώνα ( παρεπιπτόντως να μην ακούω για προώθηση του ελληνικου΄τυορισμού, θετικά αποτελέσματα εκθέσεων και άλλες μπούρδες, ο κόσμος έρχεται μόνος του, αφού δεν μπορεί να πάει αλλού).. αν δηλαδή είδαμε εικόνες χάους, προετοιμαστείτε για ακόμα χειρότερες.
Αν δε, "σφίξουν" τα μέτρα ασφαλείας και γίνονται έλεγχοι και εντός Σενγκεν, ζήτω που καήκαμε !!!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Το 'πε και το κανε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων. Ηλεκτρονικό δημοψήφισμα για την αποκρατικοποίηση (ιδιωτικοποίηση/ξεπούλημα/κλπ) των αεροδρομίων.
'Οσοι εγγεγραμμένοι ψηφοφόροι της περιφέρειας Ιονίων Νήσων ψηφίστε ελεύθερα και προσοχή στην διατύπωση! :wink:
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Πονηρός ο έτσι, βλέπεις τον τίτλο με μεγάααααλα γράμματα και πας απευθείας και βάζεις ΝΑΙ και τσουπ, το ΝΑΙ σημαίνει ΟΧΙ :twisted:
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Α χαχαχαχαχαχαχαχα!
"δημοψηφισμα" επιπέδου Zougla.gr και βγάλε οπου το ΝΑΙ σημαινει ΟΧΙ και το ΟΧΙ σημαίνει ΝΑΙ! :thx: :with: :mrgreen:

Αυτο το σουργέλο παντως ο Αλέκος πρεπει να το χει στα υποψιν του, θα δωσει πολλες στιγμές γέλιου ετσι και γινει υπουργός!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Έπεσαν σήμερα οι υπογραφές. Η ανάληψη λειτουργίας επίκειται για τον φθινόπωρο 2016.

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500045744
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Edit: Με πρόλαβε ο Akis
Υπεγράφη η σύμβαση παραχώρησης με τη Fraport/SLENTEL.

Κρατάω αυτά που μας ενδιαφέρουν:
η Σύμβαση Παραχώρησης δεν προβλέπει ουσιαστική αύξηση των αεροναυτικών τελών. Η συνολική μέγιστη χρέωση έχει οριοθετηθεί σε 13 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη
(Που είναι τα 24€ της ΟΣΥΠΑ; )

Εντός των υποχρεώσεων της Κοινοπραξίας είναι να αναβαθμίσει τα αεροδρόμια εντός των πρώτων 4 ετών ώστε να συμμορφώνονται με τα αντικειμενικά προσδιορισμένα κριτήρια Επιπέδου C
Μάλλον εννοούν το IATA Level of Service for Airport Terminals (σελίδα 3 αυτού του PDF είναι τα κριτήρια, στα παλιά αναφέρονται, τα καινούργια κριτήρια δεν έχουν κατηγορίες), και πραγματικά θα έχουνε πολύ δουλειά να κάνουν σε 4 χρόνια. Για παράδειγμα στην Κέρκυρα τις δύσκολες μέρες είμαστε λίγο χειρότερα από κατηγορία Ε, αντί για 0,9μ2/επιβάτη(το ελάχιστο αποδεκτό) έχουμε περίπου ....0,5μ2/επιβάτη αν με βοηθάει η μνήμη μου :banana:

Μετά την ολοκλήρωση των άμεσων επενδύσεων, δηλαδή όταν οι υποδομές θα έχουν βελτιωθεί ώστε να συμμορφώνονται με τα προκαθορισμένα πρότυπα, τα Αεροναυτικά Τέλη ανά επιβάτη θα μπορούν να αυξηθούν κατά 5,5 ευρώ κατά μέγιστο, φθάνοντας μέχρι τα 18,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη

Κατα τη γνώμη μου, απολύτως λογικό τίμημα, αν γίνουν οι επενδύσεις που πρέπει και ευτυχώς μπαίνει ένα πλαφόν.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ως προς το τελευταιο ας εχουμε μια μικρη επιφυλαξη(ενοοω τις υποδομες)..Αν πχ στο αεροδρομιο της Μυκονου κανουν μια επεκταση προκατ τοτε θα εχουν το δικαιωμα να αυξησουν κατα 5,5€ τα τελη ανα επιβατη;Και εαν κανουν και αλλες προσθηκες αισθητικες που ο επιβατης απλως τις βλεπει(γλαστρες με φυτα)θα εχουν το δικαιωμα να φτασουν τα τελη και πιο πανω;
Πιστευω οτι απο την στιγμη που δεν εχουμε στα χερια μας το πληρες κειμενο της συμφωνιας για να εντοπισουμε τα "κρυφα" σημεια ειναι λιγο νωρις να ειμαστε αισιοδοξοι..
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top