Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Οι γλάστρες και οι άλλες αισθητικές παρεμβάσεις δεν συμβάλλουν στο να υπάρχει περισσότερος χώρος/επιβάτη,άρα δεν βοηθάει στο να "πιάσει" τα κριτήρια επιπέδου C. Και ναι, μια προκάτ επέκταση είναι κατα πάσα πιθανότητα αυτό που θα γίνει. Εντός 4 ετών είναι δύσκολο να γίνει πλήρης σχεδιασμός και κατασκευή νέων terminal, και σε αρκετά αεροδρόμια αρκεί (προσωρινά) μια αναδιάταξη του χώρου σε συνδυασμό με άλλες προσωρινές λύσεις, με προκάτ κλπ. Εδώ που έχουν φτάσει τα αεροδρόμια, χρειάζονται άμεσα λύσεις, κάτι που το δημόσιο δεν μπορούσε να κάνει (ή δεν είχε την όρεξη, τους πόρους, την τεχνογνωσία κλπ κλπ, άλλη συζήτηση αυτή), οπότε και τα προκάτ, ναι, καλοδεχούμενα. Ελπίζω μόνο να μη μείνουν για πάντα αυτά. Τι να πω, τεχνογνωσία έχει η Fraport, μακάρι να πάνε όλα καλά.

Πάντως πιο πάνω από το 5,5€ δεν πάνε:
τα Αεροναυτικά Τέλη ανά επιβάτη θα μπορούν να αυξηθούν κατά 5,5 ευρώ κατά μέγιστο, φθάνοντας μέχρι τα 18,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη, ποσό δυνάμενο μόνο να αναπροσαρμοστεί ετησίως με το 90% του ισχύοντος δείκτη τιμών καταναλωτή.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Βασικα αυτο που με ανησυχει στα προκατ ειναι οτι εχουν μια δυναμικη γενικα να μενουν μονιμα..Οταν θα ληξει η συμβαση μετα απο 40 χρονια πιστευω οτι το Δημοσιο θα παραλαβει τα προκατ..
Το Δημοσιο βασικα θα ειχε φτιαξει πολλα εδω και χρονια αλλα ειδικα τα τελευταια χρονια(του μνημονιου)τα αφησαν να ρημαξουν..Και εδω ολοι εχουν ευθυνη..
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

νομίζω πως οσον αφορά τα τέλη κρύβονται αρκετά πίσω απο τα γράμματα που διαβάζουμε... σήμερα στα 12 ευρώ που πληρώνει ο επιβάτης ( απο Ε.Ε) συμπεριλαμβάνονται και αυτά που πληρώνει η ΥΠΑ για τις άγονες γραμμές και το κόστος της σύμβασης των security. Στα 12,5 και 18,5 που γράφεται οτι θα παίρνει η Fraport όμως ΔΕΝ περιλαμβάνονται τα 1,5 ευρώ για το security και 1 ευρώ για το Δημόσιο....
Αν θέλουμε λοιπόν να τα συγκρίνουμε και να μην παίζουμε με τις λέξεις θα πρέπει να πουμε : 12 σήμερα με 14 και 20 αυριο !!!
Δεν καταλαβαίνω το λόγο που "κρύβονται " αυτά τα νούμερα για να παραπλανήσουν ίσως τον κόσμο που τα διαβάζει ??
μην ξεχνάμε οτι μετά απο 5 χρόνια η αύξηση των 4-5 ευρώ θα έχει ώς αποτέλεσμα περίπου 100εκ ευρώ παραπάνω κέρδη το χρόνο για την εταιρεία, αν λάβουμε υπόψη τη σημερινή κίνηση (20-23 εκ επιβάτες στα περιφερειακά), χωρίς καν την αυξητική τάση που ΗΔΗ υπάρχει για την επόμενη σαιζόν και επόμενες χρονιές και χωρίς να εχει γίνει καμμία επένδυση υποδομής που να την δικαιολογήσει, ώστε να χειροκροτούν για την επιτυχία του εγχειρήματος της ιδιωτικοποίησης.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

"22 χρόνια μετά την πρωτοποριακή σύμβαση παραχώρησης του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος, το Ελληνικό Δημόσιο κατάφερε να υπογράψει τη σύμβαση παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων. Επιτέλους!

22 χρόνια άχρηστων κυβερνήσεων που, για να προστατεύσουν τοπικά ανομολόγητα μικροσυμφέροντα, αποστέρησαν τον τουρισμό από μια βασική υποδομή. Απομένει το σημαντικότερο μετά το Ελ. Βενιζέλος αεροδρόμιο του Ηρακλείου.

Αν επιτέλους γίνεται το σωστό με τα περιφερειακά αεροδρόμια το οφείλουμε αποκλειστικά στην επιμονή της τρόϊκας που αγνόησε τις ηλίθιες αντιρρήσεις και προκαταλήψεις της αριστερής κυβέρνησης."
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΝΟΣ
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Φανταζομαι βαζει μεσα και την κυβερνηση στην οποια συμμετειχε, ε;
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Η κυβέρνηση στην οποία συμμετείχε έκανε την σύμβαση για το Βενιζέλος. Άσχετα βεβαία αν μετά ο Λαλιώτης την μείωσε κατά 20 χρόνια και έστειλε τις χρεώσεις στο Θεό. Σε αλλη κυβερνηση απο εκεινη ο Μάνος δεν εχει πάρει μέρος.
Και όλα αυτά στην Ελλάδα του 1992 και με μια κυβέρνηση 151 βουλευτών...

Meanwhile στο πλανήτη happy:

12391071_977254998997844_6192758445370809420_n.png
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

συμπεριλαμβάνονται και αυτά που πληρώνει η ΥΠΑ για τις άγονες γραμμές και το κόστος της σύμβασης των security.

Ερώτηση: Στα αεροδρόμια της περιφέρειας έχει security για τον έλεγχο; Η ΕΛ.ΑΣ δεν το έχει αναλάβει αυτό το έργο; Επίσης, η ΥΠΑ αυτό το ευρώ που πληρώνει για τις άγονες, από που προέρχεται και γιατί δεν θα πληρώνεται τώρα;
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Όσον αφορά τη Μύκονο: η Μύκονος δεν έχει αεροδρόμιο. Αυτό που έχει είναι... #$@% (άντε μην το πω τώρα και κάνω ban τον εαυτό μου από το φόρουμ). Και αυτό ισχύει και για πολλά άλλα περιφερειακά αεροδρόμια και μάλιστα σε "glamour" νησιά, βλέπε Σαντορίνη κλπ. Αν λοιπόν ο ιδιώτης φτιάξει επιτέλους αυτό το αίσχος όπου το κράτος δεν το έκανε ως τώρα ή δεν μπορεί να το κάνει ή δεν θα το κάνει ποτέ, τότε με την ευχή μου να τα πάρει ο ιδιώτης. Το "ξεπούλημα" τους μάρανε! Ναι, το ξεπούλημα των παραγκών και των προκάτ terminals... :rant:
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

mrk":3qijgdei said:
Ερώτηση: Στα αεροδρόμια της περιφέρειας έχει security για τον έλεγχο; Η ΕΛ.ΑΣ δεν το έχει αναλάβει αυτό το έργο; Επίσης, η ΥΠΑ αυτό το ευρώ που πληρώνει για τις άγονες, από που προέρχεται και γιατί δεν θα πληρώνεται τώρα;

Στα μεγάλα περιφερειακά εδώ και χρόνια η ΕΛΑΣ δήλωσε αδυναμία στελέχωσης και έτσι η ΥΠΑ αναγκαστικά στράφηκε σε ιδιωτικές εταιρείες security για να κάνουν το screening και φύλαξη των εγκαταστάσεων. Τα συμβόλαια είναι αρκετών εκατομυρίων, δεν περιλαμβάνουν τον έλεγχο διαβατηρίων, βέβαια. Απο το σημερινό σπατόσημο, μερος πάει για την πληρωμή των συμβάσεων αυτών, καθώς και τις αποζημιώσεις των αεροπορικών εταιρειών που έχουν αναλάβει τα δρομολόγια με τις αγονες γραμμές.
Αυτά που έχουν διαρεύσει απο τα σχέδια της σύμβασης - γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει δημοσιευτεί η σύμβαση, ελπίζω μέχρι να πάει στη Βουλή για επικύρωση να δεί το φώς της δημοσιότητας- το ποσό που λένε οι γερμανοί δεν περιλαμβάνει το 1,5 ευρώ security + 1 ευρώ υπέρ Δημοσίου( μάλλον για τις άγονες γραμμές). Αρα όταν λένε 17,5 ευρώ, εμείς θα πληρώνουμε 20 ευρώ !!!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top