Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Συμφωνώ, satcorfu. Γι' αυτό και έγραψα ότι θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς ακριβώς θα γίνουν οι απαλλοτριώσεις αυτές. Το Δημόσιο θα πρέπει να βρει και να δώσει αρκετά χρήματα, κάτι που δεν έκανε εδώ και τόσα χρόνια, και μάλιστα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

AirServ":2msuhp7a said:
http://www.newsbomb.gr/ellada/apokalypseis/story/631178/fraport-dyo-dis-eyro-tha-stoixisei-ston-elliniko-lao-i-paraxorisi-ton-aerodromion-stoys-germanoys Eγω προσωπικα εστιασα εκει(ειναι πιο κατω στο κειμενο):Οπως μας αποκαλύπτει, από τη σύμβαση με το ελληνικό δημόσιο της Fraport προβλέπεται (έχει συμφωνηθεί) η λήξη όλων των συμβάσεων των ιδιωτών που αυτήν την στιγμή βρίσκονται στα αεροδρόμια και η αποζημίωσή τους από το ελληνικό δημόσιο!!!
Επειδη μεχρι τωρα δεν εχει δει κανεις την συμβαση παραχωρησης αν γινει κατι τετοιο θα ισχυσει μονο για καταστηματα και γραφεια η και για τις εταιρειες επ.εξυπηρετησης;
Πραγματικα οσο δεν βλεπουμε το κειμενο της συμφωνιας τοσο ανησυχω οτι ολα αυτα ισως ειναι αληθεια...

Διαψεύστηκε και αυτό, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ:
Σε ό,τι αφορά τις βασικές συμβάσεις των εταιρειών που λειτουργούν μέσα στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια (πχ. εταιρείες handling και αφορολόγητων ειδών), ο κ.Πιτσιόρλας επισήμανε ότι αυτές δεν πρόκειται να καταγγελθούν, αλλά θα ανανεωθούν.

Επίσης ενδιαφέρουσα η επέκταση που έχει συμφωνηθεί για τη Θεσσαλονίκη:
Κατά 35.000 τετραγωνικά μέτρα ή ποσοστό 128% αναμένεται να αυξηθούν μέχρι το 2020 οι χώροι υποδοχής και εξυπηρέτησης επιβατών του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης[...]
(Πηγή)

Επίσης insiders λένε ότι από το Μάρτιο του 16 θα υπάρχει παρουσία του επενδυτικού σχήματος στα αεροδρόμια ώστε να περάσουν μια σεζόν οι νέοι εργαζόμενοι πριν αναλάβουν τελικώς.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Για την ακριβεια,ο προεδρος του ΤΑΙΠΕΔ με αυτην την κουβεντα αναψε πιο μεγαλες φωτιες απο οτι πριν..Διοτι οταν λεει οτι θα ανανεωθουν,με τι ορους θα γινει;Αν δεν κανω λαθος(διορθωστε με αν ναι)οι συμβασεις ληγουν το 2018-2019 αρα εχουμε 3-4 χρονια..
Εαν η Fraport θεωρησει οτι το τιμημα για την χρηση των εγκαταστασεων ειναι πολυ μικρο λετε να μην το "ψαξει" η ακομα καλυτερα για εκεινη να μην το εχει συμπεριλαβει μεσα στην συμβαση σαν ορο οτι την διαφορα σε αυτα που πληρωνουν με αυτα που αξιωνω να την καλυπτει το ελληνικο δημοσιο;
Εγω παντως το ξαναλεω:Οσο δεν εχουμε το τελικο κειμενο της υπογραφης(ελεος πια,μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα!)τοσο πιο μεγαλες εκπληξεις μας περιμενουν..
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Eυθείες κατηγορίες για την σχέση Α3-Γερμανών απ΄τον τοπικό σύλλογο εργαζομένων της Ρόδου
Το θέμα είναι πως πάντα υπάρχουν πρόθυμοι εγκωμιαστές της υποτέλειας. Άραγε ποιον όμιλο υπηρετεί κορυφαίο στέλεχος της AEGEAN; Μήπως ,εμμέσως πλην σαφώς, υπηρετεί τους αγοραστές;

Φυσικά, η FR είναι τώρα η καλή
Χρειάζεται άραγε εδώ να αντιτάξουμε τα σχόλια κορυφαίου στελέχους μιας αμιγώς εμπορικής και κερδοφόρου εταιρείας όπως η RYAN AIR; Ο κ. Ντέιβιντ Ο' Μπράιεν δήλωσε πως αυτή η εξέλιξη θα επιφέρει μείωση της κίνησης και περιορισμό της τουριστικής σεζόν. Ο κ. Ο’ Μπράιεν δεν είναι ούτε Κουβανός επαναστάτης ούτε Μεξικανός Ζαπατίστας, αλλά ένας ικανότατος μάνατζερ μιας μεγάλης ιδιωτικής εταιρείας… Αυτά για τα μνημονιακά παπαγαλάκια…

:arrow: http://www.rodiaki.gr/article/327875/to-xepoylhma-twn-aerodromiwn
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Εντάξει, χαζές απόψεις / ανακοινώσεις υπάρχουν παντού, δε χρειάζεται να τους δίνουμε σημασία! :wink:

Άλλωστε, το ότι θα δημιουργηθούν τόσες νέες θέσεις θα έπρεπε να τους χαροποιεί, αλλά ξέχασα, θα χάσουν τη δουλειά ΔΗΜΟΣΙΟΙ υπάλληλοι. Με τον ιδιωτικό τομέα δεν ασχολήθηκαν πότε.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Με κάθε επιφύλαξη έμαθα τα εξής
1. Το handling θα συνεχίσει ώς έχει. Η fraport υπεισέρχεται στα δικαιώματα της ΥΠΑ και γενικα του ελλ δημοσίου. Επομένως δεν θα αλλάξει κάτι τώρα. Υποθέτω όμως οτι εάν λήξει μια σύμβαση η φραπορτ εχει το δικαίωμα και την δυνατότητα να την διαπραγματευτεί όπως νομίζει (εφ 'οσον στην παρούσα σύμβαση δεν υπάρχει κάποιο option to extent etc,) και πάντα με βαση την ευρωπαική νομοθεσία.
2. Τις απαλλοτριώσεις θα τις κανει και θα τις χρεωθεί το δημόσιο. είναι όμως πιθανό ελλειψει ρευστου να πληρώνει η φραπορτ την αποζημίωση και να τα παρακρατά απο τα δικαιώματα που θα πρέπει να αποδώσει στο δημόσιο. Θα υπάρξει προσπάθεια για ένα καθεστως επιτάχυνσης στην διαδικασία της απαλλοτρίωσης όπως εγινε με την ολυμπιάδα με σύμπτυξη προθεσμιών ειδικές δωσιδικίες κτλπ...
3.Για τα εναπομείναντα αεροδρόμια υπάρχει πολύς προβληματισμός και ενδεχομένως κλάμα Πολλα φαίνονται να περισεύουν πχ Iωάννινα, Κοζάνη Καστοριά. Σκέψεις υπάρχουν να μπουν σε ένα πακέτο διαχείρισης και πώλησης μαζι με την επέκταση της σύμβασης του Ελ Βελ,
4. Οι συνομιλητές μου που άσχετους δεν τους λες θεωρούν οτι η φραπόρτ μόνο καλό θα φέρει ιδίως σε αεροδρόμια σαν της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας κτλπ
ερχονται ενδιαφέροντα χρόνια...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

NFEEFE":22aizw9s said:
Εντάξει, χαζές απόψεις / ανακοινώσεις υπάρχουν παντού, δε χρειάζεται να τους δίνουμε σημασία! :wink:

Άλλωστε, το ότι θα δημιουργηθούν τόσες νέες θέσεις θα έπρεπε να τους χαροποιεί, αλλά ξέχασα, θα χάσουν τη δουλειά ΔΗΜΟΣΙΟΙ υπάλληλοι. Με τον ιδιωτικό τομέα δεν ασχολήθηκαν πότε.

Τελικά άν χάσουν τη δουλειά τους δημόσιοι υπάλληλοι, κάποιοι χαίρονται... υπέροχος κόσμος.. αυτό λέγεται χαιρεκακία !!
Ελπίζω λοιπόν να δημιουργηθούν αυτές οι περιβοητες 1700 ΝΕΕΣ θέσεις εργασίας, όπως δημιουργήθηκαν απο την πώληση της Ολυμπιακής,,,(αα ξέχασα , έγιναν απολύσεις και όχι προσλήψεις) , απο την έλευση της Ryanair κλπ κλπ...
Τωρα αν θεωρούν κάποιοι οτι θα απολυθεί ενας ηλεκτρολόγος, ή ψυκτικός και στη θέση του θα πάρουν 2-3 νέα παιδιά με 400 ευρώ - και ίσως και 100 ευρώ σε κουπόνια σούπερ μάρκετ, που συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια σε δουλειές αεροδρομίου, ας είναι...
Εννοείται οτι για το καλό του κοινωνικού συνόλου δεν θα ξαναγίνουν απεργίες και οι αμοιβές θα μείνουν σε αυτά τα επίπεδα, χωρίς διαμαρτυρίες...
Για την ιστορία, όσες αυξήσεις και παροχές δόθηκαν ποτέ στον ιδιωτικό τομέα, ήταν γιατί συμπαρασύρθηκαν απο τις αντίστοιχες του δημοσίου τομέα... και παρεπιπτόντως χωρίς οι περισσότεροι να κάνουν απεργίες. Μην τα ξεχνάμε αυτά.. είδαμε τα τελευταία χρόνια που χτυπήθηκε πάρα πολύ το δημόσιο, πώς κατέληξαν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι.... μην τα ξεχνάμε αυτά γιατί θα τα βρούμε μπροστά μας !!
Το κείμενο αυτό γράφεται για να το ξαναδούμε σε 1-2 χρόνια όταν πλέον θα έχουν δημιουργηθεί αυτές οι εκατοντάδες ΝΕΕΣ (επαναλαμβάνω) θέσεις εργασίας με εργασιακές συνθήκες Γερμανίας και να επανεξετάσουμε τη γνώμη μας !!!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Οοοps! Καποιος ακουσε τριξιμο στην καρεκλιτσα! 8)
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

ναι είναι καλά το WD-40.. .. κάνει θαύματα !!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Οι 14 από τους 15 υπαλλήλους στο αεροδρόμιο Καστοριάς έρχονται κάθε πρωί και διαβάζουν εφημερίδα. Όλοι ξέρουμε ότι εξαιτίας αυτών των μισθών η Ελλάδα κατάντησε έτσι.
Εγώ πάλι πιστεύω ότι με την ιδιωτικοποίηση θα στρώσουν κάπως τα πράγματα. Δεν μου αρέσει καθόλου που το λέω αυτό, αλλά στο κάτω κάτω, και να κλείσει τελείως και το αεροδρόμιο και η ATH-KZI-KSO καλύτερα θα είναι. :(
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top