Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

OA701":2stw3rcu said:
Ναι, η FR είναι ΤΟ παράδειγμα unbiassed επαγγελματία

Όπως είπες, για να διαμορφώσουν όλοι μια άποψη για το ποιοί εκφέρουν τί και γιατί...

Εγω έγραψα για τα επιχειρήματα που γράφονται στο άρθρο και όχι την πλήρη υποστήριξή μου στη Ryanair..είναι σαν να διαβάζω μια ομιλία του Μιχαλολιάκου, να συμφωνώ με μια πρόταση που λέει- γιατί σίγουρα με μερικά συμφωνώ και εγώ- αλλα αυτό δεν με κάνει οπαδό της Χ.Α. Τα επιχειρήματα λοιπόν του κυρίου αυτού είναι απόλυτα λογικά, έχουν λεχθεί και άλλες φορές και απο άλλα στόματα, αλλά επιλέγουμε να κοιτάμε αλλού
Συγκεκριμένα στην Κέρκυρα, όπου έχει ανεβεί πολύ η κίνηση της FR και EZY τα τελευταία χρόνια, φαίνεται πλέον η διαφορά , με τους επιβάτες που διακινούν να είναι ψαγμένοι, να νοικιάζουν μονοι τους διαμερίσματα, αυτοκίνητα, να γυρνάνε το νησί , να επιλέγουν ταβέρνες απο Trip Advisor κλπ κλπ. Αν αυτοί σταματήσουν ή έστω μειωθουν , η καθετοποίηση του τουρισμού θα έχει καταστροφικές συνέπειες. Ηδη τα all inclusive έχουν κανει τη ζημιά τους, αν πάρουν ΚΑΙ τον πλήρη έλεγχο της διακίνησης μέσω των αεροπορικών εταιρειών - γιατί ουσιαστικά "παίζουν" 2 μεγάλοι κολοσσοί, η TUI και η Thomas Cook - τότε θα είναι αργά για δάκρυα...!!! Επειδή όμως ως συνήθως οι περισσότεροι είναι εφισυχασμένοι και κοιτάνε μόνο τη σαιζόν που έρχεται και προετοιμάζονται για μια αρκετά καλή αύξηση, δεν κοιτάνε παραπέρα..!!
Περίπου αυτό έγινε και με την πώληση των περισσοτερων ξενοδοχειακών μονάδων σε ξένους κολοσσούς, χωρίς να ενδιαφέρεται τότε κανείς για τους "εσώκλειστους" τουρίστες και το γεγονός οτι τα λεφτά που πληρώνουν οι all inclusive μένουν κατά 90% στο εξωτερικό..
Τότε κανείς δεν ήθελε να ακούσει, το κέρδος ήταν εύκολο, αλλα τώρα "βογγάνε" αρκετοί και πονάνε οταν τους το θυμίζει κάποιος.!!
Φοβάμαι οτι θα εχουμε μια ακόμα επανάληψη , αλλα το "εγώ σταλεγα" δεν θα φέρει κανένα αποτέλεσμα, εκτός απο μια ίσως ηθικη ικανοποιηση !



OA701":2stw3rcu said:
Δλδ πρέπει να γράφω για τα αυτονόητα; Εννοείται πώς το σχόλιο μου ήταν γενικό κι όχι συγκεκριμένο πάνω στα α/δ. Τόσο άσχετος δεν είμαι πιά :mrgreen:

Αυτο το έγραψα γιατί έχω βαρεθεί να διαβάζω οτι ο κόσμος γενικά πληρώνει για τα αεροδρόμια και "οι φόροι που πληρώνει που πάνε??" κλπ κλπ. οταν βλέπουμε τις ίδιες ανακυκλωμένες φωτογραφίες με τις τουαλέττες και τα σκουπίδια.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Σύμφωνα με το άρθρο και από αυτά που μπορώ να καταλάβω είναι ότι το αεροδρόμιο Ακτίου οι Γερμανοί το πήραν ''τζάμπα'' γιατί ούτε επέκταση μπορούν να κάνουν στο αεροδρόμιο,αλλά τίθεται θέμα από την Πολεμική Αεροπορία και το ΝΑΤΟ στις ώρες των πτήσεων αλλά και στην παραμονή των αεροσκαφών.

ΥΓ1. Οπότε τα ιδιωτικά αεροσκάφη που θα έρχονται και θέλουν να παραμείνουν για πολλές ώρες στο αεροδρόμιο Ακτίου θα αναγκάζονται να μετασταθμεύουν -όπως έγινε και το καλοκαίρι 2015- στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων.

ΥΓ2. Επειδή μπορεί να λέω λάθος πράγματα,αν μπορεί κάποιος ας εξηγήσει τι γίνεται με αυτό το θέμα.

:arrow: :arrow: http://allnews-epirus.blogspot.gr/2016/02/fraport.html

Με εκτίμηση!!!!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

αν δεν δούμε και τις υπόλοιπες 600 σελίδες της "σύμβασης", όπου προφανώς εκεί περιγράφονται αναλυτικά τι δίνουν και τί παίρνουν σε κάθε αεροδρόμιο ξεχωριστά, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε. Προσωπικά πιστεύω οτι ΔΕΝ έχουν γραφτεί ακόμα όλες οι σελίδες, αφού σε μεγάλο βαθμό τώρα αποφασίζουν με τις κατα τόπους επισκέψεις κλιμακίων της εταιρείας, ποιά έργα και προτεραιότητες θα γίνουν πρώτα, κόστος κλπ.. Αρα, ακόμα ζυμώνεται, περιμένοντας και σίγουρα να "μαζέψουν" και την χρηματοδότηση που θα πρέπει να καταβάλουν ,ώστε απο πλειοδότες να γίνουν διαχειριστές !
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Kαι α/δ μπουτίκ, απ΄αυτά που έμειναν έξω απ' την αποκρατικοποίηση
... σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση φαίνεται να εισπράττει επενδυτικό ενδιαφέρον για τους αερολιμένες της Χίου, της Πάρου και της Καλαμάτας, για τα οποία η αγορά θεωρεί ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως αεροδρόμια-«μπουτίκ», κατά το πρότυπο που θα εφαρμόσει στους αεροσταθμούς της Μυκόνου και της Σαντορίνης η κοινοπραξία Fraport - Slentel...
:arrow: http://www.ypodomes.com/index.php/l...3873-nea-genia-apokratikopoiiseon-aerodromion
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

΄Ντάξει, αφού το διαβάσαμε κι αυτό - ρισπέκτ :wall:
ο υπουργός Χρ. Σπίρτζης προγραμματίζει νέες τροποποιήσεις στον τρόπο ανάληψης του δικαιώματος των σχετικών επιδοτήσεων από τις εταιρείες ... επιχειρεί, σύμφωνα με πληροφορίες, να «φορτώσει» στις αεροπορικές εταιρείες –που θα κερδίσουν μέσω διαγωνισμού τα άγονα δρομολόγια– ορισμένα από τα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια που δεν βρίσκονται στα 14 ιδιωτικοποιημένα.
:arrow: http://www.kathimerini.gr/855332/ar...wtes-sta-mikra-aerodromia-mesw-agonwn-grammwn
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Και μια διευκρίνηση από τον Σούλτε της Fraport για τα τέλη, επειδή λίγες σελίδες πριν γράφαμε για 18€-24€-100€ κλπ κλπ:

Όταν αναλάβει η κοινοπραξία Fraport - Slentel τη διαχείρισή τους, θα καθιερωθεί κοινό τέλος ύψους 13 ευρώ [...]

Και

Αφού ολοκληρωθεί η επένδυση, ο ανάδοχος έχει δικαίωμα να ανεβάσει το τέλος ως και 18 ευρώ αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες τις αγοράς σε τέσσερα-πέντε χρόνια, ακόμα και τότε όμως, σύμφωνα με τον δρα Σούλτε, θα είναι πιο χαμηλό από τους άμεσους ανταγωνιστές.

Άρα μιλάμε στα επόμενα 4 χρόνια για επιβάρυνση του επιβάτη με το ποσό του 1€ (εντός Σέγκεν, εκτός μιλάμε για μείωση 9€). Μετά βλέπου(ν)με.

Πηγή: tovima

/offtopic Υ.Γ. Ο ξυλουργ... Αλεβιζόπουλος δεν έπαιρνε σύνταξη κάπου τώρα;
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

στη σελίδα 366 της σύμβασης περιγράφεται οτι
"επιπροσθέτως απο την Ημερομηνία Εναρξης Παραχώρησης θα εισαχθούν Τέλη Ασφαλείας του Ενός Ευρώ και πενήντα λεπτών (1,50) ανα αναχωρούντα επιβάτη, όπως περιγράφεται στο παρόν παράρτημα" .
Αυτά είναι ξεχωριστά απο το passenger airport tax

Ακόμα, εισάγονται νέες χρεώσεις στις εταιρείς, που όπως είναι φυσικό θα μετακυλιστουν στους επιβάτες... για παράδειγμα θα χρεώνεται η υπηρεσία refuelling while boarding, δηλαδή η παρουσία Πυροσβεστικου οχήματος την ώρα επιβίβασης που σήμερα παρέχεται - κακώς- δωρεάν σε εταιρείες όπως η Ryanair, ώστε να έχουν μικρότερο grοund time.
H χρήση του Cute, θα χρεώνεται, ενώ σήμερα παρέχεται δωρεάν.
Αυτά - και άλλα πολλά- κάνουν το τελικό κόστος του εισιτηρίου, ακριβότερο.

To Wifi θα χρεώνεται μετά τα 30 λεπτά ..
μένει να αναλυθουν όλες οι σελίδες για περισσότερα στοιχεία !!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Σημερινό άρθρο της Ναυτεμπορικής μας πληροφορεί ότι εξετάζεται η ιδιωτικοποίηση των υπολοίπων 23 περιφερειακών αεροδρομίων, τα οποία σύμφωνα με το σχέδιο πιθανώς θα χωριστούν σε δύο ομάδες. http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... erodromion

Για έξι από αυτά τα 23 αεροδρόμια και συγκεκριμένα για τα αεροδρόμια Πάρου, Καλαμάτας, Χίου, Νάξου, Μήλου και Σητείας και κυρίως για τα τρία πρώτα, καταγράφεται ήδη επενδυτικό ενδιαφέρον. Τα στοιχεία δείχνουν ότι αν και ανήκουν στην κατηγορία με λιγότερους από 250.000 επιβάτες κατ’ έτος, με τις κατάλληλες επενδύσεις και μάνατζμεντ μπορούν να εξελιχθούν σε ιδιαίτερα ελκυστικά αεροδρόμια.

Τα "κυκλαδίτικα" που δεν μπορούν και να δεχτούν 320/737 (άρα τίθονται ουσιαστικά εκτός της αγοράς τσάρτερ) πώς μπορούν να δικαιολογήσουν τέτοιο ενδιαφέρον; Μπορούν 3-4 πτήσεις με ...σαλαμοκόφτες (και αυτές το καλοκαίρι) να καλύψουν τα έξοδα λειτουργίας ενός αεροδρομίου (χώρια τα όποια έργα) και να αφήσουν και κέρδη;
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Άξιο απορειας είναι αν μέσα σε αυτό το νέο κύμα ιδιωτικοποιήσεων που σχεδιάζεται θα είναι και το αεροδρόμιο Ιωαννίνων -ξέρω ότι έχω γίνει βαρετός με το αεροδρόμιο Ιωαννίνων αλλά ειμαι Γιαννιώτης και εχω το αεροδρόμιο σε απόσταση αναπνοής και εκτός αυτού εχω και την καλύτερη θέα στην προσέγγιση των αεροσκαφών για το κατώφλι του 32- αλλα οπως και να εχει πρεπει να βρεθει απο καπου ενα ενδιαφερον και να ιδιωτικοποιηθεί και αυτο γιατί δεν βλέπω προκοπή από το κράτος.
Κατά την ταπεινη γνώμη μου έχει πολλά προτερήματα αντί μειονεκτήματα το αεροδρόμιο όπως μεγάλο διάδρομο 2,400 μέτρα που μπορει να δεχτεί έως και ότι -ξέρω και εχω διαβάσει εδώ μέσα ότι είχε έρθει και A300-,έχει καινούριο πύργο ελεγχου, νέα Μεγάλη πίστα κλπ.
Τέλος πιστεύω πως μπορεί να το αναπτύξει καταλλήλως και Ελπίζω να επεκτείνουν το διάδρομο προς τα Βόρεια και να βάλει και το GBAS.

Αλλά ο χρόνος θα το δείξει και δεν σταματαμε να ελπίζουμε...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top