Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Αν ο ιδιώτης δεν φτιάξει πάρκο καυσίμων για να βάζουμε avgas ή δεν επιτρέπει τον ανεφοδιασμό με mogas απέξω, εάν δεν καταργήσει την αθλιότητα που λέγεται ground handling για τα ελαφρά αεροπλάνα, απαγορεύει το touch and go όταν είναι κλειστό κλπ το θεωρώ εκ προοιμίου εχθρικό αεροδρόμιο για τη γενική αεροπορία.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Τα έχεις μπερδέψει λίγο.

Πάρκο καυσίμων με avgas σε πρώτη φάση αρμόδιες να σου φτιάξουν είναι οι εταιρείες καυσίμων, εάν κρίνουν ότι είναι συμφέρουσα οικονομικά επένδυση. Η fraport δε νομίζω να μπει στον κόπο να ασχοληθεί, τουλάχιστον αρχικά. Έχει ένα σωρό προβλήματα να λύσει, πολύ πιο βασικά.

Το αν επιτρέπεται το mogas δεν έχει να κάνει με τον φορέα λειτουργίας του αεροδρομίου, αλλά με τους κανονισμούς που θέτει το κράτος. Το ίδιο ισχύει και για το handling.

Φυσικά και δεν πρόκειται να σε αφήσει η fraport να κάνεις touch 'n' go σε κλειστά αεροδρόμια, αμφιβάλλω αν θα σε αφήνει και σε ανοιχτά, εκτός και αν σε χρεώνει με κάποιο τρόπο.

Ολα αυτά δε δείχνουν εχθρική στάση, αδιαφορία δείχνουν.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Αρα για την γενική αεροπορία η κατάσταση θα χειροτερέψει
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Θεωρώ η κατάσταση θα χειροτερέψει αποκλειστικά και μόνο λόγω χρεώσεων. Για τα θέματα "touch and go", δεν θα είναι υπεύθυνη η Fraport, αλλά και να ήταν φυσικά και δεν θα το επέτρεπε ούτε αυτή. Από τη στιγμή που θα μπορεί κάποιος να πληρώνει, μια χαρά ευπρόσδεκτος θα είναι σε όλα τα αεροδρόμια. Σχετικά με τα καύσιμα: η... κατανάλωση οδηγεί τις εταιρείες καυσίμων 8)


Τα καύσιμα αυτοκινήτου κ.λ.π., ίσως και να μην είναι η βέλτιση λύση δυστυχώς:
http://www.aaiasb.gr/imagies/stories/do ... ort_GR.pdf
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

george 150":1agi255y said:
Θεωρώ η κατάσταση θα χειροτερέψει αποκλειστικά και μόνο λόγω χρεώσεων. Για τα θέματα "touch and go", δεν θα είναι υπεύθυνη η Fraport, αλλά και να ήταν φυσικά και δεν θα το επέτρεπε ούτε αυτή. Από τη στιγμή που θα μπορεί κάποιος να πληρώνει, μια χαρά ευπρόσδεκτος θα είναι σε όλα τα αεροδρόμια. Σχετικά με τα καύσιμα: η... κατανάλωση οδηγεί τις εταιρείες καυσίμων 8)
Τα καύσιμα αυτοκινήτου κ.λ.π., ίσως και να μην είναι η βέλτιση λύση δυστυχώς:
http://www.aaiasb.gr/imagies/stories/documents/03_2002_report_GR.pdf
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Μια πρώτη εκτίμηση της Fraport για τα έσοδα-έξοδα του SKG ενώ τελούν υπο εξέταση και τα τέλη στάθμευσης των α/φών με τους Ιρλανδούς κλασσικά να παραπονιούνται γιατί είναι ΔΩΡΕΑΝ μέχρι 5 ώρες ενώ οι ίδιοι κάθονται πολύ λίγο. Σε λίγο θα ζητήσουν και λεφτά :twisted:
Για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης και για το διάστημα Νοεμβρίου 2016 έως τον Οκτώβριο 2017 η Fraport Greece εκτιμά πως το συνολικό κόστος λειτουργίας του θα φθάσει τα 48,2 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο των εσόδων δεν θα ξεπεράσει τα 42,9 εκατ. ευρώ. Θα καταγράψει, δηλαδή, ζημιές 5,3 εκατ. ευρώ.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το «κοστολόγιο» που έχει υπολογίσει η Fraport Greece για τη λειτουργία του αεροδρομίου της συμπρωτεύουσας σ'αυτή την πρώτη περίοδο λειτουργίας του υπό τη διαχείρισή της.

Έτσι, η εταιρεία προβλέπει ότι το κόστος μισθοδοσίας θα φθάσει τα 2,5 εκατ. ευρώ, άλλα λειτουργικά κόστη 13,6 εκατ. ευρώ, κόστος κεντρικής διοίκησης 3,1 εκατ. ευρώ (σ.σ η κεντρική διοίκηση βρίσκεται στην Αθήνα και γίνεται επιμερισμός), για αποσβέσεις έχουν υπολογιστεί 19,2 εκατ. ευρώ ενώ 9,9 εκατ. ευρώ έχει προϋπολογιστεί ότι θα δοθούν σε φόρους και χρηματοοικονομικά κόστη.

Από τα 42,9 εκατ. ευρώ έσοδα προκύπτουν και τα νέα τέλη που σκοπεύει να επιβάλλει οι Fraport Greece σε εταιρείες και επιβάτες. Έτσι, από τέλη προσγειώσεων έχει προβλεφθεί η είσπραξη 32 εκατ. ευρώ., από το παρκινγκ 100.000 ευρώ, 4,4 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από την επιβολή τέλους ασφάλειας (security fee) ενώ τα έσοδα από επιβάτες έχει προϋπολογισθεί ότι φθάσουν τα 35,2 εκατ. ευρώ.

Οι επιβάτες, δηλαδή, θα εισφέρουν το 82% των συνολικών αναμενόμενων εσόδων του αεροδρομίου.
:arrow: http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... eiaka.html
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Εγω κραταω τα εξης θέματα που απασχόλησαν τις εταιρείες:

"Το τέλος ασφάλειας χαρακτηρίστηκε «τσουχτερό» από τους μετέχοντες στην συνάντηση, ενώ εκπρόσωπος ισχυρής ξένης αεροπορικής εταιρείας επεσήμανε ότι στο αεροδρόμιο δεν υπάρχουν κάμερες."

"Εκπρόσωποι άλλων εταιρειών φέρονται να αναρωτήθηκαν για ποιο λόγο να επιβαρυνθούν με νέες αυξημένες χρεώσεις για βελτιώσεις στο αεροδρόμιο οι οποίες θα γίνουν τα επόμενα χρόνια."

Σιγουρα για να βγουν καποια εργα χρειαζεται να πεσει χρημα το οποιο και η Φραπορτ θα βαλει κ εμεις ως επιβατες θα επιβαρυνθουμε..Αλλα το ερωτημα ειναι αν πρεπει να μην ειναι ενιαια η χρεωση στα 14 αεροδρομια αλλα κατα περίπτωση αναλογα με τις ιδιαιτεροτητες της περιοχης..Εδω δεν ειναι ουτε Αθηνα με την μπιζνες κινηση που εχει,ουτε Ηρακλειο-Ροδος να ερχονται κατα δεκαδες τα τσαρτερ....Για να μεινουν οι τωρινοι χρηστες κ να ερθουν περισσοτεροι χωρις να γινει πανακριβο το εισιτηριο για τον επιβατη μηπως πρεπει να αναθεωρησουν..προς τα κατω; Ειδικα το χειμωνα δεν θαπρεπε ναναι πιο..ευελικτοι ωστε να αυξηθει η κινηση ολο το χρονο κ να διατηρουνται δρομολογια,αντι να καθιστανται εποχικα ή να κοβονται; Μηπως γυρισει μπουμερανγκ κι αρχισει η Θεσσαλονικη να χανει κι αυτα που εχει;
Περιμενω ν'ακουσω ενα ολοκληρωμενο σχεδιο στρατηγικου μαρκετινγκ προσελκυσης νεων εταιρειων κ ανοιγματος νεων δρομολογιων...οχι φοροεισπραχτικης πολιτικης κ μονο...δεν περιμενω αγαθοεργιες..αλλα κατι με χειροπιαστα αποτελεσματα...ελπιζω να μην νομιζουν οτι εδω ειναι..Γερμανια..
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Σήμερα το πρωί εμφανίστηκε αυτό το άρθρο: http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500097993

Ξέρει κάποιος αν αυτό είναι αύξηση υπάρχουσας χρέωσης ή κάτι καινούριο;
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Θα αντικαταστήσει το ΤΕΑΑ που είναι τώρα στα 12 ή 22 ευρώ.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Άρα δηλαδή μιλάμε για αύξηση 1€ στα περιφερειακά;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top