Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Γράφτα στην "κριτική για την ΥΠΑ" αυτά αρχηγέ, εδώ λέμε για την Φραπόρτ είπαμε ( οφ τόπικ πάντως, οι γιατροί δεν πιστεύω ποτέ να συμπεριλαμβάνονταν στο προσωπικό της ΥΠΑ)! :D
 
Ο satcorfu είναι εκτός θέματος. Ο Gladiator κι εγώ απαντάμε στον satcorfu επειδή συγκρίνει ΥΠΑ με φραπορτ, που είναι το θέμα αυτής της συζήτησης

Για δείτε εδώ κάποια τηλέφωνα : https://www.skg-airport.gr/el/category- ... /nd_id-297

Της ΥΠΑ είναι κι αυτά?
 
με τα φτωχά ελληνικά μου καταλαβαίνω οτι το τηλέφωνο αυτό είναι της εταιρείας που διαχειρίζεται το parking και όχι επικοινωνίας με το α/δ.. δεν ηταν ποτε της ΥΠΑ, τέτοια τηλέφωνα. σε κανένα α/δ δεν έχουν βάλει τηλέφωνα στο σχετικο link "Επικοινωνία"

Γιατί είμαι εκτός θέματος, επειδή αναφέρθηκα στα προβλήματα του κλιματισμου που γράφονται σε τοπικά ΜΜΕ και παράπονα επιβατών? μήπως να μην λέμε κουβέντα τώρα που είναι ιδιωτικά ?
Οι υπέρμαχοι της Fraport εδω μέσα πέφτουν σε αντιφάσεις, ο μεν airport123 υποστηρίζει οτι πρέπει να επισκευαστούν και ο δέ jj_lgkr υποστηρίζει οτι ήδη έχουν επισκευαστει ΟΛΑ , τουλάχιστον στην Κέρκυρα. Ποιές εγγυήσεις, χαρτιά και πράσινα άλογα, αφου εδώ και χρόνια μιλάμε για ανάγκη αντικατάστασής τους, οι αντιπρόσωποι -εταιρείες δεν πουλάνε καθε μερα τέτοιες μονάδες βιομηχανικής κλάσης, ξέρουν πολύ καλά που και τί έχουν πουλήσει.. αν δεν φτιάχνονται με τέτοιες δικαιολογίες ας κάνει μηνύσεις για να βρεθούν οι ένοχοι και να ακουστεί η αλήθεια... Ας απαντήσουν στα δημοσιεύματα και να πούν οτι "οι κακοί ΥΠΑτζήδες" δεν μας δίνουν τα χαρτιά και αυτός είναι ο λόγος που βράζουν οι αίθουσες.
Τα δημοσιεύματα για απαγόρευση εισόδου της Fraport στα α/δ ηταν τον Απρίλη του 16, πρίν καν υπογραφτεί όποια σύμβαση και καταβληθεί ενα σεντ, ήταν προφανώς για λόγους εντυπωσεων των συνδικαλιστών και διαρκεσαν λιγες ώρες. Απόδειξη οτι απο το Νοέμβρη- και παλι χωρίς να έχει καταβληθεί ενα σεντ- η Fraport εγκαταστάθηκε σε ΟΛΑ τα α/δ , είχε δοθεί εντολη απο τον διοικητή της, να αδειάσει η ΥΠΑ 1-2 γραφεία και να παραχωρηθουν στην Fraport, Μηπως κάποιος απο εσάς θα εδινε πρόσβαση στον μελλοντικό ενοικιαστή ενός διαμερίσματος, αν δεν ειχε λάβει τουλάχιστον μια προκαταβολή και υπογράψει συμβόλαιο?? γιατί το συμβόλαιο έλεγε οτι με την παραλαβή καταβάλλεται και το 1,23 δις....πότε καταβληθηκαν αυτά ? και για ποιό λόγο? νομίζω οτι έχουν γραφτεί σε προηγούμενα Post, να μην κουράζουμε
Ολο το χειμώνα που πέρασε οι πρώτοι υπαλληλοι της περιφέρονταν μεσα και εξω και τα delivery εδιναν και επαιρναν !!! Δεν προσπαθω εγω να δημιουργήσω εντυπωσεις ούτε να γενικεύσω, αλλά δεν θα αφήνω να γράφονται ανακρίβειες και υπερβολές χωρίς να απαντώ !
Επίσης αναφέρθηκα και σε δημοσιεύματα περί Γενικής Αεροπορίας και Αερολεσχών, κανείς απο εδώ μέσα δεν είπε κάτι , γιατί άραγε ??
επί ΥΠΑ, υποστηρίζουν κάποιοι οτι ολα ήταν δράμα, ολοι οι ΥΠΑτζήδες "τα έπαιρναν", γράφτηκε απο κάποιον που προφανώς γνωρίζει, οτι κάποιοι πήγαν δικαστήριο και πήγαν σπίτι τους, τί άλλο θέλετε ? τώρα που οι ξένοι γράφουν οτι γράφουν για διωγμό της G.A, των αερολεσχών και των σχολών, δεν φαίνεται να μας απασχολεί, αν και φαν της αεροπορίας, μα πόσο υποκριτικό μπορεί να είναι αυτό ?
Ειμαι εκτός θέματος λοιπόν ? αν, ναι ας αποφασίσουν οι admin και να μου κόψουν το λόγο !!
 
Πωλείται κάθισμα οδηγού,Simca μοντέλο 1980, ελαφρά κλασμένο. Δώρο ζάρια λούτρινα, χρώμα μαύρο, για τον καθρεφτη.
 
Φίλε τρώγεσαι με τα ρούχα σου νομίζω. Εννοούσα ότι όσο εσύ είσαι εκτός θέματος (που δεν είσαι) άλλο τόσο είμαστε κι εμείς που σου απαντάμε. Δεν είπα ότι είσαι εκτός αλλά απαντούσα στον george 150 που μας είπε ότι είμαστε εκτός. Για τα υπόλοιπα δεν έχει νόημα να σου απαντάμε πλέον. Δυστυχώς για σένα το πάρτι που έκαναν κάποιοι με χρήματα του απλού φορολογούμενου, έχει τελειώσει.... Ας ήταν άξια η ΥΠΑ κο όλοι μας θα την υποστηρίζαμε να κρατήσει τα αεροδρόμια
 
να και κατι ενδιαφερον και πολυ εντος θεματος(γιατι τελευταια καποιοι προσπαθουν αφου δεν μπορουν να μας σταματησουν να "μιλαμε", να μας βγαλουν εκτος θεματολογιας...).Απο αρθρο της Καθημερινης....απολαυστε ελληνικο δημοσιο, και νοοτροπια υπατζηδων....
"Προβληματισμό διατυπώνουν παράγοντες της ελληνικής αεροπορικής βιομηχανίας για το ενδεχόμενο απρόβλεπτων καταστάσεων, κατά τη διαδικασία παράδοσης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Ως κυρία αιτία αναφέρεται η συμπεριφορά ενός αριθμού υπαλλήλων που φέρονται να αρνούνται να «εξοικειώσουν» το εισερχόμενο προσωπικό της Fraport Greece με τις υποδομές και τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις τους. Υπάρχει έτσι ο κίνδυνος να ανακύψουν κάποια προβλήματα σε τομείς όπως η ηλεκτροδότηση και ο φωτισμός στα συστήματα εξυπηρέτησης επιβατών αλλά και όχι μόνο, όπως αναφέρουν κύκλοι που εμπλέκονται στις αερομεταφορές.

Είναι χαρακτηριστικό ότι με έγγραφη ανακοίνωση πρωτοβάθμιου συνδικαλιστικού σωματείου εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που έχει στη διάθεση της η «Κ», καλούνται, εμμέσως πλην σαφώς, όλα τα μέλη του να απέχουν από «οποιαδήποτε ενημέρωση, επίδειξη ή ακόμα περισσότερο εκπαίδευση επί των ηλεκτρολογικών δικτύων και συσκευών των αεροδρομίων, κάθε είδους ιδιώτη». Η ανακοίνωση, που έχει ημερομηνία 3 Μαρτίου, αναφέρεται και σε προηγούμενη σχετική ενημέρωση των μελών της συγκεκριμένης ενώσεως δημοσίων υπαλλήλων της ΥΠΑ, ενώ υποδεικνύει ως υπεύθυνη για την ενημέρωση των νέων λειτουργών των αεροδρομίων άλλη ειδικότητα δημοσίων υπαλλήλων της ΥΠΑ.

Οσοι παρακολουθούν από κοντά την υπόθεση της παραχώρησης δεν εκπλήσσονται από τις «παραινέσεις» αυτές ορισμένων συνδικαλιστών και θυμίζουν πως κατά τις τελευταίες εβδομάδες «έχουν συμβεί και περιστατικά έντασης μεταξύ συνδικαλιστών και εργαζομένων της Fraport στα αεροδρόμια». Επιπλέον, επισημαίνουν πως η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), δηλαδή το δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο, «έχει de facto ανεχθεί τέτοιες συμπεριφορές», ενώ έχει αποστείλει, από τις 9 Ιανουαρίου, και εξώδικη δήλωση στην κυβέρνηση, την ΥΠΑ και τους κατά τόπους αερολιμενάρχες, στην οποία χαρακτηρίζεται «αδιανόητη η εκπαίδευση εργαζομένων από άλλους εργαζομένους» και ζητείται «να απομακρυνθούν τα όργανα, οι προστηθέντες και οι υπάλληλοι της παραχωρησιούχου από τα αεροδρόμια».

Ομως το ελληνικό Δημόσιο έχει συμβατική υποχρέωση, η οποία έχει μάλιστα ψηφιστεί απο τη Βουλή, να διασφαλίζει ότι η ΥΠΑ θα συνεργάζεται με τον παραχωρησιούχο και θα παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, το ανθρώπινο δυναμικό και την τεχνική υποστήριξη, κατόπιν αιτήματος του παραχωρησιούχου, που απαιτούνται για την ομαλή μετάβαση της λειτουργίας κάθε περιφερειακού αεροδρομίου στον παραχωρησιούχο.

Σε επικοινωνία της «Κ» με τον παραχωρησιούχο, η Fraport Greece απέφυγε να σχολιάσει τα παραπάνω, αλλά υπογραμμίζει ότι είναι «έτοιμη να αναλάβει με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα τα 14 αεροδρόμια». Πηγές της «Κ» αναφέρουν πως η κυβέρνηση και ειδικότερα τα υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και η ΥΠΑ και το ΤΑΙΠΕΔ, είναι ενήμερα για σχετικά περιστατικά του τελευταίου διαστήματος. Προσθέτουν, ωστόσο, πως αυτά έχουν περιοριστεί και η συνεργασία των δύο πλευρών έχει βελτιωθεί.

Για να γίνει καλύτερα αντιληπτό αυτό που συμβαίνει τους τελευταίους μήνες στα αεροδρόμια, αξίζει να αναφερθεί επιγραμματικά η διαδικασία: Το προσωπικό που έχει προσλάβει για τα αεροδρόμια η Fraport Greece λειτουργεί σε οιονεί διαδικασία «shadow» στα 14 αεροδρόμια, ιχνηλατώντας, δηλαδή, κατά βήμα το υφιστάμενο προσωπικό τους, με σκοπό να ενημερωθεί και για την τελευταία λεπτομέρεια λειτουργίας όλων των εγκαταστάσεων: Από το πώς ανάβουν οι ηλεκτρογεννήτριες σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, μέχρι το πού βρίσκεται και ο τελευταίος διακόπτης και ασφάλεια. «Οσοι γνωρίζουν την κατάσταση την οποία βρίσκονται πολλά από τα ελληνικά αεροδρόμια αντιλαμβάνεται πόσο σημαντική είναι αυτή η διαδικασία», αναφέρουν οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ των αερολιμένων.

Ούτως ή άλλως, η πρόκληση για τη μετάβαση της λειτουργίας των αεροδρομίων από το ένα καθεστώς στο άλλο, δηλαδή από αυτό του Δημοσίου σε αυτό του ιδιώτη παραχωρησιούχου είναι τεράστια, εκτιμούν οι ειδικοί.

Η διαδικασία θα γίνει ταυτόχρονα με το οικονομικό κλείσιμο της παραχώρησης, δηλαδή την καταβολή του εφάπαξ τιμήματος των 1,23 δισ. ευρώ, και εκτός πιθανών απροόπτων, τοποθετείται ανεπισήμως στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Απριλίου."
 
Aπο δημοσίευμα της γνωστής για τις δημοσιεύσεις των Δελτίων Τύπου της fraport, χωρίς κανένα σχολιασμό, Καθημερινής, με ημ/νια Μαρτιος-2104
"Στις 6 Μαρτίου καθυστέρησε κατά μία ώρα περίπου η είσοδος εκπροσώπων της Fraport-Slentel στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης. Την ίδια μέρα στη Ρόδο καθυστέρησε η είσοδος εκπροσώπων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, λόγω παρεμπόδισής τους από μέλη της ΟΣΥΠΑ. Κατά μία ώρα καθυστέρησε, επίσης στις 6 Μαρτίου, και η τρίτη επίσκεψη ενδιαφερομένων στο αεροδρόμιο Χανίων, αυτή τη φορά των εκπροσώπων του ΔΑΑ." το λινκ είναι πιό πανω.
Μεγάλο πρόβλημα δηλαδή !!! Μα έχει ήδη γραφεί οτι η εταιρεία μπήκε και εγκαταστάθηκε στα α/δ απο τον Νοέμβρη του 2016 πρίν καν δώσει ούτε ενα σεντ, όταν έψαχνε για χρηματοδότηση, αντί να καυτηριάζουμε αυτή την υπέρβαση, συνεχίζουν κάποιοι να μιλάνε για προσκόμματα και ιστορίες !!!
Οι εντολές για βοήθεια στο προσωπικό της fraport ηταν ρητές και μιλούσαν για παροχή πληροφοριών και ΟΧΙ εκπαίδευση... νομίζω οτι συμφωνούμε οτι μια τεχνογνωσία που έχει κανείς στο κεφάλι του, αν θέλει να τη μοιράζεται και θέλει οχι... ΚΑΝΕΙΣ δεν υποχρεώνει κανέναν να συμβουλεύει, ιδίως οταν δεν του ζητείται !!!
Επι του προκειμένου όμως.. τα αεροδρομια δόθηκαν, πάει και τελείωσε... το αν ήταν καλο ή όχι θα το δείξει η ιστορία και τα ταμεία του κράτους- οταν θα διαφανεί η διαφορά των εσόδων πρίν και μετά-
Δεν γίνεται όμως οταν μιλάμε για προβλήματα στα a/c, τις αυξήσεις στα μισθώματα- χωρίς ακόμα αντίκρυσμα, τις επιπτώσεις στην γενική αεροπορία, τις αερολέσχες τις σχολές, κάποιοι να λένε "Μη μιλάς εσύ ΥΠΑτζή γιατί τόσα χρόνια ταπαιρνες, ήσουν η αιτία της δυσλειτουργίας και για αυτό πουλήθηκαν και καλά έκαναν", μη σχολιάζοντας ταυτόχρονα καν το θέμα μας.
Επαναλαμβάνω οτι η Fraport ψάχνει για υπαλληλους να ενταχθουν στο Τμήμα PR με ειδίκευση τα social media...ας τρέξουν μερικοί, ξέρω οτι παίρνουν ΚΑΙ συνταξιούχους, έχουν ήδη παρει μερικους !!
 
airport123":va0ru3gb said:
Στην Κω που ταξίδευε ένας φίλος μου έοχυν ήδη βάλει! Αν εννοείς αυτό: (Δεν ξέρω αν υπήρχαν και παλιά)

a.jpg

Επίσης, μου είπε ότι το αεροδρόμιο του φάνηκε πολύ μικρό για τόσο κόσμο που εξυπηρετεί...

Εννοώ τις οθόνες με τις πληροφορίες όλων των πτήσεων, οι οποίες παραμένουν μπαούλα. Οι οθόνες πάνω από τα check-in έιναι LCD αρκετά χρόνια τώρα:
Korfu_airport_32.JPG


Σχεδόν όλα τα περιφερειακά είναι πολύ μικρά για τον αριθμό των επιβατών που εξυπηρετούν, τα είπαμε και πολλές σελίδες νωρίτερα, ότι για παράδειγμα ο χώρος check-in στον Καποδίστρια είναι κατασκευασμένος για 400-500 άτομα (με βάση το χαμηλότερο Level of Service της IATA) και φτάνει τα 2000+ σε ώρες αιχμής.

satcorfu":va0ru3gb said:
Οι υπέρμαχοι της Fraport εδω μέσα πέφτουν σε αντιφάσεις, ο μεν airport123 υποστηρίζει οτι πρέπει να επισκευαστούν και ο δέ jj_lgkr υποστηρίζει οτι ήδη έχουν επισκευαστει ΟΛΑ , τουλάχιστον στην Κέρκυρα.

Ο airport123 ίσως δεν γνώριζε ότι το πρόβλημα δεν είναι απλά να επισκευαστούν, αλλά να προστεθούν τουλάχιστον άλλα τόσα. Γνωρίζεις φαντάζομαι ότι για μια σωστή ψύξη και θέρμανση ενός χώρου πρέπει να γίνει σωστή μελέτη ενεργειακής απόδοσης. Τόσα κυβικά μέτρα χώρου, με τόσα άτομα μέσα, με τόση εξωτερική θερμοκρασία κλπ κλπ. Αν δεν γίνει κάτι τέτοιο και άλλα τόσα από τα μικρά όρθια κλιματιστικά που μπήκαν να μπουν, τσάμπα κόπος.
Δεν καταλαβαίνω γιατί απαγορεύεται να πέφτουμε σε αντιφάσεις με τον κύριο airport123, δεν είμαστε συνεννοημένοι, ούτε είμαστε το PR της Fraport. Ότι γνωρίζει και πιστεύει ο καθένας μας, το παραθέτει.

satcorfu":va0ru3gb said:
Επίσης αναφέρθηκα και σε δημοσιεύματα περί Γενικής Αεροπορίας και Αερολεσχών, κανείς απο εδώ μέσα δεν είπε κάτι , γιατί άραγε ??
επί ΥΠΑ, υποστηρίζουν κάποιοι οτι ολα ήταν δράμα, ολοι οι ΥΠΑτζήδες "τα έπαιρναν", γράφτηκε απο κάποιον που προφανώς γνωρίζει, οτι κάποιοι πήγαν δικαστήριο και πήγαν σπίτι τους, τί άλλο θέλετε ? τώρα που οι ξένοι γράφουν οτι γράφουν για διωγμό της G.A, των αερολεσχών και των σχολών, δεν φαίνεται να μας απασχολεί, αν και φαν της αεροπορίας, μα πόσο υποκριτικό μπορεί να είναι αυτό ?

Το πρόβλημα με την Γενική αεροπορία απ'όσο μπορώ να καταλάβω είναι ότι τα τέλη προσγείωσης και στάθμευσης αυξήθηκαν αρκετά σε σχέση με πριν, πλέον είναι 50€/προσγείωση. Περισσότερα θα μπορούν να μας πουν οι της Γενικής αεροπορίας που υπάρχουν στο φόρουμ.

Η αλήθεια όμως έτσι όπως την βλέπω και εγώ είναι αυτή:
satcorfu":va0ru3gb said:
Η δική μου ερμηνεία εχει να κάνει με την εταιρεία να περιορίζει όσο περισσότερο γίνεται τα έξοδα, να μην βάζει δηλαδή λεφτά απο την τσέπη της σήμερα
Μην ξεχνάμε όμως ότι τα λεφτά δεν είναι το παν για να δουλεύει ένα αεροδρόμιο. Χρειάζεται και πρόθυμους υπαλλήλους. Δυστυχώς στον Καποδίστρια το 90% της ΥΠΑ είχε βγει στην σύνταξη από την πρώτη χρονιά που προσλήφθηκαν (για να μην παρεξηγηθούμε, δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα). Αν πας και μιλήσεις στα παιδιά της Fraport επάνω, θα δεις ότι είναι πολύ πρόθυμα να δουλέψουν. Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση προσκόμισα εγώ.
 
Διαβαστε κριτικες για το αεροδρομιο της κερκυρας επιβατων που πεταξαν με την SKYTRAX και δεν θα ξαναεπισκεφτουν την Κερκυρα ουτε θα τη συσtησουν σε κανεναν λογω των αθλιων συνθηκων του αεροδρομιου, του προσωπικου, κλπ....Φυσικα για ολα αυτα φταιει η Fraport των 80 ημερων κι οχι η ΥΠΑ που ειναι εκει απο το 1937 μεχρι σημερα.....συμφωνα παντα με τον υπαλληλο της ΥΠA στην κερκυρα satcorfu......
Με το να με ειρωνευεσαι και να προσπαθεις να υπερασπιστεις την υπηρεσια σου που εχει τη μεγαλυτερη ευθυνη για την καταντια των αεροδρομιων μας το ξεπουλημα τους στους γερμανους και την κακιστη γνωμη παγκοσμιως ολων των επιβατων και πιλοτων που εχουν ερθει στην ελλαδα, το μονο που καταφερνεις ειναι να γελοιοποιησε....
Εχεις μονο 25 χρονια στην ΥΠΑ κι εχεις πολυ χρονο μπροστα σου μεχρι να βγεις στη συνταξη οπως εγω....
δεν υποστηριζω τους γερμανους αλλα χαιρομαι που επιτελους εστω και με αυτο τον τροπο θα μπει σιγα σιγα μια ταξη στο αθλιο κατεστημενο των ελληνικων αεροδρομιων που καποιοι προνομιουχοι με παχυλους μισθους θεωρουν τσιφλικι τους.
http://www.airlinequality.com/airport-r ... u-airport/
ΥΓ.Και μιας και αναφερθηκες και στη γενικη αεροπορια, διαβασε παρακατω τη γνωμη ενος αγγλου πιλοτου για τη χωρα μας...εχει μεγαλη σημασια η τελευταια παραγραφος...εκει θα καταλαβεις ποσο κακο εχει κανει στη χωρα αυτη το συναφι σου....
freeasair
05-Jun-13 16:04
#01

After living and flying a Piper Warrior in Greece for 6 years as part of an aeroclub I have now June 2013) been refused permission to fly by the Hellenic CAA because I am NOT a Greek National. Apparently further security checks are needed - I am a UK citizen. 5 years ago I underwent security screening to be allowed on the ramp - no problem. The day I was refused permission to fly there were 10 GA - (SEP)planes on the ramp as part of a tour. None were Greek and none were flown by Greek Nationals. They were all cleared to fly. BUT all the foreign students and instructors at this Greek airport have also been refused permission to fly pending new security checks. However, if you say you are a private passenger and pay 12 euros then you can enter the ramp (ostensibly as a passenger) - and then take your flying lesson or whatever - presumably illegally and presumably uninsured.

Anybody know if this is just Greek bureaucracy? Is it a way to get more money? Or is there some new security regulation applicable to the EU that I don't know about? It doesn't seem to have been thought through at all or make any sense. Do foreign nationals bringing their own or club planes to Greece this summer know about this? Will they be allowed to land and then not be allowed to leave? Do English Citizens in France, Germany or Spain face the same problems?

Anyway, it won't encourage General Aviation Pilots or students to come to Greece and bring their money, which is sad since the weather is great and the people at the airports are helpful, generous and friendly. And I wonder how long I will wait for the new security clearance?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top