Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
ta vlepei o Aristos kai trizoun ta kokkala tou..... :(
 
nai pragmati den exoyn adiko ti eteria einai ayth :?:

:arrow: den yparxei periodiko

:arrow: den yparxei duty free (shop in the air)

:arrow: ta perisotera aeroplana den exoun thleorash,moysikh

:arrow: ta aeroplana einai bromika kai palia ola ta 737 einai toy 92,93

:arrow: to prosopiko einai aegenestato

:arrow: to logo tis einai kseperasmeno

:arrow: ta grafeia ton oa einai 70'es me aparxeomena kompioyter (ayta me tis prasines othones) kai stoys teixoys kremonte kornizes me ta 737-200 kai ta 747)

:arrow: diafimisi den yparxei....


otan egine to klisimo tis olympiakhs aeroporias to 2003 kai meta arxise th leitoyrgia ths h olympic airlines pws perimenan oti ua paei kla h etairia me toy periseyomenos ypaliloys poy ladosan gia na mpoyn sthn etairia :?:

:arrow: me thn eleipsi marketing :?:

:arrow: to yperongo prosopiko

:arrow: me ta apeira noikiasmena aeroplana

:arrow: me afentika poy noiazonte pws tha diakosmisoyn to grafeio toys opws eipe enas filos sto forum...

am etsi filoi moy ekei sthn oa (afentika enow pros apofigei pareksigiseon) den paei mprosta mia mia etairia etsi gemizei h tsepi merikwn kai adiazei h tsepi toy ellina forologoymenoy anti na gemizei apo mia kerdofora epixeirish :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:



exw adiko :?:
 
Enas manager mias mikromesaias etaireias endiaferetai gia tin gnomi pou exei o kosmos gia tin eikona tis etaireias tou. Eitai dioikei super-market eite xenodoxeio afougkrazetai tin koini gnomi.
Enas manager mias tetoias se megethos Etairias sigoura diavazei dimosievtmata efimeridon, anazita sto Internet themata pou ehoun na kanoun me tin Etairia.
I Aporia mou einai: oi ypethinoi tis OA mpainoun ston kopo na episkeftontai selides opos to airliners.gr i sxetikes xenes selides?
I Etairia einai diethnis (oxi pia ton 5 Ipiron pia-tromara mas) kai leitourgei mesa se ena entona apeleftheromeno diethnes perivalon.
Idronei to avti kanenos gia tin gnomi ton pelaton (sti sygkekrimeni periptosi epivaton)?
 
plirononte :?:

mporei na toys apolisei kaneis :?:

OXI

ara giati na doylepsoyn :?:

stin olympiakh ante me to zori to 1% kai ane na einai paragogikoi ergazomenoi........ :evil: :evil: :evil:
 
Kai epeidi to thema mas einai i Idiotikipoiisi tis OA kai epeidi to diadoxo sxima einai stin porta (i oxi?).
Den tha eprepe oi ergazomenoi, avtoi pou erxontai se epafi me to koino, kai oxi mono oi aerosynodoi, na dinoun ton kalytero eavto tous gia na diatirisoun tin thesi tous kai sto neo etairiko sxima?

Giati vevaia ta kritiria proslipsis kai apasxolisis tha allaxoun!

Nai, vevaia otan i Etaireia paei gia founto, einai logiki i adiaforia, akrivos epeidi prokeitai gia dimosia Etaireia!
Gia sygkrinetai tin axioprestati symperifora tou iptamenou prosopikou tis HELLAS JET, opos kai apo polla meli tou forum epivevaionetai, mias Etaireias pou vrisketai se pio dramatiki thesi apo tin OA kai me to kleisimo tis idi apofasismeno!
 
ΚΟΣΤΑΣ1":2v3og520 said:
otan egine to klisimo tis olympiakhs aeroporias to 2003 kai meta arxise th leitoyrgia ths h olympic airlines pws perimenan oti ua paei kla h etairia me toy periseyomenos ypaliloys poy ladosan gia na mpoyn sthn etairia :?:

kai poios eipe oti perimenan i ithelan na paei kala??
oi Olympic Airlines dimiourgithikan:
1) gia na kerdithei hronos os tous olympiakous kai tis ekloges kai
2) gia na mi mporei to kratos na parei piso osa to eyropaiko dikastirio epevale oti eprepe na parei piso. (kai ta opoia tora tha klithoume na plirosoume dipla apo ta prostima)
 
Θυμαμαι πριν απο επτα χρονια πεταγα με ΟΑ απο JFK-ATH και ειχε πεντε ωρες καθυστερηση! Εκει να δεις χαλια!! Η Delta και TWA ηταν ηδη στον αερα και εμεις περιμεναμε το αεροπλανο! Καθε μερα περιπου πτησεις της ΟΑ εχουν προβληματα! Γι'αυτο το λογο πρεπει να πουληθει δεν παει αλλο :!:
 
Τι σχέση έχουν όλα αυτά με την ιδιωτικοποίηση της εταιρίας?
 
Οι πέντε γρίφοι για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών
Του Π. Δ. ΥΦΑΝΤΗ


Πέντε «γρίφους», που αντιστοιχούν στις δεσμευτικές προτάσεις των υποψήφιων αγοραστών, καλείται να λύσει η κυβέρνηση, προκειμένου να αποφασίσει αν και σε ποιον θα πουλήσει τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (Ο.Α.).




Οι υποψήφιοι [η ελληνική Aegean Airlines, η ελληνοαμερικανικών συμφερόντων Olympic Investors, η ολλανδική Sures, η γερμανική Intro (Deutsche ΒΑ) και η βρετανική SPV-Sertice] στις τελικές τους προσφορές εκλήθησαν από τη Lazard να καταθέσουν ακόμα και τις προτάσεις τους για το κείμενο της σύμβασης που θα υπογραφεί, χρησιμοποιώντας ως βάση σχέδιο σύμβασης που έλαβαν από τον σύμβουλο.

Ολοι φέρονται να συνεργάζονται με γνωστούς χρηματοοικονομικούς οίκους, αλλά η Lazard δεν έχει εξακριβώσει αν ισχύουν τα οικονομικά δεδομένα που εμφανίζουν οι «πέντε». Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν τους έχει ζητηθεί ακόμα να προσκομίσουν εγγυητική επιστολή.

Η διαδικασία πώλησης των Ο.Α. συνδέεται άμεσα με την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης του αεροδρομίου των Σπάτων.

Οι Ο.Α. είναι ο βασικός χρήστης του αεροδρομίου και οι πέντε υποψήφιοι αγοραστές θέλουν να μειωθούν δραστικά τα τέλη χρήσης του.

Σήμερα το αεροδρόμιο θεωρείται το τρίτο ακριβότερο παγκοσμίως, δημιουργεί εμπόδια στην ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης, δεν είναι ελκυστικό σε εταιρείες χαμηλού κόστους, με αποτέλεσμα να χάσει, από το αντίστοιχο της Κωνσταντινούπολης, τη μάχη της ανάδειξης σε περιφερειακό κόμβο (hub). Ετσι, η κυβέρνηση εξετάζει την επιμήκυνση της διάρκειας της σύμβασης σε 50 έτη (30 σήμερα) αλλά και τη μείωση ή και κατάργηση της δυνατότητας να εισπράττει ποσοστό από το σπατόσημο (σήμερα εισπράττει πάνω από το 70%). Επιπλέον, μετατίθεται για το 2006 η μετοχοποίηση της εταιρείας του αεροδρομίου και η εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο.

Αναφορικά με τους υποψηφίους για τις Ο.Α. τίθενται ερωτήματα για τη σοβαρότητα κάποιων προτάσεων, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, ένας από τους «πέντε» (η Sures) είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον να εξαγοράσει και τη θυγατρική των Κυπριακών Αερογραμμών (Κ.Α.) Hellas Jet.

Οι σχετικές συζητήσεις, μάλιστα, με τη διοίκηση των Κ.Α. (κατέχει το 75% της Hellas Jet) είχαν φτάσει λίγο πριν από την οριστική συμφωνία. Το «ντιλ», ωστόσο, ματαιώθηκε όταν οι Κύπριοι έκριναν «μη σοβαρό» τον υποψήφιο, αφού ο τελευταίος απέτυχε να εμφανίσει τα χρήματα που απαιτούνταν. Ο ίδιος πάντως φαίνεται να έχει καταθέσει την υψηλότερη πρόταση για τις Ο.Α.

Σύμφωνα με αρμόδιο στέλεχος, πάντως, το τίμημα δεν θα αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για τη συγκρότηση της λίστας όσων θα χρισθούν επίσημα «μνηστήρες». Ενώ πρόθεση του συμβούλου είναι να επιλεγούν τουλάχιστον τρεις τελικοί υποψήφιοι.

Κάποιες από τις προτάσεις φέρονται να περιλαμβάνουν συμβολικό τίμημα 1 ευρώ, αντιπροτείνοντας ολοκληρωμένο σχέδιο επενδύσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Aegean με την πρότασή της δεσμεύεται να επενδύσει περί τα 175 εκατ. ευρώ.



ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - 17/04/2005
 
Sygnwmh, diafwtiste ton adah... otan leme oti tha ependysei 175ek euro ti enoume? Giati to poson einai ashmanto nomizw...

Kai mia erwthsh: mhpws gnwrizei kaneis peripou poso proswpiko apasxolei h OA?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top