Πραγματικά αναρρωτιέμαι πως τα συνδικάτα της ΟΑ έχουν σκεφτεί το μέλλον της εταιρείας. Μόλις χτες διάβασα ένα άρθρο, στην Καθημερινή αν θυμάμαι καλά, που ανέφερε την επιθυμία των συνδικαλιστικών φορέων για την επαναδημιουργία (!!!) ενός ενιαίου ομίλου όπως η πρωην Ολυμπιακή Αεροπορία ο οποίος φυσικά θα ανήκει στο ελληνικό δημόσιο... Η Ολυμπιακή αν αποτύχει και αυτή η προσπάθεια ιδιωτικοποίησης, είτε λόγω ασυμφωνίας στις διαπραγματεύσεις είτε λόγω εμμονής των συνδικαλιστών, θα κλείσει. Ακόμα και αν δε το εφαρμόσει ο εκάστοτε Υπ. Μεταφορών, η ΕΕ δε φαίνεται διατεθημένη να δώσει άλλη παράταση. Αυτο που με ανησυχεί είναι ότι θα δούμε σε επανάληψη το γνωστό φαινόμενο: Χιλιάδες απολυμένοι οι οποίοι πολύ δύσκολα "απορροφούνται σε άλλους τομείς του δημοσίου" ενώ η ηγεσία των οραματιστών-συνδικαλιστών θα αναλάβει ή ακόμα καλύτερα προαχθεί σε εξέχουσες πολιτικές θέσεις. Είναι αρκετά συνήθες το φαινόμενο για να αποφευχθεί σε αυτή την περίπτωση. Όπως ανέφερε και ο CaptainChris, Fingers Crossed να πάνε όλα καλά αυτή τη φορά... δεν θα αντέξω να δω το sx-dfd σε άλλόθρησκα χρώματα! :