Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
apo to flash.gr

Η ώρα της αλήθειας για την ΟΑ

Στις πέντε το απόγευμα της Τετάρτης ολοκληρώνεται η διαδικασία κατάθεσης για τις δεσμευτικές προσφορές για την εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Τόσο η κυβέρνηση όσο και εκπρόσωποι των οικονομικών συμβούλων της ιδιωτικοποίησης εκφράζουν την αισιοδοξία ότι θα πάρουν στα χέρια τους τουλάχιστον τρεις προσφορές.

Πάντως, μέχρι και σήμερα, σύμβουλοι των σχημάτων που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, πήγαιναν και ερχόντουσαν στα τέσσερα data centers που έχουν στηθεί με στόχο την εξυπηρέτηση των υποψήφιων αγοραστών (τρία στις Ολυμπιακές Αερογραμμές και ένα σε μεγάλο δικηγορικό γραφείο).

Εκτός από την Aegean η οποία έχει εκδηλώσει, επισήμως, ενδιαφέρον, αύριο αναμένεται να φανεί ποια στάση θα τηρήσουν και οι υπόλοιποι: η Ολλανδική Sure Estates, η γερμανική DBA, το λονδρέζικο fund Klesch και η Olympic Investors.

Αρμόδιες πηγές, στηρίζουν την αισιοδοξία τους στην προετοιμασία που έγινε για την ιδιωτικοποίηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Όπως αναφέρουν, οι υποψήφιοι έχουν αυτή τη φορά πρόσβαση σε τόσες πληροφορίες που αρκούν για να σχηματίσουν μια αρκετά καλή εικόνα σχετικά με το τι πρόκειται να αγοράσουν.

Μάλιστα, δεν κρύβουν ότι ο ισολογισμός του 2004 των Ολυμπιακών Αερογραμμών, θα εμφανίσει τελικώς μικρότερο μέρισμα από αυτό που αρχικά είχε υπολογιστεί.
 
πρώτος υποψήφιος μνηστήρας
Η Aegean Airlines κατέθεσε δεσμευτική πρόταση εξαγοράς των Ολυμπιακών Αερογραμμών Eurokinissi

Αθήνα


Η Aegean Airlines επιβεβαίωσε την Τετάρτη ότι κατέθεσε δεσμευτική πρόταση για την εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών (πτητικό έργο). Στις 17:00 έληξε η προθεσμία υποβολής προσφορών.

Η εταιρεία τονίζει ότι θα προχωρήσει σε συμφωνία μόνο εφόσον μπορεί να διαμορφωθεί μια βιώσιμη λύση με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και ανταγωνιστικές τιμές στο επιβατικό κοινό.

Στην ανακοίνωση επαναλαμβάνει ότι συμμετέχει στην διαδικασία με στόχο να συμβάλλει στην εξυγίανση των ελληνικών αερομεταφορών και δηλώνει ότι θα στηρίξει οποιαδήποτε άλλη πρόταση τρίτου φορέα επιλεγεί, εφόσον αυτή είναι συμβατή με την ελληνική και κοινοτική νομοθεσία.

Επισημαίνει δε ότι λόγω των χρόνιων προβλημάτων των ΟΑ υπάρχουν σοβαρές νομικές και λειτουργικές δυσκολίες στην εκτέλεση της ιδιωτικοποίησης, εφόσον, όμως, η πρόταση της είναι μεταξύ εκείνων που θα επιλεγούν, θα διερευνηθεί η δυνατότητα να ξεπεραστούν οι ως άνω δυσκολίες, κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων με τους συμβούλους του ελληνικού Δημοσίου.


Οι ΟΑ εμφάνισαν ζημίες 88,5 εκατ. ευρώ το 2004. Το 2003 είχε ζημίες 23,08 εκατ. ευρώ, στις οποίες περιλαμβάνονται και οι υποχρεώσεις των Μακεδονικών Αερογραμμών.

news.in.gr
 
ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ OLYMPIC INVESTORS ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΩΝ - ΕΠΕΤΑΙ Ο ΟΛΛΑΝΔΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ SURE ESTATES

http://www.naftemporiki.gr/
 
Makari na apodosoun oi diapragmateuseis kai na exoume apotelesma auti ti fora. Fingers crossed 8)
 
Πέντε μνηστήρες για την Ο.A.

ΣΕ ΠΕΝΤΕ ανήλθαν τελικά οι δεσμευτικές προσφορές που κατατέθηκαν για την εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών, όπως ανακοίνωσαν χθες οι υπουργοί Οικονομίας Γιώργος Αλογοσκούφης και Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης. Ο κ. Λιάπης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η όλη διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός διμήνου. Προσφορές υπέβαλαν οι εταιρείες Aegean Airlines, η γερμανική DBA, το ολλανδικό fund Sures Estate, το επενδυτικό σχήμα Olympic Investors ­ στο οποίο μετέχουν Ελληνοαμερικανοί επιχειρηματίες ­ και η βρετανικών συμφερόντων Klesch and Company.

Την ίδια ώρα, οι πιλότοι των Ο.A. εξαπέλυαν νέα, σφοδρή επίθεση κατά των μετόχων της Aegean Airlines και της κυβέρνησης, υποστηρίζοντας ότι «η στάση κορυφαίου στελέχους της κυβέρνησης ­ που ανέφερε πως οι ιδιοκτήτες της Aegean Airlines είχαν «ηθική υποχρέωση» να υποβάλουν δεσμευτική προσφορά ­ γεννά τεράστια ερωτηματικά για την αξιοπιστία - διαφάνεια της συγκεκριμένης διαδικασίας ιδιωτικοποίησης των Ο.A.».


ΤΑ ΝΕΑ , 15/04/2005 , Σελ.: N64

------------------------------------------------->

Πραγματικά αναρρωτιέμαι πως τα συνδικάτα της ΟΑ έχουν σκεφτεί το μέλλον της εταιρείας. Μόλις χτες διάβασα ένα άρθρο, στην Καθημερινή αν θυμάμαι καλά, που ανέφερε την επιθυμία των συνδικαλιστικών φορέων για την επαναδημιουργία (!!!) ενός ενιαίου ομίλου όπως η πρωην Ολυμπιακή Αεροπορία ο οποίος φυσικά θα ανήκει στο ελληνικό δημόσιο... Η Ολυμπιακή αν αποτύχει και αυτή η προσπάθεια ιδιωτικοποίησης, είτε λόγω ασυμφωνίας στις διαπραγματεύσεις είτε λόγω εμμονής των συνδικαλιστών, θα κλείσει. Ακόμα και αν δε το εφαρμόσει ο εκάστοτε Υπ. Μεταφορών, η ΕΕ δε φαίνεται διατεθημένη να δώσει άλλη παράταση. Αυτο που με ανησυχεί είναι ότι θα δούμε σε επανάληψη το γνωστό φαινόμενο: Χιλιάδες απολυμένοι οι οποίοι πολύ δύσκολα "απορροφούνται σε άλλους τομείς του δημοσίου" ενώ η ηγεσία των οραματιστών-συνδικαλιστών θα αναλάβει ή ακόμα καλύτερα προαχθεί σε εξέχουσες πολιτικές θέσεις. Είναι αρκετά συνήθες το φαινόμενο για να αποφευχθεί σε αυτή την περίπτωση. Όπως ανέφερε και ο CaptainChris, Fingers Crossed να πάνε όλα καλά αυτή τη φορά... δεν θα αντέξω να δω το sx-dfd σε άλλόθρησκα χρώματα! :(
 
StarGeo":1gb3ej44 said:
Πραγματικά αναρρωτιέμαι πως τα συνδικάτα της ΟΑ έχουν σκεφτεί το μέλλον της εταιρείας. Μόλις χτες διάβασα ένα άρθρο, στην Καθημερινή αν θυμάμαι καλά, που ανέφερε την επιθυμία των συνδικαλιστικών φορέων για την επαναδημιουργία (!!!) ενός ενιαίου ομίλου όπως η πρωην Ολυμπιακή Αεροπορία ο οποίος φυσικά θα ανήκει στο ελληνικό δημόσιο... Η Ολυμπιακή αν αποτύχει και αυτή η προσπάθεια ιδιωτικοποίησης, είτε λόγω ασυμφωνίας στις διαπραγματεύσεις είτε λόγω εμμονής των συνδικαλιστών, θα κλείσει. Ακόμα και αν δε το εφαρμόσει ο εκάστοτε Υπ. Μεταφορών, η ΕΕ δε φαίνεται διατεθημένη να δώσει άλλη παράταση. Αυτο που με ανησυχεί είναι ότι θα δούμε σε επανάληψη το γνωστό φαινόμενο: Χιλιάδες απολυμένοι οι οποίοι πολύ δύσκολα "απορροφούνται σε άλλους τομείς του δημοσίου" ενώ η ηγεσία των οραματιστών-συνδικαλιστών θα αναλάβει ή ακόμα καλύτερα προαχθεί σε εξέχουσες πολιτικές θέσεις. Είναι αρκετά συνήθες το φαινόμενο για να αποφευχθεί σε αυτή την περίπτωση. Όπως ανέφερε και ο CaptainChris, Fingers Crossed να πάνε όλα καλά αυτή τη φορά... δεν θα αντέξω να δω το sx-dfd σε άλλόθρησκα χρώματα! :

Nά άλλο ένα τρανταχτό παράδειγμα του τι φταίει που οι ΟΑ καρκινοβατούν!!!
Ώστε θα περιμένουμε άλλη μια φορά να υποστούμε τα ...συνδικάτα των ΟΑ;

Οι κύριοι αυτοί μήπως θα πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη να πληρώσουν όλα τα μαζεμένα χρέη και μετά να μας πούνε τι πρέπει να γίνει;
Γιατί μέχρι στιγμής το χέρι στην τσέπη το βάζει ο Έλληνας φορολογούμενος, και αυτός ΔΕΝ θέλει να πληρώνει άλλο για να απολαμβάνουν τα προνόμια των συνδικάτων, τελεία και παύλα. Αν θέλουν δική τους αεροπορική εταιρεία, να φτιάξουν μία, και εκεί ας κάνουν ό,τι θέλουν, με τα δικά τους λεφτά, όχι με τα δικά μου.

Γιώργος
 
dustyxos paidia auti einai i skliri pragmatikotita gia to ti sunaibaine tosa xronia me 'diafirous' ypallilous ton OA...sinithos ta afentika to mono pou tous enoiaze itan pos tha paroun tin 'kali thesi kai pos tha ftiaksoun to grafeio tous me dermatino kathisma kai akribo xali...'

auta einai akribos ta logia enos proin ergazomenou tis OA pou tora einai suntaksiouxos kai mou ta elege...eutuxos den itan oloi etsi alla den einai parakseno na fantastoume giati exoun ftasei ekei pou einai simera...

euxomai kai ego na pane ola kala tora kai na doume epitelous mia ugieis kai anaptisomeni aeroporiki stin ellada...
 
Πρεπει να πουληθει η εταιρια αμεσα διοτι δεν παει αλλο αυτη η κατασταση, να δειτε τι γινεται στα γραφεια της ολυμπιακης στο εξωτερικο, εξι με δεκα ατομα σε καθε γραφειο και σε πολεις που δεν πεταει η ολυμπιακη!! Καποιοι στην ΟΑ πιστευουν οτι η ΟΑ ειναι η United η ΒΑ!!
 
Kai pou na deite ti lene oi pelates tis etairias se diethnes epipedo. Genees dekateseris pernane tin symperifora tou yptamenou prosopikou tis OA se antoistixo forum. Tetoia palava den diavasa gia kamia alli etaireia! Ntropi!
rixte mia matia, axizei ton kopo:
http://www.airlinequality.com/Forum/olymp.htm

Vevaia, o kathenas mas exei tin prosopiki tou empeiria kai gnorizoume kala posoi filotimoi anthropoi ergazontai se avto ton aerometaforea, alla i kritiki einai kalo na akougetai!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top