oaicarus
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/01/2005
- Μηνύματα
- 276
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Athenes, Grece
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Τα τελευταία «αγκάθια»
Στα χέρια της Κομισιόν η απόφαση για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών
Ζήτημα λίγων εβδομάδων φαίνεται να είναι η λήψη της οριστικής απόφασης για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών στο σχήμα York Capital/Investors, καθώς αναμένεται η θέση της Κομισιόν για το προσύμφωνο πώλησης. «Αγκάθι» τα πρόστιμα για τις παράνομες επιδοτήσεις.
Όπως αναφέρεται στο Βήμα της Κυριακής, η κυβέρνηση εμμένει στο αίτημά της να μην επιβαρυνθούν οι Oλυμπιακές Αερογραμμές με τα πρόστιμα των περίπου 200 εκατ. ευρώ για παράνομες επιδοτήσεις και ζητεί ή να χαριστούν για τελευταία φορά ή να επιβαρύνουν το ελληνικό κράτος.
Στα υπουργεία Oικονομικών και Μεταφορών επικρατεί συγκρατημένη αισιοδοξία καθώς έχει επιτευχθεί συμφωνία με την κοινοπραξία και έχει υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας αλλά και προσύμφωνο πώλησης.
Στο προσύμφωνο προβλέπεται ότι θα τεθεί άμεσα σε ισχύ και θα γίνει συμβόλαιο πώλησης μόλις έλθει η σχετική έγκριση της Επιτροπής.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η εφημερίδα, η αγοραπωλησία περιλαμβάνει το 100% των Oλυμπιακών Αερογραμμών. Οι ΟΑ θα συνεχίσουν να λαμβάνουν τις υπηρεσίες των κλάδων της παλαιάς Oλυμπιακής. Δεν θα γίνουν απολύσεις στις Oλυμπιακές Αερογραμμές και δεν θα αλλάξουν οι συλλογικές συμβάσεις.
Σε περίπτωση που η Κομισιόν αποφανθεί ότι πρέπει να επωμισθεί η κοινοπραξία την επιστροφή των ενισχύσεων και των επιδοτήσεων στον κρατικό προϋπολογισμό, αυτό θα σημάνει αυτόματα και το τέλος των Oλυμπιακών Αερογραμμών.
Τότε ενεργοποιείται άλλο σενάριο: Εκκαθάριση της εταιρείας και πώληση περιουσιακών στοιχείων. Παράλληλα, μέρος των εργαζομένων στις Oλυμπιακές Αερογραμμές και στην Oλυμπιακή Αεροπορία Υπηρεσίες θα αποχωρήσει με νέα προγράμματα εθελουσίας εξόδου αλλά και μετατάξεις.
Tέλος, το κράτος θα πουλήσει τα περιουσιακά στοιχεία, όπως το πτητικό έργο, το χάντλινγκ, η τεχνική βάση ή τα σλοτ των αεροπλάνων, τα οποία οι αγοραστές θα αποκτήσουν χωρίς να επιβαρυνθούν μέρος των χρεών.
Πηγή: in.gr 28/8/2005
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=645955&lngDtrID=251
Στα χέρια της Κομισιόν η απόφαση για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών
Ζήτημα λίγων εβδομάδων φαίνεται να είναι η λήψη της οριστικής απόφασης για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών στο σχήμα York Capital/Investors, καθώς αναμένεται η θέση της Κομισιόν για το προσύμφωνο πώλησης. «Αγκάθι» τα πρόστιμα για τις παράνομες επιδοτήσεις.
Όπως αναφέρεται στο Βήμα της Κυριακής, η κυβέρνηση εμμένει στο αίτημά της να μην επιβαρυνθούν οι Oλυμπιακές Αερογραμμές με τα πρόστιμα των περίπου 200 εκατ. ευρώ για παράνομες επιδοτήσεις και ζητεί ή να χαριστούν για τελευταία φορά ή να επιβαρύνουν το ελληνικό κράτος.
Στα υπουργεία Oικονομικών και Μεταφορών επικρατεί συγκρατημένη αισιοδοξία καθώς έχει επιτευχθεί συμφωνία με την κοινοπραξία και έχει υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας αλλά και προσύμφωνο πώλησης.
Στο προσύμφωνο προβλέπεται ότι θα τεθεί άμεσα σε ισχύ και θα γίνει συμβόλαιο πώλησης μόλις έλθει η σχετική έγκριση της Επιτροπής.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η εφημερίδα, η αγοραπωλησία περιλαμβάνει το 100% των Oλυμπιακών Αερογραμμών. Οι ΟΑ θα συνεχίσουν να λαμβάνουν τις υπηρεσίες των κλάδων της παλαιάς Oλυμπιακής. Δεν θα γίνουν απολύσεις στις Oλυμπιακές Αερογραμμές και δεν θα αλλάξουν οι συλλογικές συμβάσεις.
Σε περίπτωση που η Κομισιόν αποφανθεί ότι πρέπει να επωμισθεί η κοινοπραξία την επιστροφή των ενισχύσεων και των επιδοτήσεων στον κρατικό προϋπολογισμό, αυτό θα σημάνει αυτόματα και το τέλος των Oλυμπιακών Αερογραμμών.
Τότε ενεργοποιείται άλλο σενάριο: Εκκαθάριση της εταιρείας και πώληση περιουσιακών στοιχείων. Παράλληλα, μέρος των εργαζομένων στις Oλυμπιακές Αερογραμμές και στην Oλυμπιακή Αεροπορία Υπηρεσίες θα αποχωρήσει με νέα προγράμματα εθελουσίας εξόδου αλλά και μετατάξεις.
Tέλος, το κράτος θα πουλήσει τα περιουσιακά στοιχεία, όπως το πτητικό έργο, το χάντλινγκ, η τεχνική βάση ή τα σλοτ των αεροπλάνων, τα οποία οι αγοραστές θα αποκτήσουν χωρίς να επιβαρυνθούν μέρος των χρεών.
Πηγή: in.gr 28/8/2005
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=645955&lngDtrID=251