Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Notis":3igk5yel said:
Oi Kypriakes Aerogrammes einai etoimes na analavoun tin diexegogi esoterikon dromologion stin Ellada, efoson yparxei anagki, exaitias kleisimatos tis O.A., anaferei sto simerino fyllo tis i efimerida FILELEFTHEROS tis Lefkosias, arthro pou omos den yparxei stin online ekdosi tis efimeridas, kai synexizei:
Oso afora diethni dromologia, i HELLAS JET, i opoia exei anasteilei to ptitiko tis ergo (etsi akrivos grafei...), alla den exei kleisei, einai se thesi na noikiasei amesa aeroplana kai na syndramei stin ektelesi tous.
Se kathe periptosi, afto tha ginei sevomeno tin agasti os tora synergasia O.A.-K.A., kataligei to arthro.

Well.... ;)
 
Ειπαμε να πλακωσει ο ανταγωνισμος,αλλα ακομα και απο την CY!
κι αυτη δεν εχει προβληματα;
Μηπως τα ξεπερασε.
Γενικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι προεξοφλουν ολοι αυτη τη κατασταση με τις ΟΑ.
 
jetflight":2g047bi2 said:
Ειπαμε να πλακωσει ο ανταγωνισμος,αλλα ακομα και απο την CY!
κι αυτη δεν εχει προβληματα;
Μηπως τα ξεπερασε.
Γενικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι προεξοφλουν ολοι αυτη τη κατασταση με τις ΟΑ.

MAΘΑΝΕ ΠΩΣ...........ΠΛΑΚΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ .....ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.....αν ειναι ανταγωνισμος οι ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ τοτε να κλειση η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ......ΚΑΙ Η AEGEAN...... θα ελεγα.........και βεβαιως πλανουνται πλανην οικτραν οσοι νομιζουν αν θα κλειση η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ξαφνικα οι αερομεταφορες στην ΕΛΛΑΔΑ θα ειναι περιπου παραδεισος........ουτε μεχρι τη ΜΗΛΟ δεν θα μπορουμε να παμε.........περαστικα μας
 
MAXIM":1mou71b1 said:
MAΘΑΝΕ ΠΩΣ...........ΠΛΑΚΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ .....ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.....αν ειναι ανταγωνισμος οι ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ τοτε να κλειση η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ......ΚΑΙ Η AEGEAN...... θα ελεγα.........και βεβαιως πλανουνται πλανην οικτραν οσοι νομιζουν αν θα κλειση η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ξαφνικα οι αερομεταφορες στην ΕΛΛΑΔΑ θα ειναι περιπου παραδεισος........ουτε μεχρι τη ΜΗΛΟ δεν θα μπορουμε να παμε.........περαστικα μας

os ena shmeio exeis 1000 dikia....einai sigouro pos tha argisei i ellada na apoktisei ptitiko programma meta to keno pou tha afisi i olimpiaki.omo sigouro tha einai pos an kai elipes to aeroporiko skiniko sthn xora mas tha einai esto poli pio ygeies.xoris kratikes voitheies xoris dieukolinseis....isos pros ison
 
Θα κάνουμε μια απλή σύγκριση, νοήμωνος επιπέδου....

Έχει η ΟΑ κάτι από τα παρακάτω, που όλες οι ξένες εταιρίες έχουν? Να δούμε...

* Σύγχρονη ιστοσελίδα που καλύπτει τις ανάγκες κάθε επιβάτη? ( Αν αυτό που έχει είναι σύγχρονη ιστοσελίδα εγώ είμαι άλογο)
* Προσωπικό που ενδιαφέρεται, ή προσπαθεί, για τον επιβάτη? (Δημοσιουπαλληλισμός to the limit!)
* Αεροσκάφη υψηλών προδιαγραφών για τις πτήσεις της? (αφήνουμε τα Α340 απ' έξω εδώ...σάμπως είναι δικά της? Εμείς τα αγοράσαμε)
* In-flight entertainment? ( Αλέκο...στα 2/3 των πτήσεων δείχνει ντοκυμανταίρ από βιντεοκασέτα κιόλας! σχετικά με...τους Ολυμπιακούς ή τα ελληνικά νησιά -μπλιάχ- )
* Σύστημα κρατήσεων που να λειτουργεί? (Αν κατάφερε κάποιος να κάνει κράτηση από το 801 της Ελλάδας ή το 0870 της Αγγλίας το τελευταίο 4μηνο να μου το πει και μένα να το ξέρω...)
* Γραφεία με εξυπηρετηση? (Αγγλικό γραφείο ΟΑ: "Για Ελληνικά, πατήστε 2". Πατάς, και απαντάει μια Αγγλίδα...)
* Πιστότητα και όχι καθυστερήσεις στις πτήσεις? (Σε 3 πτήσεις εσωτερικού 20:00 και μετά, 1+ ώρα καθυστέρηση, και αυτό όχι τελευταία που 'έχουν και δίκιο'...)
* Διεθνή αναγνώριση? (Να μην το σχολιάσω αυτό...)
* Καλό φαγητό? (ΟΚ, τέτοιο έχει)


Συμπερασματικά, έχει....μμμ για να δούμε....καλό φαγητό! Αυτά....

Αν πιστεύετε ότι καλώς διατηρούμε μια εταιρία με δισεκατομμύρια Ε για να έχει καλό φαγητό (και πάλι, μόνο σε εξωτερικό, εσωτερικό να ναι καλά οι χυμοί πορτοκάλι), με τις υγείες μας.

Γιατί όλα τα παραπάνω, και ας φάγανε λεφτά και να κακοδιαχειριστήκαν, ΕΠΡΕΠΕ να τα είχε, και τότε θα άξιζε 1000 δίκια και 5000 αγώνες...

Όμως, έχοντας πετάξει με 6 και βάλε εταιρίες τα τελευταία 2 χρόνια, δεν είναι δυνατόν η ΟΑ να ΠΑΣΧΕΙ σε όλα...

Ας πάει στο διάβολα μια ώρα αρχύτερα να ησυχάσουμε...Και routes κτλ θα βρεθούν, να ναι καλά οι επιδοτούμενες πτήσεις...

. -
 
Κυβερνητική απόφαση για την Ολυμπιακή
Σε δεκαπέντε μέρες ή θα εκκαθαριστεί η Ολυμπιακή εν λειτουργία ή θα έχει πουληθεί
Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2005



Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Θοδωρής Ρουσόπουλος σε ερώτηση που δέχθηκε σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί το σενάριο της εκκαθάρισης της Ολυμπιακής Αεροπορίας εν λειτουργία δήλωσε ότι η κυβέρνηση λαμβάνει όλες τις πρόνοιες ώστε να μην συμβεί κάτι τέτοιο, αφήνοντας αιχμές ότι η κυβέρνηση έχει εγκαταλείψει το σχέδιο αυτό.

Επίσης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα "Το Βήμα της Κυριακής", ο υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Αλογοσκούφης, δήλωσε ότι "η Ολυμπιακή με το σημερινό της σχήμα έχει τελειώσει" και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια για την πώληση της εταιρίας, χωρίς να θιγούν τα δικαιώματα των εργαζομένων, αποκαλύπτοντας πάλι ότι η κυβέρνηση θα επιλέξει το σχέδιο της πώλησης. Παράλληλα, η κυβέρνηση έδωσε διορία ως τις αρχές Οκτωβρίου στο σύμβουλό της που χειρίζεται το θέμα της ιδιωτικοποίησης (Lazzard) να διερευνήσει εάν υπάρχει ενδιαφέρον από επενδυτές.

Η κοινοπραξία Olympic Investors - York Capital φαίνεται ότι συνεχίζει να ενδιαφέρεται για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, αφού εκπρόσωποι της δήλωσαν ότι η συμφωνία για την εξαγορά της εταιρίας μπορεί να ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου, δεδομένου ότι οι συζητήσεις με τη Lazzard βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο. Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο, η κυβέρνηση πρέπει να προσδιορίσει το συντομότερο και με ακρίβεια το ποσό που βαρύνει τις Ολυμπιακές Αερογραμμές.

Οι προσπάθειες της κυβέρνησης για την επιτυχία της πώλησης φαίνονται και από την κατάθεση τροπολογίας που προβλέπει την προστασία των Ολυμπιακών Αερογραμμών και της Ολυμπιακής Αεροπορίας από τους πιστωτές τους, όχι για έναν ως τρεις μήνες, όπως έγινε τις προηγούμενες φορές, αλλά για πέντε ολόκληρους μήνες ως την 28η Φεβρουάριου 2006.

"Μέχρι και την 28η Φεβρουαρίου 2006, δεν επιτρέπονται οι διαδικασίες και η λήψη μέτρων ατομικής, ή συλλογικής αναγκαστικής εκτέλεσης, συμπεριλαμβανομένων και των ασφαλιστικών μέτρων, καθώς και των προσωρινών διαταγών, εντός ή εκτός της χώρας, σε βάρος των εταιρειών `Ολυμπιακές Αερογραμμές Α.Ε.`, `Ολυμπιακή Αεροπορία-Υπηρεσίες Α.Ε.` και `Ολυμπιακή Αεροπλοΐα Α.Ε.` και οποιουδήποτε περιουσιακού τους στοιχείου, ομοίως δε και κατά παντός παραρτήματος τούτου, αναγκαίου ή πρόσφορου προς εξυπηρέτηση αυτού, ή των χρηστών του, οι δε τυχόν ανωτέρω εκκρεμείς διαδικασίες, καθώς και οι συνέπειες των μέτρων τούτων αναστέλλονται κατά το άνω διάστημα. Των ανωτέρων περιορισμών, εξαιρείται το Ελληνικό Δημόσιο", αναφέρει η τροπολογία.

Τα σωματεία

Με όλα αυτά τα σενάρια σε εξέλιξη, τα σωματεία των εργαζομένων της εταιρίας αρχίζουν γενικές συνελεύσεις, για να καθορίσουν τη στάση τους. Την Τρίτη θα πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία της ΓΣΕΕ στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας "Ελευθέριος Βενιζέλος" συγκέντρωση όλων των εργατικών κέντρων των 32 νομών της χώρας όπου υπάρχουν αεροδρόμια, προκειμένου να διαμορφωθεί ενιαία στάση των συνδικάτων.

Η θέση της Ολυμπιακής Αεροπορίας και του υπουργείου Μεταφορών

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες ΑΕ, αφού πρώτα ενημερώθηκε για το περιεχόμενο της απόφασης του Κολεγίου των Επιτρόπων από τους Νομικούς Συμβούλους που εκπροσωπούν την εταιρία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αργά το Σάββατο το βράδυ αποφάσισε:

Να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και πράξεις προς όλες τις κατευθύνσεις για τη διασφάλιση του Εταιρικού Συμφέροντος.

Η θέση του υπουργείου Μεταφορών είναι ότι ακόμα και αν προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση στις Ολυμπιακές Αερογραμμές, η παλιά εταιρία της Ολυμπιακής Αεροπορίας πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο της εκκαθάρισης, με αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων της, καθορισμό του ενεργητικού και του παθητικού της και τμηματική πώληση -μέσω διαγωνισμών- των τμημάτων της επίγειας εξυπηρέτησης, της τεχνικής βάσης και της μεταφοράς εμπορευμάτων.

Θοδωρής Κουμέλης - Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2005


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Δεν ειμαι καθολου αισιοδοξος για το μετα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ αεροπορικο τοπιο....η καθημερινη πραξη-εμπειρια στην Ελλαδα εχει δειξη αλλα πραγματα....αναρωτιεμε γιατι τοσο μεγαλη αισιοδοξια των φιλων που διαβαζω,το ''φτηνο''εισητηριο'' και οι αξιοπρεπεις υπηρεσιες που λογικα θα πρεπει να εχουμε θα ειναι ενα ωραιο θεμα και θεαμα που θα βλεπουμε να συμβαινει σε τοπους μακρινους και ονειρεμενους αλλα και σε αλλες εταιριες.....οσοι δραστηριοποιθηκαν στην Ελληνικη Αεροπορικη Αγορα την μπορειτε να δειτε της φατσες τους στο λεξικο στη λεξη ΑΡΠΑΧΤΗ(δεν θυμαμε την σελιδα)...επιχειρηματα του τυπου ''εχουν ωραιες αεροσυνοδες-φαγητα αχνιστα-φυκια και μεταξωτες κορδελλες και αλλα ''καθρεπτακια'' για ιθαγενεις ειναι ισονος σημασιας και δεν φτανουν στην ουσια μιας ΣΟΒΑΡΗΣ Αεροπορικης Εταιριας.....Αν καναμε μια συγκεντρωση ολων των παραπανω δημοσιευσεων ολων των φιλων που ειναι εμπειριες-σκεψεις ισωσ να καταληξουμε σε ενα ιδεατο σχημα που ισως ειναι αδυνατον απολυτα να λειτουργησει,αλλα ειναι το ΘΕΛΩ του μεσου επιβατη και ειναι πολυ σημαντικο......Και βεβαιως θα ανεχτουμαι την πωληση της εναντι πινακιου φακης....που πρωοθειτε ως λυση......:6:
 
MAXIM":dz95v2bm said:
...
Και βεβαιως θα ανεχτουμαι την πωληση της εναντι πινακιου φακης....που πρωοθειτε ως λυση......:6:

H άποψη ότι η πώληση (άν γίνει βεβαίως) θα γίνει 'έναντι πινακίου φακής' είναι λανθασμένη. Γιατί, βέβαια, αν κάποιος δεί την τιμή 'αγοράς', επαναλαμβάνω, ΑΝ αυτή γίνει, τότε πιθανόν να έχει δίκιο. Αλλά η εικόνα είναι πολύ πιο ευρεία. Κατ' αρχήν, ας υποθέσουμε ότι το 1994 (λέω) η ΟΑ 'εκχωρείτο', για 1 δραχμή. Από τότε μέχρι σήμερα το Ελληνικό Δημόσιο, δηλαδή ο Έλληνας φορολογούμενος, θα είχε γλυτώσει κοντά στο 1 τρισσεκατομύριο δραχμές, γιατί τόσα μας φόρτωσαν όλα αυτά τα χρόνια. Αυτό, χωρίς να υπολογίσουμε το ώφελος στη δημόσια οικονομία, από μια πραγματικά ανταγωνιστική αγορά που -πιθανόν- να αναπτυσσόταν. Χωρίς να υπολογίσουμε τις πραγματικές εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία, που οι -όποιες καινούργιες εταιρείες- θα υποχρεωνόταν να καταβάλλου. Χωρίς να υπολογίσουμε τα πραγματικά ωφέλη στους όποιους προορισμούς οι νέες εταιρείες θα αναπτύσσοταν, κλπ κλπ κλπ.

Άρα η ιδέα ότι 'πρέπει να κρατήσουμε την ΟΑ για να μη χάσουμε τα λεφτά που έχουμε ήδη χάσει' είναι βαθιά λανθασμένη. Μακάρι να γίνει πραγματικότητα όσο γίνεται πιο γρήγορα η όποια λύση αποδέσμευσης του Έλληνα φορολογούμενου από τον Πύθο των Δαναίδων που λέγεται ΟΑ. Όσο συνεχίσουμε να είμαστε μέτοχοι, τόσο θα ανοίγει το πυθάρι. 30 χρόνια αυτό έδειξαν. Τι θα αλλάξει τώρα;
 
Το βασικό πρόβλημα της ΟΑ δεν είναι ο δημόσιος χαρακτήρας της. Yπάρχουν και ιδιωτικές αποτυχημένες εταιρίες.

Δεν είναι ούτε οι υπάλληλοί της. Τα συνδικάτα της είναι αποδυναμωμένα και δεν μπορούν πια να διεκδικήσουν τίποτε. Ούτε μεταξύ τους δεν έχουν ενότητα.

Δεν ειναι το ακριβό LGAV, όλοι από εκεί πετάνε και πληρώνουν όσο συμφώνησαν.

Το πρόβλημα με την ΟΑ είναι ότι κανείς δεν την είδε ποτέ ως αεροπορική εταιρία. Την έβλεπαν σαν δημόσια υπηρεσία, σαν τόπο βολέματος αποτυχόντων βουλευτών, σαν όχημα εξυπηρέτησης ψηφοφόρων.

Το πρόβλημα λοιπόν της ΟΑ είναι το ελληνικό κράτος (οι κυβερνήσεις δλδ). Όλα από εκεί ξεκινούν. Όσο συνδέεται καθ οιονδήποτε τρόπο με το κράτος, όσες "αναμορφώσεις" και να γίνουν, όσες "εξυγιάνσεις" και αν εξαγγελθούν η ΟΑ, οι ΟΑ και όπως αλλιώς θα λέγονται θα είναι τα ίδια χάλια και τα ίδια σκ@τ@.

Το καλύτερο θα ήταν να κλείσει εντελώς και το δημόσιο να πουλήσει τα σήματα, τα slots και ότι άλλο πουλιέται σε ιδιώτες. Αυτοί να ξεκινήσουν από την αρχή ΧΩΡΙΣ τη συμμετοχή του κράτους, να πληρώνουν τους φόρους τους και να λειτουργούν σύμφωνα με το νόμο και όχι σύμφωνα με τις διαταγές του κάθε υπουργού. Λύσεις τύπου "κλείσιμο και άνοιγμα την επομένη" και μπούρδες είναι για να κερδίζουν χρόνο για να ξεγελάσουν τις Βρυξέλλες.

Υ.Γ. Απόψεις τύπου "να μην κλείσει ο εθνικος μας αερομεταφορέας" τις βρίσκω γελοίες. Μήπως έχουμε "εθνικό θαλασσομεταφορέα" ή μήπως έχουμε "Εθνικό σιδηροδρομομεταφορεα"???. Μέσα συγκοινωνίας είναι και ο καιρός που η εθνική υπόσταση και υπερηφάνεια εξαρτιόταν (και) από παρουσίες αεροσκαφών έχουν περάσει προ πολλού.
 
ΒΤW, είμαι ο μόνος που βρίσκει την κίνηση της κυβέρνησης να "προστατέψει" με νόμο την ΟΑ από τους πιστωτές της, τουλάχιστον παράξενη??

Δηλαδή το κράτος-ιδιοκτήτης ψηφίζει νόμο που λέει "δεν σας πληρώνει η επιχείρησή μου". Είναι σαν ο Σάλλας να είναι βουλευτής και να φέρει νόμο που λέει "η τράπεζα πειραιώς δεν πληρώνει τις υποχρεώσεις της".

Πρόκειται για ένα "Chapter 11 by Βουλή των Ελλήνων". Αντί να λειτουργήσουν οι νόμοι περί επιχειρήσεων λειτουργεί το "έτσι θέλω" του κράτους-ιδιοκτήτη, σε βάρος φυσικά όχι μόνο των υπόλοιπων που πληρώνουν κανονικά (θα ανέστειλλε πτήσεις η Hellas Jet αν είχε τους πολιτικάντηδες να την στηρίζουν με τα λεφτά μας?) αλλά και των φορολογούμενων που εξακολουθούν να πληρώνουν μια χαμένη υπόθεση.

Ποιες είναι οι σκέψεις σας για αυτή την τροπολογία?

Παράθεση από Ε
Στη Βουλή πρόκειται να κατατεθεί σήμερα τροπολογία που μπλοκάρει οποιαδήποτε προσπάθεια κατασχέσεων σε βάρος της Ολυμπιακής από πιστωτές της. Παρόμοιες τροπολογίες έχουν κατατεθεί στο παρελθόν, καθώς μια απόφαση κατάσχεσης θα επηρέαζε τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας και κατ' επέκταση τη διαδικασία πώλησής της. Ωστόσο, στην παρούσα φάση αποτελεί μια πρώτη ένδειξη ότι η κυβέρνηση επιδιώκει να «προστατεύσει» την Ολυμπιακή και να συνεχιστεί χωρίς απρόοπτα η διαδικασία ιδιωτικοποίησης.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top