Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Το στοίχημα και ο τζόγος είναι κερδοφόρα,απο τις πλεον κερδοφόρες ελληνικές επιχειρήσεις.αν πουλήσει το κράτος το πλειοψηφικό πακέτο του ΟΠΑΠ τότε ο Οπαπ χάνει το μονωπόλιο.Η Ο.Α έχει ανταγωνιστές....Για κάποιον που λέει ότι αν πρέπει η όχι να είναι δημόσια εγω απλώς να πω οτι θα προτιμούσα το μοντέλο της SAS...50% το κράτος και 50% στο χρηματιστήριο.Χωρίς κύριο επενδυτή χωρις τιποτα...αλλα για να γίνει αυτό πρέπει να είναι και κάποια χρόνια κερδοφόρα :lol: :lol:

Αν είναι να κλείσει,κλείστε την τώρα .Αλλα ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη στάση (μεροληπτικότατη ) της Ε.Ε σε θέματα άλλων αεροπορικών εταιριών......ΒΑ,AF,AZ.....
 
Σίγουρα υπάρχει μεροληπτική στάση εδώ. Αλλά δύσκολα ξεχνάνε και αυτοί ότι η κοροϊδία άγγιξε πια επίπεδα... θεατρικά...τουλάχιστον... :roll:
Πραγματικά το ...σουηδικό μοντέλο SAS είναι λειτουργικό γιατί απλά αγαπητέ δτραχ...οι άνθρωποι είναι Σουηδοί (δηλαδή μη Έλληνες...) :idea:
 
OveLix said:
Φίλε μου οι παραλληλισμοί δεν είναι πάντα πετυχημένοι και το "ΟΑ-νοσοκομεία" ήταν ένας αποτυχημένος παραλληλισμός.

ΦΙΛΕ ΟΒΕΛΙΞ

ΕΙΤΕ προκειτε για ΟΑ ειτε προκειται για νοσοκομεια ετσι αντιμετωπιζουν οι κυβερνησεις αυτους τους οργανισμους και της ΔΕΚΟ....και μεσα στην υπερβολη του παραλληλισμου μου,φενεται η παγια αποτυχημενη δοιηκηση με τα φαινομενα που πολυ σωστα ανεφερες και ακομα περισσοτερα....μαλλον το προβλημα δεν λυνετε με το κλεισιμο των διαφορων '''ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ'''....αλλα με σοβαρη-εμπορικη-διαχειριση και πανω απο ολα οργανωση οραμα στοχος κτλ........
 
ΑΑχχχχχ....σοβαρή επιχειρηματική αντιμετώπιση από το ελληνικό κράτος μην περιμενεις....Δυστυχώς.

Ο τζόγος και το στοίχημα δεν είναι κρατικά. Είναι "κρατικά". Το κράτος παραχωρεί το δικαίωμα σε κάποιους (ΟΠΑΠ, Ιντραλότ) να το τρέχουν για λογαριασμό του και κρατά τα κέρδη ως μπουκ.

Ακόμη και η ΔΕΗ που είναι εισηγμένη και έχει ΔΣ εκλεγμένο, κοίτα τι προβλήματα έχει με τον Πρόεδρό της που θέλει να τον απολύσει το ΔΣ και δεν μπορεί επειδή δεν θέλει η κυβέρνηση!!! Και ο Πρόεδρος "κάνει μούτρα" στο ΔΣ μη συγκαλώντας το κλπ. Βέβαια στην εισηγμένη ΔΕΗ το ΔΣ μπορεί να κάνει κινήσεις. Στην ΟΑ που είναι εξ ολοκλήρου διορισμένο δεν γίνεται τίποτε.
 
dtrach":z1gmn9kv said:
Αν είναι να κλείσει,κλείστε την τώρα .Αλλα ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη στάση (μεροληπτικότατη ) της Ε.Ε σε θέματα άλλων αεροπορικών εταιριών......ΒΑ,AF,AZ.....

K. Συντονιστή,

ΒΑ και ΑF είναι από τα εξαιρετικά παραδείγματα του τι μπορεί να γίνει σε μια πρώην κρατική εταιρεία αν ιδιωτικοποιηθεί και λειτουργήσει με πραγματικά επιχειρηματικά κριτήρια. Το ίδιο θα έλεγα και για τη LH. Όλες οι παραπάνω εταιρείες έχουν διαγράψει μια πραγματικά λαμπρή πορεία από τότε ακριβώς που ιδιωτικοποιήθηκαν. Θυμάμαι που η AF ήταν εταιρεία ανέκτοδο μέχρι και 15 χρόνια πρίν. Οι ίδιοι οι Γάλλοι γελάγανε, και σήμερα είναι να τη ζηλεύεις.

Για την AZ δεν θα έλεγα το ίδιο. Το Alitalia εξακολουθώ να το γράφω "Αλητάλια" και έχω πολλές ιστορίες να πώ. Η περίπτωσή της είναι λίγο σχιζοφρενική, γιατί ενώ γίνονται κάποια πράγματα προς τη σωστή κατεύθυνση, η νοοτροπία της εξακολουθεί να είναι κρατική, με αποτέλεσμα οι καλές προσπάθειες να πηγαίνουν στο φούντο.

Είναι αλήθεια ότι η ΑΖ προσπαθεί χρόνια τώρα να σχοινοβατήσει ανάμεσα σε αντικρουόμενα συμφέροντα, των πολιτικάντηδων που θέλουν να συνεχίσουν να έχουν έλεγχο στα πάντα στην εταιρεία, και των πραγματικών συμφερόντων της εταιρείας προς εξυγίανση...

Πάντως ακόμα και συγκρινόμενοι με την ΑΖ οι/η ΟΑ είναι σαφώς πιο 'προκλητική' περίπτωση.

Πολύ απλά, ας τολμούσε, έστω και για ένα μήνα να μην πληρώσει φόρους, να μην πληρώσει ΙΚΑ και να παρακρατήσει Σπατόσημα η Aegean, και θα έβλεπα όλους τους κ.κ. εργολάβους υπεράσπισης των 'δικαιωμάτων' του εργάτη, του λαού, κλπ κλπ κλπ να βγάζουν φωτιά στην τηλεόραση....

Αυτά τα λίγα για τώρα.



(ελπίζω να μη με πετάξεις έξω, ε?)
 
....για να συμπληρώσω ότι χθες οι διαμαρτυρόμενοι Ολυμπιακάριοι έκαναν τη συγκέντρωσή τους στο Ελ Βεν ακριβώς μπροστά...στα εκδοτήρια της Aegean. Λες και τους φταίει η εταιρεία αυτή που η δική τους κατάντησε για τα μπάζα.
 
ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ (ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ) «ΨΗΦΙΖΕΙ» ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ

Η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει δημόσια τις ευχαριστίες της ,όπως και τις ευχαριστίες του Προσωπικού της εταιρείας στο Επιβατικό κοινό, που μαζικά στηρίζει την εταιρεία.
Μετά την αρχική ανησυχία ,την επιφυλακτική στάση του κοινού και τις ματαιώσεις κρατήσεων θέσεων ,λόγω του θορύβου που δημιουργήθηκε άρχισε μια πρωτοφανής μαζική ροή κρατήσεων σε όλο το δίτυο πωλήσεων της εταιρείας.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η αύξηση των κρατήσεων θέσεων σε πτήσεις του Δικτύου Εξωτερικού από μέρα σε μέρα καταγράφεται σε χιλιάδες επιβάτες ( 9.000 έως 11.000 ) για τους επόμενους μήνες (Σεπτ.-Δεκ. 2005 )Αναλυτικά ο αριθμός των κρατήσεων που δηλώθηκαν ανά ημέρα το κρίσιμο τριήμερο 12 έως και 14 Σεπτεμβρίου 2005 καταγράφεται στον πίνακα που παρατίθεται παρακάτω.
Το Προσωπικό και η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών ευχαριστούν τους συνεργάτες Ταξιδιωτικούς Πράκτορες και το Επιβατικό Κοινό για την «ψήφο εμπιστοσύνης» στην πιο κρίσιμη καμπή της ιστορίας του Εθνικού Αερομεταφορέα και δίνουν υπόσχεση για βελτίωση της παροχής υπηρεσιών και συνέχιση της ασφαλούς μετακίνησης των επιβατών της εταιρείας.

Ευχαριστούμε και Μαζί Συνεχίζουμε.

apo to site ths OA (kante click sta NEA THS OA)

PS. O pinakas den uparxei...
 
χαχα δεν εννοουσα για το ιδιοκτησιακο καθεστώς τους αλλά για τις διάφορες "βοηθειες" (μη χρηματικές βέβαια ,αλλα εξίσου χρησιμες ) που δέχονται αυτές οι εταιρίες.Η ΒΑ δέχεται τρομακτική προστασία στο αεροδρόμιο βάση της,το ίδιο και η AF.Και μην μου πεις ότι η γαλλική αγορά είναι ελεύθερη...ρώτα και τις ανταγωνίστριες.Τέλος πάντων γινόμαστε off topic οποτέ :D


Η AZ λιγότερο προκλητική περίπτωση?? :shock: τα σχέδια εξυγιανσής της είναι τα ιδια χρονικά με την Ο.Α..και όμως η ΕΕ επετρεψε στην εταιρια να πάρει δάνειο 1.2 εκ.Ευρώ ..για να συνεχίσει την εξυγίανση...Πρώτον..ποιος θα εδινε τετοιο δάνειο σε μια εταιρία που χάνει 4 εκ. ευρώ την ημέρα..και δευτερον με τι εγγυησεις??? Η Ο.Α θα μπορουσε δλδ να πάρει σε δανειο τα 550 εκ ευρω που χρωστά και καλά στο κράτος απο την Εθνικη και την Εμπορική (ως κρατικές τράπεζες..) με εγγυητή ..το κράτος? :lol: Είναι αστεία η διάκριση που έκανε εδώ η Ε.Ε και δίνει δικαίωμα και στους της Ο.Α να λένε οτι το κρατος δεν έκανε τα απαραιτητα μπλα μπλα μπλα
 
dtrach":1cbr00w8 said:
χαχα δεν εννοουσα για το ιδιοκτησιακο καθεστώς τους αλλά για τις διάφορες "βοηθειες" (μη χρηματικές βέβαια ,αλλα εξίσου χρησιμες ) που δέχονται αυτές οι εταιρίες.Η ΒΑ δέχεται τρομακτική προστασία στο αεροδρόμιο βάση της,το ίδιο και η AF.Και μην μου πεις ότι η γαλλική αγορά είναι ελεύθερη...ρώτα και τις ανταγωνίστριες.Τέλος πάντων γινόμαστε off topic οποτέ :D

Η AZ λιγότερο προκλητική περίπτωση?? :shock: τα σχέδια εξυγιανσής της είναι τα ιδια χρονικά με την Ο.Α..και όμως η ΕΕ επετρεψε στην εταιρια να πάρει δάνειο 1.2 εκ.Ευρώ ..για να συνεχίσει την εξυγίανση...Πρώτον..ποιος θα εδινε τετοιο δάνειο σε μια εταιρία που χάνει 4 εκ. ευρώ την ημέρα..και δευτερον με τι εγγυησεις??? Η Ο.Α θα μπορουσε δλδ να πάρει σε δανειο τα 550 εκ ευρω που χρωστά και καλά στο κράτος απο την Εθνικη και την Εμπορική (ως κρατικές τράπεζες..) με εγγυητή ..το κράτος? :lol: Είναι αστεία η διάκριση που έκανε εδώ η Ε.Ε και δίνει δικαίωμα και στους της Ο.Α να λένε οτι το κρατος δεν έκανε τα απαραιτητα μπλα μπλα μπλα

H προστασία που αναφέρεις για την ΒΑ έχει να κάνει με τα slots στο Heatrhow. Η Βρετανική κυβέρνηση προστατεύει αυτά τα assets σα χρυσάφι. Στο Heathrow συμβαίνει απίστευτος ανταγωνισμός για prime slots λόγω κορεσμού του αεροδρομίου. Αυτό δεν συμβαίνει στα άλλα Βρετανικά αεροδρόμια, ακόμα και στο Gatwick. Δεν νομίζω να βρείς ότι η ΒΑ δεν πληρώνει φόρους ή ΙΚΑ, ε?

Slot restriction δεν συμβαίνει στο CDG. Πτήσεις για προορισμούς εντός της ΕΕ είναι απελευθερωμένες, αλλά για πτήσεις εκτός ΕΕ υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες. Π.χ. για πτήσεις στο Dubai η Emirates πήρε αρκετά δικαιώματα μόνο μετά αφού αγόρασε τα Α380 κλπ κλπ...

Όσο για την AZ, μη μου πείς ότι θέλεις να κάνουμε συναγωνισμό για το ποιός είναι πιο χάλια, ε? Ο σκοπός είναι να πάψει να αιμορραγεί η οικονομία, και η ΑΖ βάζει καλά το χεράκι της σε αυτό. Αν η Ιταλία θέλει να βγάλει τα μάτια της βουλιάζοντας στα χρέη πρέπει να πάρουμε κι εμείς το 'καλό' παράδειγμα?

(Λες να κινδυνεύω με κόκκινη κάρτα από το forum?)

Γιώργος Α.
 
Μα δεν είπα τίποτα τέτοιο! Είπα ότι είναι λογικό για ένα κράτος να προστατεύει τον "εθνικο αερομεταφορέα του".slots στο CDG και στο ΟRY δεν βρίσκεις όσο εύκολα λες αλλά τέλος πάντων αυτό δεν είναι το θέμα μας!!! Βρίσκεις την αποφαση της Ε.Ε δίκαιη??? Εγω ναι αλλα αυτό σημαίνει ότι το ιδιο πρέπει να συμβεί και με την Αλιταλια και με τις υπολοιπες παρόμοιες υποθέσεις.
Είναι λάθος γενικά η παρέμβαση της Ε.Ε.Έστω ότι ο ανταγωνισμός Α3-ΟΑ είναι αθέμιτος αλλά πόσο θεμιτός είναι ο ανταγωνισμός της ΒΑ με την Qatar ας πούμε η οποία θεωρητικά έχει εχει ανεξάντλητα κεφάλαια.Ενω η αεροπορική αγορά είναι παγκόσμια,οι κανόνες δεν είναι και δεν μπορεί να το παραβλέπει αυτό η Ε.Ε.
Αν θεωρείς ότι έχω λάθος προβλημα σου μπορεις να μου αναλύσεις τις αποψεις σου με π.μ καθώς είμαστε εκτός θεματος .

Κοκκινη κάρτα δεν προκειται να πάρεις για τις αποψεις σου αλλα για το ύφος οπότε πρόσεχε :wink:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top