Incident At Heathrow Airport

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας
dtrach":xq93f29e said:
Θα καταγγείλω τον κυβερνήτη για αντιγραφή....Μόνο εγώ κάνω τέτοιες προσγειώσεις στο Flight sim...Πανάθεμά τον τον μπαγάσα μου θύμησε τα νιάτα μου :D :D

Εδώ θα σε απογοητεύσω φιλε μου δεν είσαι ο μονος, έχει τύχει να μείνω από καύσιμα λίγο έξω από τον 10 της θεσσαλονίκης k με glide βγαλμένο από ανεμόπτερο να πατήσω ακριβώς πάνω στο threshold του διαδρόμου στα όρια της θάλασσα, εάν δε μου είχε καεί ο δίσκος που είχα τα screenshot από το FS θα το έβαζα εδώ.

επιστροφή στο θέμα: Το MSNBC διαβεβαιώσε ότι πλέον οι ερευνητικές ομάδες είναι σίγουρες για dual engine flame out. Πάντως από έλλειψη καυσιμων δεν είναι γιατί βρέθηκε καύσιμο k μάλιστα παραπάνω από το emergency+reserve. Υποπτεύονται βλάβη στα ηλεκτρονικά του αεροσκάφους.Τώρα πως αυτό συσχετίζεται με το double flame out ας δώσει κάποιο μέλος από δω τα φώτα του γιατί έγκο ντε ξέρει. Επίσης αναφέρθηκε ότι το RAT του αεροσκάφους είχε γίνει deployed.
 
δεν πρόλαβαν ούτε για brace στην καμπίνα να ενημερώσουν....πολυ τυχεροί πάντως...200-300 μέτρα πριν να "πιάνανε" δεν θα ήταν καλά τα πράγματα.....τώρα εάν πράγματι είναι dual engine failure *ή non-response τέλος πάντων* ελπίζω να το βρούν ξεκάθαρα και να ΜΗΝ ξανασυμβεί, ειδικά στη φάση τελικής προσέγγισης.

Τεχνικά, για να μην ανταποκρίθηκαν και οι ΔΥO :oops: κινητήρες μπορεί να υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί λόγοι, μεμονωμένοι ή συνδυασμοί αυτών... πάγος, λειτουργία "εκτός φακέλλου", πρόβλημα EEC/FADEC, έλλειψη καυσίμων, δυσλειτουργία συμπιεστή *surges*, ξένα σώματα FOD κ.ο.κ.
 
Video που δείχνει λίγα δευτερόλεπτα πριν την προσγείωση το 777..
http://www.youtube.com/watch?v=CYwQ4EHQY8Y

Προσέξτε την γωνία προσβολής! Ας πουν οι πιο ειδικοί στην πτήση αλλά εγώ έτσι θα πέταγα μόνο σε βραδεία πτήση με ένα μικρό cessna με τέτοια γωνία.. Στο 777 μάλλον θα είναι λίγο ανατριχιαστικό και πιθανώς να προσπαθούσαν να το κρατήσουν όσο πιο ψηλά γίνεται για να "μπουν" στο αεροδρόμιο..
 
gonso":3h5w1zzm said:
Το να βλέπει ότι έχει πολύ λίγα καύσιμα και να μήν έχει δώσει Mayday (ειδικά κυβερνήτης ΒΑ) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.


Καλα αυτο μην το λες. Το να δηλωσεις Fuel emergency ειναι σαν να χανεις το πτυχιο σου εν πτηση. Βεβαια και να μην δηλωσεις και να προσγειθεις με λιγοτερα καυσημα απο οτι προβλεπεται (αν δεν εχεις παει στο alternate) παλι you are in deep sh#t. Οσοι πετανε επαγγελματικα το γνωριζουν καλα. Οποτε μην αποκλειεις τπτ. Το μονο που περιμενω ειναι το πορισμα της CAA οτι και να λεει ο καθενας τωρα ειναι nonsense ειτε pprune ειτε οποιοδηποτε αλλο site.
 
MerNion":1i5dw1io said:
Video που δείχνει λίγα δευτερόλεπτα πριν την προσγείωση το 777..

Δίνουν επιλεκτικά κομμάτια από το video.
Αυτό είναι προφανές , δεν υπάρχει περίπτωση αυτός που τράβηξε το video αυτό να σταμάτησε την εγγραφή λίγο πριν την προσγείωση.
Πιθανότατα οι αρχές έχουν στα χέρια τους όλο το video και ανάλογα με το τί αποφασίσουν , θα δοθεί και το υπόλοιπο στο youtube.
 
Κι όμως... εγώ υποψιάζομαι λήψη βίντεο απο κινητό και μετά από μερικά δευτερόλεπτα τελείωσε η... μνήμη :oops: . Η ποιότητα είναι πολύ κακή για να είναι βιντεοκάμερα.
Είδομεν. :rolleyes:
 
Από άκρη που έχω στο μέσα Heathrow, όλοι εκεί μιλάνε για total power failure, που συνέβει στο "very" short final. Όταν λέμε total λένε για εντελώς total... Όλα μαύρα... Αυτόπτες είδαν το αεροσκάφος με γωνία προσβολής 35-45 μοιρών για τουλάχιστον μισό λεπτό, και απίστευτα χαμηλή ταχύτητα. Έσκασε στο γρασίδι, με την δεξιά μεριά έφυγε το σκέλος, σύρθηκε για περίπου 1000 πόδια, έφτασε στο threshold όπου λόγω του σκαλοπατιού κομμάτιασε προς τα μέσα το άλλο σκέλος και σταμάτησε μερικά μετρα παρακεί... Από το σούρσιμο (και το μήκος του) κάποιοι είναι απόλυτα σίγουροι ότι το αεροπλάνο έπεσε σχεδον stall-αρισμένο...

ΠΟΛΥ τυχεροί μέσα στην ατυχία τους... Αλλά από ότι φαίνεται και ικανοί. (οι πιλότοι)
 
SkyHawk":3s52i9c6 said:
Το να δηλωσεις Fuel emergency ειναι σαν να χανεις το πτυχιο σου εν πτηση.

Δέν νομίζω να είναι πάντα έτσι.Υπήρξαν περιπτώσεις που οι πιλότοι όχι μόνο το πτυχίο τους δέν έχασαν,αλλά τους είπαν και μπράβο που κατέβασαν το άνευ καυσίμων αεροπλάνο στο έδαφος χωρίς να ανοίξη μύτη (βλ. τό B767 τής Air Canada που είχε κάνει αναγκαστική προσγείωση στο Gimli)

SkyHawk":3s52i9c6 said:
Βεβαια και να μην δηλωσεις και να προσγειθεις με λιγοτερα καυσημα απο οτι προβλεπεται (αν δεν εχεις παει στο alternate) παλι you are in deep sh#t.

Ούτε κι'αυτό είναι πάντα σωστό.Ως γνωστόν,συμβόλαια μέ τον άνεμο δέν γίνονται και άμα σού κάτση κανένα ζόρικο headwind που δέν το είχε προβλέψει ούτε ο......πρόεδρος τών μετεωρολόγων,είναι σίγουρο οτι θά βρεθής στον προορισμό σου μέ λιγώτερα καύσιμα από όσο περίμενες.

Επί τού προκειμένου όμως,άναρωτιέμαι τί είδους βλάβη μπορεί νά ήταν αυτή που κυριολεκτικά "κρέμασε" το αεροπλάνο-καί ειδικά το 777,που ώς τύπος έχει περάσει από πολύ εξονυχιστικές δοκιμές πρίν μπή στην κυκλοφορία.Μού κάνει εντύπωση οτι ένα τέτοιο σενάριο δέν είχε προβλεφτεί κατά τό σχεδιασμό και τίς δοκιμές του...
 
Φανταστειτε την περιπτωση αυτη να γινοταν στο Ελληνικο,στο short-final του 33 η ακομα χειροτερα στον 15 ! ! :oops: :oops:
 
Κάποιες πρώτες εκτιμήσεις (όχι από επιτροπή διερεύνησης) κάνουν λόγο για πιθανότητα fuel contamination που προκάλεσε την απώλεια ισχύος 2-3 λεπτά πριν την προσγείωση:
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... ident.html

Άλλες εκτιμήσεις λένε ότι ο Νο1 ενδεχομένως δεν είχε πλήρη απώλεια ισχύος κατά τη σύγκρουση με το έδαφος:
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... dence.html

Μου κάνει τρομερή εντύπωση η φράση στο τέλος:
Almost all the passengers who have commented since the accident say the approach felt normal and the crew did not provide any warnings, but many did not realise they had "crashed" until the cabin crew ordered the evacuation.

Έχω μεγάλη περιέργεια να δω αν η όλη διερεύνηση φτάσει σε σημείο να χρειαστεί να αμφισβητήσει τις ETOPS ικανότητες του 777. Αυτό θα είναι το μεγάλο θέμα!
 
Top