george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
Kyriakos Sahinidis":1k4klb2g said:Giati den apofasizoun na ginei h exagora ths OA apo thn A3 shedon dwrean kai na analavei h A3 ta hreh??
Sigoura 8a eina fthnotero gia thn Ellhnikh kubernhsh na apeleu8erw8ei ta ekatommuria pou parehoun ka8e hrono kai mallon menei h OA se Ellhnikh idiokthsia ?
Ean kleisei entelws h OA 8a einai katastrofh gia thn Ellhnikh aeroporia genika kai gia ton Ellhna taxidiwth. 8a uparxoun para polles monopwliakes diadromes kai o taxidiwths 8a plhrwnei perissotera. Amfivalw oti h A3 h alles etairies 8a arhisoun amesws se autes ths diadromes. p.h.
ATH-MOW me SU
ATH-SOF me DU
ATH-OTP me RO
ATH-BEG me JU
ATH-IST me TK
ATH-WAW me LO
ATH-TIA me LV
ATH-CAI me MS
ATH-TLV me LY
ATH-MAD me IB
ATH-GVA me LX
ATH-AMS me KL
ATH-BRU me TV afou feugei kai h T4
Oi xenes etairies pou 8a mhnoun ( parapano ) 8a hairwntai gia polla hronia mehri na xanarhisei antagwnia.
Elpizw gia to kalutero, alla ola prepei na ta perimenwme![]()
Σε οποιαδήποτε πραγματική ζήτηση θα υπάρξει μια πραγματική ανταπόκριση από μια πραγματικά ελεύθερη αγορά, όπου δηλαδή ο ανταγωνισμός είναι υπαρκτός και δεν εμποδίζεται ή διαστρευλώνεται από την ύπαρξη μιας κρατικοδίαιτης αεροπορικής εταιρείας.
Δεν υπάρχει περίπτωση μια συγκεκριμένη διαδρομή να έχει πραγματικό εμπορικό ενδιαφέρον και να μην εξυπηρετείται. Αν υπάρχει ζήτηση, και ΔΕΝ υπάρχει στην αγορά κάποιος κρατικοδίαιτος ανταγωνιστής τότε θα εμφανιστεί αργά ή γρήγορα κάποιος να καλύψει το κενό. Το άν θα είναι αυτή η Α3 ή άλλος δεν παίζει ρόλο, ούτε το αν θα το κάνει άμεσα.
Το αντίθετο μάλιστα, με τις 'δοξασμένες' ΟΑ ενώ είχαμε συνδέσει -χωρίς ανταγωνισμό, μάλιστα- ATH-SYD & ΜΕL καταφέραμε να μαζέψουμε τόσα χρέη που ακόμα δεν ξέρουμε πως να ξεπληρώσουμε.
Μια υγιής ιδιωτική εταιρεία θα είχε καταφέρει να μετατρέψει αυτή τη γραμμή σε χρυσωρυχείο... Το πρόβλημα είναι ότι οι ΟΑ είναι κρατικές. Και το πρόβλημα πρέπει να λυθεί, το συντομότερο δυνατό.
Το αν θα γίνει αυτό με εξαγοργά από Α3 ή άλλο ενδιαφερόμενο είναι μια άλλη ιστορία. Το βέβαιο είναι ότι όποιος ρίξει μια ματιά στα πραγματικά οικονομικά δεδομένα των ΟΑ φεύγει τρέχοντας. Και αυτό είναι το τραγικό της υπόθεσης. Καθόμαστε και βαυκαλιζόμαστε ότι 'μεγάλοι ...επενδυτές' ενδιαφέρονται για τα 'φιλέτα' των ΟΑ.... Έχω διαβάσει τόσα ...παραισθησιογόνα που αρχίζω και ανησυχώ....
Έχει βρεθεί έστω και ένας σοβαρός δημοσιογράφος, αναλυτής, βουλευτής, υπουργός, νυν και πρώην κλπ να αναφέρει στους ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ιδιοκτήτες των ΟΑ, δηλαδή τους Έλληνες φορολογούμενους πόσο ακριβώς μας κοστίζουν οι ΟΑ; Έχει βρεθεί έστω και ένας να μας πεί ακριβώς πόσο συνεισέφεραν τα συσσωρευμένα χρέη των ΟΑ στην αύξηση του δημοσιονομικού ελλείματος που βάζει δυναμίτιδα στην οικονομική ανάπτυξη όλης της οικονομίας;
Μάλλον θα περιμένω επί ματαίω...
Γιώργος