Πάντα σε τέτοιες συζητήσεις ακούγεται αυτή η φράση: "Εντάξει ρε παιδιά, δεν είναι όλοι ετσι"... "Δεν είναι όλοι οι αστυνομικοί διεφθαρμένοι, δεν είναι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι κηφήνες, καποιοι είναι εντάξει παιδιά και βγάζουν δουλειά"...
Και λοιπόν; Αν είχες ένα κιβώτιο με 100 μηλα, τα 95 εκ των οποίων ηταν σάπια, πως θα το χαρακτήριζες;
Οπως και να το χαρακτήριζες, δεν έχει σημασία, δεν αλλάζει το γεγονός οτι είναι για πέταμα!
Όσο για το θέμα της ασφάλειας που έθιξες αγαπητέ hastaroth: ναι, είμαστε εν μέρει τυχεροί! Όπως προείπα, οι ελεγκτές στην Ελλάδα είναι απίστευτα γραφειοκράτες και ευθυνόφοβοι και προκειμένου να μην δυσκολέψουν και πολύ την ζωή τους, κανουν απίστευτα μεγάλους διαχωρισμούς, προκαλούν μεγάλες καθυστερήσεις και αυτό, πέρα από πεταμένα λεφτά, οδηγεί σε ένα μόνο πράγμα: απίστευτο ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ!!!! Και όπως φαντάζεσαι δεν είναι και πολύ ασφαλές να υπάρχουν εκνευρισμένοι χειριστές, είτε επαγγελματίες είτε ερασιτέχνες οι οποίοι αρχίζουν και αγχώνονται για χρονικά περιθώρια.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας είναι καθ΄ορισμόν ένα άτομο που εξασφαλίζει να ειναι ομαλή και ΓΡΗΓΟΡΗ η αεροπορική κίνηση. Στην Αμερική δεν είναι τοσο καλοπληρωμένοι όσο εδώ, αλλα και πάλι είναι επαγγελματίες. Στην Ελλάδα, είναι αυτό που είναι, έχουν μισθό γύρω στα 4500 ευρώ μαζί με επιδόματα, δουλεύουν (όπως δουλεύουν) 25 ώρες την εβδομάδα και τολμούν να απεργούν καθε λίγο και λιγάκι γιατί λεεί δεν είναι αρκετοί για τις αναγκες της χώρας. Βέβαια το ότι έχουν μαζευτεί οι περισσότεροι βυσματικά στην Αθήνα, δεν έχει να λεεί!!!
Δεν θέλουν απόλυση, λιντσάρισμα θέλουν, στην επόμενη απεργία τους!