ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....

  • Thread starter Thread starter sokratis_71
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Σέ πρόλαβε άλλος,δυστυχώς..

Στήν ενότητα "Ενδιαφέροντα αεροπορικά άρθρα στό Internet" τό μέλος vassdel είχε παραθέσει (τόν Αύγουστο,άν θυμάμαι καλά) τό ίδιο ακριβώς άρθρο.

Επίσης,καλόν είναι όταν δέν έχουμε αδιάσειστα στοιχεία,να μήν προβαίνουμε σε χαρακτηρισμούς δημοσίων υπηρεσιών.....
 
Αυτη είναι η πρώτη φορά που γραφω σε αυτό το forum και σε οποιοδήποτε άλλο για την ακρίβεια..
Δεν μπόρεσα να κρατηθώ σιωπηλός όμως σε αυτήν την συζήτηση.
Είμαι επαγγελματίας χειριστής, έχω πετάξει στην Αμερική και στα περισσότερα αεροδρόμια της Ελλάδας (κυρίως ιδιωτικές πτήσεις) και ο τίτλος της συζήτησης με εκφράζει απόλυτα. Οποιός έχει πετάξει σε αυτήν την χώρα ΓΝΩΡΙΖΕΙ πως είναι και μαλλον επιεικής ο χαρακτηρισμός. Ελάχιστοι υπάλληλοι (αναφέρομαι κυρίως σε ελεγκτές και αερολιμενικούς) κάνουν την δουλειά τους σωστά. Αερολιμενικοί με σύνδρομα "Θεού", που νομίζουν οτι ο κάθε αερολιμένας είναι τσιφλίκι τους, που βγάζουν κανονισμούς από το κεφάλι τους και αγνοούν άλλους.. Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, οι οποίοι όταν έχουν πάνω από ένα αεροπλάνο στην περιοχή τους, τα χάνουν και κάνουν διαχωρισμούς της τάξεως των 20 ναυτικών μιλίων!!! Και όταν τολμήσεις να διαμαρτυρηθείς, σου απαντάνε με το πάντα κλασσικό "δεν θα μας μάθετε εσείς την δουλειά μας"!! Για να μήν μιλήσω για επιθεωρητές της ΥΠΑ, οι οποίοι ούτε καν κοιτάζουν αν ένα αεροπλάνο είναι πλώιμο, κοιτάζουν μόνο αν έχουν τα απαραίτητα χαρτιά (πιστοποιητικά ανταλλακτικών κλπ).
Ένα είναι το κοινο στοιχείο τους: είναι έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι, οι οποίοι οι περισσότεροι μπήκαν στη θέση που μπήκαν με "μέσο" ή "γνωριμίες" ή με "βύσμα" ή με "ρουσφέτι". Είναι μάλιστα η απόλυτη υπηρεσία για να "βολευτεί" κάποιος, μιας και το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις πτύχιο από μια οποιαδήποτε Σχολή.
Και το μόνο που σκέφτονται ολοι είναι απλά να μην τους τύχει κάτι και χάσουν την δουλιτσα τους, για αυτό είναι σχεδόν όλοι τόσο ευθυνόφοβοι και αδρανείς.
Μακάρι να έκλεινε λοιπόν αυτη η καταραμένη υπηρεσια και να σταματάγαμε να πετάμε λεφτά σε ανίκανους δημόσιους υπαλλήλους.

Υ.Γ.: Αγαπητέ hastaroth, δεν ξέρω την ιδιότητα σου, αν έχεις προσωπική πείρα επ΄αυτών που αναφέρω, εάν δεν έχεις σου συνιστώ να κάνεις κάποιες πτήσεις σε δυο-τρία περιφερειακά αεροδρόμια και θα έχεις τα αδιάσειστα στοιχεια που επιθυμείς, κοινώς θα δεις με τα ματάκια σου αυτά που αναφέρω.
 
Σημερα τελειωσα και το αρθρο μου στην ιστοσελιδα της Λεσχης μας στα Γιαννενα οπου μπορειτε να διαβαστε τα κατορθωματα των "αχρηστων" που πληρωνουμε....
http://www.lai.gr/
Θυμαμαι πριν παρα πολλα χρονια,εναν υποτιθεται αεροναυπηγο,υπαλληλο της ΥΠΑ που ειχε ερθει στη ΛΑρισα να ανανεωση την πλοημοτητα στο ανεμοπτερο μου.Αφου εριξε μια ματια απο μακρια(παντα),προτεινε να παμε στο γραφειο για να κανονισουμε τα οικονομικα.Εκει μου εβγαλε ενα συνολο(σε δραχμες τοτε)οπου ειχε υπολογισει και ξενοδοχειο,παρ`ολο που πριν λιγο μου ειχε πει οτι θα πηγαινε στο εξοχικο του στη Χαλκιδικη και κατα συνεπεια δεν θα εμενε σε κανενα ξενοδοχειο!!!!Φυσικα δεν ειχε ιδεα απο ξυλινα ανεμοπτερα,και πιστευω οτι εαν του παρουσιαζα ενα μεγαλο μοντελο 8 μετρων scale,θα επαιρνα κανονικα πλοημοτητα.Οι ανθρωποι ειναι παντελως ασχετοι και ανικανοι.ΜΑς εχουν παει 50 χρονια πισω.
 
Ηξερα ότι η ΥΠΑ πάσχει απλά από έλλειψη οργάνωσης και από την συνήθη νοοτροπία αδιαφορίας που διέπει το Ελληνικό Δημόσιο εν γένει (πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων).Δέν είμαι πιλότος ή γενικά επαγγελματίας τού χώρου και μόνο βάσει όσων διαβάζω κατά καιρούς εδώ μέσα διαμορφώνω τίς απόψεις μου.Φαινόμενα διαφθοράς σίγουρα υπάρχουν στην ΥΠΑ-εδώ υπάρχουν στην FAA και στίς αντίστοιχες ΥΠΑ άλλων,πιό οργανωμένων χωρών,η δικιά μας θα γλύτωνε;Τό να χαρακτηρίζουμε όμως συλλήβδην όλη την ΥΠΑ ώς διεφθαρμένη το θεωρώ υπερβολικό-αν είναι έτσι σημαίνει ότι και τά μεγάλα αεροπλάνα που μεταφέρουν καθημερινά χιλιάδες κόσμο πετούν χωρίς να υπάρχη καμμιά ουσιαστική επίβλεψη γιά την καταλληλότητά τους ή για την καταλληλότητα αυτών που τα πετούν ή τα συντηρούν και ότι είμαστε τυχεροί που δέν έχουν πέσει όλα εδώ και τόσα χρόνια......
 
Πάντα σε τέτοιες συζητήσεις ακούγεται αυτή η φράση: "Εντάξει ρε παιδιά, δεν είναι όλοι ετσι"... "Δεν είναι όλοι οι αστυνομικοί διεφθαρμένοι, δεν είναι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι κηφήνες, καποιοι είναι εντάξει παιδιά και βγάζουν δουλειά"...

Και λοιπόν; Αν είχες ένα κιβώτιο με 100 μηλα, τα 95 εκ των οποίων ηταν σάπια, πως θα το χαρακτήριζες;
Οπως και να το χαρακτήριζες, δεν έχει σημασία, δεν αλλάζει το γεγονός οτι είναι για πέταμα!

Όσο για το θέμα της ασφάλειας που έθιξες αγαπητέ hastaroth: ναι, είμαστε εν μέρει τυχεροί! Όπως προείπα, οι ελεγκτές στην Ελλάδα είναι απίστευτα γραφειοκράτες και ευθυνόφοβοι και προκειμένου να μην δυσκολέψουν και πολύ την ζωή τους, κανουν απίστευτα μεγάλους διαχωρισμούς, προκαλούν μεγάλες καθυστερήσεις και αυτό, πέρα από πεταμένα λεφτά, οδηγεί σε ένα μόνο πράγμα: απίστευτο ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ!!!! Και όπως φαντάζεσαι δεν είναι και πολύ ασφαλές να υπάρχουν εκνευρισμένοι χειριστές, είτε επαγγελματίες είτε ερασιτέχνες οι οποίοι αρχίζουν και αγχώνονται για χρονικά περιθώρια.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας είναι καθ΄ορισμόν ένα άτομο που εξασφαλίζει να ειναι ομαλή και ΓΡΗΓΟΡΗ η αεροπορική κίνηση. Στην Αμερική δεν είναι τοσο καλοπληρωμένοι όσο εδώ, αλλα και πάλι είναι επαγγελματίες. Στην Ελλάδα, είναι αυτό που είναι, έχουν μισθό γύρω στα 4500 ευρώ μαζί με επιδόματα, δουλεύουν (όπως δουλεύουν) 25 ώρες την εβδομάδα και τολμούν να απεργούν καθε λίγο και λιγάκι γιατί λεεί δεν είναι αρκετοί για τις αναγκες της χώρας. Βέβαια το ότι έχουν μαζευτεί οι περισσότεροι βυσματικά στην Αθήνα, δεν έχει να λεεί!!!

Δεν θέλουν απόλυση, λιντσάρισμα θέλουν, στην επόμενη απεργία τους!
 
Φίλε piper warrior πραγματικά πες μου από που βγάζεις όλα αυτά τα συμπεράσματα?Γιατί με τα γραφόμενά σου είναι σαν να φταίνε για όλα τα κακά του αεροπορικού χώρου οι ελεγκτές?Ποιός σου είπε ότι είναι ευθυνόφοβοι και γραφειοκράτες και κάνουν απίστευτα μεγάλους διαχωρισμούς?Έχεις κάνει ποτέ έλεγχο ή απλά επειδή είσαι στον αέρα ξέρεις και τι ακριβώς γίνεται γύρω σου,πάνω σου και κάτω σου?
Σε καθυστέρησαν οι ελεγκτές π.χ. στα Μέγαρα που πιθανόν να πετάς αφού είσαι και φίλος των piper?Μίλα μας με παραδείγματα για να καταλάβουμε.
Δηλαδή ποιος σε καθυστέρησε?Αναίτια?Δεν υπήρχε άλλη κυκλοφορία και σε έβαζε να κάνεις αναίτια βόλτες και holding?Eσύ (και οποιοσδήποτε εσύ) ήξερες βασικά στοιχεία της περιοχής όπου ήσουν,VFR routes and altitudes αν υπήρχαν, κλπ κλπ.Δεν πρέπει να κοιτάμε μόνο τη μια όψη του νομίσματος.
Όπως στο παράδειγμα σου με τα μήλα έτσι και εγώ σου λέω ότι δεν μπορείς από τους 100 ελεγκτές οι 5 να είναι ευθυνόφοβοι και γραφειοκράτες και οι 95 σωστοί και εσύ να χαρακτηρίζεις ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο όπως τον χαρακτηρίζεις σε ολόκληρο ποστ σου.
Να μην αναφερθώ καν στην κλασσική καραμέλα και τον μύθο των 4500Ε όπως και στο ότι οι Αμερικάνοι ελεγκτές παίρνουν λιγότερα από τους Έλληνες.Μάλλον δεν έχεις δει αμοιβές Ευρωπαίων και λοιπων ελεγκτών. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι όντως υπάρχει επαρκής αριθμός στην Αθήνα και κάποια περιφερειακά έχουν ελλείψεις.

Και να μην ξεχνάμε πως μέσα στα καθήκοντα και την αποστολή της ΥΠΑ, αναφέρεται: «Φροντίδα για την ανάπτυξη του αεροπορικού πνεύματος, της ιδιωτικής αεροπορίας και του αεραθλητισμού» και προς αυτό πρέπει να εργάζονται ελεγκτές,αερολιμενικοί κ.ο.κ αλλά και οι ίδιοι οι πιλότοι,σχολές,σωματεία και καθένας εμπλεκόμενος.Για αυτό άσε κατά μέρος τις δηλώσεις-εξυπνάδες του τύπου ''Δεν θέλουν απόλυση, λιντσάρισμα θέλουν, στην επόμενη απεργία τους''
 
Ο piperwarrior,εχει απολυτο δικιο.Υπαρχουν ελεγκτες(μου εχει τυχει)οι οποιοι οταν πετανε 2 αεροπλανα τους πιανει πανικος και καθε 5 λεπτα ρωτανε τους χειριστες που βρισκονται πραγμα που το θεωρω εγκλημα!!!!Εχω εργαστει σε αεροδρομια της ΠΑ,οπου ενας ελεγκτης κανει κουμαντο χωρις αγχος και τρομο σε 15-20 α/φη ταυτοχρονα!!!Πιστευω οτι οι ελεγκτες και οι αερολιμενικοι θα πρεπει να εχουν αεροπορικη παιδεια και αν ειναι δυνατον να ειναι και χειριστες.δεν μπορει να παιρνεις εναν αποφοιτο πανεπιστημιου(ασχετου αντικειμενου)και σε λιγους μηνες να τον κανεις ελεγκτη ή αερολιμενικο.Ανθρωποι που φοβουνται τα αεροπλανα και τις πτησεις,που ο μονος λογος που μπαινουνε στην ΥΠΑ ειναι η κονομα.Γι`αυτο παμε κατα διαολου.Υπαρχουν στελεχη της πολεμικης και της πολιτικης αεροποριας που εχουν συνταξιοδοτηθει σε μικρη ηλικια,με απιστευτη εμπειρια και αεροπορικη κουλτουρα που θα μπορουσαν να στελεχωσουν νευραλγικα ποστα στην ΥΠΑ και να ξεφυγουμε απο το σημερινο μεσαιωνα.Δεν υπαρχει πολιτικη θεληση αφ`ενος κι απο την αλλη ο κλαδος των αερολιμενικων που λυμαινεται το χωρο πολλα χρονια,δεν αφηνει την υπερεξουσια που εχει αποκτησει με τιποτα.Νομιζω μια ομαδικη προσφυγη στα ευρωπαικα δικαστηρια θα τους στειλει σπιτια τους(ή και στη φυλακη)και θα ησυχασουμε οριστικα.
 
@sokratis_71: Ακόμα και αν έχεις δίκιο επί της ουσίας, μήπως πρέπει να χαμηλώσουν λίγο οι τόνοι ? Ευχαριστώ.
 
Μηπως πρεπει να μπει μια ταξη πρωτα σε αυτο το χαος που υπαρχει σημερα στο χωρο αυτο?Αρκετα χρονια κρατησαμε χαμηλους τονους χωρις κανενα αποτελεσμα.Ζηταμε ιση μεταχειριση με τους Ευρωπαιους συμπολιτες μας.Ελεος πια.Δεν μπορω να πιστεψω οτι υπαρχουν ανθρωποι που υποστηριζουν την πολιτικη της ΥΠΑ.Αυτοι οι υπαλληλοι σε οποιαδηποτε Ευρωπαικη χωρα,θα ειχαν απολυθει την ιδια μερα και δεν θα ξαναπαταγανε ουτε εξω απο αεροδρομια.Εδω,τους κανουμε διευθυντες,ενιοτε και διοικητες!!!!!Και μερικους και βουλευτες.Και στο κατω κατω,αν σε ενοχλουν οι υψηλοι τονοι,χαμηλωσε το volume σου.Μπορεις να κλεισεις και τα αυτια σου.Αν κλεισεις και τα ματια σου,θα εισαι ευτυχισμενος.Αλλα δεν μπορεις να στερησεις το δικαιωμα του λογου και το θαρρος της γνωμης και εκφρασης κανενος.Για οσους δεν αντεχουν,υπαρχει ο καναπες,η TV και τα DVD.......
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top