Δεν υπαρχει λογος να παει κανεις να εκπαιδευτει σε Κεντρο Ελευθερων Σπουδων (και να πληρωσει ΤΑ λεφτα) για να γινει αεροσυνοδος. Αλλωστε, εαν ηταν αεροπορικη η εκπαιδευση και ο τιτλος σπουδων αεροπορικο πτυχιο, θα ηταν -οι σχολες και οι εκπαιδευσεις- υπο την επιτηρηση της Υπηρεσιας Πολιτικης Αεροιποριας και τα Κεντρα αυτα δεν θα ειχαν αδεια λειτουργιας απο το Υπουργειο Εμποριου αλλά απο την ΥΠΑ.
Αλλωστε δεν υπαρχει πια κανενος ειδους πτυχιο ή αδεια αεροσυνοδου που να εκδιδεται απο την ΥΠΑ. Καθε αεροπορικη εταιρια προσλαμβανει το προσωπικο της, το εκπαιδευει και το αδειοδοτει συμφωνα με τις απαιτησεις της αντιστοιχης κρατικης ΥΠΑ. Προσωπικα δεν εχω ακουσει καποιον αποφοιτο λυκειου με 3 γλωσσες να προτιμηθηκε εναντι αλλου αποφοιτου με 3 επισης γλωσσες, επειδη ειχε τελειωσει ενα Κεντρο Ελευθερων Σπουδων που εβγαζε αεροσυνοδους.
Προτεινω λοιπον -αν και δεν ειμαι του χωρου και δεν γνωριζω πολλα πανω στο ζητημα αυτο- σε οποιον ενδιαφερεται να γινει αεροσυνοδος να επιδιωξει την προσληψη του σε μια αεροπορικη εταιρια (χωρις να φοιτησει πουθενα πριν,να μεινει με το απολυτηριο λυκειου, ΤΕΙ ή ΑΕΙ και με τις γλωσσες του) η οποια θα τον εκπαιδευσει και θα του δωσει την αδεια, και μετα να παρει την πειρα του και την προϋπηρεσια του και να κοιταξει να φυγει εκτος Ελλαδος για να κανει μια αξιοζηλευτη και καλα αμοιβομενη καρριερα και να μην ...αυτοθαφτει στις ελληνικες αεροπορικες εταιριες.
Εχω δει οτι εταιριες οπως η RYANAIR κλπ οταν κανεις αιτηση για προσληψη σε παραπεμπουν κατευθειαν σε εκπαιδευτικο κεντρο που πληρωνεις την εκπαιδευση σου (2500 ευρω αν δεν κανω λαθος-και μαλιστα ανεξαρτητως του αν εχεις μεγαλη ή μικρη προϋπηρεσια) και αφου τελειωσεις θεωρεισαι επιλεξιμος, δεν σημαινει οτι προσλαμβανεσαι.
Αρα, προτιμηστε μια ελληνικη αεροπορικη εταιρια και απο την πρωτη μερα που θα παρετε την αδεια και πετατε αρχιστε την ερευνα για δουλεια σε εταιρια εκτος Ελλαδος. Αυτη τη στιγμη η top of the pop προσληψη στην Ευρωπη ειναι η Qantas με βαση Λονδινο. Στη συνεχεια κατεβαινοντας την κλιμακα των αξιων απο πλευρας συνθηκων, αμοιβων κλπ ειναι :British Airways, SAS, KLM, Lufthansa, Finnair, Icelandair, Swiss και τερμα.
Ανατολικα : Cathay Pacific, Japan, ANA και τερμα.
Καλη τυχη σε ολους οσους προβληματιζονται για καρριερα...
Αλλωστε δεν υπαρχει πια κανενος ειδους πτυχιο ή αδεια αεροσυνοδου που να εκδιδεται απο την ΥΠΑ. Καθε αεροπορικη εταιρια προσλαμβανει το προσωπικο της, το εκπαιδευει και το αδειοδοτει συμφωνα με τις απαιτησεις της αντιστοιχης κρατικης ΥΠΑ. Προσωπικα δεν εχω ακουσει καποιον αποφοιτο λυκειου με 3 γλωσσες να προτιμηθηκε εναντι αλλου αποφοιτου με 3 επισης γλωσσες, επειδη ειχε τελειωσει ενα Κεντρο Ελευθερων Σπουδων που εβγαζε αεροσυνοδους.
Προτεινω λοιπον -αν και δεν ειμαι του χωρου και δεν γνωριζω πολλα πανω στο ζητημα αυτο- σε οποιον ενδιαφερεται να γινει αεροσυνοδος να επιδιωξει την προσληψη του σε μια αεροπορικη εταιρια (χωρις να φοιτησει πουθενα πριν,να μεινει με το απολυτηριο λυκειου, ΤΕΙ ή ΑΕΙ και με τις γλωσσες του) η οποια θα τον εκπαιδευσει και θα του δωσει την αδεια, και μετα να παρει την πειρα του και την προϋπηρεσια του και να κοιταξει να φυγει εκτος Ελλαδος για να κανει μια αξιοζηλευτη και καλα αμοιβομενη καρριερα και να μην ...αυτοθαφτει στις ελληνικες αεροπορικες εταιριες.
Εχω δει οτι εταιριες οπως η RYANAIR κλπ οταν κανεις αιτηση για προσληψη σε παραπεμπουν κατευθειαν σε εκπαιδευτικο κεντρο που πληρωνεις την εκπαιδευση σου (2500 ευρω αν δεν κανω λαθος-και μαλιστα ανεξαρτητως του αν εχεις μεγαλη ή μικρη προϋπηρεσια) και αφου τελειωσεις θεωρεισαι επιλεξιμος, δεν σημαινει οτι προσλαμβανεσαι.
Αρα, προτιμηστε μια ελληνικη αεροπορικη εταιρια και απο την πρωτη μερα που θα παρετε την αδεια και πετατε αρχιστε την ερευνα για δουλεια σε εταιρια εκτος Ελλαδος. Αυτη τη στιγμη η top of the pop προσληψη στην Ευρωπη ειναι η Qantas με βαση Λονδινο. Στη συνεχεια κατεβαινοντας την κλιμακα των αξιων απο πλευρας συνθηκων, αμοιβων κλπ ειναι :British Airways, SAS, KLM, Lufthansa, Finnair, Icelandair, Swiss και τερμα.
Ανατολικα : Cathay Pacific, Japan, ANA και τερμα.
Καλη τυχη σε ολους οσους προβληματιζονται για καρριερα...